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市場調査レポート
商品コード
1473225
超加工食品(UPF)市場 - 業界の洞察Scrutinizing Ultra-Processed Foods (UPFs) - Industry Insights |
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カスタマイズ可能
適宜更新あり
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超加工食品(UPF)市場 - 業界の洞察 |
出版日: 2024年02月26日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文 46 Pages
納期: 即納可能
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超加工食品(UPF)をめぐる議論はまだ新しく、新たな証拠や調査が発表され続けています。政府の規制や、消費者の買い物の意思決定に対するメディアの影響により、ブランドがこのトピックについて独自の健康アドバイスを推進することは難しい状況です。しかし、食品技術の革新という点では、カテゴリーごとに投資を検討する機会があります。
消費者のUPFに対する関心度や関連性はカテゴリーによって異なります。すべてのUPFが同じように健康的/不健康的であるわけではないため、消費者を教育し、さまざまなUPFを責任を持ってマーケティングする作業が必要です。
クリーンラベルの自然派製品に対する需要は、UPFに対する拒否反応と見なされることもあります。しかし、食品技術の革新は現在、自然な健康ハローとバランスの取れたハイテク製剤の提供に取り組んでいます。
UPFに対する規制はますます強まっていますが、そのアプローチは市場によって異なります。
当レポートでは、世界の超加工食品(UPF)市場について調査し、市場の概要とともに消費者動向、クリーンラベルの需要、食品技術と規制、今後の見通しなどを提供しています。
This report is part of a series on key trends and issues that are currently affecting the consumer landscape in consumer goods, foodservice, and packaging. It explains what an ultra processed food is, how consumers are responding to this new categorization, and how brands can tackle this issue in formulation and marketing.
Debate around UPFs is still fresh with new evidence and research still being released. Government regulation and the influence of the media on consumer shopping decisions make it challenging for brands to promote their own health advice on this topic. However there are opportunities to consider investing in on a category by category basis in terms of food technology innovations.