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市場調査レポート
商品コード
1643856
欧州のバスOEMの戦略的プロファイリング(2024年~2030年)Strategic Profiling of European Bus OEMs, 2024-2030 |
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欧州のバスOEMの戦略的プロファイリング(2024年~2030年) |
出版日: 2024年12月26日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 63 Pages
納期: 即日から翌営業日
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ゼロエミッション公共交通の義務化と輸送の安全性重視により、欧州のバス市場は変革的成長を遂げる
旺盛な公共交通需要を背景に、欧州のバス市場は底堅さを維持しています。排ガス規制がますます厳しくなっているため、バスにはよりクリーンで環境に優しい技術が求められています。電気バスや燃料電池バスは、温室効果ガスの排出を削減し、都市部の空気の質を改善するための答えとなりつつあります。
この移行は、バッテリー技術、水素燃料電池システム、その他の低排出パワートレインの進歩によって促進され、都市とその運営者のさまざまなニーズに対応しています。欧州各国政府は、補助金、低排出ガスゾーン、厳しい気候目標を通じてゼロエミッションバスを推進しており、これはより持続可能な公共交通の未来を追求する画期的な出来事といえます。
本調査では、欧州の主要なバスOEMの詳細なプロファイルと、電動化、自律性、ADAS(先進運転支援システム)へのアプローチを通じて、包括的な洞察を提供します。様々なバスメーカーについて、主要指標、予測、モデルごとのパワートレイン比較が競合情勢とともに提供されています。本調査では、各バスOEMの利害関係者に対する戦略的計画を明らかにし、ゼロエミッションおよび低排出技術の重要性を強調しています。
The European Bus Market is Experiencing Transformational Growth due to the Mandate for Zero-emission Public Transportation and the Emphasis on Transport Safety
With strong public transportation demand, the bus market in Europe continues to remain resilient. Owing to increasingly stringent emission regulations, the need for cleaner and greener technologies in buses is rising. Electric and fuel cell buses are turning out to be the answer to reducing greenhouse gas emissions and improving air quality in urban areas.
This transition is fuelled by advancements in battery technology, hydrogen fuel cell systems, and other low-emission powertrains, which address the various needs of cities and their operators. Governments in Europe are promoting zero-emission buses through subsidies, low-emission zones, and stringent climate targets, which can be seen as a landmark in pursuing a more sustainable public transport future.
This study provides a comprehensive insight into major European bus OEMs through detailed profiles and their approaches to electrification, autonomy, and advanced driver assistance systems. Key metrics, forecasts, and model-wise powertrain comparisons are provided for various bus manufacturers, along with a competitive landscape. The study identifies the strategic plans of each bus OEM for stakeholders, emphasizing the importance of zero- and low-emission technologies.