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市場調査レポート
商品コード
1673868
伝統的玩具およびゲーム市場:製品タイプ別、流通チャネル別、地域別Traditional Toys and Games Market, By Product Type, By Distribution Channel, By Geography |
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カスタマイズ可能
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伝統的玩具およびゲーム市場:製品タイプ別、流通チャネル別、地域別 |
出版日: 2025年02月07日
発行: Coherent Market Insights
ページ情報: 英文 170 Pages
納期: 2~3営業日
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世界の伝統的玩具およびゲーム市場は、2025年に96億3,000万米ドルと推定され、2032年には121億7,000万米ドルに達すると予測され、2025年から2032年にかけて3.4%の複合年間成長率(CAGR)で成長すると予測されます。
レポート範囲 | レポート詳細 | ||
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基準年 | 2024 | 2025年の市場規模 | 96億3,000万米ドル |
実績データ | 2020年から2024年まで | 予測期間 | 2025年から2032年 |
予測期間:2025年~2032年 CAGR: | 3.40% | 2032年の価値予測 | 121億7,000万米ドル |
伝統的玩具およびゲーム市場とは、高度な技術や電子機器を使用しない玩具・ゲームを指します。これには、ボードゲーム、工作玩具、美術工芸品、パズル、人形、アクションフィギュア、乗り物、ぬいぐるみなどが含まれ、何世代にもわたって子どもたちを楽しませてきました。伝統的な玩具は、子どもたちの身体的、認知的、社会的情緒的スキルの開発に役立ちます。伝統的な玩具は、子どもたちが伝統的な玩具と触れ合うことで、おままごとをしたり、想像力を働かせたりすることを促します。また、ブロックや人形、レゴなどのおもちゃを使った手遊びは、運動能力の発達を助けます。ボードゲームは、順番を守ること、ルールに従うこと、触覚的な問題解決を学ぶのに役立ちます。伝統的な玩具は、あらゆる年齢の子どもたちに魅力的な遊びの価値を提供し、楽しみながら教育します。
伝統的玩具およびゲーム市場の成長は、子どもたちや親たちの間で古典的な玩具が広く親しまれ、懐かしまれていることが原動力となっています。現代の玩具は技術が急速に進歩し続けているため、シンプルで画面から切り離されたものへの需要が高まっています。伝統的な玩具は、気が散ることなく自分のペースで子供の貴重なスキルを育むのに役立ちます。しかし市場は、子供たちを夢中にさせるデジタル玩具やスマートフォンの普及が進むことによる抑制要因に直面しています。若い世代はますます電子機器や双方向ゲームを好むようになっています。しかし、伝統的な玩具の時代を超越した魅力と再利用を活用した玩具レンタル・再販ビジネスの台頭から、市場にはチャンスがあると見ています。また、伝統的な遊びの発達や社会的な利点を推進する業界関係者も、市場の成長を後押ししています。最近の若い子供たちは、幼い頃からデジタル機器に触れており、より新しいガジェットに引き寄せられる傾向があります。その一方で、伝統的な遊びと技能の習得を融合させた知育玩具への注目が高まっていることも、この市場にチャンスをもたらしています。玩具会社はまた、古典的な玩具のラインナップを刷新し、現代の子供にとって魅力的なものにしようと考えています。
本レポートでは、世界の伝統的玩具およびゲーム市場を詳細に分析し、2024年を基準年とした予測期間(2025-2032年)の市場規模(10億米ドル)と複合年間成長率(CAGR%)を掲載しています。
また、さまざまなセグメントにわたる潜在的な収益機会を明らかにし、この市場の魅力的な投資提案マトリクスについて解説しています。
また、市場促進要因、抑制要因、機会、新製品の上市や承認、市場動向、地域別の展望、主要企業が採用する競争戦略などに関する主要考察も提供しています。
世界の伝統的玩具およびゲーム市場における主要企業プロファイルを、企業ハイライト、製品ポートフォリオ、主要ハイライト、業績、戦略などのパラメータに基づいて掲載しています。
本調査の対象となる主要企業には、Dream International Limited、Hasbro, Inc.、Mattel, Inc.、Funskool Limited、Lego A/S、Jakks Pacific Inc.、Tomy Co.Ltd.、LeapFrog Enterprises Inc.、Spin Master Corp.、Bandai Namco Holdings Inc.、Playmates Toys Limited、Kids Ii Inc.、Mega Brands Inc.、Melissa &Doug Inc.、Funko LLC、K'NEX Brands, L.P.、Ravensburger AG、Games Workshop Group PLCなどです。
このレポートからの洞察により、マーケティング担当者や企業の経営陣は、将来の製品発売、タイプアップ、市場拡大、マーケティング戦術に関する情報に基づいた意思決定を行うことができます。
この調査レポートは、投資家、サプライヤー、製品メーカー、流通業者、新規参入者、財務アナリストなど、この業界の様々な利害関係者を対象としています。
利害関係者は、世界の伝統的玩具およびゲーム市場の分析に使用される様々な戦略マトリックスを通じて、意思決定を容易にすることができます。
Global Traditional Toys And Games Market is estimated to be valued at USD 9.63 Bn in 2025 and is expected to reach USD 12.17 Bn by 2032, growing at a compound annual growth rate (CAGR) of 3.4% from 2025 to 2032.
Report Coverage | Report Details | ||
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Base Year: | 2024 | Market Size in 2025: | USD 9.63 Bn |
Historical Data for: | 2020 To 2024 | Forecast Period: | 2025 To 2032 |
Forecast Period 2025 to 2032 CAGR: | 3.40% | 2032 Value Projection: | USD 12.17 Bn |
Traditional toys and games market refers to toys and games that do not involve advanced technology or electronics. These include board games, construction toys, arts and crafts, puzzles, dolls, action figures, vehicles, plush toys, and others that have entertained children for generations. Traditional toys help in developing important physical, cognitive, and social-emotional skills in children. They encourage role-playing and using their imagination as kids interact with classic toys. Hands-on play with toys like blocks, dolls, or Lego also aids in the development of fine motor skills. Board games help kids learn turn-taking, following rules, and tactile problem-solving. Traditional toys provide engaging play value and education through fun for children of all ages.
Traditional toys and games market growth is driven by the widespread popularity and nostalgia associated with classic toys among children and parents. As technology continues to advance rapidly in modern toys, there is growing demand for simplicity and disconnect from screens. Traditional toys help foster valuable skills in kids at their own pace without distractions. However, the market faces restraints from the rising penetration of digital toys and smartphones that keep kids engaged. Younger generations are increasingly preference electronics and interactive games. But the market sees opportunities from rising toy rental and resale businesses capitalizing on the timeless appeal and reuse of traditional toys. Industry players promoting the developmental and social benefits of traditional play also boost the market growth. Younger kids today have exposure to digital devices from a very early age and tend to gravitate more towards newer gadgets. Meanwhile, the market sees opportunities from a growing focus on educational toys that blend traditional play with skills-building. Toy companies also look to refresh classic toy lines to make them appealing to modern kids.
This report provides in-depth analysis of the global traditional toys and games market, and provides market size (USD Bn) and compound annual growth rate (CAGR%) for the forecast period (2025-2032), considering 2024 as the base year
It elucidates potential revenue opportunities across different segments and explains attractive investment proposition matrices for this market
This study also provides key insights about market drivers, restraints, opportunities, new product launches or approvals, market trends, regional outlook, and competitive strategies adopted by key players
It profiles key players in the global traditional toys and games market based on the following parameters - company highlights, products portfolio, key highlights, financial performance, and strategies
Key companies covered as a part of this study include Dream International Limited, Hasbro, Inc., Mattel, Inc., Funskool Limited, Lego A/S, Jakks Pacific Inc, Tomy Co. Ltd., LeapFrog Enterprises Inc., Spin Master Corp, Bandai Namco Holdings Inc, Playmates Toys Limited, Kids Ii Inc., Mega Brands Inc., Melissa & Doug Inc., Funko LLC, K'NEX Brands, L.P., Ravensburger AG, and Games Workshop Group PLC
Insights from this report would allow marketers and the management authorities of the companies to make informed decisions regarding their future product launches, type up-gradation, market expansion, and marketing tactics
The global traditional toys and games market report caters to various stakeholders in this industry including investors, suppliers, product manufacturers, distributors, new entrants, and financial analysts
Stakeholders would have ease in decision-making through various strategy matrices used in analyzing the global traditional toys and games market
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