市場調査レポート
商品コード
1462505
IDCの世界マーケティング分類法:2024年IDC's Worldwide Marketing Taxonomy, 2024 |
IDCの世界マーケティング分類法:2024年 |
出版日: 2024年04月10日
発行: IDC
ページ情報: 英文 26 Pages
納期: 即納可能
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このIDCの調査は、予算管理とコスト管理のためのリファレンスガイドです。IDCのマーケティング分類法を使うことで、業界をリードするIDCのテクノロジーマーケティングベンチマークデータベースに対するベンチマーキングと相まって、経営幹部は、ブランド認知と目的を確立し、需要を喚起し、事業成長の機会を見出すというマーケティングの重要な役割をサポートするために、適切な優先順位に投資することができるようになる」と、IDCのCMO Advisory Services practiceのプログラムバイスプレジデントであるLaurie Buczekは言います。「IDCのマーケティング分類法は、IDCの技術マーケティングベンチマークプログラムの基礎であり、マーケティング支出、人員配置、プログラムへの投資に関する重要な経営上の疑問に対する答えを提供するものです。「主要業績評価指標(KPI)や他組織や他部門との比較に関する貴重な最新情報を提供し、計画立案、継続的な相互評価、マーケティングキャンペーンやプログラムを改善し最適化するための測定を支援します。
This IDC study is a reference guide for budget management and cost control. It can serve as the foundation for marketing and finance executives to better demonstrate fiscal management capabilities to C-level executives and improve decision-making processes based on standardized resource allocations."Using IDC's marketing taxonomy, coupled with benchmarking against IDC's industry-leading technology marketing benchmark database, will enable executives to invest in the right priorities to support marketing's important role of establishing the brand awareness and purpose, generating demand, and finding opportunities for business growth," says Laurie Buczek, program vice president of IDC's CMO Advisory Services practice. "Executives should use this taxonomy guide as a tool to optimize return on their activities and expenses across the marketing functions.""The IDC marketing taxonomy is the foundation for the IDC tech marketing benchmark program, which provides answers to critical management questions spanning marketing spending, staffing, and investment in programs," says MaryAnn Holder-Browne, research manager of IDC's CMO Advisory Services practice. "It provides valuable up-to-date information on key performance indicators (KPIs) and comparisons against other organizations and sectors, and it supports planning, ongoing peer evaluation, and measurements to improve planning and optimize marketing campaigns and programs."