市場調査レポート
商品コード
1215373
セールスイネーブルメントプラットフォームの世界市場規模調査・予測:コンポーネント別、組織規模別、展開モデル別、エンドユーザー産業別、地域別分析、2022-2029年Global Sales Enablement Platform Market Size study & Forecast, by Component, Organization Size, Deployment Type, End-user Industry and Regional Analysis, 2022-2029 |
● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。
セールスイネーブルメントプラットフォームの世界市場規模調査・予測:コンポーネント別、組織規模別、展開モデル別、エンドユーザー産業別、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年01月29日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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セールス・イネーブルメント・プラットフォームは、販売サイクルの中で顧客と接する営業の実行とテクノロジーをつなぐために設計されたツールです。
セールスイネーブルメントプラットフォーム市場は、社内のビジネスプロセスを改善するニーズの高まりや、高度なテクノロジーを活用した営業活動の拡大などの要因から拡大しています。この市場は、GetAccept Inc.、Bigtincan Holdings、Upland Software、Showpad、およびSeismic Software, Inc.によって占められています。
販売施行ツールは、販売実行に対処しながら、外部と内部の効率を向上させます。営業支援ツールは、インテリジェントなコンテンツ管理、トレーニング、文脈に応じたガイダンス、顧客維持、および実行可能な分析を組み合わせて、すべての営業担当者が適切なコンテンツを見つけ、見込み客に提供できるようにし、そのコンテンツの中で見込み客のエンゲージメントを追跡できるようにします。例えば、MindTickle社は、販売準備プラットフォームを提供し、販売員の開発、コーチング、場所に関係なくパフォーマンスを向上させる能力を獲得し、彼女の売上を60%削減しました。高度なテクノロジーは、業務効率の向上とコスト削減を実現し、その普及率を高めています。さらに、消費財や小売業界の著しい成長により、予測される年にはこの市場に機会が生まれると予想されます。しかし、さまざまなアクセスチャネルで一貫性のないユーザーエクスペリエンスが、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。
Global Sales Enablement Platform Marketの調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、世界のその他の地域です。北米は、ブランド製品の優位性により、収益面で市場を独占しています。例えば、配信プラットフォームプロバイダーのHighspotは、2022年1月にシリーズF資金調達で2億4800万米ドルを調達しました。B Capital GroupとD1 Capital Partnersを含む新規投資家がこのラウンドを主導し、既存投資家のICONIQ Growth、Madrona Venture Group、Salesforce Ventures、Sapphire、Tiger Global Managementが参加しました。これらの企業は、この投資が国際的な事業展開、製品開発、雇用を促進するとしています。アジア太平洋地域は、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されています。これは、人口の増加、開発のためのコラボレーション数の増加、主要企業の地理的拡大、市場空間への政府および非営利組織の積極的な参入などの要因によるものです。
本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むように設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Sales Enablement Platform Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 20.2% over the forecast period 2022-2029. The sales Enablement platform is a tool designed to connect customer-facing sales execution and technology across the sales cycle. The Sales Enablement Platform market is expanding because of factors such as the rising need to improve the internal business process and scaling sales efforts with the help of advanced technology. This market is dominated by GetAccept Inc., Bigtincan Holdings, Upland Software, Showpad, and Seismic Software, Inc.
The sales enforcement tool improves external and internal efficiency while dealing with sales execution. Sales enablement tools combine intelligent content management, training, contextual guidance, customer retention, and actionable analytics to help every sales reputation find and deliver the right content to prospects, and within that content Allow you to track prospect engagement. MindTickle, for example, offers a sales readiness platform to gain the ability to develop, coach, and improve a salesperson's performance regardless of location, reducing her sales by 60%. The advanced technology has increased the operational efficiency and reduced cost which has increased its prevalence. Furthermore, the significant growth of consumer goods and the retail industry is expected to create opportunities for this market in the projected year. However, the inconsistent user experience across various access channels stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Sales Enablement Platform Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the dominance of branded products. For example, distribution platform provider Highspot raised $248 million in Series F funding in January 2022. New investors including B Capital Group and D1 Capital Partners led the round, with participation from existing investors ICONIQ Growth, Madrona Venture Group, Salesforce Ventures, Sapphire, and Tiger Global Management. These companies claim the investment will drive international expansion, product development and employment. Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising populations, an increase in the number of collaborations for development, geographic expansion of key players, and active participation of government and nonprofit organizations in the market space.
Major market players included in this report are:
GetAccept Inc.
Showpad
Seismic Software Inc.
Bigtincan Holdings, Ltd.
Upland Software Inc.
ClearSlide
Brainshark
Outreach
Accent Technologies Pvt Ltd.
Quark, Inc
Recent Developments in the Market:
Global Sales Enablement Platform Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Components, Organization Size, Deployment Model, End user Indsutry, Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Component:
Platform
Services
By Organization Size:
Large Enterprises
Small and Medium-Sized Enterprises
By Deployment Mode:
Cloud-based
On-premises
By End-user Industry:
BFSI
Consumer Goods and Retail
IT and Telecom
Media and Entertainment
Healthcare and Life Sciences
Manufacturing
Other End-user Industries
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
RoLA
Rest of the World