市場調査レポート
商品コード
1119100
シャンパンの世界市場規模調査、製品別(Prestige CuvAce, Blanc De Noirs, Blanc De Blancs, RosAc)、流通チャネル別(On Trade, Off Trade)、地域別予測2022-2028年Global Champagne Market Size study, By Product (Prestige CuvAce, Blanc De Noirs, Blanc De Blancs, RosAc), By Distribution Channel (On-trade, Off-trade), and Regional Forecasts 2022-2028 |
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シャンパンの世界市場規模調査、製品別(Prestige CuvAce, Blanc De Noirs, Blanc De Blancs, RosAc)、流通チャネル別(On Trade, Off Trade)、地域別予測2022-2028年 |
出版日: 2022年08月14日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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シャンパンは、基本的に体積比で9%のアルコールを含んでいます。
シャンパンには様々なフレーバーがあり、製品の発売が増加していることが、予測期間中の市場の成長を後押ししています。また、様々なカクテルにシャンパンが使用されるようになったことも、予測期間中の市場の成長を後押ししています。さらに、アルコール消費量の増加も市場の成長を促進しています。例えば、Statistaによると、2020年のアルコール飲料の総消費量は2,792億8,120万リットルで、2025年には3,219億5,650万リットルに増加すると予想されています。また、レストラン数の増加も、予測期間中の市場成長を後押ししています。しかし、シャンパンのコストは比較的高く、2022年から2028年の予測期間において市場の成長を抑制しています。
シャンパンの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他の地域です。アジア太平洋地域は、シャンパンの消費量の増加、都市化の進展、可処分所得の増加により、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、北米は2022年から2028年の予測期間において、最も高いCAGRを示すと予測されています。シャンパンの流通経路の増加や、大手市場プレイヤーの存在感の高まりなどの要因は、アジア太平洋地域の世界シャンパン市場に有利な成長見通しを生み出すでしょう。
本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです。
本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域・各国における産業の質的・量的な側面を取り入れることを意図しています。さらに、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場で利用可能な機会も組み込まなければなりません。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。
製品別
プレステージ・キュベイス
ブラン・ド・ノワール
ブラン・ド・ブラン
ロザーク
販売チャネル別
オン・トレード
オフトレード
地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
その他欧州
アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
その他アジア太平洋
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
世界のその他の地域
さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです。
実績年-2018年、2019年、2020年
基準年-2021
予測期間-2022年~2028年
当レポート、世界のシャンパーニュ市場の対象読者
主要なコンサルティング会社・アドバイザーの方々
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家
List of figures
Global Champagne Market is valued approximately USD XX Billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2028.
Champagne is basically containing 9% alcohol in the terms of volume. Rising product launch and availability of champagne in different flavors is driving the growth for the market over the forecasted period. Along with this, rise in application of champagne in variety of cocktails is also driving the growth for the market over the forecasted period. In addition, growing consumption of alcohol is driving the growth for the market. For instance, according to Statista, in year 2020 the total consumption of alcoholic beverage stood at 279,281.2 million liters which is expected to increase at 321,956.5 million liters by year 2025. Along with this, rising number of restaurants is also driving the growth for the market over the forecasted period. However, the cost of champagne is relatively high which is restraining the growth for the market over the forecast period of 2022-2028.
The key regions considered for the global Champagne Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. Asia-pacific is the leading region across the world in terms of market share owing to the growing consumption of Champagne, rising urbanization and the rise in disposable income. Whereas, North America is anticipated to exhibit the highest CAGR over the forecast period 2022-2028. Factors such as the increasing distribution channel of Champagne, as well as the rising presence of the leading market players, would create lucrative growth prospects for the global Champagne Market across the Asia-Pacific region.
Major market players included in this report are:
LANSON-BCC
Champagne GH Martel & Co
Taittinger
Moet Hennessy USA, Inc
Vranken - Pommery Monopole
Pernod Ricard
Louis Roederer
Veuve Clicquot
Pommery
Piper-Heidsieck
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product
Prestige CuvAce
Blanc De Noirs
Blanc De Blancs
RosAc
By Distribution Channel
On-trade
Off-trade
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World
Furthermore, years considered for the study are as follows:
Historical year - 2018, 2019, 2020
Base year - 2021
Forecast period - 2022 to 2028
Target Audience of the Global Champagne Market in Market Study:
Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors