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市場調査レポート
商品コード
1578208
レディミールの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年~2032年の予測Global Ready Meals Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032 |
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カスタマイズ可能
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レディミールの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年~2032年の予測 |
出版日: 2024年09月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 283 Pages
納期: 即日から翌営業日
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レディミール市場の世界需要は、2023年の1,981億6,000万米ドルから2032年には約3,258億米ドルの市場規模に達すると推定され、調査期間2024-2032年のCAGRは5.68%です。
レディミールとは、調理済みのインスタント食品を指し、食べるためには再加熱が必要です。また、加熱して提供する食品としても知られています。従来の調理法に代わるもので、調理にかかる時間も短いです。ソフトチーズ、ホットドッグ、ランチョン・ミール、調理済みチキン、その他の肉類など、さまざまな種類のインスタント食品があります。これらは一年中販売されています。レディミールを準備する際には、適切な食品の取り扱い方と衛生習慣に従わなければならないです。レディミールは、家庭での調理時間を節約できるうえ、費用対効果も高いです。
レディミール市場の需要を牽引している主な要因は、個人のライフスタイルの変化と多忙なワークスケジュールです。人々の可処分所得の増加と生活水準の上昇は、この市場の需要を急増させています。年間を通じて入手可能で、携帯性に優れ、時間やエネルギーを節約できる利便性から、レディミールに対する消費者の嗜好が変化していることが、同市場の需要を促進しています。ジャンクフードの低コスト代替品としてのレディミールの利用が、同市場の需要を後押ししています。さらに、新製品や新素材に対する消費者の関心の高まりが同市場の需要を押し上げています。しかし、レディミールの健康への影響に関する否定的な見解は、この市場の成長を妨げる可能性があります。
調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場の魅力分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールはReady Mealsの世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。レディミール業界の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを提供します。
カスタム要件がある場合は、お問い合わせください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。
The global demand for Ready Meals Market is presumed to reach the market size of nearly USD 325.8 Billion by 2032 from USD 198.16 Billion in 2023 with a CAGR of 5.68% under the study period 2024-2032.
Ready meals refer to the instant food mix which is precooked and only requires reheating in order to eat them. They are also known as heat and serve food. They are an alternative to traditional cooking and take less time to prepare. There are different varieties of ready-to-eat food available, including soft cheese, hot dogs, luncheon meals, pre-cooked chicken and other meats. They are available throughout the year. Proper food handling and sanitation practices must be followed while preparing ready meals. They save the time needed to prepare a meal at home as well as are cost-effective.
The key factor driving the demand for ready meals market is the changing lifestyle of individuals and hectic work schedules. An increase in disposable income of people and a rising standard of living is surging the demand for this market. Changing consumer preferences towards ready meals because of the year-round availability, portability and convenience offered in terms of time and energy-saving are fostering the demand for this market. The use of ready meals as a low-cost alternative to junk food is propelling the demand for this market. Furthermore, increasing consumer interest in new products and ingredients is boosting the demand for this market. However, negative perspectives regarding the health effects of the ready meals can hamper the growth of this market.
The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Ready Meals. The growth and trends of Ready Meals industry provide a holistic approach to this study.
This section of the Ready Meals market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.
This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Ready Meals market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.
The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Ready Meals market include Nestle, General Mills Inc., Kellogg Company, Conagra Brands Inc., Tyson Foods Inc., Dr. Oetker, Nomad Foods, Green Mill Foods, Unilever, 2 Sisters Food Group. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.
In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.