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市場調査レポート
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1604192

フェムテックの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測

Global Femtech Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032


出版日
ページ情報
英文 117 Pages
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即日から翌営業日
カスタマイズ可能
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価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=143.57円
フェムテックの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測
出版日: 2024年11月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 117 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
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  • 目次
概要

フェムテック市場の世界需要は、2023年の76億7,000万米ドルから2032年には214億3,000万米ドル近くの市場規模に達し、調査期間2024年~2032年のCAGRは12.1%に達すると推定されます。

フェムテック(女性技術)とは、女性の健康とウェルネスのニーズに対応するために技術を活用するソフトウェア、機器、サービスのカテゴリーを指します。これには、リプロダクティブ・ヘルス、妊娠モニタリング、月経周期追跡、不妊管理、更年期ケア、性的健康のためのソリューションが含まれます。フェムテックは、ウェアラブル機器、モバイル・アプリケーション、遠隔医療プラットフォーム、診断ツールなど、特に女性の健康管理に力を与えるよう設計されたものを網羅しています。この分野はまた、これまで十分なサービスを受けられなかった分野にも対応し、女性のための個別化ヘルスケアのイノベーションを促進しています。

市場力学

女性の健康への関心の高まり、性別特有の医療ニーズに対する意識の高まり、ベンチャーキャピタル投資の増加、ウェアラブル技術やデジタルヘルス技術の進歩は、フェムテック市場の主要促進要因です。しかし、文化的な偏見や規制上の課題は依然として大きな阻害要因となっています。

調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場の魅力分析、バリューチェーン分析を取り上げています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、フェムテックの世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。フェムテック産業の成長と動向は、この調査に総合的なアプローチを提供します。

市場セグメンテーション

この調査レポートは、フェムテックの市場セグメンテーションを掲載し、国別・地域別の詳細なデータを掲載しています。この調査レポートは、フェムテックの市場セグメンテーションを掲載し、国別・地域別の詳細なデータを提供しています。

製品タイプ別

  • ウェアラブル
  • モバイルアプリ(フィットネス&栄養、月経の健康、生殖能力管理/生殖補助技術アプリ、妊娠追跡&産後ケア、更年期、疾病管理、その他)

地域分析

本セクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカにおけるフェムテック市場の現在と将来の需要を強調する地域展望を取り上げます。さらに、著名な全地域にわたる個々のアプリケーションセグメントの需要・推定・予測にも焦点を当てています。

ご要望がございましたら、弊社までご連絡ください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 フェムテック産業分析

  • イントロダクション:市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 市場機会
  • 産業動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカーリスト
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的バイヤーリスト
  • マーケティングチャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • インダイレクトマーケティング
    • マーケティングチャネル発展動向

第5章 フェムテックの世界市場分析:製品タイプ別

  • 概要
  • 過去・予測データ分析
  • 分析:製品タイプ別
  • ウェアラブル
  • モバイルアプリ(フィットネス&栄養、月経の健康、生殖能力管理/生殖補助技術アプリ、妊娠追跡&産後ケア、更年期障害、疾病管理、その他)

第6章 フェムテックの世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米の売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 北米セグメント別
    • 北米国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州セグメント別
    • 欧州国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域売上分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋地域セグメント別
    • アジア太平洋地域国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • 東南アジア
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカセグメント別
    • ラテンアメリカ国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他ラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカセグメント別
    • 中東・アフリカ国別
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第7章 フェムテック企業の競合情勢

  • フェムテック市場の競合
  • パートナーシップ/提携/合意
  • 合併・買収
  • 新製品発表
  • その他の開発

第8章 企業プロファイル

  • 企業シェア分析
  • 市場集中度
  • Flo Health Inc
  • Natural Cycles USA Corp
  • Glow Inc
  • Clue by Biowink GmbH
  • Google Inc
  • Apple Inc
  • Withings
  • Fitbit Inc
図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers : Impact Analysis
  • Restraints : Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • List of Potential Buyers
  • Analysis by Product Type (USD MN)
  • Wearables Market Sales by Geography (USD MN)
  • Mobile Apps (Fitness & Nutrition, Menstrual Health, Fertility Management/ Assisted Reproductive Technology Apps, Pregnancy Tracking & Postpartum Care, Menopause, Disease Management, Others) Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Femtech Market Sales by Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United State Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate by Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • South East Asia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Femtech Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Femtech Market Size, by Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis by Product Type
  • Market Attractiveness Analysis by Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis By Product Type (USD MN)
  • Wearables Market Sales by Geography (USD MN)
  • Mobile Apps (Fitness & Nutrition, Menstrual Health, Fertility Management/ Assisted Reproductive Technology Apps, Pregnancy Tracking & Postpartum Care, Menopause, Disease Management, Others) Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market Sales (USD MN)
  • North America Market Sales (USD MN)
  • Europe Market Sales (USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (USD MN)
  • Latin America Market Sales (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Company Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR112113223

The global demand for Femtech Market is presumed to reach the market size of nearly USD 21.43 Billion by 2032 from USD 7.67 Billion in 2023 with a CAGR of 12.1% under the study period 2024 - 2032.

Femtech, or female technology, refers to a category of software, devices, and services that leverage technology to address women's health and wellness needs. This includes solutions for reproductive health, pregnancy monitoring, menstrual cycle tracking, fertility management, menopause care, and sexual health. Femtech encompasses wearable devices, mobile applications, telehealth platforms, and diagnostic tools specifically designed to empower women in managing their health. The sector also addresses previously underserved areas, fostering innovation in personalized healthcare for women.

MARKET DYNAMICS

The growing focus on women's health, increased awareness of gender-specific medical needs, rising venture capital investments, and advancements in wearable and digital health technologies are key drivers of the femtech market. However, cultural stigmas and regulatory challenges remain significant restraints.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of femtech. The growth and trends of femtech industry provide a holistic approach to this study.

MARKET SEGMENTATION

This section of the femtech market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Product Type

  • Wearables
  • Mobile Apps (Fitness & Nutrition, Menstrual Health, Fertility Management/ Assisted Reproductive Technology Apps, Pregnancy Tracking & Postpartum Care, Menopause, Disease Management, Others)

REGIONAL ANALYSIS

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Femtech market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Femtech market include Flo Health, Inc, Natural Cycles USA Corp, Glow, Inc, Clue by Biowink GmbH, Google, Inc, Apple, Inc, Withings, Fitbit, Inc. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1 . PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1. Objective
    • 1.1.2. Target Audience
    • 1.1.3. Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Market Research Process
    • 1.3.2. Market Research Methodology

2 . EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3 . FEMTECH - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Product Type
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Region

4 . VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1. List of Raw Materials
    • 4.2.2. Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3. Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1. Direct Marketing
    • 4.4.2. Indirect Marketing
    • 4.4.3. Marketing Channel Development Trend

5 . GLOBAL FEMTECH MARKET ANALYSIS BY PRODUCT TYPE

  • 5.1 Overview by Product Type
  • 5.2 Historical and Forecast Data
  • 5.3 Analysis by Product Type
  • 5.4 Wearables Historic and Forecast Sales by Regions
  • 5.5 Mobile Apps (Fitness & Nutrition, Menstrual Health, Fertility Management/ Assisted Reproductive Technology Apps, Pregnancy Tracking & Postpartum Care, Menopause, Disease Management, Others) Historic and Forecast Sales by Regions

6 . GLOBAL FEMTECH MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 6.1. Regional Outlook
  • 6.2. Introduction
  • 6.3. North America Sales Analysis
    • 6.3.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 6.3.2. North America By Segment Sales Analysis
    • 6.3.3. North America By Country Sales Analysis
    • 6.3.4. United State Sales Analysis
    • 6.3.5. Canada Sales Analysis
    • 6.3.6. Mexico Sales Analysis
  • 6.4. Europe Sales Analysis
    • 6.4.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 6.4.2. Europe by Segment Sales Analysis
    • 6.4.3. Europe by Country Sales Analysis
    • 6.4.4. United Kingdom Sales Analysis
    • 6.4.5. France Sales Analysis
    • 6.4.6. Germany Sales Analysis
    • 6.4.7. Italy Sales Analysis
    • 6.4.8. Russia Sales Analysis
    • 6.4.9. Rest Of Europe Sales Analysis
  • 6.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 6.5.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 6.5.2. Asia Pacific by Segment Sales Analysis
    • 6.5.3. Asia Pacific by Country Sales Analysis
    • 6.5.4. China Sales Analysis
    • 6.5.5. India Sales Analysis
    • 6.5.6. Japan Sales Analysis
    • 6.5.7. South Korea Sales Analysis
    • 6.5.8. Australia Sales Analysis
    • 6.5.9. South East Asia Sales Analysis
    • 6.5.10. Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 6.6. Latin America Sales Analysis
    • 6.6.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 6.6.2. Latin America by Segment Sales Analysis
    • 6.6.3. Latin America by Country Sales Analysis
    • 6.6.4. Brazil Sales Analysis
    • 6.6.5. Argentina Sales Analysis
    • 6.6.6. Peru Sales Analysis
    • 6.6.7. Chile Sales Analysis
    • 6.6.8. Rest of Latin America Sales Analysis
  • 6.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 6.7.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 6.7.2. Middle East & Africa by Segment Sales Analysis
    • 6.7.3. Middle East & Africa by Country Sales Analysis
    • 6.7.4. Saudi Arabia Sales Analysis
    • 6.7.5. UAE Sales Analysis
    • 6.7.6. Israel Sales Analysis
    • 6.7.7. South Africa Sales Analysis
    • 6.7.8. Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

7 . COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE FEMTECH COMPANIES

  • 7.1. Femtech Market Competition
  • 7.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 7.3. Merger And Acquisitions
  • 7.4. New Product Launch
  • 7.5. Other Developments

8 . COMPANY PROFILES OF FEMTECH INDUSTRY

  • 8.1. Company Share Analysis
  • 8.2. Market Concentration Rate
  • 8.3. Flo Health Inc
    • 8.3.1. Company Overview
    • 8.3.2. Company Revenue
    • 8.3.3. Products
    • 8.3.4. Recent Developments
  • 8.4. Natural Cycles USA Corp
    • 8.4.1. Company Overview
    • 8.4.2. Company Revenue
    • 8.4.3. Products
    • 8.4.4. Recent Developments
  • 8.5. Glow Inc
    • 8.5.1. Company Overview
    • 8.5.2. Company Revenue
    • 8.5.3. Products
    • 8.5.4. Recent Developments
  • 8.6. Clue by Biowink GmbH
    • 8.6.1. Company Overview
    • 8.6.2. Company Revenue
    • 8.6.3. Products
    • 8.6.4. Recent Developments
  • 8.7. Google Inc
    • 8.7.1. Company Overview
    • 8.7.2. Company Revenue
    • 8.7.3. Products
    • 8.7.4. Recent Developments
  • 8.8. Apple Inc
    • 8.8.1. Company Overview
    • 8.8.2. Company Revenue
    • 8.8.3. Products
    • 8.8.4. Recent Developments
  • 8.9. Withings
    • 8.9.1. Company Overview
    • 8.9.2. Company Revenue
    • 8.9.3. Products
    • 8.9.4. Recent Developments
  • 8.10. Fitbit Inc
    • 8.10.1. Company Overview
    • 8.10.2. Company Revenue
    • 8.10.3. Products
    • 8.10.4. Recent Developments

Note - in company profiling, financial details and recent development are subject to availability or might not be covered in case of private companies