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市場調査レポート
商品コード
1679448

北米の複合現実ヘッドセット市場規模・シェア・動向分析レポート:コンポーネント別、オペレーティングシステム別、ストレージ別、充電技術別、最終用途別、産業別、解像度別、流通チャネル別、国別、セグメント別予測、2025~2030年

North America Mixed Reality Headset Market Size, Share&Trends Analysis Report By Component, By Operating System,By Storage,By Charging Technology,By End-use,By Industry,By Resolution,By Distribution Channel,By Country, And Segment Forecasts,2025-2030


出版日
ページ情報
英文 150 Pages
納期
2~10営業日
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北米の複合現実ヘッドセット市場規模・シェア・動向分析レポート:コンポーネント別、オペレーティングシステム別、ストレージ別、充電技術別、最終用途別、産業別、解像度別、流通チャネル別、国別、セグメント別予測、2025~2030年
出版日: 2025年02月05日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

北米の複合現実ヘッドセット市場の成長と動向

Grand View Research, Incの最新レポートによると、北米の複合現実ヘッドセット市場規模は2030年までに60億6,860万米ドルに達すると予測されています。

同市場は2025~2030年にかけてCAGR 27.7%で成長すると予測されています。同市場は、複合現実感ヘッドセットの臨場感と機能性を高めるハードウェア、光学、トラッキング技術の技術的進歩によって急速な成長を遂げています。こうした改良は、消費者や企業を含む幅広いユーザーを魅了し、混合現実ヘッドセット市場の採用率の上昇と収益のプラス成長をもたらしています。

Apple Inc.やMicrosoft Corporationを含む主要ハイテク企業や、Vrgineers, Inc.やArvizio, Inc.などの革新的新興企業はメディアリアリティ(MR)に投資しており、さまざまなニーズや予算に対応する製品ポートフォリオを多様化しています。用途はゲームやエンターテインメントから、教育、医療、エンジニアリング、軍事といった実用的なものまで幅広く、この技術の多用途性を浮き彫りにしています。

MRヘッドセット市場が成熟するにつれ、いくつかの重要な動向がその将来を形作りつつあります。最も重要なもの1つは、より非凡なデバイス・エコシステムへの推進です。この進化は、コンテンツ開発者の創造的なコミュニティにとって極めて重要であり、ユーザーが幅広いアプリケーションにアクセスできるようにすることで、技術の魅力と実用性を高めています。さらに、ディスプレイ解像度、視野角、トラッキング精度、バッテリー寿命などの基盤技術の進歩は、ユーザー体験を向上させるために不可欠です。

北米の複合現実ヘッドセット市場レポートハイライト

  • コンポーネント別では、ハードウェアセグメントが2024年に72.4%と最大の収益シェアを占め、予測期間中も成長を続けると予測されます。仮想現実と拡張現実体験に対する需要と人気の高まりが、このセグメントを牽引しています。
  • オペレーティングシステム別では、Androidアプリケーションの普及と様々なハードウェアデバイスとの互換性により、Androidセグメントが2024年に最大の収益シェアを記録しました。
  • ストレージ別では、<128GBセグメントが2024年に最大の収益シェアを占めました。ストレージ容量が小さいMRヘッドセットは、容量が大きいヘッドセットよりも比較的安価であるため、需要が高まっている
  • 充電に関しては、有線セグメントが2024年に最大の収益シェアを占めました。高速で信頼性の高い充電が可能なため、消費者の間で需要が高まっている
  • 最終用途別では、消費者セグメントが2024年に最大の収益シェアを占めました。
  • 産業別では、ゲームセグメントが2024年に最大の収益シェアを占めました。ゲーム産業では、コンテンツ制作者によるMRヘッドセットの人気が高まっており、それがこのセグメントの成長を牽引しています。
  • 解像度別では、HDセグメントが2024年に最大の収益シェアを占めました。より高いグラフィックス品質を必要とするゲームやハイエンドのエンターテインメントセグメントが、高解像度MRディスプレイの需要を大きく牽引しています。
  • 流通チャネル別では、オフラインセグメントが2024年に最大の収益シェアを占めました。オフラインの流通チャネルは、消費者がそのような製品を購入する前に実際に体験することを可能にし、MRヘッドセット市場におけるオフラインセグメントの成長を牽引しています。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 北米の複合現実ヘッドセット市場の変数、動向、範囲

  • 市場系統の展望
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
    • 技術チャレンジ
  • 北米の複合現実ヘッドセット市場分析ツール
    • 技術分析-ポーターのファイブフォース分析
    • PESTEL分析

第4章 北米の複合現実ヘッドセット市場:コンポーネント別、推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 北米の複合現実ヘッドセット市場:コンポーネント変動分析、2024年と2030年
  • ハードウェア
  • ソフトウェア
  • サービス

第5章 北米の複合現実ヘッドセット市場:オペレーティングシステム別、推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 北米の複合現実ヘッドセット市場:オペレーティングシステム変動分析、2024年と2030年
  • Android
  • Windows
  • その他

第6章 北米の複合現実ヘッドセット市場:ストレージ別、推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 北米の複合現実ヘッドセット市場:ストレージ変動分析、2024年と2030年
  • 128GB以下
  • 128GB以上

第7章 北米の複合現実ヘッドセット市場:充電技術別、推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 北米の複合現実ヘッドセット市場:充電技術変動分析、2024年と2030年
  • 有線
  • 無線

第8章 北米の複合現実ヘッドセット市場:最終用途別、推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 北米の複合現実ヘッドセット市場:最終用途変動分析、2024年と2030年
  • 商用
  • 消費者
  • 軍事と政府

第9章 北米の複合現実ヘッドセット市場:産業別、推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 北米の複合現実ヘッドセット市場:産業変動分析、2024年と2030年
  • 教育
  • ゲーム
  • メディアとエンターテイメント
  • 医療
  • 小売・eコマース
  • ITと通信
  • エネルギーと再生可能エネルギー
  • 石油・ガス
  • 自動車
  • 製造業
  • スポーツ
  • その他

第10章 北米の複合現実ヘッドセット市場:解像度別、推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 北米の複合現実ヘッドセット市場:解像度変動分析、2024年と2030年
  • 高解像度
  • 4K以上

第11章 北米の複合現実ヘッドセット市場:流通チャネル別、推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 北米の複合現実ヘッドセット市場:流通チャネル変動分析、2024年と2030年
  • オンライン
  • オフライン

第12章 北米の複合現実ヘッドセット市場:オペレーティングシステム別、推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 北米の複合現実ヘッドセット市場:オペレーティングシステム変動分析、2024年と2030年
  • Android
  • Windows
  • その他

第13章 地域別、推定・動向分析

  • 北米の複合現実ヘッドセット市場:地域展望
  • 米国
    • 米国の複合現実ヘッドセット市場の推定と予測
  • カナダ
    • カナダの複合現実ヘッドセット市場の推定と予測

第14章 競合情勢

  • 企業分類
  • 企業の市場ポジショニング
  • 企業ヒートマップ分析
  • 企業プロファイル/上場企業
    • Meta Platforms, Inc.
    • Microsoft Corporation
    • Apple, Inc.
    • Magic Leap, Inc.
    • Google LLC
    • Valve Corporation
    • Dell Technologies, Inc.
    • FYR Medical
    • VRgineers, Inc.
    • Arvizio, Inc.
    • Holo-light GmbH
図表

List of Tables

  • Table 1 Key market driver impact
  • Table 2 Key market restraint impact
  • Table 3 North America mixed reality headset market revenue estimates and forecast, by component, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 4 North America mixed reality headset market revenue estimates and forecast, by operating system, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 5 North America mixed reality headset market revenue estimates and forecast, by storage, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 6 North America mixed reality headset market revenue estimates and forecast, by charging technology, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 7 North America mixed reality headset market revenue estimates and forecast, by end use, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 8 North America mixed reality headset market revenue estimates and forecast, by industry, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 9 North America mixed reality headset market revenue estimates and forecast, by resolution, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 10 North America mixed reality headset market revenue estimates and forecast, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Table 11 Recent developments & impact analysis by key market participants
  • Table 12 Company heat map analysis
  • Table 13 Key companies launching new products
  • Table 14 Key companies striking collaborations/partnerships

List of Figures

  • Fig. 1 North America mixed reality headset market segmentation (1/2)
  • Fig. 2 North America mixed reality headset market segmentation (2/2)
  • Fig. 3 Information procurement
  • Fig. 4 Data analysis models
  • Fig. 5 Market formulation and validation
  • Fig. 6 Data validating & publishing
  • Fig. 7 Market snapshot
  • Fig. 8 Segment snapshot (1/5)
  • Fig. 9 Segment snapshot (2/5)
  • Fig. 10 Segment snapshot (3/5)
  • Fig. 11 Segment snapshot (4/5)
  • Fig. 12 Segment snapshot (5/5)
  • Fig. 13 Competitive landscape snapshot
  • Fig. 14 North America mixed reality headset market value, 2024 & 2030 (USD Million)
  • Fig. 15 Industry value chain analysis
  • Fig. 16 Market dynamics
  • Fig. 17 PORTER's analysis
  • Fig. 18 PESTEL analysis
  • Fig. 19 North America mixed reality headset market, by component: Key takeaways
  • Fig. 20 North America mixed reality headset market, by component: Market share, 2024 & 2030
  • Fig. 21 Hardware North America mixed reality headset market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 22 Software North America mixed reality headset market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 23 Services North America mixed reality headset market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 24 North America mixed reality headset market, by operating system: Key takeaways
  • Fig. 25 North America mixed reality headset market, by operating system: Market share, 2024 & 2030
  • Fig. 26 Android North America mixed reality headset market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 27 Windows North America mixed reality headset market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 28 Others North America mixed reality headset market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 29 North America mixed reality headset market, by storage: Key takeaways
  • Fig. 30 North America mixed reality headset market, by storage: Market share, 2024 & 2030
  • Fig. 31 <128 GB North America mixed reality headset market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 32 >128 GB North America mixed reality headset market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 33 North America mixed reality headset market, by charging technology: Key takeaways
  • Fig. 34 North America mixed reality headset market, by charging technology: Market share, 2024 & 2030
  • Fig. 35 Wired North America mixed reality headset market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 36 Wireless North America mixed reality headset market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 37 North America mixed reality headset market, by end use: Key takeaways
  • Fig. 38 North America mixed reality headset market, by end use: Market share, 2024 & 2030
  • Fig. 39 Commercial North America mixed reality headset market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 40 Consumer North America mixed reality headset market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 41 Military & Government North America mixed reality headset market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 42 North America mixed reality headset market, by industry: Key takeaways
  • Fig. 43 North America mixed reality headset market, by industry: Market share, 2024 & 2030
  • Fig. 44 Education North America mixed reality headset market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 45 Gaming North America mixed reality headset market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 46 Media and Entertainment North America mixed reality headset market estimates &forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 47 Healthcare North America mixed reality headset market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 48 Retail & E-commerce North America mixed reality headset market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 49 IT and Telecom North America mixed reality headset market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 50 Energy and Renewables North America mixed reality headset market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 51 Oil and Gas North America mixed reality headset market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 52 Automotive North America mixed reality headset market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 53 Manufacturing North America mixed reality headset market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 54 Sports North America mixed reality headset market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 55 Others North America mixed reality headset market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 56 North America mixed reality headset market, by resolution: Key takeaways
  • Fig. 57 North America mixed reality headset market, by resolution: Market share, 2024 & 2030
  • Fig. 58 HD North America mixed reality headset market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 59 4K & Above North America mixed reality headset market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 60 North America mixed reality headset market, by distribution channel: Key takeaways
  • Fig. 61 North America mixed reality headset market, by distribution channel: Market share, 2024 & 2030
  • Fig. 62 Online North America mixed reality headset market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 63 Offline North America mixed reality headset market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 64 North America mixed reality headset market revenue by region, 2024 & 2030 (USD Million)
  • Fig. 65 Regional marketplace: Key takeaways (1/2)
  • Fig. 66 North America mixed reality headset market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 67 U.S. mixed reality headset market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 68 Canada mixed reality headset market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 69 Key company categorization
  • Fig. 70 Company market positioning
  • Fig. 71 Strategic mapping
目次
Product Code: GVR-4-68040-321-6

North America Mixed Reality Headset Market Growth & Trends:

The North America mixed reality headset market size is anticipated to reach USD 6,068.6 million by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The market is projected to grow at a CAGR of 27.7% from 2025 to 2030. The market is experiencing rapid growth driven by technological advancements in hardware, optics, and tracking technology that enhance the realism and functionality of mixed reality headsets. These improvements attract a wide range of users, including consumers and businesses, leading to increased adoption rates and positive revenue growth in the mixed reality headset market.

Leading tech companies, including Apple Inc., and Microsoft Corporation, along with innovative startups, such as Vrgineers, Inc., and Arvizio, Inc. are investing in Media Reality (MR), diversifying the product portfolio catering to various needs and budgets. Applications span from gaming and entertainment to practical uses in education, healthcare, engineering, and the military, highlighting the technology's versatility.

As the MR headset market matures, several key trends are shaping its future. One of the most significant is the push towards more extraordinary device ecosystems. This evolution is crucial for the creative community of content developers and ensuring users have access to a wide range of applications, thereby increasing the technology's appeal and utility. Furthermore, advancements in underlying technologies such as display resolution, field of view, tracking accuracy, and battery life are critical for enhancing user experience.

North America Mixed Reality Headset Market Report Highlights:

  • Based on component, the hardware segment accounted for the largest revenue share of 72.4% in 2024 and is expected to continue growing over the forecast period. The increasing demand and popularity for virtual and augmented reality experiences drive the segment.
  • Based on operating system, the Android segment registered the largest revenue share in 2024 due to the widespread use of Android applications and its compatibility with various hardware devices.
  • On the basis of storage, the <128GB segment accounted for the maximum revenue share in 2024. Lower storage MR headsets are comparatively priced less than the larger ones, fueling the demand.
  • In terms of charging, the wired segment accounted for the largest revenue share in 2024. The provision for fast and reliable charging fuels the demand amongst consumers.
  • Based on end-users, the consumer segment accounted for the largest revenue share in 2024.
  • In terms of industry, the gaming segment accounted for the maximum revenue share in 2024. The popularity of MR headsets in the gaming industry by content creators is increasing, thereby driving segment's growth.
  • Based on resolution, the HD segment accounted for the largest revenue share in 2024. The gaming and high-end entertainment sectors, which require higher graphics quality, are significant drivers for the demand for high-resolution MR displays.
  • Based on distribution channels, the offline segment accounted for the largest revenue share in 2024.Offline distribution channels allow consumers to get hands-on experience before purchasing such products, driving the growth of the offline segment in the MR headset market.

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation and Scope
  • 1.2. Market Definitions
    • 1.2.1. Information analysis
    • 1.2.2. Market formulation & data visualization
    • 1.2.3. Data validation & publishing
  • 1.3. Research Scope and Assumptions
    • 1.3.1. List of Data Sources

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Segment Outlook
  • 2.3. Competitive Insights

Chapter 3. North America Mixed Reality Headset Market Variables, Trends, & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
  • 3.2. Market Dynamics
    • 3.2.1. Market Driver Analysis
    • 3.2.2. Market Restraint Analysis
    • 3.2.3. Technology Challenge
  • 3.3. North America Mixed Reality Headset Market Analysis Tools
    • 3.3.1. Technology Analysis - Porter's
      • 3.3.1.1. Bargaining power of the suppliers
      • 3.3.1.2. Bargaining power of the buyers
      • 3.3.1.3. Threats of substitution
      • 3.3.1.4. Threats from new entrants
      • 3.3.1.5. Competitive rivalry
    • 3.3.2. PESTEL Analysis
      • 3.3.2.1. Political landscape
      • 3.3.2.2. Economic and social landscape
      • 3.3.2.3. Technological landscape

Chapter 4. North America Mixed Reality Headset Market: Component Estimates & Trend Analysis

  • 4.1. Segment Dashboard
  • 4.2. North America Mixed Reality Headset Market: Component Movement Analysis, 2024 & 2030 (USD Million)
  • 4.3. Hardware
    • 4.3.1. Hardware Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 4.4. Software
    • 4.4.1. Software Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 4.5. Services
    • 4.5.1. Services Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 5. North America Mixed Reality Headset Market: Operating System Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Segment Dashboard
  • 5.2. North America Mixed Reality Headset Market: Operating System Movement Analysis, 2024 & 2030 (USD Million)
  • 5.3. Android
    • 5.3.1. Android Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.4. Windows
    • 5.4.1. Windows Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.5. Others
    • 5.5.1. Others Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. North America Mixed Reality Headset Market: Storage Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Segment Dashboard
  • 6.2. North America Mixed Reality Headset Market: Storage Movement Analysis, 2024 & 2030 (USD Million)
  • 6.3. <128 GB
    • 6.3.1. <128 GB Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.4. >128 GB
    • 6.4.1. >128 GB Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. North America Mixed Reality Headset Market: Charging Technology Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Segment Dashboard
  • 7.2. North America Mixed Reality Headset Market: Charging Technology Movement Analysis, 2024 & 2030 (USD Million)
  • 7.3. Wired
    • 7.3.1. Wired Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.4. Wireless
    • 7.4.1. Wireless Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 8. North America Mixed Reality Headset Market: End Use Estimates & Trend Analysis

  • 8.1. Segment Dashboard
  • 8.2. North America Mixed Reality Headset Market: End Use Movement Analysis, 2024 & 2030 (USD Million)
  • 8.3. Commercial
    • 8.3.1. Commercial Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 8.4. Consumer
    • 8.4.1. Consumer Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 8.5. Military & Government
    • 8.5.1. Military & Government Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 9. North America Mixed Reality Headset Market: Industry Estimates & Trend Analysis

  • 9.1. Segment Dashboard
  • 9.2. North America Mixed Reality Headset Market: Industry Movement Analysis, 2024 & 2030 (USD Million)
  • 9.3. Education
    • 9.3.1. Education Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.4. Gaming
    • 9.4.1. Gaming Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.5. Media & Entertainment
    • 9.5.1. Media & Entertainment Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.6. Healthcare
    • 9.6.1. Healthcare Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.7. Retail & E-commerce
    • 9.7.1. Retail & E-commerce Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.8. IT & Telecom
    • 9.8.1. IT & Telecom Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.9. Energy & Renewables
    • 9.9.1. Energy & Renewables Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.10. Oil & Gas
    • 9.10.1. Oil & Gas Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.11. Automotive
    • 9.11.1. Automotive Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.12. Manufacturing
    • 9.12.1. Manufacturing Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.13. Sports
    • 9.13.1. Sports Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.14. Others
    • 9.14.1. Others Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 10. North America Mixed Reality Headset Market: Resolution Estimates & Trend Analysis

  • 10.1. Segment Dashboard
  • 10.2. North America Mixed Reality Headset Market: Resolution Movement Analysis, 2024 & 2030 (USD Million)
  • 10.3. HD
    • 10.3.1. HD Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 10.4. 4K & Above
    • 10.4.1. 4K & Above Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 11. North America Mixed Reality Headset Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 11.1. Segment Dashboard
  • 11.2. North America Mixed Reality Headset Market: Distribution Channel Movement Analysis, 2024 & 2030 (USD Million)
  • 11.3. Online
    • 11.3.1. Online Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 11.4. Offline
    • 11.4.1. Offline Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 12. North America Mixed Reality Headset Market: Operating System Estimates & Trend Analysis

  • 12.1. Segment Dashboard
  • 12.2. North America Mixed Reality Headset Market: Operating System Movement Analysis, 2024 & 2030 (USD Million)
  • 12.3. Android
    • 12.3.1. Android Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 12.4. Windows
    • 12.4.1. Windows Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 12.5. Others
    • 12.5.1. Others Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 13. Regional Estimates & Trend Analysis

  • 13.1. North America Mixed Reality Headset Market: Regional Outlook
  • 13.2. U.S.
    • 13.2.1. U.S. Mixed Reality Headset Market Estimates & Forecasts (USD Million)
  • 13.3. Canada
    • 13.3.1. Canada Mixed Reality Headset Market Estimates & Forecasts (USD Million)

Chapter 14. Competitive Landscape

  • 14.1. Company Categorization
  • 14.2. Company Market Positioning
  • 14.3. Company Heat Map Analysis
  • 14.4. Company Profiles/Listing
    • 14.4.1. Meta Platforms, Inc.
      • 14.4.1.1. Participant's Overview
      • 14.4.1.2. Financial Performance
      • 14.4.1.3. Product Benchmarking
      • 14.4.1.4. Strategic Initiatives
    • 14.4.2. Microsoft Corporation
      • 14.4.2.1. Participant's Overview
      • 14.4.2.2. Financial Performance
      • 14.4.2.3. Product Benchmarking
      • 14.4.2.4. Strategic Initiatives
    • 14.4.3. Apple, Inc.
      • 14.4.3.1. Participant's Overview
      • 14.4.3.2. Financial Performance
      • 14.4.3.3. Product Benchmarking
      • 14.4.3.4. Strategic Initiatives
    • 14.4.4. Magic Leap, Inc.
      • 14.4.4.1. Participant's Overview
      • 14.4.4.2. Financial Performance
      • 14.4.4.3. Product Benchmarking
      • 14.4.4.4. Strategic Initiatives
    • 14.4.5. Google LLC
      • 14.4.5.1. Participant's Overview
      • 14.4.5.2. Financial Performance
      • 14.4.5.3. Product Benchmarking
      • 14.4.5.4. Strategic Initiatives
    • 14.4.6. Valve Corporation
      • 14.4.6.1. Participant's Overview
      • 14.4.6.2. Financial Performance
      • 14.4.6.3. Product Benchmarking
      • 14.4.6.4. Strategic Initiatives
    • 14.4.7. Dell Technologies, Inc.
      • 14.4.7.1. Participant's Overview
      • 14.4.7.2. Financial Performance
      • 14.4.7.3. Product Benchmarking
      • 14.4.7.4. Strategic Initiatives
    • 14.4.8. FYR Medical
      • 14.4.8.1. Participant's Overview
      • 14.4.8.2. Financial Performance
      • 14.4.8.3. Product Benchmarking
      • 14.4.8.4. Strategic Initiatives
    • 14.4.9. VRgineers, Inc.
      • 14.4.9.1. Participant's Overview
      • 14.4.9.2. Financial Performance
      • 14.4.9.3. Product Benchmarking
      • 14.4.9.4. Strategic Initiatives
    • 14.4.10. Arvizio, Inc.
      • 14.4.10.1. Participant's Overview
      • 14.4.10.2. Financial Performance
      • 14.4.10.3. Product Benchmarking
      • 14.4.10.4. Strategic Initiatives
    • 14.4.11. Holo-light GmbH
      • 14.4.11.1. Participant's Overview
      • 14.4.11.2. Financial Performance
      • 14.4.11.3. Product Benchmarking
      • 14.4.11.4. Strategic Initiatives