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市場調査レポート
商品コード
1604162
アロマ成分の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測(2024年~2032年)Global Aroma Ingredients Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032 |
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カスタマイズ可能
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アロマ成分の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測(2024年~2032年) |
出版日: 2024年11月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 128 Pages
納期: 即日から翌営業日
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アロマ成分市場の世界需要は、2023年の14兆1,983億3,000万米ドルから、2032年までには22兆1,019億1,000万米ドル近くの市場規模に達すると推定され、調査期間の2024年から2032年のCAGRは5.04%です。
アロマ成分とは、天然または合成化合物を食品や化粧品に添加し、好みの香りを付与するものです。アロマ成分は、果物や皮、ワイン、スパイス、花の香り、香水、フレグランスオイル、エッセンシャルオイルなど、様々な食品に含まれています。アロマ成分はパーソナルケア産業でも広く使われています。
天然成分に対する需要の増加と消費者の選好の変化が、世界のアロマ成分市場の重要な促進要因であると考えられています。パーソナルケアおよびホームケア産業の開拓がアロマ成分市場の成長に大きく寄与しています。さらに、合成化学物質に関連する健康上の懸念から、天然香料に対する新興国や発展途上国からの需要が増加していることも、アロマ成分市場の成長機会として作用する可能性が高いです。また、合成化学物質の有害性に対する意識の高まりから、消費者の選好が天然・バイオベースの製品にシフトしています。
調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場の魅力分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、アロマ成分の世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。アロマ成分産業の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを提供します。
市場セグメンテーションでは、国別・地域別の詳細なセグメントデータを提供することで、各製品・サービスのターゲット層を特定し、今後のビジネスチャンスにつなげます。
本セクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカにおけるアロマ成分市場の現在と将来の需要について、地域別の展望を取り上げます。さらに、本レポートは、すべての主要地域における個々の用途セグメントの需要、推定・予測に焦点を当てています。
カスタム要件がある場合は、お問い合わせください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。
The global demand for Aroma Ingredients Market is presumed to reach the market size of nearly USD 22101.91 Billion by 2032 from USD 14198.33 Billion in 2023 with a CAGR of 5.04% under the study period 2024-2032.
Aroma ingredient is a natural or synthetic compound added to food products or cosmetics to impart the desired fragrance. The aroma ingredients can be found in various foods, such as fruits and peels, wine, spices, floral scents, perfumes, fragrance oils, and essential oils. Aroma ingredients are widely used in the personal care industry.
The increasing demand for natural ingredients and changes in consumer preferences are considered the important drivers for the global aroma ingredients market. The development of the personal care and home care industry majorly contributes to the growth of the aroma ingredients market. Moreover, the increase in demand from the emerging and developing nations for natural fragrances due to health concerns related to synthetic chemicals is likely to act as an opportunity to grow the aroma ingredients market. Also, consumers have shifted their preference toward natural & bio-based products due to the rise in awareness about the harmful effects of synthetic chemicals.
The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Aroma Ingredients. The growth and trends of Aroma Ingredients industry provide a holistic approach to this study.
This section of the Aroma Ingredients market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.
This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Aroma Ingredients market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.
The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Aroma Ingredients market include Ymrise (Germany), Takasago International Corporation (Japan), Sensient Technologies Corporation (US), MANE (France), Robertet SA (France), T. Hasegawa Co. Ltd. (Japan), Frutarom (Israel), Givaudan (Switzerland), Firmenich SA (Switzerland), International Flavors & Fragrances Inc. (US). This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.
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