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市場調査レポート
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1676141

ゲームシミュレーターの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測(2025年~2033年)

Global Gaming Simulator Market Research Report- Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2025 to 2033


出版日
ページ情報
英文 141 Pages
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即日から翌営業日
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価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=143.57円
ゲームシミュレーターの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測(2025年~2033年)
出版日: 2025年03月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 141 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

ゲームシミュレーターの世界市場規模は、2024年の76億4,000万米ドルから2033年には190億米ドルに成長し、2026年から2033年の予測期間中に10.66%の堅調な年間平均成長率(CAGR)を示すと予測されます。

ゲームシミュレーター市場は、没入型ゲーム体験の需要が高まるにつれて大きな成長を遂げています。ゲームシミュレーターはリアルな環境とインタラクションを提供し、プレイヤーはレース、フライト、スポーツシミュレーションなど様々なゲームジャンルに取り組むことができます。esportsの人気の高まりや、仮想現実(VR)や拡張現実(AR)技術への関心の高まりが、ゲームシミュレーターへの投資を促進し、市場の拡大をさらに後押ししています。さらに、高性能なゲーム用ハードウェアやソフトウェアの入手可能性が高まっていることも、ゲームシミュレーターの採用に寄与しています。

技術の進歩は、ゲームシミュレーター市場の将来を形作る上で重要な役割を果たしています。グラフィックスレンダリング、モーショントラッキング、ハプティックフィードバックにおける革新は、ゲームシミュレーターのリアリズムとインタラクティブ性を高めています。さらに、オンラインマルチプレイヤー機能とクラウドゲーミングサービスの統合により、ゲームシミュレーターのアクセシビリティと魅力がより幅広い層に広がっています。メーカー各社が新たなソリューションの革新と開発を続けていることから、ゲームシミュレーター市場は、コンソール、PC、モバイル機器など、さまざまなプラットフォームで採用が進むとみられます。

さらに、ソーシャルゲームやコミュニティへの参加が重視されるようになっていることも、ゲームシミュレーター市場の成長軌道に影響を与えています。プレイヤーは他者とつながり、競い合うことを求めるため、シミュレーター内でのマルチプレイヤーゲーム体験やソーシャル機能に対する需要が高まっています。この動向は、ゲーム開発者とソーシャルメディアプラットフォームのコラボレーションを促進し、プレイヤーの交流とコミュニティ形成を強化する統合ソリューションを生み出しています。市場が進化を続ける中、テクノロジー、ソーシャルエンゲージメント、ユーザー生成コンテンツの統合が成功の重要な要因となるでしょう。

当社のレポートは、様々な業界や市場に関する包括的かつ実用的な洞察をクライアントに提供するため、綿密に作成されています。各レポートは、市場情勢を完全に理解するために、いくつかの重要な要素を含んでいます:

市場概要:定義、分類、業界の現状など、市場に関する詳細なイントロダクション。

市場促進要因:市場成長に影響を与える主な促進要因・抑制要因・市場促進要因・課題を詳細に分析します。このセクションでは、技術の進歩、規制の変更、新たな動向などの要因を検証します。

セグメンテーション分析:製品タイプ、用途、エンドユーザー、地域などの基準に基づき、市場を明確なセグメントに内訳。この分析により、各セグメントの業績と将来性を明らかにします。

競合情勢:市場シェア、製品ポートフォリオ、戦略的イニシアティブ、財務実績など、主要市場企業の包括的評価。主要企業が採用する競合力学と主要戦略に関する考察を提供します。

市場予測:過去のデータと現在の市場状況に基づき、一定期間における市場規模と成長動向を予測します。これには、定量的分析と将来の市場軌跡を示すグラフ表示が含まれます。

地域分析:地域ごとの市場パフォーマンスを評価し、主要市場や地域動向を明らかにします。地域の市場力学とビジネスチャンスを理解するのに役立ちます。

新たな動向と機会:現在の市場動向と新たな市場動向、技術革新、潜在的な投資対象分野を特定します。将来の市場開拓と成長見通しに関する洞察を提供します。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 ゲームシミュレーター産業分析

  • イントロダクション:市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 市場機会
  • 業界動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカーリスト
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的バイヤーリスト
  • マーケティングチャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • インダイレクトマーケティング
    • マーケティングチャネル発展動向

第5章 ゲームシミュレーターの世界市場分析:コンポーネント別

  • 概要:コンポーネント別
  • 実績および予測データ分析:コンポーネント別
  • ハードウェア
  • ソフトウェア
  • サービス

第6章 ゲームシミュレーターの世界市場分析:タイプ別

  • 概要:タイプ別
  • 実績および予測データ分析:タイプ別
  • レーシングシミュレーター
  • フライトシミュレータ
  • スポーツシミュレータ
  • その他

第7章 ゲームシミュレーターの世界市場分析:エンドユーザー別

  • 概要:エンドユーザー別
  • 実績および予測データ分析:エンドユーザー別
  • 商業用
  • 住宅用

第8章 ゲームシミュレーターの世界市場分析:用途別

  • 概要:用途別
  • 実績および予測データ分析:用途別
  • エンターテインメント
  • トレーニング
  • その他

第9章 ゲームシミュレーターの世界市場分析:地域別

  • 地域別の展望
  • イントロダクション
  • 北米の売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 北米:セグメント別
    • 北米:国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州の売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州:セグメント別
    • 欧州:国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他欧州
  • アジア太平洋の売上分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋:セグメント別
    • アジア太平洋:国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • 東南アジア
    • その他アジア太平洋
  • ラテンアメリカの売上分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカ:セグメント別
    • ラテンアメリカ:国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他ラテンアメリカ
  • 中東・アフリカの売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカ:セグメント別
    • 中東・アフリカ:国別
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他中東・アフリカ

第10章 ゲームシミュレーター企業の競合情勢

  • ゲームシミュレーター市場の競合
  • 提携・協力・合意
  • 合併・買収
  • 新製品の発売
  • その他の開発

第11章 企業プロファイル

  • 上位企業の市場シェア分析
  • 市場集中度
  • Sony Interactive Entertainment
  • Microsoft Corporation
  • Nintendo Co. Ltd.
  • Electronic Arts Inc.
  • Epic Games Inc.
  • Take-Two Interactive Software Inc.
  • Bandai Namco Entertainment Inc.
  • Ubisoft Entertainment SA
  • Square Enix Holdings Co. Ltd.
  • Konami Holdings Corporation
  • Sega Corporation
  • Valve Corporation
  • THQ Nordic GmbH
  • Frontier Developments Plc
  • Paradox Interactive AB
図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers: Impact Analysis
  • Restraints: Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • Analysis By Component (USD MN)
  • Hardware Market Sales By Geography (USD MN)
  • Software Market Sales By Geography (USD MN)
  • Services Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By Type (USD MN)
  • Racing Simulators Market Sales By Geography (USD MN)
  • Flight Simulators Market Sales By Geography (USD MN)
  • Sports Simulators Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By End-User (USD MN)
  • Commercial Market Sales By Geography (USD MN)
  • Residential Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By Application (USD MN)
  • Entertainment Market Sales By Geography (USD MN)
  • Training Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Gaming Simulator Market Sales By Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United States Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate By Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • South East Asia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Gaming Simulator Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Gaming Simulator Market Size, By Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis By Component
  • Market Attractiveness Analysis By Type
  • Market Attractiveness Analysis By End-User
  • Market Attractiveness Analysis By Application
  • Market Attractiveness Analysis By Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis By Component (USD MN)
  • Hardware Market Sales By Geography (USD MN)
  • Software Market Sales By Geography (USD MN)
  • Services Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By Type (USD MN)
  • Racing Simulators Market Sales By Geography (USD MN)
  • Flight Simulators Market Sales By Geography (USD MN)
  • Sports Simulators Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By End-User (USD MN)
  • Commercial Market Sales By Geography (USD MN)
  • Residential Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By Application (USD MN)
  • Entertainment Market Sales By Geography (USD MN)
  • Training Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Sales (USD MN)
  • North America Market Sales (USD MN)
  • Europe Market Sales (USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (USD MN)
  • Latin America Market Sales (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR11218906

Global Gaming Simulator Market size is anticipated to grow from USD 7.64 Billion in 2024 to USD 19 Billion by 2033, showcasing a robust Compound Annual Growth Rate (CAGR) of 10.66% during the forecast period of 2026 to 2033.

The Gaming Simulator Market is experiencing significant growth as the demand for immersive gaming experiences increases. Gaming simulators provide realistic environments and interactions, allowing players to engage in various gaming genres, including racing, flight, and sports simulations. The rising popularity of esports and the growing interest in virtual reality (VR) and augmented reality (AR) technologies are driving investments in gaming simulators, further propelling market expansion. Additionally, the increasing availability of high-performance gaming hardware and software is contributing to the adoption of gaming simulators.

Technological advancements are playing a crucial role in shaping the future of the gaming simulator market. Innovations in graphics rendering, motion tracking, and haptic feedback are enhancing the realism and interactivity of gaming simulators. Furthermore, the integration of online multiplayer features and cloud gaming services is expanding the accessibility and appeal of gaming simulators to a broader audience. As manufacturers continue to innovate and develop new solutions, the gaming simulator market is likely to see increased adoption across various platforms, including consoles, PCs, and mobile devices.

Moreover, the growing emphasis on social gaming and community engagement is influencing the gaming simulator market's growth trajectory. As players seek to connect and compete with others, there is a rising demand for multiplayer gaming experiences and social features within simulators. This trend is driving collaboration between game developers and social media platforms to create integrated solutions that enhance player interaction and community building. As the market continues to evolve, the integration of technology, social engagement, and user-generated content will be key drivers of success.

Our reports are meticulously crafted to provide clients with comprehensive and actionable insights into various industries and markets. Each report encompasses several critical components to ensure a thorough understanding of the market landscape:

Market Overview: A detailed introduction to the market, including definitions, classifications, and an overview of the industry's current state.

Market Dynamics: In-depth analysis of key drivers, restraints, opportunities, and challenges influencing market growth. This section examines factors such as technological advancements, regulatory changes, and emerging trends.

Segmentation Analysis: Breakdown of the market into distinct segments based on criteria like product type, application, end-user, and geography. This analysis highlights the performance and potential of each segment.

Competitive Landscape: Comprehensive assessment of major market players, including their market share, product portfolio, strategic initiatives, and financial performance. This section provides insights into the competitive dynamics and key strategies adopted by leading companies.

Market Forecast: Projections of market size and growth trends over a specified period, based on historical data and current market conditions. This includes quantitative analyses and graphical representations to illustrate future market trajectories.

Regional Analysis: Evaluation of market performance across different geographical regions, identifying key markets and regional trends. This helps in understanding regional market dynamics and opportunities.

Emerging Trends and Opportunities: Identification of current and emerging market trends, technological innovations, and potential areas for investment. This section offers insights into future market developments and growth prospects.

SEGMENTATION COVERED IN THE REPORT

By Component

  • Hardware
  • Software
  • Services

By Type

  • Racing Simulators
  • Flight Simulators
  • Sports Simulators
  • Others

By End-User

  • Commercial
  • Residential

By Application

  • Entertainment
  • Training
  • Others
  • COMPANIES PROFILED
  • Sony Interactive Entertainment
  • Microsoft Corporation
  • Nintendo Co. Ltd.
  • Electronic Arts Inc.
  • Epic Games Inc.
  • Take-Two Interactive Software Inc.
  • Bandai Namco Entertainment Inc.
  • Ubisoft Entertainment SA
  • Square Enix Holdings Co. Ltd.
  • Konami Holdings Corporation
  • Sega Corporation
  • Valve Corporation
  • THQ Nordic GmbH
  • Frontier Developments plc
  • Paradox Interactive AB
  • The above list can be customized.

TABLE OF CONTENTS

1. PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1 Objective
    • 1.1.2 Target Audience
    • 1.1.3 Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1 Market Research Process
    • 1.3.2 Market Research Methodology

2. EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3. GAMING SIMULATOR a€" INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porters Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Component
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Type
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By End-User
    • 3.7.4 Market Attractiveness Analysis By Application
    • 3.7.5 Market Attractiveness Analysis By Region

4. VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1 List of Raw Materials
    • 4.2.2 Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3 Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1 Direct Marketing
    • 4.4.2 Indirect Marketing
    • 4.4.3 Marketing Channel Development Trend

5. GLOBAL GAMING SIMULATOR MARKET ANALYSIS BY COMPONENT

  • 5.1. Overview By Component
  • 5.2. Historical and Forecast Data Analysis By Component
  • 5.3. Hardware Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.4. Software Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.5. Services Historic and Forecast Sales By Regions

6. GLOBAL GAMING SIMULATOR MARKET ANALYSIS BY TYPE

  • 6.1. Overview By Type
  • 6.2. Historical and Forecast Data Analysis By Type
  • 6.3. Racing Simulators Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.4. Flight Simulators Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.5. Sports Simulators Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.6. Others Historic and Forecast Sales By Regions

7. GLOBAL GAMING SIMULATOR MARKET ANALYSIS BY END-USER

  • 7.1. Overview By End-User
  • 7.2. Historical and Forecast Data Analysis By End-User
  • 7.3. Commercial Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.4. Residential Historic and Forecast Sales By Regions

8. GLOBAL GAMING SIMULATOR MARKET ANALYSIS BY APPLICATION

  • 8.1. Overview By Application
  • 8.2. Historical and Forecast Data Analysis By Application
  • 8.3. Entertainment Historic and Forecast Sales By Regions
  • 8.4. Training Historic and Forecast Sales By Regions
  • 8.5. Others Historic and Forecast Sales By Regions

9. GLOBAL GAMING SIMULATOR MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 9.1. Regional Outlook
  • 9.2. Introduction
  • 9.3. North America Sales Analysis
    • 9.3.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 9.3.2 North America By Segment Sales Analysis
    • 9.3.3 North America By Country Sales Analysis
    • 9.3.4 United States Sales Analysis
    • 9.3.5 Canada Sales Analysis
    • 9.3.6 Mexico Sales Analysis
  • 9.4. Europe Sales Analysis
    • 9.4.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 9.4.2 Europe By Segment Sales Analysis
    • 9.4.3 Europe By Country Sales Analysis
    • 9.4.4 United Kingdom Sales Analysis
    • 9.4.5 France Sales Analysis
    • 9.4.6 Germany Sales Analysis
    • 9.4.7 Italy Sales Analysis
    • 9.4.8 Russia Sales Analysis
    • 9.4.9 Rest Of Europe Sales Analysis
  • 9.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 9.5.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 9.5.2 Asia Pacific By Segment Sales Analysis
    • 9.5.3 Asia Pacific By Country Sales Analysis
    • 9.5.4 China Sales Analysis
    • 9.5.5 India Sales Analysis
    • 9.5.6 Japan Sales Analysis
    • 9.5.7 South Korea Sales Analysis
    • 9.5.8 Australia Sales Analysis
    • 9.5.9 South East Asia Sales Analysis
    • 9.5.10 Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 9.6. Latin America Sales Analysis
    • 9.6.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 9.6.2 Latin America By Segment Sales Analysis
    • 9.6.3 Latin America By Country Sales Analysis
    • 9.6.4 Brazil Sales Analysis
    • 9.6.5 Argentina Sales Analysis
    • 9.6.6 Peru Sales Analysis
    • 9.6.7 Chile Sales Analysis
    • 9.6.8 Rest of Latin America Sales Analysis
  • 9.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 9.7.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 9.7.2 Middle East & Africa By Segment Sales Analysis
    • 9.7.3 Middle East & Africa By Country Sales Analysis
    • 9.7.4 Saudi Arabia Sales Analysis
    • 9.7.5 UAE Sales Analysis
    • 9.7.6 Israel Sales Analysis
    • 9.7.7 South Africa Sales Analysis
    • 9.7.8 Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

10. COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE GAMING SIMULATOR COMPANIES

  • 10.1. Gaming Simulator Market Competition
  • 10.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 10.3. Merger And Acquisitions
  • 10.4. New Product Launch
  • 10.5. Other Developments

11. COMPANY PROFILES OF GAMING SIMULATOR INDUSTRY

  • 11.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 11.2. Market Concentration Rate
  • 11.3. Sony Interactive Entertainment
    • 11.3.1 Company Overview
    • 11.3.2 Company Revenue
    • 11.3.3 Products
    • 11.3.4 Recent Developments
  • 11.4. Microsoft Corporation
    • 11.4.1 Company Overview
    • 11.4.2 Company Revenue
    • 11.4.3 Products
    • 11.4.4 Recent Developments
  • 11.5. Nintendo Co. Ltd.
    • 11.5.1 Company Overview
    • 11.5.2 Company Revenue
    • 11.5.3 Products
    • 11.5.4 Recent Developments
  • 11.6. Electronic Arts Inc.
    • 11.6.1 Company Overview
    • 11.6.2 Company Revenue
    • 11.6.3 Products
    • 11.6.4 Recent Developments
  • 11.7. Epic Games Inc.
    • 11.7.1 Company Overview
    • 11.7.2 Company Revenue
    • 11.7.3 Products
    • 11.7.4 Recent Developments
  • 11.8. Take-Two Interactive Software Inc.
    • 11.8.1 Company Overview
    • 11.8.2 Company Revenue
    • 11.8.3 Products
    • 11.8.4 Recent Developments
  • 11.9. Bandai Namco Entertainment Inc.
    • 11.9.1 Company Overview
    • 11.9.2 Company Revenue
    • 11.9.3 Products
    • 11.9.4 Recent Developments
  • 11.10. Ubisoft Entertainment SA
    • 11.10.1 Company Overview
    • 11.10.2 Company Revenue
    • 11.10.3 Products
    • 11.10.4 Recent Developments
  • 11.11. Square Enix Holdings Co. Ltd.
    • 11.11.1 Company Overview
    • 11.11.2 Company Revenue
    • 11.11.3 Products
    • 11.11.4 Recent Developments
  • 11.12. Konami Holdings Corporation
    • 11.12.1 Company Overview
    • 11.12.2 Company Revenue
    • 11.12.3 Products
    • 11.12.4 Recent Developments
  • 11.13. Sega Corporation
    • 11.13.1 Company Overview
    • 11.13.2 Company Revenue
    • 11.13.3 Products
    • 11.13.4 Recent Developments
  • 11.14. Valve Corporation
    • 11.14.1 Company Overview
    • 11.14.2 Company Revenue
    • 11.14.3 Products
    • 11.14.4 Recent Developments
  • 11.15. THQ Nordic GmbH
    • 11.15.1 Company Overview
    • 11.15.2 Company Revenue
    • 11.15.3 Products
    • 11.15.4 Recent Developments
  • 11.16. Frontier Developments Plc
    • 11.16.1 Company Overview
    • 11.16.2 Company Revenue
    • 11.16.3 Products
    • 11.16.4 Recent Developments
  • 11.17. Paradox Interactive AB
    • 11.17.1 Company Overview
    • 11.17.2 Company Revenue
    • 11.17.3 Products
    • 11.17.4 Recent Developments

Note - In company profiling, financial details and recent developments are subject to availability or might not be covered in the case of private companies