表紙:菓子の米国市場規模・シェア・動向分析レポート製品別(チョコレート菓子、砂糖菓子)、流通チャネル別(チョコレート専門店、オンライン)、地域別、セグメント別予測、2023年~2030年版
市場調査レポート
商品コード
1178603

菓子の米国市場規模・シェア・動向分析レポート製品別(チョコレート菓子、砂糖菓子)、流通チャネル別(チョコレート専門店、オンライン)、地域別、セグメント別予測、2023年~2030年版

U.S. Confectionery Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Chocolate Confectionery, Sugar Confectionery), By Distribution Channel (Specialty Chocolate Stores, Online), By Region, And Segment Forecasts, 2023 - 2030

出版日: | 発行: Grand View Research | ページ情報: 英文 80 Pages | 納期: 2~10営業日

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菓子の米国市場規模・シェア・動向分析レポート製品別(チョコレート菓子、砂糖菓子)、流通チャネル別(チョコレート専門店、オンライン)、地域別、セグメント別予測、2023年~2030年版
出版日: 2022年12月13日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 80 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

米国の菓子市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の新しいレポートによると、米国の菓子市場規模は2030年までに553億5000万米ドルに達し、予測期間中にCAGR 4.8%で拡大すると予測されています。米国農務省が発表したレポート「U.S. Confectionery Industry the Power of Sweet」によると、消費者の約88.9%がお菓子として、8.0%が食事とともに、3.1%が食事の代わりとしてお菓子を消費していることが分かっています。

また、若い消費者、特にミレニアル世代とZ世代は、より幅広いチョコレート菓子に魅力を感じています。さらに、米国では、菓子の売上のほぼ1/2、成長の87%をミレニアル世代とジェネレーションXが占めており、リンツ&シュプルングリ(米国)社、ギラデリチョコレートカンパニー、フェレロなどの大手企業によるプレミアムチョコレート菓子の需要が高まっています。また、ショコラティエによるハンドメイドのトリュフなど、高級/職人技を駆使したチョコレート菓子への欲求も高まっています。

2022年の世界収益では、チョコレート菓子が大きなシェアを占めています。チョコレート菓子やその他の贅沢な菓子に対する消費者の支出の増加に起因する、カウントライン、タブレット、季節のチョコレート、箱入り詰め合わせなどのチョコレート菓子に対する需要の高まりは、このセグメントの成長に好影響を与えています。

ハイパーマーケット/スーパーマーケットがシェアの大部分を占め、2022年の世界収益で最大の部門となっています。スーパーマーケットやハイパーマーケットでは、さまざまな種類の菓子を提供する専用の棚スペースが用意されています。大手スーパーマーケットやハイパーマーケットの普及が進んだことで、著名ブランドの菓子に対する消費者の需要が高まっており、今後数年間で大きな成長機会がもたらされると予想されます。

米国の菓子業界は、多数の国際的プレーヤーと少数の地域的プレーヤーが存在する統合的な性質を持っています。Mars, Incorporated and its Affiliates、Mondelez International、The Hershey Company、Ferrero、General Mills、Lindt &Sprungli、Kellogg Co.、Clif Bar &Co.、Simply Good Foods Co.、Nestleなどが世界市場の有力プレイヤーとして名を連ねています。

米国菓子市場レポートハイライト

米国北東部は、コネチカット、マサチューセッツ、ニュージャージー、ニューヨークなどの経済圏に主要製品メーカーが存在し、消費者が増加していることから、大きな収益シェアを占め、2022年に最大セグメントとなる見込みです。

砂糖菓子は、トフィー、ゼリー、ヌガー、ガム&ゼリー、キャラメルの消費量が急速に増加しており、予測期間中にCAGR 6.0%の急成長が見込まれます。

消費者が著名ブランドのノベルティチョコレート菓子をオンラインで購入していることから、オンライン部門は予測期間中に最も速いCAGR 6.4%で成長すると予想されます。

目次

第1章 調査手法と範囲

  • 市場セグメンテーションと範囲
  • 市場の定義
  • 情報調達
    • 購入したデータベース
    • GVRの内部データベース
    • 二次ペットの種類と第三者の視点
    • 1次調査
  • 情報分析
    • データ分析モデル
  • 市場形成とデータ可視化
  • データの検証と公開

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場の見通し
  • 製品の見通し
  • 流通経路の見通し
  • 地域の見通し
  • 競合考察

第3章 米国の菓子市場の変数、動向、範囲

  • 市場イントロダクション
  • 浸透と成長の見通しのマッピング
  • 業界バリューチェーン分析
    • 販売・小売チャネル分析
    • 利益率分析
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
    • 業界の課題
    • 業界の機会
  • 事業環境分析
    • 業界分析- ポーターズ
      • サプライヤーの力
      • 買い手の交渉力
      • 代替の脅威
      • 新規参入者からの脅威
      • 競争企業間の敵対関係
  • 菓子市場のロードマップ
  • 市場参入戦略
  • COVID-19の米国の菓子市場への影響

第4章 消費者行動分析

  • 人口統計分析
  • バイヤーの動向と好み
  • 購入決定に影響を与える要因
  • バイヤーの製品採用
  • 所見と推奨事項

第5章 菓子市場:製品推定・動向分析

  • 製品変動分析と市場シェア、2021年と2030年
  • チョコレート菓子
    • カウントライン
    • チョコレートのポーチとバッグ
    • 錠剤
    • 季節のチョコレート
    • 箱詰め
    • その他
  • 砂糖菓子
    • トローチ、ガム、ゼリー、チューズ
    • ミント
    • 薬用菓子
    • トフィー、キャラメル、ヌガー
    • その他の砂糖菓子

第6章 米国の菓子市場:流通チャネルの推定・動向分析

  • 流通チャネルの変動分析と市場シェア、2021年と2030年
  • ハイパーマーケット/スーパーマーケット
  • コンビニエンスストア
  • チョコレート専門店
  • オンライン
  • その他

第7章 米国の菓子市場:地域推定・動向分析

  • 地域別変動分析と市場シェア、2021年と2030年
  • 北東
  • 南東
  • 中西部
  • 西
  • 南西

第8章 競合分析

  • 主要な世界プレーヤー、最近の動向、業界への影響
  • 主要企業/競合の分類(主要なイノベーター、市場リーダー、新興企業)
  • ベンダー情勢
    • 主要企業の市場シェア分析、2022年

第9章 企業プロファイル

  • Mars, Incorporated and its Affiliates
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Mondelez International, Inc.
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • The Hershey Company
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Ferrero
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • General Mills Inc.
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Lindt &Sprungli
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Kellogg Co.
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Clif Bar &Co.
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Simply Good Foods Co.
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Nestle
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
図表

List of Tables

  • 1. U.S. confectionery market - Key market driver analysis
  • 2. U.S. confectionery market - Key market restraint analysis
  • 3. U.S. confectionery market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 4. U.S. confectionery market revenue estimates and forecast by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5. U.S. chocolate confectionery market revenue estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6. U.S. countlines market revenue estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7. U.S. chocolate pouches and bags market revenue estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 8. U.S. tablets market revenue estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 9. U.S. seasonal chocolates market revenue estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 10. U.S. boxed assortments market revenue estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 11. U.S. other confectionery market revenue estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 12. U.S. confectionery market revenue estimates and forecast by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 13. U.S. sugar confectionery market revenue estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 14. U.S. pastilles, gums, jellies and chews confectionery market revenue estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 15. U.S. mints market revenue estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 16. U.S. medicated confectionery market revenue estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 17. U.S. toffees, caramels, and nougat market revenue estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 18. U.S. other sugar confectionery market revenue estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 19. Northeast confectionery market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million
  • 20. Northeast confectionery market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 21. Northeast confectionery market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 22. Southeast confectionery market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 23. Southeast confectionery market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 24. Southeast confectionery market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 25. Midwest confectionery market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 26. Midwest confectionery market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 27. Midwest confectionery market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 28. West confectionery market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 29. West confectionery market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 30. West confectionery market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 31. Southwest confectionery market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 32. Southwest confectionery market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 33. Southwest confectionery market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)

List of Figures

  • 1. U.S. confectionery market snapshot
  • 2. U.S. confectionery market segmentation & scope
  • 3. U.S. confectionery market penetration & growth prospect mapping
  • 4. U.S. confectionery market value chain analysis
  • 5. U.S. confectionery market dynamics
  • 6. U.S. confectionery market Porter's analysis
  • 7. U.S. confectionery market: Product movement analysis
  • 8. U.S. confectionery market: Distribution channel movement analysis
  • 9. U.S. confectionery market: Regional movement analysis
目次
Product Code: GVR-2-68038-145-0

U.S. Confectionery Market Growth & Trends:

The U.S. confectionery market size is expected to reach USD 55.35 billion by 2030, expanding at a CAGR of 4.8% over the forecast period, according to a new report by Grand View Research, Inc. The increasing snacking trend and willingness to try more sweet and salty flavors in desserts have accelerated the demand for confectioneries in the U.S. According to the report published by the USDA on 'U.S. Confectionery Industry the Power of Sweet', about 88.9% of consumers consumer confectioneries as a treat, 8.0% consume with a meal, and 3.1% consumer as a meal replacement.

In addition, younger consumers, particularly younger millennials and generation Z have a broader appeal for a wider array of chocolate treats. Further, nearly 1/2 of candy sales and 87% of growth is attributed to millennials and gen X in the U.S. and there is a growing demand for premium chocolate confectioneries from major players like Lindt & Sprungli (USA) Inc., Ghirardelli Chocolate Company, and Ferrero. Further, there has been a growing appetite for fine/artisan chocolate confections such as hand-made truffles from chocolatiers.

The chocolate confectioneries segment accounted for a significant share of global revenue for 2022. The rising demand for chocolate confectioneries including countlines, tablets, seasonal chocolates, and boxed assortments attributed to consumers' increasing spending on chocolate confectioneries and other indulgent confectionery items, is boding well for the segment growth.

The hypermarkets/supermarkets contributed a majority of the share to become the largest division in the global revenue in 2022. Supermarkets and hypermarkets provide dedicated shelf spaces that offer different varieties of confectioneries. The increase in penetration of major supermarkets & hypermarkets is gaining consumer demand for confectioneries from prominent brands, which is expected to provide significant growth opportunities in the upcoming years.

The U.S. confectionery industry is consolidated in nature with the presence of a large number of international players and few regional players. Mars, Incorporated and its Affiliates; Mondelez International; The Hershey Company; Ferrero; General Mills; Lindt & Sprungli; Kellogg Co.; Clif Bar & Co.; Simply Good Foods Co.; and Nestle. are among the prominent players in the global market.

U.S. Confectionery Market Report Highlights:

  • Northeast U.S. is contributed to a significant revenue share to become the largest segment in 2022 owing to the presence of major product manufacturers and the increasing number of consumers in economies including Connecticut, Massachusetts, New Jersey, and New York
  • The sugar confectionery is anticipated to grow at a rapid CAGR of 6.0% over the forecast period, as the consumption of toffees, jellies, nougat, gums & jellies, and caramel is rapidly increasing
  • The online segment is anticipated to grow at the fastest CAGR of 6.4% during the forecast period, as consumers are buying novelty chocolate confectioneries from prominent brands online

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Pet Types & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Product Outlook
  • 2.3. Distribution Channel Outlook
  • 2.4. Regional Outlook
  • 2.5. Competitive Insights

Chapter 3. U.S. Confectionery Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Introduction
  • 3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping
  • 3.3. Industry Value Chain Analysis
    • 3.3.1. Sales/Retail Channel Analysis
    • 3.3.2. Profit Margin Analysis
  • 3.4. Market Dynamics
    • 3.4.1. Market Driver Analysis
    • 3.4.2. Market Restraint Analysis
    • 3.4.3. Industry Challenges
    • 3.4.4. Industry Opportunities
  • 3.5. Business Environment Analysis
    • 3.5.1. Industry Analysis - Porter's
      • 3.5.1.1. Supplier Power
      • 3.5.1.2. Buyer Power
      • 3.5.1.3. Substitution Threat
      • 3.5.1.4. Threat from New Entrant
      • 3.5.1.5. Competitive Rivalry
  • 3.6. Roadmap of Confectionery Market
  • 3.7. Market Entry Strategies
  • 3.8. Impact of COVID-19 on the U.S. Confectionery Market

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Buyer Trends & Preferences
  • 4.3. Factors Affecting Buying Decision
  • 4.4. Buyer Product Adoption
  • 4.5. Observations & Recommendations

Chapter 5. Confectionery Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030
  • 5.2. Chocolate Confectionery
    • 5.2.1. Chocolate confectionery market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 5.2.2. Countlines
      • 5.2.2.1. Countlines market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 5.2.3. Chocolate pouches and bags
      • 5.2.3.1. Chocolate pouches and bags market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 5.2.4. Tablets
      • 5.2.4.1. Tablets market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 5.2.5. Seasonal chocolates
      • 5.2.5.1. Seasonal chocolates market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 5.2.6. Boxed assortments
      • 5.2.6.1. Boxed assortments market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 5.2.7. Others
      • 5.2.7.1. Other confectioneries market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.3. Sugar confectionery
    • 5.3.1. Sugar confectionery market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 5.3.2. Pastilles, Gums, Jellies, and Chews
      • 5.3.2.1. Pastilles, gums, jellies and chews market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 5.3.3. Mints
      • 5.3.3.1. Mints market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 5.3.4. Medicated Confectionery
      • 5.3.4.1. Medicated confectionery market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 5.3.5. Toffees, Caramels and Nougat
      • 5.3.5.1. Toffees, caramels, and nougat market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 5.3.6. Other Sugar Confectionery
      • 5.3.6.1. Other sugar confectionery market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. U.S. Confectionery Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030
  • 6.2. Hypermarkets/Supermarkets
    • 6.2.1. U.S. confectionery market estimates and forecast through hypermarkets/supermarkets, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.3. Convenience Stores
    • 6.3.1. U.S. confectionery market estimates and forecast through convenience stores, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.4. Specialty Chocolate Stores
    • 6.4.1. U.S. confectionery market estimates and forecast through specialty chocolate stores, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.5. Online
    • 6.5.1. U.S. confectionery market estimates and forecast through online, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.6. Others
    • 6.6.1. U.S. confectionery market estimates and forecast through others, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. U.S. Confectionery Market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030
  • 7.2. Northeast
    • 7.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.3. Southeast
    • 7.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.4. Midwest
    • 7.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.5. West
    • 7.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.6. Southwest
    • 7.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.6.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 8. Competitive Analysis

  • 8.1. Key global players, recent developments & their impact on the industry
  • 8.2. Key Company/Competition Categorization (Key innovators, Market leaders, Emerging players)
  • 8.3. Vendor Landscape
    • 8.3.1. Key company market share analysis, 2022

Chapter 9. Company Profiles

  • 9.1. Mars, Incorporated and its Affiliates
    • 9.1.1. Company Overview
    • 9.1.2. Financial Performance
    • 9.1.3. Product Benchmarking
    • 9.1.4. Strategic Initiatives
  • 9.2. Mondelez International, Inc.
    • 9.2.1. Company Overview
    • 9.2.2. Financial Performance
    • 9.2.3. Product Benchmarking
    • 9.2.4. Strategic Initiatives
  • 9.3. The Hershey Company
    • 9.3.1. Company Overview
    • 9.3.2. Financial Performance
    • 9.3.3. Product Benchmarking
    • 9.3.4. Strategic Initiatives
  • 9.4. Ferrero
    • 9.4.1. Company Overview
    • 9.4.2. Financial Performance
    • 9.4.3. Product Benchmarking
    • 9.4.4. Strategic Initiatives
  • 9.5. General Mills Inc.
    • 9.5.1. Company Overview
    • 9.5.2. Financial Performance
    • 9.5.3. Product Benchmarking
    • 9.5.4. Strategic Initiatives
  • 9.6. Lindt & Sprungli
    • 9.6.1. Company Overview
    • 9.6.2. Financial Performance
    • 9.6.3. Product Benchmarking
    • 9.6.4. Strategic Initiatives
  • 9.7. Kellogg Co.
    • 9.7.1. Company Overview
    • 9.7.2. Financial Performance
    • 9.7.3. Product Benchmarking
    • 9.7.4. Strategic Initiatives
  • 9.8. Clif Bar & Co.
    • 9.8.1. Company Overview
    • 9.8.2. Financial Performance
    • 9.8.3. Product Benchmarking
    • 9.8.4. Strategic Initiatives
  • 9.9. Simply Good Foods Co.
    • 9.9.1. Company Overview
    • 9.9.2. Financial Performance
    • 9.9.3. Product Benchmarking
    • 9.9.4. Strategic Initiatives
  • 9.10. Nestle
    • 9.10.1. Company Overview
    • 9.10.2. Financial Performance
    • 9.10.3. Product Benchmarking
    • 9.10.4. Strategic Initiatives