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市場調査レポート
商品コード
1361703

スポーツ用保護具の世界市場レポート

Global Sports Protective Equipment Market Report

出版日: | 発行: Value Market Research | ページ情報: 英文 128 Pages | 納期: 即日から翌営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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スポーツ用保護具の世界市場レポート
出版日: 2023年10月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 128 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

スポーツ用保護具市場の世界需要は、2023年~2030年の調査期間中にCAGR6.13%で成長し、2022年の113億8,000万米ドルから2030年までに194億4,000万米ドル近い市場規模に達すると推定されます。

スポーツ用保護具とは、スポーツやゲームをしている人々を保護するために使用される用具を指します。これらの器具は、スポーツをしているときに起こりうる怪我から快適さと安全性を提供するために特別に設計されています。安全パッドとガードは、様々なコンタクトスポーツにおける標準的なスポーツ保護具と考えられています。ヘルメット、保護メガネ、ライフジャケット、安全マット、保護靴、マウスガード、アスリートシューズなど、他にも多くのスポーツ保護具があります。これらの装備は、さまざまなスポーツの要件と安全基準に応じて製造されています。これらの製品は、外部からの突然の衝撃から保護するだけでなく、永久的または長期的な損傷のリスクを防止します。

市場力学:

スポーツ保護具市場の需要を促進する主な要因は、国内および国際的なスポーツイベントの数の増加です。人々の消費能力の増加と健康とフィットネスに関する意識の高まりが、この市場の需要を急増させています。フィジカルスポーツやイベントへの参加者の増加や、女性の参加を増やすための多面的なサポートを提供する政府参入企業が、この市場の需要を促進しています。継続的な技術の向上と先進的なスポーツ用具の開拓は、市場需要にプラスの影響を与えると予想されます。しかし、良質な用具の高価格や偽造品の存在が、この市場の成長を阻害する可能性があります。

調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場魅力度分析、バリューチェーン分析を取り上げています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、スポーツ用保護具の世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。スポーツ用保護具産業の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを提供します。

地域分析:

このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカのスポーツ保護具市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーしています。さらに、このレポートでは、すべての主要地域における個々のアプリケーションセグメントの需要、推定・予測に焦点を当てています。

ご要望がございましたら、弊社までご連絡ください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 スポーツ用保護具:産業分析

  • イントロダクション:市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 市場機会
  • 業界動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場魅力度分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカーリスト
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的バイヤーのリスト
  • マーケティングチャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • インダイレクトマーケティング
    • マーケティングチャネル発展動向

第5章 COVID-19発生の影響分析

第6章 スポーツ用保護具の世界市場分析:製品別

  • 製品別概要
  • 実績データと予測データ
  • 製品別分析
  • ヘッド用・ヘッドギア
  • アイウェア
  • 胸部プロテクター
  • ハンドプロテクター
  • レッグプロテクター
  • その他

第7章 スポーツ用保護具の世界市場分析:流通チャネル別

  • 流通チャネル別概要
  • 実績データと予測データ
  • 流通チャネル別分析
  • オフライン
  • オンライン

第8章 スポーツ用保護具の世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米の売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 北米:セグメント別
    • 北米:国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州の売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州:セグメント別
    • 欧州:国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域の売上分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋地域:セグメント別
    • アジア太平洋地域:国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカの売上分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカ:セグメント別
    • ラテンアメリカ:国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他ラテンアメリカ
  • 中東・アフリカの売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカ:セグメント別
    • 中東・アフリカ:国別
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他中東・アフリカ

第9章 スポーツ用保護具メーカーの競合情勢

  • スポーツ用保護具市場の競合
  • 提携・協力・合意
  • 合併・買収
  • 新製品発売
  • その他の開発

第10章 企業プロファイル

  • 上位企業の市場シェア分析
  • 市場集中度
  • Nike Inc.
  • Adidas Group
  • Mizuno Corporation
  • Shock Doctor Inc.
  • Brg Sports
  • Amer Sports
  • Xenith LLC
  • Warrior Sports
  • Franklin Sports Inc.
  • Alpinestars S.P.A.
図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers : Impact Analysis
  • Restraints : Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • List of Potential Buyers
  • Analysis by Product (USD MN)
  • Head & Headgear Market Sales by Geography (USD MN)
  • Eyewear Market Sales by Geography (USD MN)
  • Chest Protection Market Sales by Geography (USD MN)
  • Hand Protection Market Sales by Geography (USD MN)
  • Leg Protection Market Sales by Geography (USD MN)
  • Others Market Sales by Geography (USD MN)
  • Analysis Market by Distribution Channel (USD MN)
  • Offline Market Sales by Geography (USD MN)
  • Online Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Sports Protective Equipment Market Sales by Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United State Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate by Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Sports Protective Equipment Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Sports Protective Equipment Market Size, by Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis by Product
  • Market Attractiveness Analysis by Distribution Channel
  • Market Attractiveness Analysis by Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis by Product (USD MN)
  • Head & Headgear Market Sales by Geography (USD MN)
  • Eyewear Market Sales by Geography (USD MN)
  • Chest Protection Market Sales by Geography (USD MN)
  • Hand Protection Market Sales by Geography (USD MN)
  • Leg Protection Market Sales by Geography (USD MN)
  • Others Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis by Distribution Channel (USD MN)
  • Offline Market Sales by Geography (USD MN)
  • Online Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market by Revenue
  • North America Market by Revenue
  • Europe Market by Revenue
  • Asia Pacific Market by Revenue
  • Latin America Market by Revenue
  • Middle East & Africa Market by Revenue
  • Recent Development in Industry
  • Top Companies Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR11218799

The global demand for Sports Protective Equipment Market is presumed to reach the market size of nearly USD 19.44 BN by 2030 from USD 11.38 BN in 2022 with a CAGR of 6.13% under the study period 2023 - 2030.

Sports protective equipment refers to the equipment used to protect people while playing sports and games. These equipment are specially designed to offer comfort and safety from possible injuries while playing sports. Safety pads and guards are considered the standard sports protective equipment in a variety of contact sports. There are many other sports protective equipment available such as helmets, protective eyewear, life jackets, safety mats, protective footwear, mouth guards and athletes' shoes etc. This equipment is manufactured depending on the requirements and safety standards of different sports. They provide protection against sudden external impacts as well as prevent the risk of permanent or longer damage.

MARKET DYNAMICS:

The key factor driving the demand for the sports protective equipment market is the rise in the number of national and international sports events. An increase in the spending capacity of people and growing awareness regarding health and fitness are surging the demand for this market. Rising participation of people in physical sports and events, as well as government associations offering multi-faceted support for increased women participation, are fostering the demand for this market. Continuous improvement in technology and development of advanced sports equipment is expected to positively influence the market demand. However, the high prices of good quality equipment and the presence of counterfeit equipment may obstruct the growth of this market.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of sports protective equipment. The growth and trends of sports protective equipment industry provide a holistic approach to this study.

MARKET SEGMENTATION:

This section of the sports protective equipment market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Product

  • Head & Headgear
  • Eyewear
  • Chest Protection
  • Hand Protection
  • Leg Protection
  • Others

By Distribution Channel

  • Offline
  • Online

REGIONAL ANALYSIS:

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Sports Protective Equipment market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the sports protective equipment market include Nike, Inc., Adidas Group, Mizuno Corporation, Shock Doctor, Inc., Brg Sports, Amer Sports, Xenith LLC, Warrior Sports, Franklin Sports Inc., And Alpinestars S.P.A. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1 . PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1. Objective
    • 1.1.2. Target Audience
    • 1.1.3. Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Market Research Process
    • 1.3.2. Market Research Methodology

2 . EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3 . SPORTS PROTECTIVE EQUIPMENT - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Product
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Region

4 . VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1. List of Raw Materials
    • 4.2.2. Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3. Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1. Direct Marketing
    • 4.4.2. Indirect Marketing
    • 4.4.3. Marketing Channel Development Trend

5 . IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 OUTBREAK

6 . GLOBAL SPORTS PROTECTIVE EQUIPMENT MARKET ANALYSIS BY PRODUCT

  • 6.1 Overview by Product
  • 6.2 Historical and Forecast Data
  • 6.3 Analysis by Product
  • 6.4 Head & Headgear Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.5 Eyewear Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.6 Chest Protection Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.7 Hand Protection Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.8 Leg Protection Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.9 Others Historic and Forecast Sales by Regions

7 . GLOBAL SPORTS PROTECTIVE EQUIPMENT MARKET ANALYSIS BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 7.1 Overview by Distribution Channel
  • 7.2 Historical and Forecast Data
  • 7.3 Analysis by Distribution Channel
  • 7.4 Offline Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.5 Online Historic and Forecast Sales by Regions

8 . GLOBAL SPORTS PROTECTIVE EQUIPMENT MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Regional Outlook
  • 8.2. Introduction
  • 8.3. North America Sales Analysis
    • 8.3.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 8.3.2. North America By Segment Sales Analysis
    • 8.3.3. North America By Country Sales Analysis
    • 8.3.4. United State Sales Analysis
    • 8.3.5. Canada Sales Analysis
    • 8.3.6. Mexico Sales Analysis
  • 8.4. Europe Sales Analysis
    • 8.4.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 8.4.2. Europe by Segment Sales Analysis
    • 8.4.3. Europe by Country Sales Analysis
    • 8.4.4. United Kingdom Sales Analysis
    • 8.4.5. France Sales Analysis
    • 8.4.6. Germany Sales Analysis
    • 8.4.7. Italy Sales Analysis
    • 8.4.8. Russia Sales Analysis
    • 8.4.9. Rest Of Europe Sales Analysis
  • 8.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 8.5.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 8.5.2. Asia Pacific by Segment Sales Analysis
    • 8.5.3. Asia Pacific by Country Sales Analysis
    • 8.5.4. China Sales Analysis
    • 8.5.5. India Sales Analysis
    • 8.5.6. Japan Sales Analysis
    • 8.5.7. South Korea Sales Analysis
    • 8.5.8. Australia Sales Analysis
    • 8.5.9. Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 8.6. Latin America Sales Analysis
    • 8.6.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 8.6.2. Latin America by Segment Sales Analysis
    • 8.6.3. Latin America by Country Sales Analysis
    • 8.6.4. Brazil Sales Analysis
    • 8.6.5. Argentina Sales Analysis
    • 8.6.6. Peru Sales Analysis
    • 8.6.7. Chile Sales Analysis
    • 8.6.8. Rest of Latin America Sales Analysis
  • 8.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 8.7.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 8.7.2. Middle East & Africa by Segment Sales Analysis
    • 8.7.3. Middle East & Africa by Country Sales Analysis
    • 8.7.4. Saudi Arabia Sales Analysis
    • 8.7.5. UAE Sales Analysis
    • 8.7.6. Israel Sales Analysis
    • 8.7.7. South Africa Sales Analysis
    • 8.7.8. Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

9 . COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE SPORTS PROTECTIVE EQUIPMENT COMPANIES

  • 9.1. Sports Protective Equipment Market Competition
  • 9.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 9.3. Merger And Acquisitions
  • 9.4. New Product Launch
  • 9.5. Other Developments

10 . COMPANY PROFILES OF SPORTS PROTECTIVE EQUIPMENT INDUSTRY

  • 10.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 10.2. Market Concentration Rate
  • 10.3. Nike Inc.
    • 10.3.1. Company Overview
    • 10.3.2. Company Revenue
    • 10.3.3. Products
    • 10.3.4. Recent Developments
  • 10.4. Adidas Group
    • 10.4.1. Company Overview
    • 10.4.2. Company Revenue
    • 10.4.3. Products
    • 10.4.4. Recent Developments
  • 10.5. Mizuno Corporation
    • 10.5.1. Company Overview
    • 10.5.2. Company Revenue
    • 10.5.3. Products
    • 10.5.4. Recent Developments
  • 10.6. Shock Doctor Inc.
    • 10.6.1. Company Overview
    • 10.6.2. Company Revenue
    • 10.6.3. Products
    • 10.6.4. Recent Developments
  • 10.7. Brg Sports
    • 10.7.1. Company Overview
    • 10.7.2. Company Revenue
    • 10.7.3. Products
    • 10.7.4. Recent Developments
  • 10.8. Amer Sports
    • 10.8.1. Company Overview
    • 10.8.2. Company Revenue
    • 10.8.3. Products
    • 10.8.4. Recent Developments
  • 10.9. Xenith LLC
    • 10.9.1. Company Overview
    • 10.9.2. Company Revenue
    • 10.9.3. Products
    • 10.9.4. Recent Developments
  • 10.10. Warrior Sports
    • 10.10.1. Company Overview
    • 10.10.2. Company Revenue
    • 10.10.3. Products
    • 10.10.4. Recent Developments
  • 10.11. Franklin Sports Inc.
    • 10.11.1. Company Overview
    • 10.11.2. Company Revenue
    • 10.11.3. Products
    • 10.11.4. Recent Developments
  • 10.12. Alpinestars S.P.A.
    • 10.12.1. Company Overview
    • 10.12.2. Company Revenue
    • 10.12.3. Products
    • 10.12.4. Recent Developments

Note - in company profiling, financial details and recent development are subject to availability or might not be covered in case of private companies