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市場調査レポート
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1547867

オンラインギャンブルの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測

Global Online Gambling Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032


出版日
ページ情報
英文 128 Pages
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即日から翌営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.06円
オンラインギャンブルの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測
出版日: 2024年07月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 128 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
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  • 図表
  • 目次
概要

オンラインギャンブル市場の世界需要は、2023年の669億2,000万米ドルから2032年には約1,684億4,000万米ドルの市場規模に達すると推定され、調査期間2024~2032年のCAGRは10.8%です。

オンラインギャンブルとは、インターネット上で行われるギャンブルのことです。これには、カジノ、バーチャルポーカー、スポーツベッティングが含まれます。一つのサイトで何十種類ものゲームを提供することもあります。オンラインギャンブルを禁止または制限している国は多いです。しかし、米国のいくつかの州、カナダのいくつかの州、EUのほとんどの国、カリブ海のいくつかの国では合法です。インターネットギャンブル事業の3分の2は、カリブ海諸国と中米の小国にあります。

市場力学

広大なランドベースの選択肢の存在により、オンラインギャンブルは着実な成長を遂げていました。しかし、インターネットやスマートフォンの普及拡大、低運営コストといった要因が影響し、急成長を遂げました。その背景には、島嶼部でのギャンブルは、建設、設立、運営に数億米ドルを要し、数百人の従業員を必要とするのに対し、オンラインギャンブルは数100万米ドルの初期投資で、一握りの人々によって設立、運営されることがあります。設立・運営コストが比較的低いため、オンライン・ギャンブルは非常に収益性が高く、ランドベースのカジノよりも勝者に高い配当を提供できます。このため、予測期間中、よりスケーラブルな収益経路がもたらされると予測されます。しかし、オンラインゲームの合法性は様々であり、詐欺、ペイアウト、公正でない、フェイクニュースなどの関連リスクは、市場の成長を妨げる可能性が高いです。

調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場の魅力分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールはオンラインギャンブルの世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。オンラインギャンブル産業の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを記載しています。

市場セグメンテーション

オンラインギャンブル市場レポートのこのセクションでは、国と地域レベルのセグメントに関する詳細なデータを提供し、それによって戦略家が今後の機会とともに、それぞれの製品やサービスの対象層を特定するのに役立ちます。

地域分析

このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカにおけるオンラインギャンブル市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーしています。さらに、すべての主要地域における個々の用途セグメントの需要、推定・予測にも焦点を当てています。

ご要望がございましたら、弊社までご連絡ください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 オンラインギャンブル-産業分析

  • イントロダクション-市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 機会
  • 業界動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカー一覧
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的バイヤー一覧
  • マーケティングチャネル
    • 直接マーケティング
    • 間接マーケティング
    • マーケティングチャネル発展動向

第5章 オンラインギャンブルの世界市場分析:タイプ別

  • タイプ別概要
  • 実績データと予測データ
  • タイプ別分析
  • スポーツベッティング
  • カジノ(iSlots、iTable、iDealer、その他のiCasinoゲーム)
  • ポーカー
  • ビンゴ
  • その他

第6章 オンラインギャンブルの世界市場分析:デバイス別

  • デバイス別概要
  • 実績データと予測データ
  • デバイス別分析
  • デスクトップ
  • モバイル
  • その他

第7章 オンラインギャンブルの世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 北米:セグメント別
    • 北米:国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州:セグメント別
    • 欧州:国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他の欧州
  • アジア太平洋売上分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋:セグメント別
    • アジア太平洋:国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • 東南アジア
    • その他のアジア太平洋
  • ラテンアメリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカ:セグメント別
    • ラテンアメリカ:国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他のラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカ:セグメント別
    • 中東・アフリカ:国別一覧
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他の中東・アフリカ

第8章 オンラインギャンブル企業の競合情勢

  • オンラインギャンブル市場の競合
  • 提携・協力・契約
  • 合併・買収
  • 新製品の発売
  • その他の開発

第9章 企業プロファイル

  • 上位企業の市場シェア分析
  • 市場集中度
  • William Hill
  • Bet365
  • Fluter Entertainment Plc.
  • Betsson AB
  • Ladbrokes Coral Group PLC
  • The Stars Group Inc.
  • 888 Holdings PLC
  • Sky Betting And Gaming
  • Kindred Group PLC
  • Entain Plc
図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers: Impact Analysis
  • Restraints: Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • Analysis By Type (USD MN)
  • Sports Betting Market Sales By Geography (USD MN)
  • Casinos (iSlots, iTable, iDealer, Other iCasino Games) Market Sales By Geography (USD MN)
  • Poker Market Sales By Geography (USD MN)
  • Bingo Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By Device (USD MN)
  • Desktop Market Sales By Geography (USD MN)
  • Mobile Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Online Gambling Market Sales By Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United States Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate By Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • South East Asia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Online Gambling Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Online Gambling Market Size, By Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis By Type
  • Market Attractiveness Analysis By Device
  • Market Attractiveness Analysis By Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis By Type (USD MN)
  • Sports Betting Market Sales By Geography (USD MN)
  • Casinos (iSlots, iTable, iDealer, Other iCasino Games) Market Sales By Geography (USD MN)
  • Poker Market Sales By Geography (USD MN)
  • Bingo Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By Device (USD MN)
  • Desktop Market Sales By Geography (USD MN)
  • Mobile Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Sales (USD MN)
  • North America Market Sales (USD MN)
  • Europe Market Sales (USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (USD MN)
  • Latin America Market Sales (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR11212711

The global demand for Online Gambling Market is presumed to reach the market size of nearly USD 168.44 Billion by 2032 from USD 66.92 Billion in 2023 with a CAGR of 10.8% under the study period 2024-2032.

Online gambling is gambling conducted on an internet platform. This includes casino, virtual poker, and sports betting. It can offer dozens of different games on a single site. Many countries ban or restrict online gambling. However, it is legal in some states of the US, some provinces in Canada, most countries of the European Union and several nations in the Caribbean. Two-thirds of internet gambling operations are located in the small Caribbean and Central American countries.

MARKET DYNAMICS

Due to the presence of vast land-based options, online gambling was growing through steady growth. But, the factors such as growing penetration of internet and smartphones and low operating cost influenced growth at a massive pace. The reason behind this island-based gambling requires several hundred million dollars to build, establish and operate and need hundreds of employees, whereas online gambling is set up and operated by a handful of people for an initial investment of a few million dollars. The relatively low setup and operating costs make the businesses extremely profitable and allow them to offer higher payoffs to winners than land-based casinos. This is projected to bring more scalable paths to revenue during the forecast period. However, the varying legality of online gaming and associated risk such as fraud, payout, not being fair or fake news is likely to hamper the growth of the market.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Online Gambling. The growth and trends of Online Gambling industry provide a holistic approach to this study.

MARKET SEGMENTATION

This section of the Online Gambling market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Type

  • Sports Betting
  • Casinos (iSlots, iTable, iDealer, Other iCasino Games)
  • Poker
  • Bingo
  • Others

By Device

  • Desktop
  • Mobile
  • Others

REGIONAL ANALYSIS

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Online Gambling market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Online Gambling market include William Hill, Bet365, Fluter Entertainment Plc., Betsson AB, Ladbrokes Coral Group PLC, The Stars Group Inc., 888 Holdings PLC, Sky Betting And Gaming, Kindred Group PLC, Entain Plc. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1. PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1 Objective
    • 1.1.2 Target Audience
    • 1.1.3 Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1 Market Research Process
    • 1.3.2 Market Research Methodology

2. EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3. ONLINE GAMBLING - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Type
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Device
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Region

4. VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1 List of Raw Materials
    • 4.2.2 Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3 Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1 Direct Marketing
    • 4.4.2 Indirect Marketing
    • 4.4.3 Marketing Channel Development Trend

5. GLOBAL ONLINE GAMBLING MARKET ANALYSIS BY TYPE

  • 5.1. Overview By Type
  • 5.2. Historical and Forecast Data
  • 5.3. Analysis By Type
  • 5.4. Sports Betting Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.5. Casinos (iSlots, iTable, iDealer, Other iCasino Games) Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.6. Poker Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.7. Bingo Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.8. Others Historic and Forecast Sales By Regions

6. GLOBAL ONLINE GAMBLING MARKET ANALYSIS BY DEVICE

  • 6.1. Overview By Device
  • 6.2. Historical and Forecast Data
  • 6.3. Analysis By Device
  • 6.4. Desktop Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.5. Mobile Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.6. Others Historic and Forecast Sales By Regions

7. GLOBAL ONLINE GAMBLING MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 7.1. Regional Outlook
  • 7.2. Introduction
  • 7.3. North America Sales Analysis
    • 7.3.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.3.2 North America By Segment Sales Analysis
    • 7.3.3 North America By Country Sales Analysis
    • 7.3.4 United States Sales Analysis
    • 7.3.5 Canada Sales Analysis
    • 7.3.6 Mexico Sales Analysis
  • 7.4. Europe Sales Analysis
    • 7.4.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.4.2 Europe By Segment Sales Analysis
    • 7.4.3 Europe By Country Sales Analysis
    • 7.4.4 United Kingdom Sales Analysis
    • 7.4.5 France Sales Analysis
    • 7.4.6 Germany Sales Analysis
    • 7.4.7 Italy Sales Analysis
    • 7.4.8 Russia Sales Analysis
    • 7.4.9 Rest Of Europe Sales Analysis
  • 7.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 7.5.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.5.2 Asia Pacific By Segment Sales Analysis
    • 7.5.3 Asia Pacific By Country Sales Analysis
    • 7.5.4 China Sales Analysis
    • 7.5.5 India Sales Analysis
    • 7.5.6 Japan Sales Analysis
    • 7.5.7 South Korea Sales Analysis
    • 7.5.8 Australia Sales Analysis
    • 7.5.9 South East Asia Sales Analysis
    • 7.5.10 Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 7.6. Latin America Sales Analysis
    • 7.6.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.6.2 Latin America By Segment Sales Analysis
    • 7.6.3 Latin America By Country Sales Analysis
    • 7.6.4 Brazil Sales Analysis
    • 7.6.5 Argentina Sales Analysis
    • 7.6.6 Peru Sales Analysis
    • 7.6.7 Chile Sales Analysis
    • 7.6.8 Rest of Latin America Sales Analysis
  • 7.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 7.7.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.7.2 Middle East & Africa By Segment Sales Analysis
    • 7.7.3 Middle East & Africa By Country Sales Analysis
    • 7.7.4 Saudi Arabia Sales Analysis
    • 7.7.5 UAE Sales Analysis
    • 7.7.6 Israel Sales Analysis
    • 7.7.7 South Africa Sales Analysis
    • 7.7.8 Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

8. COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE ONLINE GAMBLING COMPANIES

  • 8.1. Online Gambling Market Competition
  • 8.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 8.3. Merger And Acquisitions
  • 8.4. New Product Launch
  • 8.5. Other Developments

9. COMPANY PROFILES OF ONLINE GAMBLING INDUSTRY

  • 9.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 9.2. Market Concentration Rate
  • 9.3. William Hill
    • 9.3.1 Company Overview
    • 9.3.2 Company Revenue
    • 9.3.3 Products
    • 9.3.4 Recent Developments
  • 9.4. Bet365
    • 9.4.1 Company Overview
    • 9.4.2 Company Revenue
    • 9.4.3 Products
    • 9.4.4 Recent Developments
  • 9.5. Fluter Entertainment Plc.
    • 9.5.1 Company Overview
    • 9.5.2 Company Revenue
    • 9.5.3 Products
    • 9.5.4 Recent Developments
  • 9.6. Betsson AB
    • 9.6.1 Company Overview
    • 9.6.2 Company Revenue
    • 9.6.3 Products
    • 9.6.4 Recent Developments
  • 9.7. Ladbrokes Coral Group PLC
    • 9.7.1 Company Overview
    • 9.7.2 Company Revenue
    • 9.7.3 Products
    • 9.7.4 Recent Developments
  • 9.8. The Stars Group Inc.
    • 9.8.1 Company Overview
    • 9.8.2 Company Revenue
    • 9.8.3 Products
    • 9.8.4 Recent Developments
  • 9.9. 888 Holdings PLC
    • 9.9.1 Company Overview
    • 9.9.2 Company Revenue
    • 9.9.3 Products
    • 9.9.4 Recent Developments
  • 9.10. Sky Betting And Gaming
    • 9.10.1 Company Overview
    • 9.10.2 Company Revenue
    • 9.10.3 Products
    • 9.10.4 Recent Developments
  • 9.11. Kindred Group PLC
    • 9.11.1 Company Overview
    • 9.11.2 Company Revenue
    • 9.11.3 Products
    • 9.11.4 Recent Developments
  • 9.12. Entain Plc
    • 9.12.1 Company Overview
    • 9.12.2 Company Revenue
    • 9.12.3 Products
    • 9.12.4 Recent Developments

Note - In company profiling, financial details and recent developments are subject to availability or might not be covered in the case of private companies