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市場調査レポート
商品コード
1123620
ファストフードの変遷:食体験、食品、サステナビリティに関する消費者インサイトの分析The Changing Face of Fast Food - Analyzing Consumer Insights on Eating Experience, Food and Sustainability |
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ファストフードの変遷:食体験、食品、サステナビリティに関する消費者インサイトの分析 |
出版日: 2022年04月22日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文 31 Pages
納期: 即納可能
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当レポートでは、ファストフードの変遷に焦点を当て、クイックサービスレストランがプロセスの合理化のためにテクノロジーを採用することで、いかにして「ジャンクフードを提供する」というイメージを払拭し始めたかを調査するほか、主な消費者動向、イノベーション動向、パンデミックによる消費者認識および行動の変化、ケーススタディ、持続可能性の動向などについてまとめています。
This report studies how quick service restaurants have started to shed their image of serving 'junk food' by adopting technology to streamline their processes
The report outlines the key consumer and innovation trends currently impacting the global QSR & fast food channel. It addresses how the pandemic changed consumers' perceptions and behavior and how these gave way to a global evolution from 'junk food' restaurants to health- and environmental-conscious brands. Analysis also extends to case studies and sustainability trends, as well as future-focused insight that indicates prospective growth drivers for the sector.