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市場調査レポート
商品コード
1494252
風味と香り:Consumer Survey InsightsConsumer Survey Insights: Flavors and Fragrances |
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カスタマイズ可能
適宜更新あり
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風味と香り:Consumer Survey Insights |
出版日: 2024年05月10日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文 37 Pages
納期: 即納可能
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世界の消費者は伝統的な風味を高く評価しており、通常は特定の製品カテゴリに関連しています。例えば、塩味の製品では塩辛い風味や香ばしい風味、チョコレートや菓子類では甘い風味やナッツのような風味です。しかし、多くの購入者、特に若い世代の購入者は、新しい、流行の、珍しい風味のものに惹かれています。
当レポートでは、製品の特徴としての風味と香りの重要性を調査し、世界の消費者が新しい、珍しい、流行の風味や香りに手を伸ばす動機を探っています。分析では、食品、飲料、健康と衛生における風味と香りについて調べ、これらのカテゴリにおける現在の消費者の選好の概観を提供しています。
Consumer Survey Insights: Flavors and Fragrances analyzes the results of GlobalData's 2024 Q1 global consumer survey across all regions and market sectors. The report looks into the importance of flavors and fragrances as product features, and it explores what motivates global consumers to reach for new, unusual and trendy flavors and scents. The analysis looks into flavors and fragrances in food, beverages and health and hygiene, and provides an overview for current consumer preferences within these categories.
Global consumers highly value traditional flavors, usually associated with particular product categories, e.g. salty and savory flavors for savory products and sweet and nutty for chocolate and confectionery. However, many buyers, particularly from younger generations, are attracted to new, trendy and unusual flavor options.