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市場調査レポート
商品コード
1553423

米国の清涼飲料の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、流通チャネル別、セグメント予測、2024年~2030年

U.S. Soft Drinks Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Carbonated Drinks, Packaged Water, Iced/RTD Tea Drinks, Fruit Beverages, Energy Drinks), By Distribution Channel, And Segment Forecasts, 2024 - 2030


出版日
ページ情報
英文 80 Pages
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2~10営業日
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米国の清涼飲料の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、流通チャネル別、セグメント予測、2024年~2030年
出版日: 2024年08月12日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 80 Pages
納期: 2~10営業日
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概要

米国の清涼飲料市場の成長と動向:

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国の清涼飲料の市場規模は、2030年までに4,671億8,000万米ドルに達し、2024年から2030年にかけてCAGR7.5%で成長すると予測されています。

さらに、清涼飲料の入手のしやすさと低価格が市場の成長に寄与しています。最近では、消費者の健康志向の高まりと高級品への需要の高まりから、RTD茶飲料の分野で大きな成長が見られます。

しかし、低品質の偽造品の存在強化は市場参入者にとって大きな課題です。偽造清涼飲料は、既存企業の巨額の損失につながります。さらに、飲料に含まれる高糖分による肥満、心血管疾患などの健康問題の増加が、市場の成長を妨げています。著名な清涼飲料メーカーには、The Coca-Cola Company、PepsiCo, Inc.、Dr Pepper Snapple Group、Nestle、Red Bull GmbHなどがあります。

米国の清涼飲料市場のレポートハイライト:

  • 米国の清涼飲料市場の予測期間中のCAGRは7.5%と予測されます。
  • 米国の清涼飲料市場は、炭酸飲料セグメントが予測期間中圧倒的なシェアを占めると予測されます。同分野の成長は、その安価な価格と入手のしやすさに起因しています。しかし、消費者の健康に対する懸念の高まりが成長の妨げになるとみられます。
  • RTD茶飲料セグメントは、無糖、天然飲料、より健康的な飲料への消費者のシフトにより、予測期間中に最も速い成長を示すと推定されます。
  • 同市場の著名なプレーヤーには、The Coca-Cola Company、PepsiCo, Inc.、Dr Pepper Snapple Group、Nestle、およびRed Bull GmbHが含まれます。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 米国の清涼飲料市場の変数、動向、範囲

  • 市場系統の見通し
    • 親市場の見通し
    • 関連市場の見通し
  • 業界バリューチェーン分析
    • 販売 / 小売チャネル分析
    • 利益率分析
  • 市場力学
    • 市場の促進要因分析
    • 市場の抑制要因分析
    • 業界の課題
    • 業界の機会
  • 業界分析ツール
    • ポーターのファイブフォース分析
      • 市場参入戦略

第4章 消費者行動分析

  • 人口統計分析
  • 消費者の動向と選好
  • 購入決定に影響を与える要因
  • 消費者製品の採用動向
  • 観察と提言

第5章 米国の清涼飲料市場:製品の推定・動向分析

  • 製品の変動分析と市場シェア、2023年・2030年
  • 製品別、2018年~2030年
  • 炭酸飲料
  • パック入り飲料水
  • フルーツ飲料
  • アイスRTDティー・コーヒー
  • エナジードリンク
  • スポーツドリンク
  • その他

第6章 米国の清涼飲料市場:流通チャネルの推定・動向分析

  • 流通チャネルの変動分析と市場シェア、2023年・2030年
  • 流通チャネル別、2018年~2030年
  • ハイパーマーケット・スーパーマーケット
  • コンビニエンスストア
  • オンライン
  • その他

第7章 競合情勢

  • 主最近の動向と影響分析:要市場参入企業別
  • 企業分類
  • 企業ヒートマップ / ポジショニング分析
  • 戦略マッピング
  • 企業プロファイル
    • The Coca-Cola Company.
    • PepsiCo
    • Keurig Dr Pepper
    • National Beverage Corp.,
    • Carolina Beverage Corp.
    • BlueTriton
    • The Kraft Heinz Company
    • DS Services of America, Inc.,
    • Monster Energy Company
    • AriZona Beverages USA
目次
Product Code: GVR-2-68038-406-2

U.S. Soft Drinks Market Growth & Trends:

The U.S. soft drinks market size is expected to reach USD 467.18 billion by 2030, registering to grow at a CAGR of 7.5% from 2024 to 2030 according to a new report by Grand View Research, Inc., Growing population is providing a fillip to the food and beverage sector, which in turn is propelling the U.S. soft drink market. Furthermore, easy availability and low price of soft drinks are benefiting the growth of the market. Recently, significant growth has been observed in the RTD tea drinks segment of the market, owing to soaring health concerns among consumers and increasing demand for premium products.

However, strengthening presence of low-quality fake products is a major challenge for market players. Counterfeit soft drinks lead to huge losses of established players. Additionally, increasing health issues such as obesity, cardiovascular diseases, and others due to high sugar content in drinks are hindering the growth of the market. Some of the prominent soft drink players are The Coca-Cola Company; PepsiCo, Inc.; Dr Pepper Snapple Group; Nestle; and Red Bull GmbH.

U.S. Soft Drinks Market Report Highlights:

  • The U.S. soft drinks market is projected to post a CAGR of 7.5% over the forecast period
  • The carbonated drinks segment dominated the U.S. soft drinks market is expected to dominate over the forecast years. The growth of the segment can be attributed to their inexpensive price and easy availability. However, increasing health concerns among consumers are poised to hamper growth prospects.
  • The RTD tea drinks segment is estimated to witness the fastest growth over the forecast period, owing to shift of consumers towards sugar-free, naturally made beverages, and healthier drinks.
  • The prominent players in the market include The Coca-Cola Company; PepsiCo, Inc.; Dr Pepper Snapple Group; Nestle; and Red Bull GmbH.

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation& Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
    • 1.5.1. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Snapshot
  • 2.2. Segment Snapshot
  • 2.3. Competitive Landscape Snapshot

Chapter 3. U.S. Soft Drink Market Variables, Trends, & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
    • 3.1.1. Parent Market Outlook
    • 3.1.2. Related Market Outlook
  • 3.2. Industry Value Chain Analysis
    • 3.2.1. Sales/Retail Channel Analysis
    • 3.2.2. Profit Margin Analysis
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Driver Analysis
    • 3.3.2. Market Restraint Analysis
    • 3.3.3. Industry Challenges
    • 3.3.4. Industry Opportunities
  • 3.4. Industry Analysis Tools
    • 3.4.1. Porter's Five Forces Analysis
      • 3.4.1.1. Market Entry Strategies

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Consumer Trends & Preferences
  • 4.3. Factors Influencing Buying Decisions
  • 4.4. Consumer Product Adoption Trends
  • 4.5. Observations & Recommendations

Chapter 5. U.S. Soft Drink Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
  • 5.2. U.S. Soft Drink Market Estimates & Forecast, By Product, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.3. Carbonated Drinks
    • 5.3.1. Carbonated Drinks Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.4. Packaged Water
    • 5.4.1. Packaged Water Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.5. Fruit Beverages
    • 5.5.1. Fruit Beverages Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.6. Iced RTD Tea and Coffee
    • 5.6.1. Iced RTD Tea and Coffee Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.7. Energy Drinks
    • 5.7.1. Energy Drinks Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.8. Sport Drinks
    • 5.8.1. Sport Drinks Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.9. Others
    • 5.9.1. Others Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. U.S. Soft Drink Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
  • 6.2. U.S. Soft Drink Market Estimates & Forecast, By Distribution Channel, 2018 to 2030 (USD Million)
  • 6.3. Hypermarkets and Supermarkets
    • 6.3.1. Hypermarkets and Supermarkets Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.4. Convenience Store
    • 6.4.1. Convenience Store Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.5. Online
    • 6.5.1. Online Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.6. Others
    • 6.6.1. Others Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. Competitive Landscape

  • 7.1. Recent Developments & Impact Analysis by Key Market Participants
  • 7.2. Company Categorization
  • 7.3. Company Heat Map/ Positioning Analysis
  • 7.4. Strategy Mapping
  • 7.5. Company Profiles
    • 7.5.1. The Coca-Cola Company.
      • 7.5.1.1. Company Overview
      • 7.5.1.2. Financial Performance
      • 7.5.1.3. Product Benchmarking
      • 7.5.1.4. Strategic Initiatives
    • 7.5.2. PepsiCo
      • 7.5.2.1. Company Overview
      • 7.5.2.2. Financial Performance
      • 7.5.2.3. Product Benchmarking
      • 7.5.2.4. Strategic Initiatives
    • 7.5.3. Keurig Dr Pepper
      • 7.5.3.1. Company Overview
      • 7.5.3.2. Financial Performance
      • 7.5.3.3. Product Benchmarking
      • 7.5.3.4. Strategic Initiatives
    • 7.5.4. National Beverage Corp.,
      • 7.5.4.1. Company Overview
      • 7.5.4.2. Financial Performance
      • 7.5.4.3. Product Benchmarking
      • 7.5.4.4. Strategic Initiatives
    • 7.5.5. Carolina Beverage Corp.
      • 7.5.5.1. Company Overview
      • 7.5.5.2. Financial Performance
      • 7.5.5.3. Product Benchmarking
      • 7.5.5.4. Strategic Initiatives
    • 7.5.6. BlueTriton
      • 7.5.6.1. Company Overview
      • 7.5.6.2. Financial Performance
      • 7.5.6.3. Product Benchmarking
      • 7.5.6.4. Strategic Initiatives
    • 7.5.7. The Kraft Heinz Company
      • 7.5.7.1. Company Overview
      • 7.5.7.2. Financial Performance
      • 7.5.7.3. Product Benchmarking
      • 7.5.7.4. Strategic Initiatives
    • 7.5.8. DS Services of America, Inc.,
      • 7.5.8.1. Company Overview
      • 7.5.8.2. Financial Performance
      • 7.5.8.3. Product Benchmarking
      • 7.5.8.4. Strategic Initiatives
    • 7.5.9. Monster Energy Company
      • 7.5.9.1. Company Overview
      • 7.5.9.2. Financial Performance
      • 7.5.9.3. Product Benchmarking
      • 7.5.9.4. Strategic Initiatives
    • 7.5.10. AriZona Beverages USA
      • 7.5.10.1. Company Overview
      • 7.5.10.2. Financial Performance
      • 7.5.10.3. Product Benchmarking
      • 7.5.10.4. Strategic Initiatives