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市場調査レポート
商品コード
1486420

自動車用インフォテインメントの世界市場規模調査:製品別、フィットタイプ別、車両タイプ別、地域別予測:2022~2032年

Global Automotive Infotainment Market Size study, by Product, by Fit Type, by Vehicle Type and Regional Forecasts 2022-2032

出版日: | 発行: Bizwit Research & Consulting LLP | ページ情報: 英文 200 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
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自動車用インフォテインメントの世界市場規模調査:製品別、フィットタイプ別、車両タイプ別、地域別予測:2022~2032年
出版日: 2024年05月20日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文 200 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

世界の自動車用インフォテインメント市場は、2023年に約149億9,000万米ドルとなり、予測期間の2024年から2032年には9.90%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。

自動車用インフォテインメントとは、エンターテインメント、ナビゲーション、通信、その他のマルチメディア機能を乗員に提供する自動車内の統合システムを指します。この技術には通常、オーディオやビデオの再生、衛星ナビゲーション、スマートフォンとの統合、インターネット接続、全体的な運転体験の向上を目的とした各種アプリケーションなどの機能が含まれます。世界の自動車用インフォテインメント市場の普及は、オンデマンド音楽、スマートフォン接続、ライブオーディオストリーミングなどの機能の継続的な統合に起因しています。

車両の洞察力とデータを強化するための車両テレマティクスの需要の高まりは、世界の自動車用インフォテインメント市場の主要な促進要因です。ADAS(運転支援システム)、AR(拡張現実)、リアルタイムデータ収集、IoT(モノのインターネット)などの先進技術をインフォテインメント・システムに統合することが重視されるようになり、ドライバーの安全性と利便性が向上した結果、世界の自動車用インフォテインメント・システムの需要に拍車がかかっています。さらに、各国政府は乗客の安全を優先し、自動車のADAS(先進運転支援システム)に焦点を当てた法律や規制を起草しています。しかし、新車購入者の認識が限定的で、技術的に高度なインフォテインメント・システムのユーザー・マニュアルが軽視されていることが、世界の自動車用インフォテインメント市場成長の障壁となっています。さらに、高度なインフォテインメント・システムにおけるデータ操作やコード上書きのリスクは、セキュリティ侵害やデータ・ハッキングを引き起こす可能性があり、2022年から2032年にかけての市場成長を阻害します。

自動車用インフォテインメントの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、世界のその他の地域です。2023年には、北米が最大の地域市場となりました。アジア太平洋地域の成長が期待されるのは、所得水準の向上と高い需要により、特に高級車と中型プレミアムセグメントで乗用車の販売と生産が増加しているためです。また、同地域における電気自動車の牽引力の高まりも、車載エンターテインメント・システムの需要を促進すると予想されます。主な利点としては、接続性の強化、ユーザー体験、ハンズフリー操作、多様なエンターテインメント・オプションなどが挙げられます。さらに、アジア太平洋は、予測期間中に高い成長率で成長すると予想されます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:

  • Alpine Electronics,Inc.
  • Clarion Co., Ltd.
  • Continental AG
  • Delphi Automotive PLC
  • Denso Corporation
  • Harman International
  • JVC KENWOOD Corporation
  • Panasonic Holdings Corporation
  • Pioneer Corporation
  • Visteon Corporation

目次

第1章 世界の自動車用インフォテインメント市場の定義と調査の前提条件

  • 調査目的
  • 市場の定義
  • 調査の前提条件
    • 包含事項・除外事項
    • 制限事項
    • 供給サイド分析
      • 入手可能性
      • インフラ
      • 規制環境
      • 市場競争
      • 経済性(消費者の視点)
    • 需要サイド分析
      • 規制の枠組み
      • 技術の進歩
      • 環境への配慮
      • 消費者の意識と受容
  • 調査手法
  • 調査対象年
  • 通貨換算レート

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 自動車用インフォテインメントの世界市場規模・予測(2022~2032年)
  • 地域別概要
  • セグメント別概要
    • 製品別
    • フィットタイプ別
    • 車両タイプ別
  • 主要動向
  • 景気後退の影響
  • アナリストの結論・提言

第3章 世界の自動車用インフォテインメント市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場の課題
  • 市場機会

第4章 世界の自動車用インフォテインメント市場産業分析

  • ポーターのファイブフォースモデル
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
    • ポーターのファイブフォースモデルへの未来的アプローチ
    • ポーターのファイブフォースの影響分析
  • PESTEL分析
    • 政治
    • 経済
    • 社会
    • 技術
    • 環境
    • 法律
  • 主要な投資機会
  • 主要な成功戦略
  • 破壊的動向
  • 業界専門家の視点
  • アナリストの結論・提言

第5章 自動車用インフォテインメントの世界市場規模・予測:製品別、2022~2032年

  • オーディオユニット
  • ディスプレイユニット
  • ヘッドアップディスプレイ
  • ナビゲーションユニット
  • 通信ユニット

第6章 自動車用インフォテインメントの世界市場規模・予測:フィットタイプ別、2022~2032年

  • OEM(相手先ブランド製造)装着
  • アフターマーケット

第7章 自動車用インフォテインメントの世界市場規模・予測:車両タイプ別、2022~2032年

  • 乗用車
  • 商用車

第8章 自動車用インフォテインメントの世界市場規模・予測:地域別、2022~2032年

  • 北米の自動車用インフォテインメント市場
    • 米国
      • 製品の内訳規模・予測、2022~2032年
      • フィットタイプの内訳規模・予測、2022~2032年
      • 車両タイプの内訳規模・予測、2022~2032年
    • カナダの自動車用インフォテインメント市場
  • 欧州の自動車用インフォテインメント市場
    • 英国の自動車用インフォテインメント市場
    • ドイツの自動車用インフォテインメント市場
    • フランスの自動車用インフォテインメント市場
    • スペインの自動車用インフォテインメント市場
    • イタリアの自動車用インフォテインメント市場
    • その他欧州の自動車用インフォテインメント市場
  • アジア太平洋の自動車用インフォテインメント市場
    • 中国の自動車用インフォテインメント市場
    • インドの自動車用インフォテインメント市場
    • 日本の自動車用インフォテインメント市場
    • オーストラリアの自動車用インフォテインメント市場
    • 韓国の自動車用インフォテインメント市場
    • その他アジア太平洋の自動車用インフォテインメント市場
  • ラテンアメリカの自動車用インフォテインメント市場
    • ブラジルの自動車用インフォテインメント市場
    • メキシコの自動車用インフォテインメント市場
    • その他ラテンアメリカの自動車用インフォテインメント市場
  • 中東・アフリカの自動車用インフォテインメント市場
    • サウジアラビアの自動車用インフォテインメント市場
    • 南アフリカの自動車用インフォテインメント市場
    • その他中東・アフリカの自動車用インフォテインメント市場

第9章 競合情報

  • 主要企業のSWOT分析
  • 主要市場戦略
  • 企業プロファイル
    • Alpine Electronics Inc,
      • 主要情報
      • 概要
      • 財務(データの入手可能性によります)
      • 製品概要
      • 市場戦略
    • Clarion Co., Ltd.
    • Continental AG
    • Delphi Automotive PLC
    • Denso Corporation
    • Harman International
    • JVC KENWOOD Corporation
    • Panasonic Holdings Corporation
    • Pioneer Corporation
    • Visteon Corporation

第10章 調査プロセス

  • 調査プロセス
    • データマイニング
    • 分析
    • 市場推定
    • 検証
    • 出版
  • 調査属性
図表

LIST OF TABLES

  • TABLE 1.Global Automotive Infotainment market, report scope
  • TABLE 2.Global Automotive Infotainment market estimates & forecasts by Region 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 3.Global Automotive Infotainment market estimates & forecasts by Product 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 4.Global Automotive Infotainment market estimates & forecasts by Fit Type 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 5.Global Automotive Infotainment market estimates & forecasts by Vehicle Type 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 6.Global Automotive Infotainment market by segment, estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 7.Global Automotive Infotainment market by region, estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 8.Global Automotive Infotainment market by segment, estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 9.Global Automotive Infotainment market by region, estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 10.Global Automotive Infotainment market by segment, estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 11.Global Automotive Infotainment market by region, estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 12.Global Automotive Infotainment market by segment, estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 13.Global Automotive Infotainment market by region, estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 14.Global Automotive Infotainment market by segment, estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 15.Global Automotive Infotainment market by region, estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 16.U.S. Automotive Infotainment market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 17.U.S. Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 18.U.S. Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 19.Canada Automotive Infotainment market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 20.Canada Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 21.Canada Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 22.UK Automotive Infotainment market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 23.UK Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 24.UK Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 25.Germany Automotive Infotainment market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 26.Germany Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 27.Germany Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 28.France Automotive Infotainment market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 29.France Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 30.France Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 31.Italy Automotive Infotainment market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 32.Italy Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 33.Italy Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 34.Spain Automotive Infotainment market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 35.Spain Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 36.Spain Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 37.RoE Automotive Infotainment market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 38.RoE Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 39.RoE Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 40.China Automotive Infotainment market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 41.China Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 42.China Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 43.India Automotive Infotainment market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 44.India Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 45.India Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 46.Japan Automotive Infotainment market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 47.Japan Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 48.Japan Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 49.Australia Automotive Infotainment market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 50.Australia Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 51.Australia Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 52.South Korea Automotive Infotainment market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 53.South Korea Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 54.South Korea Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 55.
  • TABLE 56.RoAPAC Automotive Infotainment market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 57.RoAPAC Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 58.RoAPAC Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 59.Brazil Automotive Infotainment market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 60.Brazil Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 61.Brazil Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 62.Mexico Automotive Infotainment market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 63.Mexico Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 64.Mexico Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 65.RoLA Automotive Infotainment market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 66.RoLA Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 67.RoLA Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 68.Saudi Arabia Automotive Infotainment market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 69.Saudi Arabia Automotive Infotainment market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 70.Saudi Arabia Automotive Infotainment market estimates & forecasts, 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 71.South Africa Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 72.
  • TABLE 73.South Africa Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 74.South Africa Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 75.RoMEA Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 76.RoMEA Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 77.RoMEA Automotive Infotainment market estimates & forecasts by segment 2022-2032 (USD Billion)
  • TABLE 78.List of secondary sources, used in the study of Global Automotive Infotainment Market.
  • TABLE 79.List of primary sources, used in the study of Global Automotive Infotainment Market.
  • TABLE 80.Years considered for the study.
  • TABLE 81.Exchange rates considered.

LIST OF FIGURES

  • FIG 1.Global Automotive Infotainment market, research methodology
  • FIG 2.Global Automotive Infotainment market, market estimation techniques
  • FIG 3.Global market size estimates & forecast methods.
  • FIG 4.Global Automotive Infotainment market, key trends 2023
  • FIG 5.Global Automotive Infotainment market, growth prospects 2022-2032
  • FIG 6.Global Automotive Infotainment market, porters 5 force model
  • FIG 7.Global Automotive Infotainment market, pestel analysis
  • FIG 8.Global Automotive Infotainment market, value chain analysis
  • FIG 9.Global Automotive Infotainment market by segment, 2022 & 2032 (USD Billion)
  • FIG 10.Global Automotive Infotainment market by segment, 2022 & 2032 (USD Billion)
  • FIG 11.Global Automotive Infotainment market by segment, 2022 & 2032 (USD Billion)
  • FIG 12.Global Automotive Infotainment market by segment, 2022 & 2032 (USD Billion)
  • FIG 13.Global Automotive Infotainment market by segment, 2022 & 2032 (USD Billion)
  • FIG 14.Global Automotive Infotainment market, regional snapshot 2022 & 2032
  • FIG 15.North America Automotive Infotainment market 2022 & 2032 (USD Billion)
  • FIG 16.Europe Automotive Infotainment market 2022 & 2032 (USD Billion)
  • FIG 17.Asia pacific Automotive Infotainment market 2022 & 2032 (USD Billion)
  • FIG 18.Latin America Automotive Infotainment market 2022 & 2032 (USD Billion)
  • FIG 19.Middle East & Africa Automotive Infotainment market 2022 & 2032 (USD Billion)
  • FIG 20.Global Automotive Infotainment market, company market share analysis (2023)
目次

Global Automotive Infotainment Market is valued at approximately USD 14.99 billion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 9.90% during the forecast period 2024-2032. Automotive infotainment refers to the integrated system within vehicles that provides entertainment, navigation, communication, and other multimedia functionalities to occupants. This technology typically includes features such as audio and video playback, satellite navigation, smartphone integration, internet connectivity, and various applications designed to enhance the overall driving experience. The pervasive nature of the Global Automotive Infotainment Market can be attributed to the ongoing integration of features such as on-demand music, smartphone connectivity, and live audio streaming.

Growing demand for Vehicle Telematics for enhanced vehicle insights and data is a major driver for the Global Automotive Infotainment Market. The heightened emphasis on integrating advanced technologies such as driver assistance, augmented reality, real-time data collection, and the Internet of Things (IoT) into infotainment systems enhances both driver safety and experience, consequently fueling demand for the Global automotive infotainment system. Furthermore, Governments globally prioritize passenger safety, drafting laws and regulations focusing on Advanced Driver Assistance Systems (ADAS) in vehicles. However, limited awareness among new-vehicle buyers, neglect user manuals for technologically advanced infotainment systems, poses a barrier to Global Automotive Infotainment Market growth. Moreover, the risk of data manipulation and code overwriting in advanced infotainment systems can result in security breaches and data hacking, thereby impeding market growth between 2022 and 2032.

The key regions considered for the global Automotive Infotainment market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. In 2023, North America was the largest regional market. The expected growth in the APAC region can be attributed to rising sales and production of passenger cars, particularly in the luxury and mid-sized premium segments due to increasing income levels and high demand. The increasing traction for electric vehicles in the region is also expected to drive demand for in-car entertainment systems. Major benefits include enhanced connectivity, user experience, hands-free operation, and a diverse range of entertainment options. Moreover, Asia Pacific is expected to grow with a high growth rate in the forecatsted period.

Major market player included in this report are:

  • Alpine Electronics,Inc.
  • Clarion Co., Ltd.
  • Continental AG
  • Delphi Automotive PLC
  • Denso Corporation
  • Harman International
  • JVC KENWOOD Corporation
  • Panasonic Holdings Corporation
  • Pioneer Corporation
  • Visteon Corporation

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product

  • Audio Unit
  • Display Unit
  • Heads-Up Display
  • Navigation Unit
  • Communication Unit

By Fit Type

  • Original Equipment Manufacturer (OEM) Fitted
  • Aftermarket

By Vehicle Type

  • Passenger Cars
  • Commercial Vehicles

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Middle East & Africa
  • Saudi Arabia
  • South Africa
  • RoMEA

Years considered for the study are as follows:

  • Historical year - 2022
  • Base year - 2023
  • Forecast period - 2024 to 2032

Key Takeaways:

  • Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
  • Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
  • Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
  • Competitive landscape with information on major players in the market.
  • Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
  • Analysis of competitive structure of the market.
  • Demand side and supply side analysis of the market.

Table of Contents

Chapter 1.Global Automotive Infotainment Market Definition and Research Assumptions

  • 1.1.Research Objective
  • 1.2.Market Definition
  • 1.3.Research Assumptions
    • 1.3.1.Inclusion & Exclusion
    • 1.3.2.Limitations
    • 1.3.3.Supply Side Analysis
      • 1.3.3.1.Availability
      • 1.3.3.2.Infrastructure
      • 1.3.3.3.Regulatory Environment
      • 1.3.3.4.Market Competition
      • 1.3.3.5.Economic Viability (Consumer's Perspective)
    • 1.3.4.Demand Side Analysis
      • 1.3.4.1.Regulatory frameworks
      • 1.3.4.2.Technological Advancements
      • 1.3.4.3.Environmental Considerations
      • 1.3.4.4.Consumer Awareness & Acceptance
  • 1.4.Estimation Methodology
  • 1.5.Years Considered for the Study
  • 1.6.Currency Conversion Rates

Chapter 2.Executive Summary

  • 2.1.Global Automotive Infotainment Market Size & Forecast (2022- 2032)
  • 2.2.Regional Summary
  • 2.3.Segmental Summary
    • 2.3.1.By Product
    • 2.3.2.By Fit Type
    • 2.3.3.By Vehicle Type
  • 2.4.Key Trends
  • 2.5.Recession Impact
  • 2.6.Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 3.Global Automotive Infotainment Market Dynamics

  • 3.1.Market Drivers
  • 3.2.Market Challenges
  • 3.3.Market Opportunities

Chapter 4.Global Automotive Infotainment Market Industry Analysis

  • 4.1.Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1.Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2.Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3.Threat of New Entrants
    • 4.1.4.Threat of Substitutes
    • 4.1.5.Competitive Rivalry
    • 4.1.6.Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model
    • 4.1.7.Porter's 5 Force Impact Analysis
  • 4.2.PESTEL Analysis
    • 4.2.1.Political
    • 4.2.2.Economical
    • 4.2.3.Social
    • 4.2.4.Technological
    • 4.2.5.Environmental
    • 4.2.6.Legal
  • 4.3.Top investment opportunity
  • 4.4.Top winning strategies
  • 4.5.Disruptive Trends
  • 4.6.Industry Expert Perspective
  • 4.7.Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5.Global Automotive Infotainment Market Size & Forecasts by Product 2022-2032

  • 5.1.Audio Unit
  • 5.2.Display Unit
  • 5.3.Heads-Up Display
  • 5.4.Navigation Unit
  • 5.5.Communication Unit

Chapter 6.Global Automotive Infotainment Market Size & Forecasts by Fit Type 2022-2032

  • 6.1.Original Equipment Manufacturer (OEM) Fitted
  • 6.2.Aftermarket

Chapter 7.Global Automotive Infotainment Market Size & Forecasts by Vehicle Type 2022-2032

  • 7.1.Passenger Cars
  • 7.2.Commercial Vehicles

Chapter 8.Global Automotive Infotainment Market Size & Forecasts by Region 2022-2032

  • 8.1.North America Automotive Infotainment Market
    • 8.1.1.U.S. Automotive Infotainment Market
      • 8.1.1.1. Product breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.1.1.2.Fit Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.1.1.3.Vehicle Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
    • 8.1.2.Canada Automotive Infotainment Market
  • 8.2.Europe Automotive Infotainment Market
    • 8.2.1.U.K. Automotive Infotainment Market
    • 8.2.2.Germany Automotive Infotainment Market
    • 8.2.3.France Automotive Infotainment Market
    • 8.2.4.Spain Automotive Infotainment Market
    • 8.2.5.Italy Automotive Infotainment Market
    • 8.2.6.Rest of Europe Automotive Infotainment Market
  • 8.3.Asia-Pacific Automotive Infotainment Market
    • 8.3.1.China Automotive Infotainment Market
    • 8.3.2.India Automotive Infotainment Market
    • 8.3.3.Japan Automotive Infotainment Market
    • 8.3.4.Australia Automotive Infotainment Market
    • 8.3.5.South Korea Automotive Infotainment Market
    • 8.3.6.Rest of Asia Pacific Automotive Infotainment Market
  • 8.4.Latin America Automotive Infotainment Market
    • 8.4.1.Brazil Automotive Infotainment Market
    • 8.4.2.Mexico Automotive Infotainment Market
    • 8.4.3.Rest of Latin America Automotive Infotainment Market
  • 8.5.Middle East & Africa Automotive Infotainment Market
    • 8.5.1. Saudi Arabia Automotive Infotainment Market
    • 8.5.2. South Africa Automotive Infotainment Market
    • 8.5.3.Rest of Middle East & Africa Automotive Infotainment Market

Chapter 9.Competitive Intelligence

  • 9.1.Key Company SWOT Analysis
  • 9.2.Top Market Strategies
  • 9.3.Company Profiles
    • 9.3.1. Alpine Electronics Inc,
      • 9.3.1.1.Key Information
      • 9.3.1.2.Overview
      • 9.3.1.3.Financial (Subject to Data Availability)
      • 9.3.1.4.Product Summary
      • 9.3.1.5.Market Strategies
    • 9.3.2.Clarion Co., Ltd.
    • 9.3.3.Continental AG
    • 9.3.4.Delphi Automotive PLC
    • 9.3.5.Denso Corporation
    • 9.3.6.Harman International
    • 9.3.7.JVC KENWOOD Corporation
    • 9.3.8.Panasonic Holdings Corporation
    • 9.3.9.Pioneer Corporation
    • 9.3.10.Visteon Corporation

Chapter 10.Research Process

  • 10.1.Research Process
    • 10.1.1.Data Mining
    • 10.1.2.Analysis
    • 10.1.3.Market Estimation
    • 10.1.4.Validation
    • 10.1.5.Publishing
  • 10.2.Research Attributes