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市場調査レポート
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1352826

A2Pメッセージングの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測

Global A2P Messaging Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2023 to 2030

出版日: | 発行: Value Market Research | ページ情報: 英文 235 Pages | 納期: 即日から翌営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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A2Pメッセージングの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測
出版日: 2023年09月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 235 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

A2Pメッセージング市場の世界需要は、2022年の708億4,000万米ドルから2030年には1,120億6,000万米ドルの市場規模に達すると推定され、調査期間2023年~2030年のCAGRは5.9%です。

A2Pメッセージングとは、ビジネスアプリケーションからモバイルユーザーへモバイルメッセージを配信するプロセスである(アプリケーション間メッセージング)。このようなやり取りは、ビジネステキストまたはプロフェッショナルテキストと呼ばれることが多いです。A2Pメッセージングは従来の個人間メッセージングとは異なります。A2Pメッセージングとは、ソフトウェアアプリケーションが顧客、クライアント、従業員などに自動メッセージを送信することです。A2Pメッセージングの例としては、プロモーションコード、アポイントメントリマインダー、マーケティングキャンペーン、ピンコード、銀行アラート、ショッピング通知などがあります。企業プラットフォーム、サポートサービス、オンライン予約システムなどの間で、効率を高め、コミュニケーションを改善するために普及しています。

市場力学:

A2Pメッセージングは、小売、金融、物流、ヘルスケア、運輸など、さまざまな分野で普及しています。モバイルネットワーキングシステムが提供する膨大なセキュリティ、スマートフォンの普及、SMSメッセージングの膨大な開封率はすべて、A2Pメッセージング活動の受け入れを増加させると予想されます。ヘルスケア業界は、患者の健康状態に関する最新情報に簡単にアクセスできるA2Pメッセージング技術を活用し、A2Pメッセージング市場をさらに活性化させています。スマートフォンユーザーとインターネット加入者数の増加は、A2P SMSサービスを加速させると思われます。中小企業や新興企業は、A2P SMSサービスに関連するコストが他のサービスと比較して低いため、A2P SMSサービスを好んでいます。これはA2Pメッセージング市場の需要に有利です。

調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場魅力度分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールはA2Pメッセージングの世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。A2Pメッセージング産業の成長と動向は、本調査に総合的なアプローチを提供します。

地域分析:

本セクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東アフリカにおけるA2Pメッセージング市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーします。さらに、すべての主要地域における個々の用途セグメントの需要、推定・予測にも焦点を当てています。

カスタム要件がある場合は、お問い合わせください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 A2Pメッセージング-産業分析

  • イントロダクション:市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 機会
  • 業界動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場魅力度分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカーリスト
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的バイヤーのリスト
  • マーケティングチャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • インダイレクトマーケティング
    • マーケティングチャネル発展動向

第5章 A2Pメッセージングの世界市場分析:コンポーネント別

  • コンポーネント別概要
  • 実績データと予測データ
  • コンポーネント別分析
  • プラットフォーム
  • サービス

第6章 A2Pメッセージングの世界市場分析:展開モード別

  • 展開モード別概要
  • 実績データと予測データ
  • 展開モード別分析
  • オンプレミス
  • クラウド

第7章 世界のA2Pメッセージング市場分析:企業規模別

  • 企業規模別概要
  • 実績データと予測データ
  • 企業規模別分析
  • 大企業
  • 中小企業

第8章 世界のA2Pメッセージング市場分析:SMSトラフィック別

  • SMSトラフィック別概要
  • 実績データと予測データ
  • SMSトラフィック別分析
  • 国内
  • クロスボーダー

第9章 世界のA2Pメッセージング市場分析:用途別

  • 概要:用途別
  • 実績データと予測データ
  • 分析:用途別
  • 顧客関係管理(CRM)サービス
  • インタラクティブ・メッセージング・サービス
  • プロモーション・キャンペーン
  • プッシュ型コンテンツサービス
  • その他

第10章 A2Pメッセージングの世界市場分析:業界別

  • 業界別概要
  • 実績データと予測データ
  • 業界別分析
  • BFSI
  • ヘルスケア
  • メディア&エンターテイメント
  • 小売&eコマース
  • 旅行・観光
  • その他

第11章 世界のA2Pメッセージング市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 北米:セグメント別
    • 北米:国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州:セグメント別
    • 欧州:国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他の欧州
  • アジア太平洋売上分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋:セグメント別
    • アジア太平洋:国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • 東南アジア
    • その他のアジア太平洋
  • ラテンアメリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカ:セグメント別
    • ラテンアメリカ:国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他のラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカ:セグメント別
    • 中東・アフリカ:国別
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他の中東とアフリカ

第12章 A2Pメッセージング企業の競合情勢

  • A2Pメッセージング市場の競合
  • 提携・協力・合意
  • 合併・買収
  • 新製品発表
  • その他の開発

第13章 企業プロファイル

  • 企業シェア分析
  • 市場集中度
  • TWILIO INC.
  • Dialogue Communications
  • Infobip Ltd.
  • Sinch
  • Proximus
  • Tata Communications
  • AT&T
  • China Mobile Limited
  • Orange
  • Genesys
図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers : Impact Analysis
  • Restraints : Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • List of Potential Buyers
  • Analysis by Component (USD MN)
  • Platform Market Sales by Geography (USD MN)
  • Service Market Sales by Geography (USD MN)
  • Analysis Market by Deployment Mode (USD MN)
  • On-premise Market Sales by Geography (USD MN)
  • Cloud Market Sales by Geography (USD MN)
  • Analysis by Enterprise Size (USD MN)
  • Large Enterprises Market Sales by Geography (USD MN)
  • Small & Medium Enterprises Market Sales by Geography (USD MN)
  • Analysis by SMS Traffic (USD MN)
  • National Market Sales by Geography (USD MN)
  • Cross-border Market Sales by Geography (USD MN)
  • Analysis by Application (USD MN)
  • Customer Relationship Management (CRM) Services Market Sales by Geography (USD MN)
  • Interactive Messaging Services Market Sales by Geography (USD MN)
  • Promotional Campaigns Market Sales by Geography (USD MN)
  • Pushed Content Services Market Sales by Geography (USD MN)
  • Others Market Sales by Geography (USD MN)
  • Analysis by Vertical (USD MN)
  • BFSI Market Sales by Geography (USD MN)
  • Healthcare Market Sales by Geography (USD MN)
  • Media & Entertainment Market Sales by Geography (USD MN)
  • Retail & E-commerce Market Sales by Geography (USD MN)
  • Travel & Tourism Market Sales by Geography (USD MN)
  • Others Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global A2P Messaging Market Sales by Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United State Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate by Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • South East Asia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of A2P Messaging Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global A2P Messaging Market Size, by Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis by Component
  • Market Attractiveness Analysis by Deployment Mode
  • Market Attractiveness Analysis by Enterprise Size
  • Market Attractiveness Analysis by SMS Traffic
  • Market Attractiveness Analysis by Application
  • Market Attractiveness Analysis by Vertical
  • Market Attractiveness Analysis by Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis by Component (USD MN)
  • Platform Market Sales by Geography (USD MN)
  • Service Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis by Deployment Mode (USD MN)
  • On-premise Market Sales by Geography (USD MN)
  • Cloud Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis by Enterprise Size (USD MN)
  • Large Enterprises Market Sales by Geography (USD MN)
  • Small & Medium Enterprises Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis by SMS Traffic (USD MN)
  • National Market Sales by Geography (USD MN)
  • Cross-border Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis by Application (USD MN)
  • Customer Relationship Management (CRM) Services Market Sales by Geography (USD MN)
  • Interactive Messaging Services Market Sales by Geography (USD MN)
  • Promotional Campaigns Market Sales by Geography (USD MN)
  • Pushed Content Services Market Sales by Geography (USD MN)
  • Others Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis by Vertical (USD MN)
  • BFSI Market Sales by Geography (USD MN)
  • Healthcare Market Sales by Geography (USD MN)
  • Media & Entertainment Market Sales by Geography (USD MN)
  • Retail & E-commerce Market Sales by Geography (USD MN)
  • Travel & Tourism Market Sales by Geography (USD MN)
  • Others Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market Sales (USD MN)
  • North America Market Sales (USD MN)
  • Europe Market Sales (USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (USD MN)
  • Latin America Market Sales (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR11218988

TThe global demand for A2P Messaging Market is presumed to reach the market size of nearly USD 112.06 BN by 2030 from USD 70.84 BN in 2022 with a CAGR of 5.9% under the study period 2023 - 2030.

A2P messaging is a process of delivering mobile messages from a business application to a mobile user (application-to-person messaging). These exchanges are frequently referred to as business or professional texts. A2P messaging is different from conventional person-to-person messaging. A2P messaging is when a software application sends automated messages to the customer, client, employees, or others. Some examples of A2P messaging are promotional codes, appointment reminders, marketing campaigns, pin codes, bank alerts, and shopping notifications. It is becoming popular among corporate platforms, support services, and online reservation systems to increase efficiency and improve communication.

MARKET DYNAMICS:

A2P messaging is popular in various sectors, including retail, finance, logistics, healthcare, and transportation. The vast security offered by mobile networking systems, the widespread use of smartphones, & the enormous open rates of SMS messaging are all expected to increase the acceptance of A2P messaging activities. Healthcare industries are utilizing A2P messaging technology for easy access to patient health updates to further flourish the A2P messaging market. The increasing population of smartphone users & number of internet subscribers will accelerate the A2P SMS service. Small businesses and start-ups favor the A2P SMS service because the cost associated with it is less in comparison to other services. It favors the demand for the A2P messaging market.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of A2P messaging. The growth and trends of a2p messaging industry provide a holistic approach to this study.

MARKET SEGMENTATION:

This section of the A2P messaging market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Component

  • Platform
  • Service

By Deployment Mode

  • On-Premise
  • Cloud

By Enterprise Size

  • Large Enterprises
  • Small & Medium Enterprises

By SMS Traffic

  • National
  • Cross-Border

By Application

  • Customer Relationship Management (Crm) Services
  • Interactive Messaging Services
  • Promotional Campaigns
  • Pushed Content Services
  • Others

By Vertical

  • BFSI
  • Healthcare
  • Media & Entertainment
  • Retail & E-Commerce
  • Travel & Tourism
  • Others

REGIONAL ANALYSIS:

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the A2P Messaging market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the A2P Messaging market include TWILIO INC., Dialogue Communications, Infobip Ltd., Sinch, Proximus, Tata Communications, AT&T, China Mobile Limited, Orange, Genesys. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1 . PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1. Objective
    • 1.1.2. Target Audience
    • 1.1.3. Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Market Research Process
    • 1.3.2. Market Research Methodology

2 . EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3 . A2P MESSAGING - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Component
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Deployment Mode
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Enterprise Size
    • 3.7.4 Market Attractiveness Analysis By SMS Traffic
    • 3.7.5 Market Attractiveness Analysis By Application
    • 3.7.6 Market Attractiveness Analysis By Vertical
    • 3.7.7 Market Attractiveness Analysis By Region

4 . VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1. List of Raw Materials
    • 4.2.2. Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3. Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1. Direct Marketing
    • 4.4.2. Indirect Marketing
    • 4.4.3. Marketing Channel Development Trend

5 . GLOBAL A2P MESSAGING MARKET ANALYSIS BY COMPONENT

  • 5.1 Overview by Component
  • 5.2 Historical and Forecast Data
  • 5.3 Analysis by Component
  • 5.4 Platform Historic and Forecast Sales by Regions
  • 5.5 Service Historic and Forecast Sales by Regions

6 . GLOBAL A2P MESSAGING MARKET ANALYSIS BY DEPLOYMENT MODE

  • 6.1 Overview by Deployment Mode
  • 6.2 Historical and Forecast Data
  • 6.3 Analysis by Deployment Mode
  • 6.4 On-premise Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.5 Cloud Historic and Forecast Sales by Regions

7 . GLOBAL A2P MESSAGING MARKET ANALYSIS BY ENTERPRISE SIZE

  • 7.1 Overview by Enterprise Size
  • 7.2 Historical and Forecast Data
  • 7.3 Analysis by Enterprise Size
  • 7.4 Large Enterprises Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.5 Small & Medium Enterprises Historic and Forecast Sales by Regions

8 . GLOBAL A2P MESSAGING MARKET ANALYSIS BY SMS TRAFFIC

  • 8.1 Overview by SMS Traffic
  • 8.2 Historical and Forecast Data
  • 8.3 Analysis by SMS Traffic
  • 8.4 National Historic and Forecast Sales by Regions
  • 8.5 Cross-border Historic and Forecast Sales by Regions

9 . GLOBAL A2P MESSAGING MARKET ANALYSIS BY APPLICATION

  • 9.1 Overview by Application
  • 9.2 Historical and Forecast Data
  • 9.3 Analysis by Application
  • 9.4 Customer Relationship Management (CRM) Services Historic and Forecast Sales by Regions
  • 9.5 Interactive Messaging Services Historic and Forecast Sales by Regions
  • 9.6 Promotional Campaigns Historic and Forecast Sales by Regions
  • 9.7 Pushed Content Services Historic and Forecast Sales by Regions
  • 9.8 Others Historic and Forecast Sales by Regions

10 . GLOBAL A2P MESSAGING MARKET ANALYSIS BY VERTICAL

  • 10.1 Overview by Vertical
  • 10.2 Historical and Forecast Data
  • 10.3 Analysis by Vertical
  • 10.4 BFSI Historic and Forecast Sales by Regions
  • 10.5 Healthcare Historic and Forecast Sales by Regions
  • 10.6 Media & Entertainment Historic and Forecast Sales by Regions
  • 10.7 Retail & E-commerce Historic and Forecast Sales by Regions
  • 10.8 Travel & Tourism Historic and Forecast Sales by Regions
  • 10.9 Others Historic and Forecast Sales by Regions

11 . GLOBAL A2P MESSAGING MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 11.1. Regional Outlook
  • 11.2. Introduction
  • 11.3. North America Sales Analysis
    • 11.3.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 11.3.2. North America By Segment Sales Analysis
    • 11.3.3. North America By Country Sales Analysis
    • 11.3.4. United State Sales Analysis
    • 11.3.5. Canada Sales Analysis
    • 11.3.6. Mexico Sales Analysis
  • 11.4. Europe Sales Analysis
    • 11.4.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 11.4.2. Europe by Segment Sales Analysis
    • 11.4.3. Europe by Country Sales Analysis
    • 11.4.4. United Kingdom Sales Analysis
    • 11.4.5. France Sales Analysis
    • 11.4.6. Germany Sales Analysis
    • 11.4.7. Italy Sales Analysis
    • 11.4.8. Russia Sales Analysis
    • 11.4.9. Rest Of Europe Sales Analysis
  • 11.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 11.5.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 11.5.2. Asia Pacific by Segment Sales Analysis
    • 11.5.3. Asia Pacific by Country Sales Analysis
    • 11.5.4. China Sales Analysis
    • 11.5.5. India Sales Analysis
    • 11.5.6. Japan Sales Analysis
    • 11.5.7. South Korea Sales Analysis
    • 11.5.8. Australia Sales Analysis
    • 11.5.9. South East Asia Sales Analysis
    • 11.5.10. Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 11.6. Latin America Sales Analysis
    • 11.6.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 11.6.2. Latin America by Segment Sales Analysis
    • 11.6.3. Latin America by Country Sales Analysis
    • 11.6.4. Brazil Sales Analysis
    • 11.6.5. Argentina Sales Analysis
    • 11.6.6. Peru Sales Analysis
    • 11.6.7. Chile Sales Analysis
    • 11.6.8. Rest of Latin America Sales Analysis
  • 11.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 11.7.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 11.7.2. Middle East & Africa by Segment Sales Analysis
    • 11.7.3. Middle East & Africa by Country Sales Analysis
    • 11.7.4. Saudi Arabia Sales Analysis
    • 11.7.5. UAE Sales Analysis
    • 11.7.6. Israel Sales Analysis
    • 11.7.7. South Africa Sales Analysis
    • 11.7.8. Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

12 . COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE A2P MESSAGING COMPANIES

  • 12.1. A2P Messaging Market Competition
  • 12.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 12.3. Merger And Acquisitions
  • 12.4. New Product Launch
  • 12.5. Other Developments

13 . COMPANY PROFILES OF A2P MESSAGING INDUSTRY

  • 13.1. Company Share Analysis
  • 13.2. Market Concentration Rate
  • 13.3. TWILIO INC.
    • 13.3.1. Company Overview
    • 13.3.2. Company Revenue
    • 13.3.3. Products
    • 13.3.4. Recent Developments
  • 13.4. Dialogue Communications
    • 13.4.1. Company Overview
    • 13.4.2. Company Revenue
    • 13.4.3. Products
    • 13.4.4. Recent Developments
  • 13.5. Infobip Ltd.
    • 13.5.1. Company Overview
    • 13.5.2. Company Revenue
    • 13.5.3. Products
    • 13.5.4. Recent Developments
  • 13.6. Sinch
    • 13.6.1. Company Overview
    • 13.6.2. Company Revenue
    • 13.6.3. Products
    • 13.6.4. Recent Developments
  • 13.7. Proximus
    • 13.7.1. Company Overview
    • 13.7.2. Company Revenue
    • 13.7.3. Products
    • 13.7.4. Recent Developments
  • 13.8. Tata Communications
    • 13.8.1. Company Overview
    • 13.8.2. Company Revenue
    • 13.8.3. Products
    • 13.8.4. Recent Developments
  • 13.9. AT&T
    • 13.9.1. Company Overview
    • 13.9.2. Company Revenue
    • 13.9.3. Products
    • 13.9.4. Recent Developments
  • 13.10. China Mobile Limited
    • 13.10.1. Company Overview
    • 13.10.2. Company Revenue
    • 13.10.3. Products
    • 13.10.4. Recent Developments
  • 13.11. Orange
    • 13.11.1. Company Overview
    • 13.11.2. Company Revenue
    • 13.11.3. Products
    • 13.11.4. Recent Developments
  • 13.12. Genesys
    • 13.12.1. Company Overview
    • 13.12.2. Company Revenue
    • 13.12.3. Products
    • 13.12.4. Recent Developments

Note - in company profiling, financial details and recent development are subject to availability or might not be covered in case of private companies