デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1274344

フィットネスボールの世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測

Global Fitness Ball Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2023 to 2030

出版日: | 発行: Value Market Research | ページ情報: 英文 165 Pages | 納期: 即日から翌営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=157.89円
フィットネスボールの世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測
出版日: 2023年05月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 165 Pages
納期: 即日から翌営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

フィットネスボール市場の世界需要は、2023年~2030年の調査期間において、CAGR11.12%で2022年の4,095億2,000万米ドルから2030年には9,519億5,000万米ドル近くの市場規模に達すると推測されています。

フィットネスボールは、フィットネストレーニング、ウェイトトレーニング、フィジカルエクササイズ、ワークアウトに使用されるボールを指します。スイスボール、ヨガボール、ジムボール、スタビリティボール、エクササイズボールとも呼ばれます。一般的に直径35~100cmの繊細なゴムで作られ、空気が入っています。フィットネスボールを使うことで、筋肉のバランス、体幹の強化、背中や脊椎の健康など、さまざまなメリットがあります。筋力、柔軟性、持久力、協調性、バランス感覚を向上させることができるのです。さらに、空気を入れたり、ボールを平らにしたりすることで、空気の重さを変えるためのバルブステムを備えています。

市場力学:

フィットネスボール市場は、フィットネスセンターやジムの増加により、高い成長を示しています。ライフスタイルの変化や、より健康的なライフスタイルに移行する人々の増加が、この市場の成長に寄与しています。体の姿勢、体幹の強さ、筋力の強化に対する需要の高まりが、この市場の需要を高めています。理学療法活動や整形外科患者の治療にフィットネスボールを使用することが、この市場の需要を促進しています。ソーシャルメディアが人々に与える影響力の高まりや、さまざまな有名人によるフィットネスの促進は、この市場の需要を拡大しています。しかし、身体運動のための自動化された機器が利用可能であることが、この市場の成長を妨げる可能性があります。

この調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場魅力度分析、バリューチェーン分析について説明しています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力度を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、フィットネスボールの世界市場における各セグメントを包括的に評価するものでもあります。フィットネスボール産業の成長と動向は、本調査に全体的なアプローチを提供します。

市場セグメンテーション:

このセクションでは、国別および地域別のセグメントに関する詳細なデータを提供し、それによって戦略家がそれぞれの製品またはサービスのターゲット層を特定し、今後の機会を得ることを支援します。

サイズ別

  • 直径45Cm
  • 直径55Cm
  • 直径65Cm
  • 直径75Cm
  • 直径85Cm
  • 直径100Cm

用途別

  • 業務用
  • 家庭用

流通経路別

  • オフライン
  • オンライン

地域別分析:

このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東&アフリカにおけるフィットネスボール市場の現在および将来の需要を強調する地域展望をカバーします。さらに、すべての著名な地域における個々のアプリケーションセグメントの需要、推定・予測に焦点を当てています。

また、この調査レポートは、市場の主要企業の包括的なプロファイルと、世界の競合情勢の詳細な見解もカバーしています。フィットネスボール市場の主要企業は、Black Mountain Products Inc.、DYNAPRO、Fit ball Australia、Gaiam、Live Infinitely、ProBody Pilates、Reebok International Ltd.、Sivan Health and Fitness、SPRI Products Inc., Valor Fitnessです。このセクションは、主要なM&A、将来の能力、パートナーシップ、財務概要、コラボレーション、新製品開発、新製品発売など、さまざまな戦略的発展を含む競合情勢の全体像で構成されています。

カスタム要件がある場合、私たちにご連絡ください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズされたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

  • 当レポートの内容
    • 目的
    • 対象読者
    • 独自の販売提案(USP)と提供するもの
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • 市場調査プロセス
    • 市場調査の手法

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場のスナップショット

第3章 フィットネスボール- 産業分析

  • イントロダクション- 市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ビジネスチャンス
  • 産業動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力度分析
    • 市場魅力度分析:サイズ別
    • 市場別魅力度分析:アプリケーション別
    • 市場別魅力度分析:流通チャネル別
    • 市場別魅力度分析:地域別

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料の分析
    • 原材料のリスト
    • 原材料メーカーリスト
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的なバイヤーのリスト
  • マーケティングチャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • インダイレクトマーケティング
    • マーケティングチャネルの動向

第5章 COVID-19の発生による影響分析

第6章 フィットネスボールの世界市場分析:サイズ別

  • サイズ別概要
  • 実績データと予測データ
  • サイズ別分析
  • 直径45cm
  • 直径55cm
  • 直径65cm
  • 直径75cm
  • 直径85cm
  • 直径100cm

第7章 フィットネスボールの世界市場分析:アプリケーション別

  • 概要:アプリケーション別
  • 過去と未来のデータ
  • 分析:アプリケーション別
  • 商業用
  • 家庭用

第8章 フィットネスボールの世界市場販売分析:流通チャネル別

  • 流通チャネル別概要
  • 過去と未来のデータ
  • 流通チャネル別分析
  • オフライン
  • オンライン

第9章 フィットネスボール世界市場の売上分析:地域別

  • 地域別展望販売分析
  • イントロダクションの売上分析
  • 北米の売上分析
    • 概要、歴史的・予測的な販売分析
    • 北米セグメント別売上分析
    • 北米国別売上分析
    • 米国の売上分析
    • カナダ売上高分析
    • メキシコの売上分析
  • 欧州売上高分析
    • 概要、歴史的・予測的な販売分析
    • 欧州のセグメント別売上分析
    • 欧州の国別売上分析
    • 英国売上高分析
    • フランス売上高分析
    • ドイツの売上分析
    • イタリアの売上分析
    • ロシア売上高分析
    • その他欧州売上高分析
  • アジア太平洋地域の売上分析
    • 概要、歴史的・将来的な売上高分析
    • アジア太平洋地域セグメント別売上分析
    • アジア太平洋地域国別売上分析
    • 中国の売上分析
    • インドの売上分析
    • 日本の売上分析
    • 韓国の売上分析
    • オーストラリア売上高分析
    • その他アジア太平洋地域売上高分析
  • ラテンアメリカの売上分析
    • 概要、歴史的・将来的な売上高分析
    • ラテンアメリカのセグメント別売上分析
    • ラテンアメリカの国別売上分析
    • ブラジルの売上分析
    • アルゼンチン売上高分析
    • ペルーの売上分析
    • チリの売上分析
    • その他ラテンアメリカの売上分析
  • 中東・アフリカ地域の売上分析
    • 概要、歴史的・将来的な売上高分析
    • 中東・アフリカセグメント別売上分析
    • 中東・アフリカ国別売上分析
    • サウジアラビアの売上分析
    • UAE売上高分析
    • イスラエル売上高分析
    • 南アフリカ共和国の売上分析
    • その他中東とアフリカの売上分析

第10章 フィットネスボール企業の競合情勢

  • フィットネスボール市場競合
  • パートナーシップ/コラボレーション/アグリーメント
  • 合併・買収
  • 新製品発売
  • その他の開発

第11章 企業プロファイル

  • 上位10社のシェア分析
  • 市場集中度
  • Black Mountain Products Inc.
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品紹介
    • 最近の開発状況
  • DYNAPRO
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Fit ball Australia
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Gaiam
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Live Infinitely
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • ProBody Pilates
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Reebok International Ltd.
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Sivan Health and Fitness
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • SPRI Products Inc.
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Valor Fitness
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の動向

注:企業プロファイルの中で、財務の詳細や最近の開発については、入手可能な情報に基づいており、非公開会社の場合、カバーされていない可能性があります。

図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers : Impact Analysis
  • Restraints : Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • List of Potential Buyers
  • Analysis by Size (USD MN)
  • 45cm Diameter Market Sales by Geography (USD MN)
  • 55cm Diameter Market Sales by Geography (USD MN)
  • 65cm Diameter Market Sales by Geography (USD MN)
  • 75cm Diameter Market Sales by Geography (USD MN)
  • 85cm Diameter Market Sales by Geography (USD MN)
  • 100cm Diameter Market Sales by Geography (USD MN)
  • Analysis Market by Application (USD MN)
  • Commercial Market Sales by Geography (USD MN)
  • Household Market Sales by Geography (USD MN)
  • Analysis by Distribution Channel (USD MN)
  • Offline Market Sales by Geography (USD MN)
  • Online Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Fitness Ball Market Sales by Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United State Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate by Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Fitness Ball Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Fitness Ball Market Size, by Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis by Size
  • Market Attractiveness Analysis by Application
  • Market Attractiveness Analysis by Distribution Channel
  • Market Attractiveness Analysis by Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis by Size (USD MN)
  • 45cm Diameter Market Sales by Geography (USD MN)
  • 55cm Diameter Market Sales by Geography (USD MN)
  • 65cm Diameter Market Sales by Geography (USD MN)
  • 75cm Diameter Market Sales by Geography (USD MN)
  • 85cm Diameter Market Sales by Geography (USD MN)
  • 100cm Diameter Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis by Application (USD MN)
  • Commercial Market Sales by Geography (USD MN)
  • Household Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis by Distribution Channel (USD MN)
  • Offline Market Sales by Geography (USD MN)
  • Online Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market by Revenue
  • North America Market by Revenue
  • Europe Market by Revenue
  • Asia Pacific Market by Revenue
  • Latin America Market by Revenue
  • Middle East & Africa Market by Revenue
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR112110393

The global demand for Fitness Ball Market is presumed to reach the market size of nearly USD 951.95 BN by 2030 from USD 409.52 BN in 2022 with a CAGR of 11.12% under the study period 2023 - 2030.

A fitness ball refers to a ball used for fitness training, weight training, physical exercises and workouts. It is also known as the Swiss ball, yoga ball, gym ball, stability ball and exercise ball. It is generally built of delicate elastic of diameter 35 to 100 cm and filled with air. There are various benefits of using a fitness ball, including balance of muscles, core strength as well as good back and spine health. It assists in increasing strength, flexibility, endurance, coordination and balance. In addition, it has a valve stem that is used to change the air weight by either filling the air or making the ball flatten. 

Market Dynamics:

The fitness ball market showcasing high growth due to rowing number of fitness centres and gyms. Changing lifestyle patterns and an increase in the number of people shifting to a healthier lifestyle are contributing to the growth of this market. Growing demand for body posture, core strength and muscle tone is surging the demand for this market. The use of fitness balls for physiotherapy activity and treatment of orthopaedic patients is propelling the demand for this market. The rising influence of social media on people and the promotion of physical fitness by different celebrities is expanding the demand for this market. However, the availability of automated devices for physical exercises may hamper the growth of this market. 

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of fitness ball. The growth and trends of fitness ball industry provide a holistic approach to this study. 

Market Segmentation:

This section of the fitness ball market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities. 

By Size

  • 45Cm Diameter
  • 55Cm Diameter
  • 65Cm Diameter
  • 75Cm Diameter
  • 85Cm Diameter
  • 100Cm Diameter

By Application

  • Commercial
  • Household

By Distribution Channel

  • Offline
  • Online

Regional Analysis:

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Fitness Ball market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the fitness ball market include Black Mountain Products Inc., DYNAPRO, Fit ball Australia, Gaiam, Live Infinitely, ProBody Pilates, Reebok International Ltd., Sivan Health and Fitness, SPRI Products Inc., Valor Fitness. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1 . PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1. Objective
    • 1.1.2. Target Audience
    • 1.1.3. Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Market Research Process
    • 1.3.2. Market Research Methodology

2 . EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3 . FITNESS BALL - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Size
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Application
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
    • 3.7.4 Market Attractiveness Analysis By Region

4 . VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1. List of Raw Materials
    • 4.2.2. Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3. Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1. Direct Marketing
    • 4.4.2. Indirect Marketing
    • 4.4.3. Marketing Channel Development Trend

5 . IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 OUTBREAK

6 . GLOBAL FITNESS BALL MARKET ANALYSIS BY SIZE

  • 6.1 Overview by Size
  • 6.2 Historical and Forecast Data
  • 6.3 Analysis by Size
  • 6.4 45cm Diameter Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.5 55cm Diameter Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.6 65cm Diameter Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.7 75cm Diameter Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.8 85cm Diameter Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.9 100cm Diameter Historic and Forecast Sales by Regions

7 . GLOBAL FITNESS BALL MARKET ANALYSIS BY APPLICATION

  • 7.1 Overview by Application
  • 7.2 Historical and Forecast Data
  • 7.3 Analysis by Application
  • 7.4 Commercial Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.5 Household Historic and Forecast Sales by Regions

8 . GLOBAL FITNESS BALL MARKET SALES ANALYSIS BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 8.1 Overview by Distribution Channel
  • 8.2 Historical and Forecast Data
  • 8.3 Analysis by Distribution Channel
  • 8.4 Offline Historic and Forecast Sales by Regions
  • 8.5 Online Historic and Forecast Sales by Regions

9 . GLOBAL FITNESS BALL MARKET SALES ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 9.1. Regional Outlook Sales Analysis
  • 9.2. Introduction Sales Analysis
  • 9.3. North America Sales Analysis
    • 9.3.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 9.3.2. North America By Segment Sales Analysis
    • 9.3.3. North America By Country Sales Analysis
    • 9.3.4. United State Sales Analysis
    • 9.3.5. Canada Sales Analysis
    • 9.3.6. Mexico Sales Analysis
  • 9.4. Europe Sales Analysis
    • 9.4.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 9.4.2. Europe by Segment Sales Analysis
    • 9.4.3. Europe by Country Sales Analysis
    • 9.4.4. United Kingdom Sales Analysis
    • 9.4.5. France Sales Analysis
    • 9.4.6. Germany Sales Analysis
    • 9.4.7. Italy Sales Analysis
    • 9.4.8. Russia Sales Analysis
    • 9.4.9. Rest Of Europe Sales Analysis
  • 9.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 9.5.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 9.5.2. Asia Pacific by Segment Sales Analysis
    • 9.5.3. Asia Pacific by Country Sales Analysis
    • 9.5.4. China Sales Analysis
    • 9.5.5. India Sales Analysis
    • 9.5.6. Japan Sales Analysis
    • 9.5.7. South Korea Sales Analysis
    • 9.5.8. Australia Sales Analysis
    • 9.5.9. Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 9.6. Latin America Sales Analysis
    • 9.6.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 9.6.2. Latin America by Segment Sales Analysis
    • 9.6.3. Latin America by Country Sales Analysis
    • 9.6.4. Brazil Sales Analysis
    • 9.6.5. Argentina Sales Analysis
    • 9.6.6. Peru Sales Analysis
    • 9.6.7. Chile Sales Analysis
    • 9.6.8. Rest of Latin America Sales Analysis
  • 9.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 9.7.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 9.7.2. Middle East & Africa by Segment Sales Analysis
    • 9.7.3. Middle East & Africa by Country Sales Analysis
    • 9.7.4. Saudi Arabia Sales Analysis
    • 9.7.5. UAE Sales Analysis
    • 9.7.6. Israel Sales Analysis
    • 9.7.7. South Africa Sales Analysis
    • 9.7.8. Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

10 . COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE FITNESS BALL COMPANIES

  • 10.1. Fitness Ball Market Competition
  • 10.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 10.3. Merger And Acquisitions
  • 10.4. New Product Launch
  • 10.5. Other Developments

11 . COMPANY PROFILES OF FITNESS BALL INDUSTRY

  • 11.1. Top 10 Company Share Analysis
  • 11.2. Market Concentration Rate
  • 11.3. Black Mountain Products Inc.
    • 11.3.1. Company Overview
    • 11.3.2. Company Revenue
    • 11.3.3. Products
    • 11.3.4. Recent Developments
  • 11.4. DYNAPRO
    • 11.4.1. Company Overview
    • 11.4.2. Company Revenue
    • 11.4.3. Products
    • 11.4.4. Recent Developments
  • 11.5. Fit ball Australia
    • 11.5.1. Company Overview
    • 11.5.2. Company Revenue
    • 11.5.3. Products
    • 11.5.4. Recent Developments
  • 11.6. Gaiam
    • 11.6.1. Company Overview
    • 11.6.2. Company Revenue
    • 11.6.3. Products
    • 11.6.4. Recent Developments
  • 11.7. Live Infinitely
    • 11.7.1. Company Overview
    • 11.7.2. Company Revenue
    • 11.7.3. Products
    • 11.7.4. Recent Developments
  • 11.8. ProBody Pilates
    • 11.8.1. Company Overview
    • 11.8.2. Company Revenue
    • 11.8.3. Products
    • 11.8.4. Recent Developments
  • 11.9. Reebok International Ltd.
    • 11.9.1. Company Overview
    • 11.9.2. Company Revenue
    • 11.9.3. Products
    • 11.9.4. Recent Developments
  • 11.10. Sivan Health and Fitness
    • 11.10.1. Company Overview
    • 11.10.2. Company Revenue
    • 11.10.3. Products
    • 11.10.4. Recent Developments
  • 11.11. SPRI Products Inc.
    • 11.11.1. Company Overview
    • 11.11.2. Company Revenue
    • 11.11.3. Products
    • 11.11.4. Recent Developments
  • 11.12. Valor Fitness
    • 11.12.1. Company Overview
    • 11.12.2. Company Revenue
    • 11.12.3. Products
    • 11.12.4. Recent Developments

Note - in company profiling, financial details and recent development are subject to availability or might not be covered in case of private companies