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市場調査レポート
商品コード
1542607

キャラメル原料の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測

Global Caramel Ingredients Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032


出版日
ページ情報
英文 167 Pages
納期
即日から翌営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.91円
キャラメル原料の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測
出版日: 2024年07月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 167 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

キャラメル原料市場の世界需要は、2023年の42億7,000万米ドルから2032年には83億4,000万米ドル近くの市場規模に達すると推定され、調査期間2024~2032年のCAGRは7.72%です。

キャラメルは、さまざまな食品や飲食品の風味付けに使われる甘い菓子類です。特定タイプの砂糖を特定の温度まで加熱することによって作られます。キャラメル原料にはいくつかの形態やサイズがあります。キャラメル原料は、フィリング、トッピング、アイシング、コーティングなど、飲食品事業でさまざまな用途に使用されます。菓子類、パン製品、デザート、炭酸飲料、アルコール飲料などにキャラメル原料が使用されています。

市場力学

飲食品セグメントでは、キャラメル原料はさまざまな用途に使用されます。キャラメル原料は、その用途の中でも菓子類で最もよく見られます。顧客の嗜好、菓子類へのニーズ、菓子類に含まれるキャラメル成分のため、キャラメル成分の市場は世界的に拡大しています。世界のキャラメル原料市場を牽引するその他の要因としては、可処分所得の増加や都市型ライフスタイルの採用などが挙げられます。アルコール飲料とノンアルコール飲料を含む飲料セクターは大きく拡大しています。液体や粉末のキャラメル色素やキャラメル化糖シロップなどのキャラメル原料は、紅茶、レモネード、フルーツ飲料、粉末ドリンクミックスビールなどのノンアルコール飲料やアルコール飲料の製造に使用され、キャラメル原料市場を押し上げています。菓子類では粒状や粉末のキャラメル原料の人気が高まっています。包装食品の人気が高まっているため、保存期間が長い粉末や粒状のキャラメル原料が選ばれています。さらに、外食の人気が高まるにつれて、食品メーカーは、消費者にとってより魅力的で魅惑的な商品にするため、キャラメルの使用に力を入れ始めています。さらに、消費者は多忙なライフスタイルのため、従来のスロークッカーよりも冷凍ベーカリー製品や調理済み製品を選んでいます。こうした要因がキャラメル原料市場の成長を後押ししています。しかし、原材料価格の上昇がキャラメル原料の価格上昇に寄与し、市場の成長を妨げています。

調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場の魅力分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールはキャラメル原料の世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。キャラメル色素業界の成長と動向は、この調査への全体的なアプローチを記載しています。

市場セグメンテーション

キャラメル原料市場レポートのこのセクションでは、国別と地域別のセグメントに関する詳細なデータを提供し、それによって戦略家は、今後のビジネス機会とそれぞれの製品やサービスの対象層を特定するのに役立ちます。

地域分析

このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカにおけるキャラメル原料市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーしています。さらに、すべての主要地域における個々の用途セグメントの需要、推定・予測に焦点を当てています。

カスタム要件がある場合は、お問い合わせください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 キャラメル原料-産業分析

  • イントロダクション:市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 機会
  • 業界動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカー一覧
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的バイヤー一覧
  • マーケティングチャネル
    • 直接マーケティング
    • 間接マーケティング
    • マーケティングチャネル発展動向

第5章 キャラメル原料の世界市場分析:形態別

  • 形態別概要
  • 形態別過去・予測データ分析
  • 固形
  • 顆粒
  • 液体

第6章 キャラメル原料の世界市場分析:用途別

  • 用途別概要
  • 用途別過去・予測データ分析
  • 着色
  • トッピング
  • 香料
  • その他

第7章 キャラメル原料の世界市場分析:最終用途別

  • 最終用途別概要
  • 最終用途別過去・予測データ分析
  • ベーカリー
  • 菓子類
  • アイスクリーム・デザート
  • 飲料
  • その他

第8章 キャラメル原料の世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米の売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 北米:セグメント別
    • 北米:国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州:セグメント別
    • 欧州:国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他の欧州
  • アジア太平洋売上分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋:セグメント別
    • アジア太平洋:国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • 東南アジア
    • その他のアジア太平洋
  • ラテンアメリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカ:セグメント別
    • ラテンアメリカ:国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他のラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカ:セグメント別
    • 中東・アフリカ:国別一覧
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他の中東・アフリカ

第9章 キャラメル原料企業の競合情勢

  • キャラメル原料市場の競合
  • 提携/協力/合意
  • 合併・買収
  • 新製品発売
  • その他の開発

第10章 企業プロファイル

  • 上位企業の市場シェア分析
  • 市場集中度
  • Cargill Inc.
  • Nestle S.A.
  • Mars Inc.
  • Kerry Group
  • Ferrero SpA
  • Sensient Technologies Corporation
  • Goetze'S Candy Company Inc.
  • Frito-Lay
  • DDW The Color House
  • Sethness-Roquette Caramel Color
  • Bakels Worldwide
  • Alvin Caramel Colours
  • Metarom
図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers: Impact Analysis
  • Restraints: Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • Analysis By Form (USD MN)
  • Solid Market Sales By Geography (USD MN)
  • Granulated Market Sales By Geography (USD MN)
  • Liquid Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By Application (USD MN)
  • Coloring Market Sales By Geography (USD MN)
  • Topping Market Sales By Geography (USD MN)
  • Flavoring Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By End-use (USD MN)
  • Bakery Market Sales By Geography (USD MN)
  • Confectionery Market Sales By Geography (USD MN)
  • Ice Cream & Desserts Market Sales By Geography (USD MN)
  • Beverages Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Caramel Ingredients Market Sales By Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United States Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate By Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • South East Asia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Caramel Ingredients Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Caramel Ingredients Market Size, By Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis By Form
  • Market Attractiveness Analysis By Application
  • Market Attractiveness Analysis By End-use
  • Market Attractiveness Analysis By Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis By Form (USD MN)
  • Solid Market Sales By Geography (USD MN)
  • Granulated Market Sales By Geography (USD MN)
  • Liquid Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By Application (USD MN)
  • Coloring Market Sales By Geography (USD MN)
  • Topping Market Sales By Geography (USD MN)
  • Flavoring Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By End-use (USD MN)
  • Bakery Market Sales By Geography (USD MN)
  • Confectionery Market Sales By Geography (USD MN)
  • Ice Cream & Desserts Market Sales By Geography (USD MN)
  • Beverages Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Sales (USD MN)
  • North America Market Sales (USD MN)
  • Europe Market Sales (USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (USD MN)
  • Latin America Market Sales (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR11217290

The global demand for Caramel Ingredients Market is presumed to reach the market size of nearly USD 8.34 Billion by 2032 from USD 4.27 Billion in 2023 with a CAGR of 7.72% under the study period 2024-2032.

Caramel is a sweet confectionery product used to flavour a wide range of foods and beverages. It's made by heating a specific type of sugar to a specific temperature. Caramel ingredients are available in several shapes and sizes. Caramel ingredients are used in a variety of ways in the food and beverage business, including filling, topping, icing, and coating. Confectioneries, bread products, desserts, carbonated beverages, alcoholic beverages, and other products contain caramel ingredients.

MARKET DYNAMICS

In the food and beverage sector, caramel ingredients can be used in various ways. The caramel ingredients are most commonly found in confectionery among all its uses. Because of customer preferences, the need for confectionery products, and caramel ingredients in confectionery products, the market for caramel ingredients is growing globally. Other factors driving the worldwide caramel ingredient market include increased disposable income and the adoption of an urban lifestyle. The beverage sector, which includes alcoholic and non-alcoholic products, has seen significant expansion. Caramel ingredients like liquid and powdered caramel hues and caramelized sugar syrups are used to produce non-alcoholic and alcoholic beverages such as tea, lemonade, fruit drinks, and powdered drink mix beer, which boosts the market for caramel ingredients. Granular and powdered caramel ingredients are becoming increasingly popular in confectioneries. Because packaged foods are becoming increasingly popular, powdered and granular caramel ingredients are chosen over others due to their longer shelf life. Furthermore, as the popularity of dining outside has grown, food manufacturers have begun to focus on using caramel to make their products more appealing and seductive to consumers. In addition, consumers choose frozen bakery products and ready-to-eat products over conventional slow cookers due to their busy lifestyles. These factors are boosting the caramel ingredients market growth. However, rising raw material prices contribute to an increase in the price of caramel ingredients, hindering market growth.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Caramel Ingredients. The growth and trends of Caramel Ingredients industry provide a holistic approach to this study.

MARKET SEGMENTATION

This section of the Caramel Ingredients market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Form

  • Solid
  • Granulated
  • Liquid

By Application

  • Coloring
  • Topping
  • Flavoring
  • Others

By End-use

  • Bakery
  • Confectionery
  • Ice Cream & Desserts
  • Beverages
  • Others

REGIONAL ANALYSIS

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Caramel Ingredients market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Caramel Ingredients market include Cargill Inc., Nestle S.A., Mars Inc., Kerry Group, Ferrero SpA, Sensient Technologies Corporation, Goetze'S Candy Company Inc., Frito-Lay, DDW The Color House, Sethness-Roquette Caramel Color, Bakels Worldwide, Alvin Caramel Colours, Metarom. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1. PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1 Objective
    • 1.1.2 Target Audience
    • 1.1.3 Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1 Market Research Process
    • 1.3.2 Market Research Methodology

2. EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3. CARAMEL INGREDIENTS - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Form
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Application
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By End-use
    • 3.7.4 Market Attractiveness Analysis By Region

4. VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1 List of Raw Materials
    • 4.2.2 Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3 Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1 Direct Marketing
    • 4.4.2 Indirect Marketing
    • 4.4.3 Marketing Channel Development Trend

5. GLOBAL CARAMEL INGREDIENTS MARKET ANALYSIS BY FORM

  • 5.1. Overview By Form
  • 5.2. Historical and Forecast Data Analysis By Form
  • 5.3. Solid Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.4. Granulated Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.5. Liquid Historic and Forecast Sales By Regions

6. GLOBAL CARAMEL INGREDIENTS MARKET ANALYSIS BY APPLICATION

  • 6.1. Overview By Application
  • 6.2. Historical and Forecast Data Analysis By Application
  • 6.3. Coloring Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.4. Topping Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.5. Flavoring Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.6. Others Historic and Forecast Sales By Regions

7. GLOBAL CARAMEL INGREDIENTS MARKET ANALYSIS BY END-USE

  • 7.1. Overview By End-use
  • 7.2. Historical and Forecast Data Analysis By End-use
  • 7.3. Bakery Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.4. Confectionery Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.5. Ice Cream & Desserts Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.6. Beverages Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.7. Others Historic and Forecast Sales By Regions

8. GLOBAL CARAMEL INGREDIENTS MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Regional Outlook
  • 8.2. Introduction
  • 8.3. North America Sales Analysis
    • 8.3.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.3.2 North America By Segment Sales Analysis
    • 8.3.3 North America By Country Sales Analysis
    • 8.3.4 United States Sales Analysis
    • 8.3.5 Canada Sales Analysis
    • 8.3.6 Mexico Sales Analysis
  • 8.4. Europe Sales Analysis
    • 8.4.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.4.2 Europe By Segment Sales Analysis
    • 8.4.3 Europe By Country Sales Analysis
    • 8.4.4 United Kingdom Sales Analysis
    • 8.4.5 France Sales Analysis
    • 8.4.6 Germany Sales Analysis
    • 8.4.7 Italy Sales Analysis
    • 8.4.8 Russia Sales Analysis
    • 8.4.9 Rest Of Europe Sales Analysis
  • 8.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 8.5.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.5.2 Asia Pacific By Segment Sales Analysis
    • 8.5.3 Asia Pacific By Country Sales Analysis
    • 8.5.4 China Sales Analysis
    • 8.5.5 India Sales Analysis
    • 8.5.6 Japan Sales Analysis
    • 8.5.7 South Korea Sales Analysis
    • 8.5.8 Australia Sales Analysis
    • 8.5.9 South East Asia Sales Analysis
    • 8.5.10 Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 8.6. Latin America Sales Analysis
    • 8.6.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.6.2 Latin America By Segment Sales Analysis
    • 8.6.3 Latin America By Country Sales Analysis
    • 8.6.4 Brazil Sales Analysis
    • 8.6.5 Argentina Sales Analysis
    • 8.6.6 Peru Sales Analysis
    • 8.6.7 Chile Sales Analysis
    • 8.6.8 Rest of Latin America Sales Analysis
  • 8.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 8.7.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.7.2 Middle East & Africa By Segment Sales Analysis
    • 8.7.3 Middle East & Africa By Country Sales Analysis
    • 8.7.4 Saudi Arabia Sales Analysis
    • 8.7.5 UAE Sales Analysis
    • 8.7.6 Israel Sales Analysis
    • 8.7.7 South Africa Sales Analysis
    • 8.7.8 Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

9. COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE CARAMEL INGREDIENTS COMPANIES

  • 9.1. Caramel Ingredients Market Competition
  • 9.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 9.3. Merger And Acquisitions
  • 9.4. New Product Launch
  • 9.5. Other Developments

10. COMPANY PROFILES OF CARAMEL INGREDIENTS INDUSTRY

  • 10.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 10.2. Market Concentration Rate
  • 10.3. Cargill Inc.
    • 10.3.1 Company Overview
    • 10.3.2 Company Revenue
    • 10.3.3 Products
    • 10.3.4 Recent Developments
  • 10.4. Nestle S.A.
    • 10.4.1 Company Overview
    • 10.4.2 Company Revenue
    • 10.4.3 Products
    • 10.4.4 Recent Developments
  • 10.5. Mars Inc.
    • 10.5.1 Company Overview
    • 10.5.2 Company Revenue
    • 10.5.3 Products
    • 10.5.4 Recent Developments
  • 10.6. Kerry Group
    • 10.6.1 Company Overview
    • 10.6.2 Company Revenue
    • 10.6.3 Products
    • 10.6.4 Recent Developments
  • 10.7. Ferrero SpA
    • 10.7.1 Company Overview
    • 10.7.2 Company Revenue
    • 10.7.3 Products
    • 10.7.4 Recent Developments
  • 10.8. Sensient Technologies Corporation
    • 10.8.1 Company Overview
    • 10.8.2 Company Revenue
    • 10.8.3 Products
    • 10.8.4 Recent Developments
  • 10.9. Goetze'S Candy Company Inc.
    • 10.9.1 Company Overview
    • 10.9.2 Company Revenue
    • 10.9.3 Products
    • 10.9.4 Recent Developments
  • 10.10. Frito-Lay
    • 10.10.1 Company Overview
    • 10.10.2 Company Revenue
    • 10.10.3 Products
    • 10.10.4 Recent Developments
  • 10.11. DDW The Color House
    • 10.11.1 Company Overview
    • 10.11.2 Company Revenue
    • 10.11.3 Products
    • 10.11.4 Recent Developments
  • 10.12. Sethness-Roquette Caramel Color
    • 10.12.1 Company Overview
    • 10.12.2 Company Revenue
    • 10.12.3 Products
    • 10.12.4 Recent Developments
  • 10.13. Bakels Worldwide
    • 10.13.1 Company Overview
    • 10.13.2 Company Revenue
    • 10.13.3 Products
    • 10.13.4 Recent Developments
  • 10.14. Alvin Caramel Colours
    • 10.14.1 Company Overview
    • 10.14.2 Company Revenue
    • 10.14.3 Products
    • 10.14.4 Recent Developments
  • 10.15. Metarom
    • 10.15.1 Company Overview
    • 10.15.2 Company Revenue
    • 10.15.3 Products
    • 10.15.4 Recent Developments

Note - In company profiling, financial details and recent developments are subject to availability or might not be covered in the case of private companies