表紙:キャンプ用テントの世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2022年から2028年までの予測
市場調査レポート
商品コード
1175402

キャンプ用テントの世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2022年から2028年までの予測

Global Camping Tent Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2022 to 2028

出版日: | 発行: Value Market Research | ページ情報: 英文 210 Pages | 納期: 即日から翌営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=160.10円
キャンプ用テントの世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2022年から2028年までの予測
出版日: 2022年12月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 210 Pages
納期: 即日から翌営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

Value Market Researchは、世界のキャンプ用テント市場を深く調査し、今後数年間の業界の大きな成長を予見しています。キャンプ用テントの世界市場レポートでは、完全な産業分析、市場規模、市場シェア、成長動向、2023年から2028年までの予測などをお届けします。本レポートは、詳細な市場イントロダクションと、レポートの主な成長数値にハイライトを当てたエグゼクティブサマリーから始まります。続く章では、市場のバリューチェーン、ポーターのファイブフォースモデル、市場の魅力度分析について論じています。また、COVID-19の影響分析に関する独自の章を設け、市場がパンデミックにどのように対応してきたかを理解していきます。

本レポートの市場力学のセクションでは、現在の市場の促進要因・抑制要因、課題・リスク、今後の機会について詳しく説明しています。このセクションは、企業の戦略担当者や新製品開発部門にとって、高い関心を集めるものとなるでしょう。キャンプ用テントの世界市場に関する調査では、市場を区分し、収益および/または売上高の観点から市場規模を提供します。このデータは地域別、後に国別に細分化されています。データは、世界中の詳細な一次インタビューや業界の専門家を通じて収集されています。詳細な調査手法は、サンプルレポートでご覧いただけます。これらの市場推定は、このキャンプ用テント市場に影響を与える現在の市場力学と一緒に、最新の社会的、政治的、経済的な変化にも影響されます。

キャンプ用テント市場レポートの次のセクションでは、市場競争力を調査し、いくつかの主要な市場プレーヤー/メーカーのプロファイルを作成します。これらのセクションでは、競合他社の製品ライン、彼らの財務、最近の開発、および業界内のトップシェアの所有者を理解するための情報が豊富です。

目次

第1章 序文

  • 当レポートの内容
    • 目的
    • 対象読者
    • ユニークセリング・プロポジション(USP)および提供サービス
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • 市場調査プロセス
    • 市場調査手法

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 キャンプ用テント-産業分析

  • イントロダクション- 市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ビジネスチャンス
  • 産業動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場魅力度分析
    • 製品別
    • アプリケーション別
    • 流通チャネル別
    • 地域別

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料の分析
    • 原材料のリスト
    • 原材料の製造元リスト
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的なバイヤーリスト
  • 販売チャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • 間接マーケティング
    • マーケティングチャネルの開発動向

第5章 COVID-19発生の影響分析

  • COVID-19の発生別影響分析
    • 生産への直接的影響
    • サプライチェーンと市場の混乱
    • 企業および金融市場への財務的影響
  • COVID-19の生産、輸入、輸出、需要別の影響分析
  • キャンプ用テント市場のCOVID-19発生前/発生後
  • コロナウイルス(COVID-19)流行の影響予測
  • COVID-19:ミクロとマクロの要因分析

第6章 キャンプ用テントの世界市場分析:製品別

  • 製品別概要
  • 実績データと予測データ
  • 製品別分析
  • トンネル型地域別市場
  • ドーム型テントの地域別市場
  • ジオデシック市場:地域別

第7章 キャンプ用テントの世界市場分析:用途別

  • アプリケーション別概要
  • 実績データと予測データ
  • アプリケーション別分析
  • 地域別商用市場
  • 地域別個人市場

第8章 キャンプ用テントの世界市場分析:流通チャネル別

  • 流通チャネル別概要
  • 過去データ・予測データ
  • 流通チャネル別分析
  • オフライン市場:地域別
  • 地域別オンライン市場

第9章 キャンプ用テントの世界市場分析:地域別

  • 地域別の展望
  • イントロダクション
  • 北米
    • 概要、過去実績と予測データ
    • 北米:セグメント別
    • 北米の国別データ
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • 概要、過去実績と予測データ
    • 欧州:セグメント別
    • 欧州の国別データ
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他の欧州地域
  • アジア太平洋地域
    • 概要、過去実績と予測データ
    • アジア太平洋地域:セグメント別
    • アジア太平洋地域の国別データ
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカ
    • 概要、過去実績と予測データ
    • ラテンアメリカ:セグメント別
    • ラテンアメリカ:国別データ
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他のラテンアメリカ地域
  • 中東・アフリカ地域
    • 概要、過去実績と予測データ
    • 中東・アフリカ地域のセグメント別
    • 中東・アフリカ地域の国別データ
    • サウジアラビア
    • UAE
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他中東地域

第10章 キャンプ用テント企業の競合情勢

  • キャンプ用テント市場競争
  • 提携・協力・合意
  • 合併・買収
  • 新製品発売
  • その他の開発

第11章 企業プロファイル

  • 企業シェア分析
  • 市場集中度
  • AMG Group
    • 企業概要
    • 製品紹介
    • 最近の開発状況
  • Hilleberg
    • 会社概要
    • 製品紹介
    • 最近の開発状況
  • Johnson Outdoors
    • 会社概要
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • The North Face
    • 会社概要
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Newell Brands
    • 会社概要
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Oase Outdoors
    • 会社概要
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Simex Outdoor International
    • 会社概要
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • The Coleman Company
    • 会社概要
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Big Agnes
    • 会社概要
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Exxel Outdoors
    • 会社概要
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Kampa
    • 会社概要
    • 製品情報
    • 最新情報

企業プロファイルにおいて、財務内容や最近の開発状況は、入手可能な情報に基づくものであり、非公開会社の場合は掲載されていない可能性があります。

図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers : Impact Analysis
  • Restraints : Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • List of Potential Buyers
  • COVID-19 Impact Analysis by Production, Import, Export and Demand
  • Pre V/S Post COVID-19
  • Estimated Impact Of The Coronavirus (Covid-19) Epidemic
  • COVID-19: Micro and Macro Factor Analysis
  • Analysis by Product (USD MN)
  • Tunnel Market by Geography (USD MN)
  • Dome Market by Geography (USD MN)
  • Geodesic Market by Geography (USD MN)
  • Analysis Market by Application (USD MN)
  • Commercial Market by Geography (USD MN)
  • Individual Market by Geography (USD MN)
  • Analysis by Distribution Channel (USD MN)
  • Offline Market by Geography (USD MN)
  • Online Market by Geography (USD MN)
  • Global Camping Tent Market by Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United State Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate by Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisiton

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Camping Tent Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Camping Tent Market Size, by Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis by Product
  • Market Attractiveness Analysis by Application
  • Market Attractiveness Analysis by Distribution Channel
  • Market Attractiveness Analysis by Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis by Product (USD MN)
  • Tunnel Market by Geography (USD MN)
  • Dome Market by Geography (USD MN)
  • Geodesic Market by Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis by Application (USD MN)
  • Commercial Market by Geography (USD MN)
  • Individual Market by Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis by Distribution Channel (USD MN)
  • Offline Market by Geography (USD MN)
  • Online Market by Geography (USD MN)
  • Global Market by Revenue
  • North America Market by Revenue
  • Europe Market by Revenue
  • Asia Pacific Market by Revenue
  • Latin America Market by Revenue
  • Middle East & Africa Market by Revenue
  • Recent Development in Industry
  • Company Market Share Analysis
  • Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.
目次
Product Code: VMR11215379

Value Market Research deeply researched the Global Camping Tent Market to foresee a significant growth in the industry over the upcoming years. The global camping tent market report provides a complete industry analysis, market size, market share, growth trends, and forecasts for 2023 to 2028. The report starts with a detailed market introduction and an executive summary that highlights the report's key growth numbers. The subsequent chapters discuss the value chain of the market, Porter's Five Forces Model, and market attractiveness analysis. An exclusive chapter on COVID-19 impact analysis has been added to understand how the market has responded to the pandemic.

The market dynamics section of the report elaborates the current market drivers, restraints along with the challenges/risks and upcoming opportunities. This section can be of high interest for any company's strategists and new product development department. The global camping tent market study segments the market and provides the market size in terms of revenue and/ or sales. This data is bifurcated by region and later by countries. The data is collected through detailed primary interviews and industry experts across the world. The detailed methodology can be seen in our sample reports. These market estimates are also influenced by the latest social, political and economic changes along with the current market dynamics that are affecting this camping tent market.

The next sections of the camping tent market report studies the market competitiveness and profiles some key market players/manufacturers. These sections are knowledgeable for understanding the competitor's product-line, their financials, recent developments and the top market share owners in the industry.

Countries Covered in the report are as below:

  • North America: United States, Canada, and Mexico
  • Europe: United Kingdom, Germany, France, Italy, Russia, Spain & Rest of Europe
  • Asia-Pacific: China, India, Japan, South Korea, Australia & Rest of APAC
  • Latin America: Brazil, Argentina, Peru, Chile & Rest of Latin America
  • Middle East and Africa: Saudi Arabia, UAE, Israel, South Africa

Market Segmentation in the report is as below:

By Product

  • Tunnel
  • Dome
  • Geodesic

By Application

  • Commercial
  • Individual

By Distribution Channel

  • Offline
  • Online

TABLE OF CONTENTS

1 . PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1. Objective
    • 1.1.2. Target Audience
    • 1.1.3. Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Market Research Process
    • 1.3.2. Market Research Methodology

2 . EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3 . CAMPING TENT - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 By Product
    • 3.7.2 By Application
    • 3.7.3 By Distribution Channel
    • 3.7.4 By Region

4 . VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1. List of Raw Materials
    • 4.2.2. Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3. Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1. Direct Marketing
    • 4.4.2. Indirect Marketing
    • 4.4.3. Marketing Channel Development Trend

5 . IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 OUTBREAK

  • 5.1. Impact Analysis of Covid-19 Outbreak
    • 5.1.1. Direct Impact on Production
    • 5.1.2. Supply Chain and Market Disruption
    • 5.1.3. Financial Impact on Firms and Financial Markets
  • 5.2. COVID-19 Impact Analysis by Production, Import, Export and Demand
  • 5.3. Market: Pre V/S Post COVID-19
  • 5.4. Estimated Impact of the Coronavirus (COVID-19) Epidemic
  • 5.5. COVID-19: Micro and Macro Factor Analysis

6 . GLOBAL CAMPING TENT MARKET ANALYSIS BY PRODUCT

  • 6.1 Overview by Product
  • 6.2 Historical and Forecast Data
  • 6.3 Analysis by Product
  • 6.4 Tunnel Market by Regions
  • 6.5 Dome Market by Regions
  • 6.6 Geodesic Market by Regions

7 . GLOBAL CAMPING TENT MARKET ANALYSIS BY APPLICATION

  • 7.1 Overview by Application
  • 7.2 Historical and Forecast Data
  • 7.3 Analysis by Application
  • 7.4 Commercial Market by Regions
  • 7.5 Individual Market by Regions

8 . GLOBAL CAMPING TENT MARKET ANALYSIS BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 8.1 Overview by Distribution Channel
  • 8.2 Historical and Forecast Data
  • 8.3 Analysis by Distribution Channel
  • 8.4 Offline Market by Regions
  • 8.5 Online Market by Regions

9 . GLOBAL CAMPING TENT MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 9.1. Regional Outlook
  • 9.2. Introduction
  • 9.3. North America
    • 9.3.1. Overview, Historic and Forecast Data
    • 9.3.2. North America By Segment
    • 9.3.3. North America By Country
    • 9.3.4. United State
    • 9.3.5. Canada
    • 9.3.6. Mexico
  • 9.4. Europe
    • 9.4.1. Overview, Historic and Forecast Data
    • 9.4.2. Europe by Segment
    • 9.4.3. Europe by Country
    • 9.4.4. United Kingdom
    • 9.4.5. France
    • 9.4.6. Germany
    • 9.4.7. Italy
    • 9.4.8. Russia
    • 9.4.9. Rest Of Europe
  • 9.5. Asia Pacific
    • 9.5.1. Overview, Historic and Forecast Data
    • 9.5.2. Asia Pacific by Segment
    • 9.5.3. Asia Pacific by Country
    • 9.5.4. China
    • 9.5.5. India
    • 9.5.6. Japan
    • 9.5.7. South Korea
    • 9.5.8. Australia
    • 9.5.9. Rest Of Asia Pacific
  • 9.6. Latin America
    • 9.6.1. Overview, Historic and Forecast Data
    • 9.6.2. Latin America by Segment
    • 9.6.3. Latin America by Country
    • 9.6.4. Brazil
    • 9.6.5. Argentina
    • 9.6.6. Peru
    • 9.6.7. Chile
    • 9.6.8. Rest of Latin America
  • 9.7. Middle East & Africa
    • 9.7.1. Overview, Historic and Forecast Data
    • 9.7.2. Middle East & Africa by Segment
    • 9.7.3. Middle East & Africa by Country
    • 9.7.4. Saudi Arabia
    • 9.7.5. UAE
    • 9.7.6. Israel
    • 9.7.7. South Africa
    • 9.7.8. Rest Of Middle East And Africa

10 . COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE CAMPING TENT COMPANIES

  • 10.1. Camping Tent Market Competition
  • 10.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 10.3. Merger And Acquisitions
  • 10.4. New Product Launch
  • 10.5. Other Developments

11 . COMPANY PROFILES OF CAMPING TENT INDUSTRY

  • 11.1. Company Share Analysis
  • 11.2. Market Concentration Rate
  • 11.3. AMG Group
    • 11.3.1. Company Overview
    • 11.3.2. Financials
    • 11.3.3. Products
    • 11.3.4. Recent Developments
  • 11.4. Hilleberg
    • 11.4.1. Company Overview
    • 11.4.2. Financials
    • 11.4.3. Products
    • 11.4.4. Recent Developments
  • 11.5. Johnson Outdoors
    • 11.5.1. Company Overview
    • 11.5.2. Financials
    • 11.5.3. Products
    • 11.5.4. Recent Developments
  • 11.6. The North Face
    • 11.6.1. Company Overview
    • 11.6.2. Financials
    • 11.6.3. Products
    • 11.6.4. Recent Developments
  • 11.7. Newell Brands
    • 11.7.1. Company Overview
    • 11.7.2. Financials
    • 11.7.3. Products
    • 11.7.4. Recent Developments
  • 11.8. Oase Outdoors
    • 11.8.1. Company Overview
    • 11.8.2. Financials
    • 11.8.3. Products
    • 11.8.4. Recent Developments
  • 11.9. Simex Outdoor International
    • 11.9.1. Company Overview
    • 11.9.2. Financials
    • 11.9.3. Products
    • 11.9.4. Recent Developments
  • 11.10. The Coleman Company
    • 11.10.1. Company Overview
    • 11.10.2. Financials
    • 11.10.3. Products
    • 11.10.4. Recent Developments
  • 11.11. Big Agnes
    • 11.11.1. Company Overview
    • 11.11.2. Financials
    • 11.11.3. Products
    • 11.11.4. Recent Developments
  • 11.12. Exxel Outdoors
    • 11.12.1. Company Overview
    • 11.12.2. Financials
    • 11.12.3. Products
    • 11.12.4. Recent Developments
  • 11.13. Kampa
    • 11.13.1. Company Overview
    • 11.13.2. Financials
    • 11.13.3. Products
    • 11.13.4. Recent Developments

Note - in company profiling, financial details and recent development are subject to availability or might not be covered in case of private companies