市場調査レポート
商品コード
1555186
HP Inc.が戦略的ビジョンを策定、ワークフォース・ソリューション・グループは顧客エクスペリエンスに焦点をおくHP Inc. Lays Out Strategic Vision for Its Workforce Solutions Group, Focuses on Customer Experience |
HP Inc.が戦略的ビジョンを策定、ワークフォース・ソリューション・グループは顧客エクスペリエンスに焦点をおく |
出版日: 2024年09月12日
発行: IDC
ページ情報: 英文 8 Pages
納期: 即納可能
|
このIDC Market Perspectiveでは、持続可能性、循環性、AI主導のサービスを通じて顧客体験を強化するために、事業セグメント全体でワークフォース・ソリューション・グループを変革しているHP Inc.について取り上げます。HP Inc.は、作業環境の改善とテクノロジーの活用によるプロアクティブサポートに注力することで、テクノロジー管理と顧客サービスの再定義を目指しており、IT資産管理に対する全体的なアプローチの重要性を強調しています。ワークフォース・エクスペリエンス・プラットフォームとリニューアル・ソリューションのイントロダクションは、HP Inc.のイノベーション、持続可能性、顧客中心のソリューションへのコミットメントを強調しています。「顧客中心のアプローチにより、HP Inc.は資産管理とマネージド・サービスの継続的な提供のための新たな業界標準を設定しようとしている」と、IDCのイメージング・プリンティング・ドキュメント・ソリューション担当リサーチバイスプレジデントである Robert Palmer 氏は言います。「HPのワークフォース・エクスペリエンス・プラットフォームは、顧客と従業員のエクスペリエンスを再定義し、より生産的で効率的なハイブリッドワークフォースを実現することを約束します。」
This IDC Market Perspective discusses HP Inc., which is transforming its Workforce Solutions group to enhance customer experience through sustainability, circularity, and AI-driven services across its business segments. By focusing on improving the work environment and leveraging technology for proactive support, HP Inc. aims to redefine technology management and customer service, emphasizing the importance of a holistic approach to IT asset management. The introduction of the Workforce Experience Platform and Renew Solutions highlights HP Inc.'s commitment to innovation, sustainability, and customer-centric solutions."With its customer-centric approach, HP Inc. is looking to set new industry standards for asset management and ongoing delivery of managed services," says Robert Palmer, research vice president, Imaging, Printing, and Document Solutions at IDC. "The Workforce Experience Platform from HP Inc. promises to redefine customer and employee experience to enable a more productive and efficient hybrid workforce."