市場調査レポート
商品コード
1264107

フットケア製品の世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測

Global Foot Care Products Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends And Forecast 2023 to 2030

出版日: | 発行: Value Market Research | ページ情報: 英文 131 Pages | 納期: 即日から翌営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=157.14円
フットケア製品の世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測
出版日: 2023年04月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 131 Pages
納期: 即日から翌営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

フットケア製品の世界需要は、2022年の78億米ドルから2030年には169億9,000万米ドルに達し、調査期間2023年~2030年のCAGRは10.22%に達すると推定されています。

フットケア製品は、足の健康を予防・維持するために必要なアイテムです。これらのアイテムは、足首や足のトラブルの予防と治療に使用されます。かかとの不快感、つま先の痛み、指の痛み、爪の健康などは、フットケア用品が解決に導くことができる問題です。フットケア用品は、フットクレンジング、フットローション、ペディキュアキットなど、毎日のスキンケアに役立つアイテムが揃っています。

市場力学:

より良い美容と衛生状態を維持するために、フットケア製品への要求が高まっています。ライフスタイルの変化やファッションの変化により、足の肌の露出が増え、フットケア製品への需要が高まっています。また、足の感染症に悩む人が増えていることも、フットケア製品の必要性をさらに高めています。さらに、フットケア製品市場の拡大には、ミレニアル世代からの需要の急増、マーケティング手法の強化、流通チャネルの改善などが寄与しています。中小の食品製造会社による投資の増加により、市場は飛躍的に成長すると思われます。フットケア製品の使用感を向上させるため、メーカー各社は革新的な製品パッケージングに注力しています。各社は、フットケア製品市場において、常に変化する顧客のニーズを満たすために、新しい製品ラインを生み出すための研究開発活動に注力しています。また、消費者への認知度を高めるため、パッケージングやマーケティングへの投資も増加しています。しかし、フットケア製品市場の成長は、効果的なサプライチェーン管理の欠如による模倣品の増加によって妨げられる可能性があります。

本調査レポートでは、ポーターのファイブフォースモデル、市場魅力度分析、バリューチェーン分析について解説しています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力度を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、フットケア製品の世界市場における各セグメントを包括的に評価するものでもあります。フットケア製品業界の成長と動向は、本調査に全体的なアプローチを提供しています。

市場セグメンテーション:

フットケア製品の市場セグメンテーションでは、国別・地域別の詳細なデータを提供し、製品・サービスのターゲット層と今後のビジネスチャンスを特定するための支援を行います。

用途別

  • スポーツ&アスレチック
  • メディカル
  • パーソナルコンフォート

流通チャネル別

  • ドラッグストア・調剤薬局
  • 病院・専門医院
  • オンラインストア
  • その他

地域別分析:

このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカにおけるフットケア製品市場の現在および将来の需要を強調する地域的展望をカバーします。さらに、すべての主要地域における個々のアプリケーションセグメントの需要、推定・予測にも焦点をあてています。

また、この調査レポートは、市場の主要企業の包括的なプロファイルと、世界の競合情勢の詳細な見解もカバーしています。フットケア製品市場の主要企業は、ジョンソン・エンド・ジョンソン、デルラボラトリーズ、ホーメディックス、ペディフィックス、アルヴァ・アムコ・ファーマカル、レブロン、エトナフットプロダクツ、ブリステックス、グラクソスミスクラインPLC、ミラクルオブアローエなどです。このセクションは、主要なM&A、将来の能力、パートナーシップ、財務概要、コラボレーション、新製品開発、新製品発売など、さまざまな戦略的発展を含む競合情勢の全体像で構成されています。

カスタム要件がある場合、私たちにご連絡ください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズされたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

  • レポート内容
    • 目的
    • 対象読者
    • USP(ユニーク・セリング・プロポジション)と提供するもの
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • 市場調査の流れ
    • 市場調査手法

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 フットケア製品-産業分析

  • イントロダクション- 市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 機会
  • 業界の動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力度分析
    • 用途別
    • 流通チャネル別
    • 地域別

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料の分析
    • 原材料一覧
    • 原材料メーカー一覧
    • 主要原材料の価格動向
  • バイヤー候補のリスト
  • マーケティングチャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • インダイレクトマーケティング
    • 市場開拓の動向

第5章 COVID-19の発生による影響分析

第6章 フットケア製品の世界市場分析:用途別

  • 概要:アプリケーション別
  • 過去と未来のデータ
  • 分析:アプリケーション別
  • スポーツ&アスレチックスの市場:地域別
  • メディカル市場:地域別
  • パーソナルコンフォート市場:地域別

第7章 フットケア製品の世界市場分析:流通チャネル別

  • 流通チャネル別概要
  • 過去と未来のデータ
  • 流通チャネル別分析
  • ドラッグストア&ファーマシー市場:地域別一覧
  • 病院・専門クリニック市場:地域別
  • オンラインストア市場:地域別
  • その他市場:地域別

第8章 フットケア製品の世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米
    • 概要、実績データ、予測データ
    • 北米セグメンテーション別
    • 北米:国別一覧
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • 概要、実績データ、予測データ
    • セグメント別欧州
    • 欧州:国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域
    • 概要、実績データ、予測データ
    • アジア太平洋地域セグメント別内訳
    • アジア太平洋:国別情報
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカ
    • 概要、実績データ、予測データ
    • ラテンアメリカのセグメント別内訳
    • ラテンアメリカ:国別一覧
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他ラテンアメリカ地域
  • 中東・アフリカ地域
    • 概要、実績データ、予測データ
    • 中東・アフリカのセグメント別情報
    • 中東・アフリカ:国別一覧
    • サウジアラビア
    • UAE
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第9章 フットケア用品メーカーの競合情勢

  • フットケア製品市場競争
  • パートナーシップ/コラボレーション/アグリーメント
  • M&A(合併・買収
  • 新商品発表会
  • その他の展開

第10章 企業プロファイル

  • 企業シェア分析
  • 市場集中度
  • Johnson & Johnson
    • 会社概要
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • Del Laboratories
    • 会社概要
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • HoMedics
    • 会社概要
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • PediFix, Inc.
    • 会社概要
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • Alva-Amco Pharmacal, Inc.
    • 会社概要
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • Revlon
    • 会社概要
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • Aetna Foot Products
    • 会社概要
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • Blistex Inc.
    • 会社概要
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • Glaxosmithkline Plc
    • 会社概要
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • Miracle of Aloe
    • 会社概要
    • 製品紹介
    • 最近の動向

注)企業プロファイルにおいて、財務内容や最近の開発状況などは、入手可能な情報に基づいており、非公開会社の場合、カバーされていない可能性があります。

図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers : Impact Analysis
  • Restraints : Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • List of Potential Buyers
  • Analysis by Application (USD MN)
  • Sports & Athletics Market by Geography (USD MN)
  • Medical Market by Geography (USD MN)
  • Personal Comfort Market by Geography (USD MN)
  • Analysis Market by Distribution Channel (USD MN)
  • Drug Stores & Pharmacies Market by Geography (USD MN)
  • Hospitals & Specialty Clinics Market by Geography (USD MN)
  • Online Stores Market by Geography (USD MN)
  • Others Market by Geography (USD MN)
  • Global Foot Care Products Market by Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United State Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate by Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisiton

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Foot Care Products Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Foot Care Products Market Size, by Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis by Application
  • Market Attractiveness Analysis by Distribution Channel
  • Market Attractiveness Analysis by Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis by Application (USD MN)
  • Sports & Athletics Market by Geography (USD MN)
  • Medical Market by Geography (USD MN)
  • Personal Comfort Market by Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis by Distribution Channel (USD MN)
  • Drug Stores & Pharmacies Market by Geography (USD MN)
  • Hospitals & Specialty Clinics Market by Geography (USD MN)
  • Online Stores Market by Geography (USD MN)
  • Others Market by Geography (USD MN)
  • Global Market by Revenue
  • North America Market by Revenue
  • Europe Market by Revenue
  • Asia Pacific Market by Revenue
  • Latin America Market by Revenue
  • Middle East & Africa Market by Revenue
  • Recent Development in Industry
  • Company Market Share Analysis
  • Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.
目次
Product Code: VMR11216779

The global demand for Foot Care Products Market is presumed to reach the market size of nearly USD 16.99 BN by 2030 from USD 7.8 BN in 2022 with a CAGR of 10.22% under the study period 2023 - 2030.

Foot care products are necessary for the prevention and maintenance of healthy foot health. These items are used in the prevention and treatment of ankle and foot problems. Heel discomfort, toe pain, finger pain, and nail health are issues that foot care products can help to cure. Foot care goods, such as foot cleanses, foot lotions, pedicure kits, and other similar items are helpful for everyday skincare.

Market Dynamics:

There is a rising requirement for foot care products that can help to maintain better esthetics and hygiene. Fast-changing lifestyles and changing fashion have increased the skin exposure of feet, thus leading to growing demands for foot care products. The rise in the number of people suffering from foot infections has pushed the need for foot care products even more. Furthermore, the expansion of the foot care products market is fueled by a surge in demand from millennials, enhanced marketing methods, and improved distribution channels. Due to an increase in investments by small and medium-sized food production companies, the market is likely to grow dramatically. For improving the usage of foot care products, manufacturers are focusing on innovative product packaging. Companies are focusing on R&D operations to create a new product line in the foot care products market to fulfil customers' ever-changing needs. To attain maximum visibility among consumers, these corporations are increasing their investments in packaging and marketing operations. However, the growth of the foot care products market is likely to be hampered by growing counterfeit activities due to a lack of effective supply chain management.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of foot care products. The growth and trends of foot care products industry provide a holistic approach to this study.

Market Segmentation:

This section of the foot care products market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Application

  • Sports & Athletics
  • Medical
  • Personal Comfort

By Distribution Channel

  • Drug Stores & Pharmacies
  • Hospitals & Specialty Clinics
  • Online Stores
  • Others

Regional Analysis:

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Foot Care Products market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the foot care products market include Johnson & Johnson, Del Laboratories, HoMedics, PediFix, Inc., Alva-Amco Pharmacal, Inc., Revlon, Aetna Foot Products, Blistex Inc., Glaxosmithkline Plc, and Miracle of Aloe. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1 . PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1. Objective
    • 1.1.2. Target Audience
    • 1.1.3. Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Market Research Process
    • 1.3.2. Market Research Methodology

2 . EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3 . FOOT CARE PRODUCTS - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 By Application
    • 3.7.2 By Distribution Channel
    • 3.7.3 By Region

4 . VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1. List of Raw Materials
    • 4.2.2. Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3. Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1. Direct Marketing
    • 4.4.2. Indirect Marketing
    • 4.4.3. Marketing Channel Development Trend

5 . IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 OUTBREAK

6 . GLOBAL FOOT CARE PRODUCTS MARKET ANALYSIS BY APPLICATION

  • 6.1 Overview by Application
  • 6.2 Historical and Forecast Data
  • 6.3 Analysis by Application
  • 6.4 Sports & Athletics Market by Regions
  • 6.6 Medical Market by Regions
  • 6.5 Personal Comfort Market by Regions

7 . GLOBAL FOOT CARE PRODUCTS MARKET ANALYSIS BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 7.1 Overview by Distribution Channel
  • 7.2 Historical and Forecast Data
  • 7.3 Analysis by Distribution Channel
  • 7.4 Drug Stores & Pharmacies Market by Regions
  • 7.5 Hospitals & Specialty Clinics Market by Regions
  • 7.6 Online Stores Market by Regions
  • 7.7 Others Market by Regions

8 . GLOBAL FOOT CARE PRODUCTS MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Regional Outlook
  • 8.2. Introduction
  • 8.3. North America
    • 8.3.1. Overview, Historic and Forecast Data
    • 8.3.2. North America By Segment
    • 8.3.3. North America By Country
    • 8.3.4. United State
    • 8.3.5. Canada
    • 8.3.6. Mexico
  • 8.4. Europe
    • 8.4.1. Overview, Historic and Forecast Data
    • 8.4.2. Europe by Segment
    • 8.4.3. Europe by Country
    • 8.4.4. United Kingdom
    • 8.4.5. France
    • 8.4.6. Germany
    • 8.4.7. Italy
    • 8.4.8. Russia
    • 8.4.9. Rest Of Europe
  • 8.5. Asia Pacific
    • 8.5.1. Overview, Historic and Forecast Data
    • 8.5.2. Asia Pacific by Segment
    • 8.5.3. Asia Pacific by Country
    • 8.5.4. China
    • 8.5.5. India
    • 8.5.6. Japan
    • 8.5.7. South Korea
    • 8.5.8. Australia
    • 8.5.9. Rest Of Asia Pacific
  • 8.6. Latin America
    • 8.6.1. Overview, Historic and Forecast Data
    • 8.6.2. Latin America by Segment
    • 8.6.3. Latin America by Country
    • 8.6.4. Brazil
    • 8.6.5. Argentina
    • 8.6.6. Peru
    • 8.6.7. Chile
    • 8.6.8. Rest of Latin America
  • 8.7. Middle East & Africa
    • 8.7.1. Overview, Historic and Forecast Data
    • 8.7.2. Middle East & Africa by Segment
    • 8.7.3. Middle East & Africa by Country
    • 8.7.4. Saudi Arabia
    • 8.7.5. UAE
    • 8.7.6. Israel
    • 8.7.7. South Africa
    • 8.7.8. Rest Of Middle East And Africa

9 . COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE FOOT CARE PRODUCTS COMPANIES

  • 9.1. Foot Care Products Market Competition
  • 9.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 9.3. Merger And Acquisitions
  • 9.4. New Product Launch
  • 9.5. Other Developments

10 . COMPANY PROFILES OF FOOT CARE PRODUCTS INDUSTRY

  • 10.1. Company Share Analysis
  • 10.2. Market Concentration Rate
  • 10.3. Johnson & Johnson
    • 10.3.1. Company Overview
    • 10.3.2. Financials
    • 10.3.3. Products
    • 10.3.4. Recent Developments
  • 10.4. Del Laboratories
    • 10.4.1. Company Overview
    • 10.4.2. Financials
    • 10.4.3. Products
    • 10.4.4. Recent Developments
  • 10.5. HoMedics
    • 10.5.1. Company Overview
    • 10.5.2. Financials
    • 10.5.3. Products
    • 10.5.4. Recent Developments
  • 10.6. PediFix, Inc.
    • 10.6.1. Company Overview
    • 10.6.2. Financials
    • 10.6.3. Products
    • 10.6.4. Recent Developments
  • 10.7. Alva-Amco Pharmacal, Inc.
    • 10.7.1. Company Overview
    • 10.7.2. Financials
    • 10.7.3. Products
    • 10.7.4. Recent Developments
  • 10.8. Revlon
    • 10.8.1. Company Overview
    • 10.8.2. Financials
    • 10.8.3. Products
    • 10.8.4. Recent Developments
  • 10.9. Aetna Foot Products
    • 10.9.1. Company Overview
    • 10.9.2. Financials
    • 10.9.3. Products
    • 10.9.4. Recent Developments
  • 10.10. Blistex Inc.
    • 10.10.1. Company Overview
    • 10.10.2. Financials
    • 10.10.3. Products
    • 10.10.4. Recent Developments
  • 10.11. Glaxosmithkline Plc
    • 10.11.1. Company Overview
    • 10.11.2. Financials
    • 10.11.3. Products
    • 10.11.4. Recent Developments
  • 10.12. Miracle of Aloe
    • 10.12.1. Company Overview
    • 10.12.2. Financials
    • 10.12.3. Products
    • 10.12.4. Recent Developments

Note - in company profiling, financial details and recent development are subject to availability or might not be covered in case of private companies