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市場調査レポート
商品コード
1401389
ヘアカラーの世界市場規模調査&予測、製品別、エンドユーザー別、流通チャネル別、地域別分析、2023~2030年Global Hair Color Market Size study & Forecast, by Product (Permanent, Temporary, Others), by End User (Men, Women), by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Analysis, 2023-2030 |
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カスタマイズ可能
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ヘアカラーの世界市場規模調査&予測、製品別、エンドユーザー別、流通チャネル別、地域別分析、2023~2030年 |
出版日: 2023年11月15日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のヘアカラー市場は、2022年に約242億7,000万米ドルと評価され、予測期間2023~2030年には5.7%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
ヘアカラーは、ユーザーが髪に塗布すると、異なる色や鮮やかな色合いになる製品です。ヘアカラー市場は、人々の外見に対する関心の高まりやソーシャルメディアプラットフォームの影響力の高まりなどの要因により拡大しています。しかし、ヘアカラーに使用される化学物質やヘアカラー市場の高価格に対する人々の懸念は、市場の成長を低下させる傾向があります。
ヘアカラー市場は、人々の外見に対する関心の高まりとともに上昇しており、人々は自分がどのように見えるか、そして人々が自分の外見をどう思うかをより気にするようになっています。ソーシャルメディアに影響され、外見に対する関心が高まるにつれ、市場は成長する傾向にあります。Statista 2023によると、ソーシャルメディアの普及率は予測期間中に11.6%成長すると予想されています。さらに、業界専門家の86%が、ソーシャルメディアをマーケティングツールとして利用する主要利点は露出の増加であると回答しています。Statista 2023によると、2022年のソーシャルメディア広告費は約2,300億米ドルで、2024年には3,000億米ドルを突破すると予想されています。さらに、人々の髪への関心が高まっており、これに伴い、人々はこのため、自分の髪を台無しにする可能性のある化学ベースの製品を避けているオーガニックヘアケア市場は、予測期間中に29億9,000万米ドルで成長すると予測されているStatista 2022によると。ヘアケア市場の成長に伴い、オーガニック成分を使用して製造されたヘアカラー製品の売上が伸びると思われます。さらに、ヘアカラー製品は、主に高齢化または高齢者人口によって使用されるため、高齢化率の増加(Statista 2023によると、2021年に国の人口の10%が60歳以上であった)は、この市場の機会であるヘアカラー製品の売上高の増加につながります。
ヘアカラーの世界市場調査で考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、中東・アフリカを含みます。アジア太平洋は、2022年に市場を独占し、新興国の一人当たり所得の成長とプレミアムヘアカラー製品に対する消費者の支出の増加。さらに、この市場におけるパーソナルケア産業の成長は、この市場の促進要因として作用します。欧州は、Loreal S.A.、Coty Inc.、Revlon, Inc.など、この地域の市場参入企業の存在と強力な売上などの要因により、予測期間中に大きく成長すると予想されます。さらに、オフラインの小売チェーンで製品を入手することができます。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における業界の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
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Global Hair Color Market is valued at approximately USD 24.27 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.7% over the forecast period 2023-2030. Hair Color is the product which when applied by users on their hair it comes off with a different color or vibrant shades. The Hair Color Market is expanding because of factors such as the Increasing concern of people for their physical appearance and the rising influence of social media platforms. However, People's concern about chemicals used in hair color as well as high prices of hair color market tends to lower the market growth.
The Hair Color Market is rising with the rising concern of people about their physical appearance, people are more concerned about how they look and what people think of their looks. With this rising concerns about physical appearance influenced by social media the market tends to grow. As according to Statista 2023 the penetration rate of social media is expected to grow by 11.6% over the forecasted period. Moreover, 86% of industry professionals said that increased exposure was the leading benefit of using social media as a marketing tool. According to Statista 2023, In 2022, social media ad spending stood at approximately USD 230 billion, with spending expected to surpass the 300-billion-dollar mark by 2024. Moreover, Concern of people for their hair is increasing and with this people are avoiding chemical-based products which can ruin their hair because of this organic hair care market is predicted to grow by USD 2.99 billion in forecasted period according to Statista 2022. With growth of hair care market there will be growth in sales of hair color products manufactured by using organic ingredients. Additionally, hair color products are mostly used by the ageing or elderly population so increase in the rate of ageing population which according to Statista 2023 is 10% of the country's population was over the age of 60 years in 2021 which leads to increase in sales of hair color products which is an opportunity for this market.
The key regions considered for the Global Hair Color Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. Asia Pacific dominated the market in 2022, growth of per capita income in developing countries and increase in consumer spending over premium hair color products. Additionally, growth of personal care industry in this market act as a driver for this market. Europe is expected to grow significantly over the forecast period, owing to factors such as presence and strong sales of market players in this region such as Loreal S.A., Coty Inc., Revlon, Inc. and more. Moreover, availability of products at offline retail chains.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below: