市場調査レポート
商品コード
1261222

アクションフィギュアの世界市場規模調査&予測、タイプ別(スーパーヒーロー、アニメキャラクター、映画キャラクター、その他)、エンドユーザー別(8歳まで、9~15歳、15歳以上)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域分析、2022~2029年

Global Action Figures Market Size study & Forecast, by Type (Superheroes, Anime Characters, Movie Characters, Others), End-user (Up to 8 years, 9 - 15 years, 15 years & above), Distribution Channel (Offline, Online) & Regional Analysis, 2022-2029

出版日: | 発行: Bizwit Research & Consulting LLP | ページ情報: 英文 | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=157.14円
アクションフィギュアの世界市場規模調査&予測、タイプ別(スーパーヒーロー、アニメキャラクター、映画キャラクター、その他)、エンドユーザー別(8歳まで、9~15歳、15歳以上)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域分析、2022~2029年
出版日: 2023年04月17日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

アクションフィギュアの世界市場は、2021年に約76億2,000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には8.6%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。

アクションフィギュアは、一般的にプラスチックで作成され、架空または歴史的な映画、コミックブック、ビデオゲーム、テレビ番組のキャラクターをベースとした、ポーズ可能なキャラクターモデルのフィギュアです。数多くのアニメ番組やアクション映画の人気の高まり、15歳未満の子供の数の増加、主要な市場プレイヤーの戦略的イニシアチブの増加などの要因が、世界中の市場需要を促進しています。国連人口部(2022年)によると、2021年には15歳未満の子どもが約20億人存在し、1950年の8億7,000万人から増加しています。

また、人口の可処分所得の増加は、さらに世界市場の成長の触媒として作用しています。世界銀行によると、米国では2011年に一人当たりGDPが50,066米ドルを占めると推定されています。また、それは常に成長しており、2021年には69,287.5米ドルに達します。同様に、世界銀行によると、メキシコでは、2016年の一人当たりGDPは8,774.5米ドルと推定されています。また、常に成長を続けており、2021年には9,926.4米ドルに達しています。したがって、国民の可処分所得の高さが国民の購買力を高め、それが市場の成長をかなりの速度で増大させています。さらに、革新的な製品の登場や、eコマースプラットフォームでの製品提供の増加により、予測期間中にさまざまな有利な機会がもたらされるでしょう。しかし、子供たちの間でビデオゲームの普及が進んでいることが、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長に影響を与えています。

アクションフィギュアの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他ラテンアメリカです。北米は、人口の間でアクショントイの動向が高まっていることと、カスタムメイドのアクショントイへの需要が高いことから、収益面で市場を独占しています。一方、アジア太平洋地域は、ターゲット人口の増加、可処分所得水準の向上、eコマースによる玩具販売の急増などの要因から、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。

本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することにあります。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。.

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

  • マーケットスナップショット
  • 世界・セグメント別市場推定・予測、2019年~2029年
    • アクションフィギュア市場、地域別、2019-2029年
    • アクションフィギュア市場、タイプ別、2019-2029年
    • アクションフィギュア市場、エンドユーザー別、2019-2029年
    • アクションフィギュア市場、流通チャネル別、2019-2029年
  • 主な動向
  • 調査手法
  • 調査の前提条件

第2章 アクションフィギュアの世界市場の定義と範囲

  • 調査目的
  • 市場の定義と範囲
    • 調査対象範囲
    • 産業の進化
  • 本調査の対象となった年
  • 通貨換算レート

第3章 アクションフィギュアの世界市場力学

  • アクションフィギュアの市場インパクト分析(2019-2029年)
    • 市場促進要因
      • 国民の可処分所得が増加する
      • 多数のアニメ番組やアクション映画の人気上昇
    • 市場の課題
      • 子どものビデオゲーム普及率の高さ
    • 市場機会
      • 革新的な製品の導入が進む
      • 様々なeコマースプラットフォームでの商品提供の増加

第4章 アクションフィギュアの世界市場産業分析

  • ポーターの5フォースモデル
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ(2019-2029年)
  • PEST分析
    • 政治的
    • 経済的
    • ソーシャル
    • テクニカル
  • 主な投資機会
  • 主要成功戦略
  • 業界関係者見通し
  • アナリストの提言と結論

第5章 リスク評価:COVID-19の影響

  • COVID-19が業界に与える全体的な影響についての評価
  • COVID-19以前とCOVID-19以後の市場シナリオ

第6章 アクションフィギュアの世界市場:タイプ別

  • マーケットスナップショット
  • アクションフィギュアの世界市場:タイプ別、実績、潜在能力分析
  • アクションフィギュアの世界市場タイプ別推定・予測2019-2029
  • アクションフィギュアの市場、サブセグメント分析
    • スーパーヒーローズ
    • アニメキャラクター
    • ムービーキャラクター
    • その他

第7章 アクションフィギュアの世界市場:エンドユーザー別

  • マーケットスナップショット
  • アクションフィギュアの世界市場:エンドユーザー別、性能- ポテンシャル分析
  • アクションフィギュアの世界市場エンドユーザー別推定・予測2019-2029
  • アクションフィギュアの市場、サブセグメント分析
    • 最長8年
    • 9年~15年
    • 15歳以上

第8章 アクションフィギュアの世界市場:流通チャネル別

  • マーケットスナップショット
  • アクションフィギュアの世界市場:流通チャネル別)、性能- ポテンシャル分析
  • アクションフィギュアの世界市場流通チャネル別推定・予測2019-2029
  • アクションフィギュアの市場、サブセグメント分析
    • オフライン
    • オンライン

第9章 アクションフィギュアの世界市場:地域別分析

  • アクションフィギュア市場、地域別市場スナップショット
  • 北米
    • 米国
      • タイプ別の推定・予測、2019年~2029年
      • エンドユーザー別の推定・予測、2019年~2029年
      • 流通チャネル別の推定・予測、2019年~2029年
    • カナダ
  • 欧州アクションフィギュア市場スナップショット
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • スペイン
    • イタリア
    • その他欧州
  • アジア太平洋のアクションフィギュア市場スナップショット
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカのアクションフィギュア市場スナップショット
    • ブラジル
    • メキシコ
    • その他ラテンアメリカ地域
  • 世界のその他の地域

第10章 競合情報

  • トップ市場戦略
  • 企業プロファイル
    • Hasbro
      • 主要な情報
      • 概要
      • 財務(データの入手が可能な場合のみ)
      • 製品概要
      • 最近の動向
    • The LEGO Group
    • Playmates Toys Ltd.
    • JAKKS Pacific, Inc.
    • Mattel
    • Bandai Namco Holdings Inc.
    • Diamond Select Toys
    • Good Smile Company, Inc.
    • Spin Master
    • McFarlane Toys

第11章 調査プロセス

  • 調査プロセス
    • データマイニング
    • 分析
    • 市場推定
    • バリデーション
    • 出版
  • 調査の特徴
  • 調査の前提条件
図表

LIST OF TABLES

  • TABLE 1. Global Action Figures Market, report scope
  • TABLE 2. Global Action Figures Market estimates & forecasts by Region 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 3. Global Action Figures Market estimates & forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 4. Global Action Figures Market estimates & forecasts by End-user 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 5. Global Action Figures Market estimates & forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 6. Global Action Figures Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 7. Global Action Figures Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 8. Global Action Figures Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 9. Global Action Figures Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 10. Global Action Figures Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 11. Global Action Figures Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 12. Global Action Figures Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 13. Global Action Figures Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 14. Global Action Figures Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 15. Global Action Figures Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 16. U.S. Action Figures Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 17. U.S. Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 18. U.S. Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 19. Canada Action Figures Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 20. Canada Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 21. Canada Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 22. UK Action Figures Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 23. UK Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 24. UK Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 25. Germany Action Figures Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 26. Germany Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 27. Germany Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 28. France Action Figures Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 29. France Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 30. France Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 31. Italy Action Figures Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 32. Italy Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 33. Italy Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 34. Spain Action Figures Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 35. Spain Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 36. Spain Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 37. RoE Action Figures Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 38. RoE Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 39. RoE Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 40. China Action Figures Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 41. China Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 42. China Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 43. India Action Figures Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 44. India Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 45. India Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 46. Japan Action Figures Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 47. Japan Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 48. Japan Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 49. South Korea Action Figures Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 50. South Korea Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 51. South Korea Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 52. Australia Action Figures Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 53. Australia Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 54. Australia Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 55. RoAPAC Action Figures Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 56. RoAPAC Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 57. RoAPAC Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 58. Brazil Action Figures Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 59. Brazil Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 60. Brazil Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 61. Mexico Action Figures Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 62. Mexico Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 63. Mexico Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 64. RoLA Action Figures Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 65. RoLA Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 66. RoLA Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 67. Row Action Figures Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 68. Row Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 69. Row Action Figures Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 70. List of secondary sources, used in the study of global Action Figures Market
  • TABLE 71. List of primary sources, used in the study of global Action Figures Market
  • TABLE 72. Years considered for the study
  • TABLE 73. Exchange rates considered

List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

LIST OF FIGURES

List of figures

  • FIG 1. Global Action Figures Market, research methodology
  • FIG 2. Global Action Figures Market, Market estimation techniques
  • FIG 3. Global Market size estimates & forecast methods
  • FIG 4. Global Action Figures Market, key trends 2021
  • FIG 5. Global Action Figures Market, growth prospects 2022-2029
  • FIG 6. Global Action Figures Market, porters 5 force model
  • FIG 7. Global Action Figures Market, pest analysis
  • FIG 8. Global Action Figures Market, value chain analysis
  • FIG 9. Global Action Figures Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 10. Global Action Figures Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 11. Global Action Figures Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 12. Global Action Figures Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 13. Global Action Figures Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 14. Global Action Figures Market, regional snapshot 2019 & 2029
  • FIG 15. North America Action Figures Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 16. Europe Action Figures Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 17. Asia pacific Action Figures Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 18. Latin America Action Figures Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 19. Global Action Figures Market, company Market share analysis (2021)

List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

目次

Global Action Figures Market is valued at approximately USD 7.62 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 8.6% over the forecast period 2022-2029. An action figure is a poseable character model figure that is generally created of plastic and is based on characters from fictitious or historical movies, comic books, video games, or television shows. Factors such as the growing popularity of numerous cartoon programs and action films, the rising number of children under 15 years, coupled with the increasing number of strategic initiatives for the key market players are driving market demand across the globe. As per the United Nations Population Division (2022), approximately 2 billion children under the age of 15 were present in 2021, which is up from 0.87 billion in 1950.

In addition, increasing disposable income of the population is further acting as a catalyzing factor for the growth of the global market. According to The World Bank, in the United States, the GDP per capita was estimated to account for USD 50,066 in 2011. Also, it is constantly growing and reached USD 69, 287.5 by 2021. Likewise, The World Bank reported that, in Mexico, the GDP per capita was estimated to account for USD 8,774.5 in 2016. Also, it is constantly growing and reached USD 9,926.4 by the year 2021. Therefore, the high disposable income of the population is boosting the purchasing capacity of the population, which, in turn, augments the market growth at a considerable rate. Moreover, the rising introduction of innovative products, as well as the increasing availability of products on various e-commerce platforms are presenting various lucrative opportunities over the forecasting years. However, the high adoption of video games among children is challenging the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Action Figures Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the growing trend of action toys among the population and the high demand for custom-made action toys. Whereas, the Asia Pacific is also expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising target populations, increasing disposable income levels, and a surge in sales of toys through e-commerce platforms in the market space.

Major market players included in this report are:

  • Hasbro
  • The LEGO Group
  • Playmates Toys Ltd.
  • JAKKS Pacific, Inc.
  • Mattel
  • Bandai Namco Holdings Inc.
  • Diamond Select Toys
  • Good Smile Company, Inc.
  • Spin Master
  • McFarlane Toys

Recent Developments in the Market:

  • In August 2022, The LEGO Group unveiled the introduction of its new factory of around 33,850 m² in Monterrey with a total investment of approximately USD 500 million in the site. This new facility boosts production capacity to fulfill the long-term demand globally especially in America.

Global Action Figures Market Report Scope:

  • Historical Data: 2019-2020-2021
  • Base Year for Estimation: 2021
  • Forecast period: 2022-2029
  • Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
  • Segments Covered: Type, End-user, Distribution Channel, Region
  • Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
  • Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.

By Type:

  • Superheroes
  • Anime Characters
  • Movie Characters
  • Others

By End-user:

  • Up to 8 years
  • 9 - 15 years
  • 15 years & above

By Distribution Channel:

  • Offline
  • Online

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • RoLA
  • Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.1. Action Figures Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.2. Action Figures Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.3. Action Figures Market, by End-user, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.4. Action Figures Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Action Figures Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Action Figures Market Dynamics

  • 3.1. Action Figures Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Increasing disposable income of the population
      • 3.1.1.2. Growing popularity of numerous cartoon programs and action films
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. High adoption of video games among children
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Rising introduction of innovative products
      • 3.1.3.2. Increasing availability of products on various e-commerce platforms

Chapter 4. Global Action Figures Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Top investment opportunity
  • 4.5. Top winning strategies
  • 4.6. Industry Experts Prospective
  • 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Action Figures Market, by Type

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Action Figures Market by Type, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Action Figures Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion)
  • 6.4. Action Figures Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Superheroes
    • 6.4.2. Anime Characters
    • 6.4.3. Movie Characters
    • 6.4.4. Others

Chapter 7. Global Action Figures Market, by End-user

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Action Figures Market by End-user, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Action Figures Market Estimates & Forecasts by End-user 2019-2029 (USD Billion)
  • 7.4. Action Figures Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Up to 8 years
    • 7.4.2. 9 - 15 years
    • 7.4.3. 15 years & above

Chapter 8. Global Action Figures Market, by Distribution Channel

  • 8.1. Market Snapshot
  • 8.2. Global Action Figures Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
  • 8.3. Global Action Figures Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
  • 8.4. Action Figures Market, Sub Segment Analysis
    • 8.4.1. Offline
    • 8.4.2. Online

Chapter 9. Global Action Figures Market, Regional Analysis

  • 9.1. Action Figures Market, Regional Market Snapshot
  • 9.2. North America Action Figures Market
    • 9.2.1. U.S. Action Figures Market
      • 9.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 9.2.1.2. End-user breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 9.2.2. Canada Action Figures Market
  • 9.3. Europe Action Figures Market Snapshot
    • 9.3.1. U.K. Action Figures Market
    • 9.3.2. Germany Action Figures Market
    • 9.3.3. France Action Figures Market
    • 9.3.4. Spain Action Figures Market
    • 9.3.5. Italy Action Figures Market
    • 9.3.6. Rest of Europe Action Figures Market
  • 9.4. Asia-Pacific Action Figures Market Snapshot
    • 9.4.1. China Action Figures Market
    • 9.4.2. India Action Figures Market
    • 9.4.3. Japan Action Figures Market
    • 9.4.4. Australia Action Figures Market
    • 9.4.5. South Korea Action Figures Market
    • 9.4.6. Rest of Asia Pacific Action Figures Market
  • 9.5. Latin America Action Figures Market Snapshot
    • 9.5.1. Brazil Action Figures Market
    • 9.5.2. Mexico Action Figures Market
    • 9.5.3. Rest of Latin America Action Figures Market
  • 9.6. Rest of The World Action Figures Market

Chapter 10. Competitive Intelligence

  • 10.1. Top Market Strategies
  • 10.2. Company Profiles
    • 10.2.1. Hasbro
      • 10.2.1.1. Key Information
      • 10.2.1.2. Overview
      • 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 10.2.1.4. Product Summary
      • 10.2.1.5. Recent Developments
    • 10.2.2. The LEGO Group
    • 10.2.3. Playmates Toys Ltd.
    • 10.2.4. JAKKS Pacific, Inc.
    • 10.2.5. Mattel
    • 10.2.6. Bandai Namco Holdings Inc.
    • 10.2.7. Diamond Select Toys
    • 10.2.8. Good Smile Company, Inc.
    • 10.2.9. Spin Master
    • 10.2.10. McFarlane Toys

Chapter 11. Research Process

  • 11.1. Research Process
    • 11.1.1. Data Mining
    • 11.1.2. Analysis
    • 11.1.3. Market Estimation
    • 11.1.4. Validation
    • 11.1.5. Publishing
  • 11.2. Research Attributes
  • 11.3. Research Assumption