表紙:顧客ロイヤルティと乗り換え:核酸抽出キット市場
市場調査レポート
商品コード
1355375

顧客ロイヤルティと乗り換え:核酸抽出キット市場

Customer Loyalty and Switching: Nucleic Acid Extraction Kits

出版日: | 発行: BioInformatics | ページ情報: 英文 | 納期: 即日から翌営業日

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=154.02円
顧客ロイヤルティと乗り換え:核酸抽出キット市場
出版日: 2023年10月03日
発行: BioInformatics
ページ情報: 英文
納期: 即日から翌営業日
担当者のコメント
核酸抽出キットにおける研究者(使用するユーザー)目線で、各サプライヤー製品に対しどのような見解、信頼や愛着心を持っているか、創薬事業におけるマーケティングの分野でますます需要が高まっている顧客ロイヤルティのアンケート指標に着目した専門調査レポートがリリースされました。米国に拠点を持つBioInformatics社は2万人の著名有識者の専門パネルを保有しており、精度の高い調査レポートになります。
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

当レポートでは、核酸抽出キット市場について調査分析し、購入の意思決定の促進要因や、揺るぎないサプライヤーのロイヤリティに関する知見を提供しています。264名の世界のライフサイエンス専門家の意見をもとに、研究者が各サプライヤーをどのように認識しているか、これらのブランドに対する彼らのコミットメント、そして彼らが乗り換えることを促す可能性のある要因に注目しています。

対象企業

  • 1. Agilent
  • 2. Beckman Coulter
  • 3. Bioneer
  • 4. Bio-Rad
  • 5. Cytiva
  • 6. Eurogentec
  • 7. GENEWIZ
  • 8. GenScript
  • 9. LGC Biosearch Technologies
  • 10. MilliporeSigma/Merck
  • 11. MP Biomedicals
  • 12. New England Biolabs
  • 13. Norgen Biotek
  • 14. PerkinElmer (now Revvity)
  • 15. Promega
  • 16. QIAGEN
  • 17. Roche
  • 18. Takara Bio
  • 19. Thermo Fisher Scientific
  • 20. Twist Bioscience
  • 21. Zymo Research

目次

第1章 調査の概要と目的

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 人口動態

第4章 核酸抽出の現在のワークフロー

  • 核酸抽出手順の種類
  • 下流用途
  • 現在と過去に利用されるサプライヤー
  • 今後5年間のキットへの支出の変化
  • 使用する核酸抽出キットの種類
  • サプライヤーからのその他の製品の購入
  • キットの購入頻度

第5章 サプライヤーの認識

  • サプライヤー全体の認識
  • 核酸抽出キットポートフォリオの幅広さについての認識
  • ライフサイエンス製品ポートフォリオの幅広さについての認識
  • 核酸抽出キットの品質に対する認識
  • 核酸抽出キットの価格に対する認識

第6章 顧客ロイヤルティ

  • 過去の購入
  • 核酸抽出キットのサプライヤーを推奨する可能性(NPS)
  • 核酸抽出キットのサプライヤーを検討する可能性
  • 核酸抽出キットのサプライヤーからの購入を継続する可能性
  • ロイヤルティの認識
  • ロイヤルティの促進要因
  • ブランドアフィニティ

第7章 乗り換えの促進要因

  • 新しいサプライヤーの最近の使用状況
  • 新しいサプライヤーを検討する理由
  • 乗り換えの障壁

第8章 調査手法

第9章 当社について

第10章 付録

目次

BioInformatics' recent publication, "Customer Loyalty: Nucleic Acid Extraction Kits," dives deep into the world of nucleic acid extraction kits, providing invaluable insights into the driving forces behind purchase decisions and unwavering supplier loyalty. With the input of 264 global life science experts, our report highlights how researchers perceive different suppliers, their commitment to these brands, and the factors that could prompt them to switch. Additionally, this report benchmarks key loyalty metrics, including NPS, consideration, and repurchase likelihood, across various suppliers.

Why Invest in this Report?

  • Understand Your Buyers: Delve into the needs and considerations of nucleic acid extraction kit purchasers, equipping yourself with the knowledge to meet their demands effectively.
  • See How You Stack Up Against Competitors: Compare supplier perceptions and loyalty metrics against industry competitors, ensuring you stay ahead of the curve.
  • Develop Winning Strategies: Create evidence-based plans to retain existing customers and attract new ones, propelling your business to greater heights!

Study Objectives

  • Understand familiarity with nucleic acid extraction kit suppliers and likelihood to recommend
  • Measure loyalty to suppliers and reasons for loyalty
  • Gauge likelihood to switch suppliers and what factors drive switching
  • Understand how suppliers are performing against leaders in the market

Companies Mentioned:

  • 1. Agilent
  • 2. Beckman Coulter
  • 3. Bioneer
  • 4. Bio-Rad
  • 5. Cytiva
  • 6. Eurogentec
  • 7. GENEWIZ
  • 8. GenScript
  • 9. LGC Biosearch Technologies
  • 10. MilliporeSigma/Merck
  • 11. MP Biomedicals
  • 12. New England Biolabs
  • 13. Norgen Biotek
  • 14. PerkinElmer (now Revvity)
  • 15. Promega
  • 16. QIAGEN
  • 17. Roche
  • 18. Takara Bio
  • 19. Thermo Fisher Scientific
  • 20. Twist Bioscience
  • 21. Zymo Research

Table of Contents

1. Study Overview and Objectives

2. Executive Summary

3. Demographics

4. Current Workflows for Nucleic Acid Extraction

  • Types of Nucleic Acid Extraction Protocols
  • Downstream Applications
  • Currently and Previously Used Suppliers
  • Change in Spend on Kits Over Next 5 Years
  • Types of Nucleic Acid Extraction Kits Used
  • Purchasing of Other Products from Suppliers
  • Frequency of Kit Purchases

5. Supplier Perceptions

  • Overall Supplier Perceptions
  • Perceptions of Breadth of Nucleic Acid Extraction Kit Portfolio
  • Perceptions of Breadth of Life Science Product Portfolio
  • Perceptions of Product Quality of Nucleic Acid Extraction Kits
  • Perceptions of Price for Nucleic Acid Extraction Kits

6. Customer Loyalty

  • Historic Purchases
  • Likelihood to Recommend (NPS) Suppliers of Nucleic Acid Extraction Kits
  • Likelihood to Consider Suppliers of Nucleic Acid Extraction Kits
  • Likelihood to Continue Purchasing from Suppliers of Nucleic Acid Extraction Kits
  • Perceptions of Loyalty
  • Drivers of Loyalty
  • Brand Affinity

7. Switching Drivers

  • Recent Usage of New Suppliers
  • Reasons for Consideration of New Suppliers
  • Barriers to Switching

8. Methodology

9. About Us

10. Appendix