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市場調査レポート
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1405909

米国のパーソナルケア受託製造市場:サービス別市場規模、シェア、動向分析レポート:セグメント別予測、2024年~2030年

U.S. Personal Care Contract Manufacturing Market Size, Share & Trends Analysis Report By Service (Manufacturing, Custom Formulation And R&D, Packaging), And Segment Forecasts, 2024 - 2030

出版日: | 発行: Grand View Research | ページ情報: 英文 134 Pages | 納期: 2~10営業日

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米国のパーソナルケア受託製造市場:サービス別市場規模、シェア、動向分析レポート:セグメント別予測、2024年~2030年
出版日: 2023年12月28日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 134 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 図表
  • 目次
概要

米国のパーソナルケア受託製造市場の成長と動向:

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国のパーソナルケア受託製造市場規模は2024年から2030年にかけてCAGR 7.8%を記録し、2030年には52億2,000万米ドルに達すると予測されています。

パーソナルケア製品産業の成長は、米国のパーソナルケア受託製造市場の成長に寄与する重要な要因です。

パーソナルケア製品は品揃えが豊富で、さまざまな処方で作られています。米国のパーソナルケア製品市場には、顧客にさまざまなメリットを提供する複数のブランドが存在します。このような幅広い製品を製造するためには、マス・カスタマイゼーションの需要が高いです。このシナリオでは、外部の受託製造業者は、異なる配合の製品を簡単に製造することができます。したがって、マス・カスタマイゼーションの要求に応えるため、パーソナルケア受託製造業者の需要は予測期間中も高水準で推移すると予想されます。

米国では、パーソナルケア製品メーカーは実際の製品製造よりも研究開発や新製品の発売に力を入れています。このアプローチは、競争の激しい市場で存在感を維持するために様々なブランドが採用しています。このような業務上の選択により、これらの企業はリソースを最大限に活用することができます。それゆえ、パーソナルケア製品ブランドは、イノベーション、マーケティング、流通により集中するために、アウトソーシング・イニシアチブを実施しています。このような要素から、米国におけるパーソナルケア受託製造市場の全体的な成長は、予測期間を通じて上昇すると予想されます。

技術の進歩は、パーソナルケア受託製造市場の様相を大きく変え、効率、品質、イノベーションの面で数多くのメリットをもたらしています。さらに、特に自動化における技術の進歩は、パーソナルケア受託製造の生産プロセスに革命をもたらしました。自動化システムは、混合、充填、包装などの作業を合理化し、効率、精度の向上、人件費の削減につながります。したがって、技術的進歩の高まりとともに、パーソナルケア受託製造の需要は高水準を維持すると予想されます。

オーガニック・パーソナルケア製品の需要は著しく伸びています。そのためバイヤーは、環境に優しく倫理的に調達された原料を使用した製剤を製造できる受託製造業者を求めています。製造プロセスにおける持続可能性に重点を置く企業が市場を開拓する可能性が高いです。そのため、バイヤーは健康に役立つ製品を製造できる受託製造業者に関心を寄せています。

米国のパーソナルケア受託製造市場レポート・ハイライト

  • サービス別では、製造部門が市場を独占し、2023年には88.3%の売上シェアを占めました。これは、OEMがプライベートブランド戦略を採用することで、パーソナルケア製品の製造委託に注力しているためです。
  • パーソナルケア受託製造業者は、ERP(企業資源計画)システムを利用しています。このシステムは、原材料の調達から製品の流通まで、生産ライフサイクル全体を管理し、リアルタイムの可視性とデータの正確性を確保することで、製造業務を効果的に最適化しています。
  • 製造請負業者は、高品質の製造を達成するための技術的互換性を発達させてきたため、ブランドが製品の製造を他の製造請負業者に切り替えることは非常に困難です。このため、市場にとって代替品の脅威は低いままです。
  • eコマースの台頭は重要な動向です。消費者がパーソナルケア製品をオンラインで購入することで、パーソナルケア製品の売上は大幅に増加しています。この要因は、米国のパーソナルケア受託製造市場をさらに促進しています。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 米国のパーソナルケア受託製造市場の変数、動向、範囲

  • 市場系統の見通し
  • 集中と成長の見通しマッピング
  • 業界のバリューチェーン分析
    • 原材料・成分の見通し
    • 製造業の展望
    • 配布の見通し
    • 最終用途の見通し
  • 規制の枠組み
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
    • 市場機会
    • 市場の課題
  • 業界分析ツール
    • ポーターのファイブフォース分析
    • マクロ経済分析
  • 経済メガトレンド分析
    • COVID-19の影響
    • ロシア・ウクライナ戦争

第4章 米国のパーソナルケア受託製造市場:サービスの推定・動向分析

  • サービス変動分析と市場シェア、2023年と2030年
  • サービス別、2018年から2030年まで
  • 製造
    • 製造サービス市場収益推計と予測、2018~2030年
    • 製品別、2018~2030年
  • カスタム製剤と研究開発
    • カスタム製剤と研究開発サービス市場収益推計と予測、2018~2030年
    • 製品別、2018~2030年
  • 包装
    • 包装サービス市場収益推計と予測、2018~2030年
    • 製品別、2018~2030年

第5章 米国のパーソナルケア受託製造市場-競合情勢

  • 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
  • 会社/競合の分類
  • 参入企業の概要
  • 財務実績
  • 製品のベンチマーク
  • 企業の市場での位置付け
  • 企業ヒートマップ分析、2023年
  • 競合ダッシュボード分析
  • 戦略マッピング
    • 新製品の発売
    • 合併と買収
    • パートナーシップとコラボレーション
    • 研究開発
    • 拡張
  • 企業プロファイル
    • NuWorld
    • Biogenesis
    • Bright International
    • Fareva
    • Intercos SpA
    • 220 Laboratories
    • C-Care
    • Accupack Midwest, Inc.
    • Eco Lips, Inc.
    • Verla International, Ltd
図表

List of Tables

  • Table 1 U.S. Personal Care Contract Manufacturing Market Estimates and Forecasts By Service, 2018 - 2030 (USD Million )
  • Table 2 U.S. Manufacturing Service Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million )
  • Table 3 U.S. Manufacturing Service Market Estimates and Forecasts, By Product, 2018 - 2030 (USD Million )
  • Table 4 U.S. Custom Formulation and R&D Service Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million )
  • Table 5 U.S. Custom Formulation and R&D Service Market Estimates and Forecasts, By Product, 2018 - 2030 (USD Million )
  • Table 6 U.S. Packaging Service Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million )
  • Table 7 U.S. Packaging Service Market Estimates and Forecasts, By Product, 2018 - 2030 (USD Million )
  • Table 8 Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
  • Table 9 Company Heat Map Analysis, 2023
  • Table 10 Key Companies: Mergers & Acquisitions
  • Table 11 Key Companies: Partnerships & Collaborations
  • Table 12 Key Companies: Research & Development
  • Table 13 Key Companies: Expansions

List of Figures

  • Fig. 1 Market Segmentation & Scope
  • Fig. 2 Information Procurement
  • Fig. 3 Data Analysis Models
  • Fig. 4 Market Formulation And Validation
  • Fig. 5 Data Validating & Publishing
  • Fig. 6 Market Snapshot
  • Fig. 7 Service Segment Snapshot
  • Fig. 8 Competitive Landscape Snapshot
  • Fig. 9 U.S. Personal Care Contract Manufacturing Market Value, 2023 (USD Million )
  • Fig. 10 Concentration & Growth Prospect Mapping
  • Fig. 11 U.S. Personal Care Contract Manufacturing Market- Value Chain Analysis
  • Fig. 12 Market Dynamics
  • Fig. 13 Market Driver Analysis
  • Fig. 14 Market Restraint Analysis
  • Fig. 15 U.S. Personal Care Contract Manufacturing Market- PORTER's Analysis
  • Fig. 16 U.S. Personal Care Contract Manufacturing Market- PESTEL Analysis
  • Fig. 17 U.S. Personal Care Contract Manufacturing Market Estimates & Forecasts, By Service: Key Takeaways
  • Fig. 18 U.S. Personal Care Contract Manufacturing Market Share, By service, 2023 & 2030
  • Fig. 19 Manufacturing Service Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million )
  • Fig. 20 Custom Formulation and R&D Service Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million )
  • Fig. 21 Packaging Service Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million )
  • Fig. 22 Key Company Categorization
  • Fig. 23 Company Market Positioning
  • Fig. 24 Strategic Framework
目次
Product Code: GVR-4-68038-119-1

U.S. Personal Care Contract Manufacturing Market Growth & Trends:

The U.S. personal care contract manufacturing market size is anticipated to reach USD 5.22 billion by 2030, registering a CAGR of 7.8% from 2024 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The growing personal care products industry is an important factor contributing to the growth of the personal care contract manufacturing market in the U.S.

The personal care products are available with a deep product assortment and made with different formulations. The U.S. personal care product market has a presence of multiple brands offering different benefits to customers. To manufacture such a wide range of products demand for mass customization is high. In this scenario, an external contract manufacturer can easily manufacture products with different formulations. Hence to cater to the requirement of mass customization the demand for personal care contract manufacturers is expected to remain high over the forecast period.

In the U.S., personal care product companies are concentrating more on research & development and new product launches than on actual product manufacturing. This approach has been adopted by various brands to remain relevant in the highly competitive market. These operational choices enable these businesses to maximize their resource usage. Hence personal care product brands are undertaking outsourcing initiatives to focus more on innovation, marketing, and distribution. Because of this element, the personal care contract manufacturing market's overall growth in the U.S. is expected to rise throughout the forecast period.

Technological advancements have significantly transformed the landscape of the personal care contract manufacturing market, offering numerous benefits in terms of efficiency, quality, and innovation. Furthermore, technological advancements, particularly in automation, have revolutionized production processes in personal care contract manufacturing. Automated systems streamline tasks such as mixing, filling, and packaging, leading to increased efficiency, precision, and reduced labor costs. Hence with the rising technological advancements, the demand for personal care contract manufacturing is anticipated to remain high.

The demand for organic personal care products has been growing significantly. Hence the buyers are seeking contract manufacturers capable of manufacturing formulations with eco-friendly and ethically sourced ingredients. Companies focusing on sustainability in their manufacturing processes are more likely to develop the market. Hence buyers are interested in contract manufacturers capable of producing products with health benefits.

U.S. Personal Care Contract Manufacturing Market Report Highlights:

  • Based on service, the manufacturing segment dominated the market and accounted for a revenue share of 88.3% in 2023, as OEMs are focusing on outsourcing the production of personal care products by adopting a private label strategy
  • Personal care contract manufacturers are using an Enterprise Resource Planning (ERP) system. This system has been effectively optimizing the manufacturing operations by managing the entire production lifecycle, from ingredient sourcing to product distribution, ensuring real-time visibility and data accuracy
  • The contract manufacturers have developed technological compatibility to attain high-quality manufacturing, hence it's very difficult for brands to switch to other contractors for the manufacturing of products. Due to this threat of substitutes has remained low for the market
  • The rise of e-commerce has been a significant trend. With consumers purchasing the personal care products online, the sales of personal care products have been rising significantly. This factor is further propelling the personal care contract manufacturing market in the U.S

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Research Methodology
  • 1.4. Information Procurement
    • 1.4.1. Purchased Database
    • 1.4.2. GVR's Internal Database
    • 1.4.3. Secondary Sources
    • 1.4.4. Third-Party Perspectives
    • 1.4.5. Information Analysis
  • 1.5. Information Analysis
    • 1.5.1. Data Analysis Models
    • 1.5.2. Market Formulation & Data Visualization
    • 1.5.3. Data Validation & Publishing
  • 1.6. Research Scope and Assumptions
    • 1.6.1. List to Data Sources

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Snapshot
  • 2.2. Service Segment Snapshot
  • 2.3. Competitive Landscape Snapshot

Chapter 3. U.S. Personal Care Contract Manufacturing Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
  • 3.2. Concentration & Growth Prospect Mapping
  • 3.3. Industry Value Chain Analysis
    • 3.3.1. Raw Material/ Component Outlook
    • 3.3.2. Manufacturing Outlook
    • 3.3.3. Distribution Outlook
    • 3.3.4. End-use Outlook
  • 3.4. Regulatory Framework
  • 3.5. Market Dynamics
    • 3.5.1. Market Driver Analysis
    • 3.5.2. Market Restraint Analysis
    • 3.5.3. Market Opportunities
    • 3.5.4. Market Challenges
  • 3.6. Industry Analysis Tools
    • 3.6.1. Porter's Five Forces Analysis
    • 3.6.2. Macroeconomic Analysis
  • 3.7. Economic Mega-Trend Analysis
    • 3.7.1. Covid-19 Impact
    • 3.7.2. Russia-Ukraine War

Chapter 4. U.S. Personal Care Contract Manufacturing Market: Service Estimates & Trend Analysis

  • 4.1. Service Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
  • 4.2. U.S. Personal Care Contract Manufacturing Market Estimates & Forecast, By Service, 2018 to 2030 (USD Million )
  • 4.3. Manufacturing
    • 4.3.1. Manufacturing Service Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million )
    • 4.3.2. Manufacturing Service Market Revenue Estimates and Forecasts, By Product, 2018 - 2030 (USD Million )
  • 4.4. Custom Formulation and R&D
    • 4.4.1. Custom Formulation and R&D Service Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million )
    • 4.4.2. Custom Formulation and R&D Service Market Revenue Estimates and Forecasts, By Product, 2018 - 2030 (USD Million )
  • 4.5. Packaging
    • 4.5.1. Packaging Service Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million )
    • 4.5.2. Packaging Service Market Revenue Estimates and Forecasts, By Product, 2018 - 2030 (USD Million )

Chapter 5. U.S. Personal Care Contract Manufacturing Market- Competitive Landscape

  • 5.1. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
  • 5.2. Company/Competition Categorization
  • 5.3. Participant's Overview
  • 5.4. Financial Performance
  • 5.5. Product Benchmarking
  • 5.6. Company Market Positioning
  • 5.7. Company Heat Map Analysis, 2023
  • 5.8. Competitive Dashboard Analysis
  • 5.9. Strategy Mapping
    • 5.9.1. New Product Launches
    • 5.9.2. Mergers & Acquisition
    • 5.9.3. Partnerships & Collaborations
    • 5.9.4. Research & Development
    • 5.9.5. Expansions
  • 5.10. Company Profiles
    • 5.10.1. NuWorld
      • 5.10.1.1. Participant's overview
      • 5.10.1.2. Financial performance
      • 5.10.1.3. Product benchmarking
      • 5.10.1.4. Recent developments
    • 5.10.2. Biogenesis
      • 5.10.2.1. Participant's overview
      • 5.10.2.2. Financial performance
      • 5.10.2.3. Product benchmarking
      • 5.10.2.4. Recent developments
    • 5.10.3. Bright International
      • 5.10.3.1. Participant's overview
      • 5.10.3.2. Financial performance
      • 5.10.3.3. Product benchmarking
      • 5.10.3.4. Recent developments
    • 5.10.4. Fareva
      • 5.10.4.1. Participant's overview
      • 5.10.4.2. Financial performance
      • 5.10.4.3. Product benchmarking
      • 5.10.4.4. Recent developments
    • 5.10.5. Intercos S.p.A.
      • 5.10.5.1. Participant's overview
      • 5.10.5.2. Financial performance
      • 5.10.5.3. Product benchmarking
      • 5.10.5.4. Recent developments
    • 5.10.6. 220 Laboratories
      • 5.10.6.1. Participant's overview
      • 5.10.6.2. Financial performance
      • 5.10.6.3. Product benchmarking
      • 5.10.6.4. Recent developments
    • 5.10.7. C-Care
      • 5.10.7.1. Participant's overview
      • 5.10.7.2. Financial performance
      • 5.10.7.3. Product benchmarking
      • 5.10.7.4. Recent developments
    • 5.10.8. Accupack Midwest, Inc.
      • 5.10.8.1. Participant's overview
      • 5.10.8.2. Financial performance
      • 5.10.8.3. Product benchmarking
      • 5.10.8.4. Recent developments
    • 5.10.9. Eco Lips, Inc.
      • 5.10.9.1. Participant's overview
      • 5.10.9.2. Financial performance
      • 5.10.9.3. Product benchmarking
      • 5.10.9.4. Recent developments
    • 5.10.10. Verla International, Ltd
      • 5.10.10.1. Participant's overview
      • 5.10.10.2. Financial performance
      • 5.10.10.3. Product benchmarking
      • 5.10.10.4. Recent developments