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市場調査レポート
商品コード
1269575
デオドラント・制汗剤の世界市場規模調査&予測、製品タイプ別(アルコール、香料、抗菌、アルミニウム塩、その他)、製品タイプ別(エアゾールスプレー、ロールオン、スティック/ジェル、その他)、地域別分析、2022-2029年Global Deodorant and Antiperspirant Market Size study & Forecast, by Type(Alcohol, Fragrance, Anti-microbial, Aluminum Salt and Others) and by Product Type (Aerosol Spray, Roll-on, Stick/Gels and Others) and Regional Analysis, 2022-2029 |
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カスタマイズ可能
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デオドラント・制汗剤の世界市場規模調査&予測、製品タイプ別(アルコール、香料、抗菌、アルミニウム塩、その他)、製品タイプ別(エアゾールスプレー、ロールオン、スティック/ジェル、その他)、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年05月02日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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デオドラントは、汗の細菌分解による体臭を消すために体に塗る物質です。
一方、制汗剤は、皮膚の汗を抑える製品で、クリーム、パウダー、液体スプレーなど、多くの製剤があります。デオドラント剤と制汗剤が一緒になった製品もあります。制汗剤とデオドラント剤は、体臭を軽減するために異なる方法で作用します。制汗剤は、汗を抑えることで効果を発揮します。デオドラント剤は、皮膚の酸性度を高めることで効果を発揮します。パーソナルケア製品への需要の高まりと、個人衛生に対する意識の高まりが、市場の成長を促す主な要因となっています。
パーソナルケア製品への需要の高まりは、世界のデオドラント・制汗剤市場の成長に寄与しています。例えば、2023年現在、世界のビューティ&パーソナルケア市場の収益は5,711億米ドルと推定され、2023年から2027年にかけて毎年3.80%成長し、2027年末には6,629億8,000万米ドルに達すると予測されています。また、市場関係者間の戦略的パートナーシップや協力関係の高まり、ビーガン用デオドラントの台頭は、予測期間中、同市場に有利な成長見通しを生み出すでしょう。しかし、環境問題への懸念とCOVID-19によるサプライチェーンの混乱は、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害します。
デオドラント・制汗剤の世界市場の調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他世界の地域です。北米は、主要なデオドラント・制汗剤ブランドの存在と、同地域における男性用パーソナルケア製品の需要増加により、収益面で市場を独占しています。一方、アジア太平洋は、ヴィーガンや植物由来のデオドラント製品の普及が進み、消費者直結型ブランドの台頭が進んでいることから、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。.
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Deodorant and Antiperspirant Market is valued approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. Deodorant is a substance applied over the body to get rid of body odor due to bacterial breakdown of perspiration. Whereas Antiperspirants are products that reduce sweat or perspiration on the skin, and are available in many formulations including creams, powders, and liquid sprays among others. Sometimes deodorant and antiperspirant are combined in a single product. Antiperspirants and deodorants work in different ways to reduce body odor. Antiperspirants work by reducing sweat. Deodorants work by increasing the skin's acidity. The increasing demand for personal care products and growing awareness towards personal hygiene are key factors driving the market growth.
The rise in demand for personal care products is contributing towards the growth of the Global Deodorant and Antiperspirant market. For instance - as of 2023, the revenue in the global Beauty & Personal Care market estimated at USD 571.10 billion, and the market is projected to grow annually by 3.80% between 2023 and 2027 to reach to USD 662.98 billion towards the end of the year 2027. Also, rising strategic partnership and collaborations among market players and growing emergence of vegan deodorants would create lucrative growth prospectus for the market over the forecast period. However, environmental concerns and supply chain disruptions due to COVID-19 stifle the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Deodorant and Antiperspirant Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the presence of leading deodorants and antiperspirant brands and increasing demand for male personal care products in the region. Whereas Asia Pacific is expected to grow with a highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising penetration of vegan and plant based deodorant products and growing emergence of direct-to-consumer brands in the region.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.