市場調査レポート
商品コード
1321423
米国のオフィス家具の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、流通チャネル別、セグメント予測、2023年~2030年U.S. Office Furniture Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Modular System, Seating, Desks & Table), By Distribution Channel (Offline, Online), And Segment Forecasts, 2023 - 2030 |
● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。
米国のオフィス家具の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、流通チャネル別、セグメント予測、2023年~2030年 |
出版日: 2023年07月24日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 80 Pages
納期: 2~10営業日
|
Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国のオフィス家具の市場規模は2030年までに222億4,000万米ドルに達し、予測期間中のCAGRは5.1%を記録すると予測されています。
可処分所得の増加、不動産業界の成長、企業の成長、高級・プレミアム家具に対する消費者の需要など、様々な要因が市場成長を促進しています。さらに、ハイブリッド労働文化の高まりや、Ed-Techプラットフォームの拡大が、業界の成長を後押ししています。社会的距離を置く規範により、COVID-19の世界的大流行が何百万人ものアメリカ人を在宅勤務に追い込んでいます。在宅勤務(WFH)は標準となり、当分の間続くと予想され、快適なオフィス家具を備えていない社会人にとってストレスとなっています。
COVID-19が大流行した際、自宅で仕事や勉強をしたいという需要が高まり、オフィス家具の購入が急増しました。例えば、ミネアポリスに本社を置くHOMファニチャーは、自宅待機命令が実施されて以来、このカテゴリーが盛り上がっていることに気づきました。ノートパソコンとタブレット端末の両方に対応できる小型のワークステーションは、最も人気のある種類の一つです。持続可能な生活の重要性に対する消費者の意識が高まり、環境に優しい家具の需要が高まっているため、多くのメーカーが持続可能な製造方法を導入しています。これは、燃料使用量の削減や廃木材の再利用を含みます。例えば、ハーマンミラーは、廃棄物ゼロ、地域の再生可能エネルギーの50%増(50,000 MWh)、100%環境配慮設計に認定されたアイテム、毎年12万5,000トンの製品返却を公約しています。
さらに、レンタルスペースや在庫の必要性を減らすため、インターネットを利用した家具ビジネスも増えています。米国で最も人気のあるオフィス家具のeコマースサイトには、Amazon.comやWayfairなどがあります。オンラインチャネルを通じたオフィス家具販売の可能性が高まったことで、オンライン小売業者はセキュリティと信頼性の面で購入プロセスを強化せざるを得なくなり、製品需要が高まっています。安全な取引、代金引換、迅速な返品対応、統合され一元化されたカスタマーサービスなどは、消費者をオンラインショッピングに惹きつけるポリシーのほんの一部に過ぎないです。
The U.S. office furniture market size is anticipated to reach USD 22.24 billion by 2030, registering a CAGR of 5.1% over the forecast period, according to a new report by Grand View Research, Inc. Various factors, such as rising disposable incomes, the real estate industry's growth, the growth of businesses, and consumer demand for luxury & premium furnishings, are driving the market growth. Furthermore, the growing hybrid working culture and the expansion of ed-tech platforms are driving industry growth. Due to social distancing norms, the COVID-19 global pandemic has pushed millions of Americans to work from home. Work-from-home (WFH) has become the norm and is expected to continue for the foreseeable future, making it stressful for working professionals who are not equipped with comfortable office furniture.
During the COVID-19 pandemic, the demand to work and study at home resulted in a surge in office furniture purchases. For example, HOM Furniture, based in Minneapolis, noticed a boost in the category since the stay-at-home orders were implemented. Smaller-scale workstations that can accommodate both laptops and tablets are one of the most popular varieties. Many manufacturers are implementing sustainable manufacturing practices due to rising consumer awareness about the importance of sustainable living, which is driving up demand for eco-friendly furniture. This involves reducing fuel usage and repurposing wood waste. Herman Miller, for example, has pledged to zero waste, 50 percent more local renewables (50,000 MWh), 100% Design for the Environment-approved items, and 125,000 tons of product returned each year.
Furthermore, internet furniture businesses are on the rise to reduce the requirement for rental space and inventory. Some of the most popular e-commerce websites in the U.S. for office furniture include Amazon.com and Wayfair. The increased possibilities for office furniture sales through online channels forced online retailers to strengthen their purchase processes in terms of security and reliability, boosting product demand. Secure transactions, cash-on-delivery alternatives, quick return policies, and integrated & centralized customer service are just a few of the policies that attract consumers to shop online.