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市場調査レポート
商品コード
1736778

伝統的皮革の世界市場:市場規模(原材料別・仕上げの種類別・エンドユーザー別・地域別)、将来予測

Global Traditional Leather Market Size By Raw Material, By Finishing Type, By End-User, By Geographic Scope And Forecast


出版日
ページ情報
英文 202 Pages
納期
2~3営業日
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.76円
伝統的皮革の世界市場:市場規模(原材料別・仕上げの種類別・エンドユーザー別・地域別)、将来予測
出版日: 2025年05月07日
発行: Verified Market Research
ページ情報: 英文 202 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

伝統的皮革の市場規模と予測

伝統的皮革の市場規模は、2024年に715億米ドルと評価され、2026年から2032年にかけてCAGR 2.9%で成長し、2032年には880億米ドルに達すると予測されています。

その優れた品質と外観、耐久性、市場の魅力、eコマースプラットフォームの利用可能性による伝統的皮革への需要拡大は、世界の伝統的皮革市場の成長を後押しすると予想されるいくつかの要因です。世界の伝統的皮革市場レポートは、市場の全体的な評価を提供します。主要セグメント、動向、市場促進要因、市場抑制要因、競合情勢、市場で重要な役割を果たしている要因などを包括的に分析しています。

世界の伝統的皮革市場の定義

皮革は、動物の皮や皮をなめし、長期間保存することによって作られる、耐久性と柔軟性に優れた素材です。最も一般的に使用される原料は牛革です。伝統的なレザーには、合成製品よりも優れた数多くの特徴があり、それらの特徴には、美しさ、耐久性、しなやかさ、快適さ、弾力性などが含まれます。革の製造工程は、準備段階、なめし、クラストという3つの重要なサブプロセスに分けられます。仕上げは、さらなるサブプロセスですが、それは革のためではありません。伝統的皮革は、自動車、靴、家具、ファッションアクセサリー、衣料品、高級品などの産業で使用されています。

世界の伝統的皮革市場の概要

当レポートでは、市場展望のセクションでは、主に市場が直面する促進要因・抑制要因・機会・課題を含む市場の基本的な力学を網羅しています。市場促進要因・抑制要因は内在的要因であり、市場促進要因・課題は外在的要因です。

その優れた品質と外観、耐久性、魅力的な質感、eコマースプラットフォームの利用可能性から伝統的皮革への需要の高まりは、世界の伝統的皮革市場の成長を後押しすると予想されるいくつかの要因です。しかし、動物虐待、膨大な廃棄物、環境に優しい製品への需要の高まり、環境悪化は、市場成長を妨げると予測されるいくつかの要因です。

Verified Market Research社は、一次情報を使用して入手可能なデータを絞り込み、データを検証し、本格的な市場調査研究の編集に使用しています。当レポートには、顧客の関心を引く市場要素の定量的・定性的推定が含まれています。世界の伝統的皮革市場は主要なサブセグメントに分類され、市場の最新動向に関する分類データを提供することができます。

目次

第1章 世界の伝統的皮革市場:イントロダクション

  • 市場概要
  • 分析範囲
  • 前提条件

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 VERIFIED MARKET RESEARCHの分析手法

  • データマイニング
  • バリデーション
  • 一次資料
  • データソース一覧

第4章 世界の伝統的皮革市場の展望

  • 概要
  • 市場力学
    • 促進要因
    • 抑制要因
    • 機会
  • ポーターのファイブフォースモデル
  • バリューチェーン分析

第5章 世界の伝統的皮革市場:原材料別

  • 概要
  • 山羊
  • エキゾチックレザー

第6章 世界の伝統的皮革市場:仕上げの種類別

  • 概要
  • アニリン
  • セミアニリン
  • 顔料仕上げ
  • アンティーク加工
  • エンボス加工
  • その他

第7章 世界の伝統的皮革市場:エンドユーザー別

  • 概要
  • フットウェア
    • パフォーマンスフットウェア
    • ファッションシューズ
  • インテリア
    • 内装・表面加工
    • 壁タイル
  • 家具
    • ソファ
    • 椅子
  • 自動車
    • シート
    • ドア
    • ダッシュボード
    • ステアリングカバー
    • その他
  • スポーツ用品
  • ラグジュアリーグッズ
    • ハードラグジュアリー
    • ソフトラグジュアリー
  • 財布
    • ファッションアパレル
    • ファッションアクセサリー
    • パフォーマンスアパレル
  • その他

第8章 世界の伝統的皮革市場:地域別

  • 概要
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • その他欧州
  • アジア太平洋
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • その他アジア太平洋
  • その他の地域 (ROW)
    • ラテンアメリカ
    • 中東

第9章 世界の伝統的皮革市場の競合情勢

  • 概要
  • 各社の市場ランキング
  • 主な発展戦略

第10章 企業プロファイル

  • Rahman Group PAKKAR
  • JBS
  • Superhouse Group
  • KG Leathers
  • Koktaslar Leather
  • Ozyuksel Leather Company
  • Gruppo Mastrotto
  • Siddiq Leather Works(Pvt)Ltd.
  • ECCO Sko A/S.
  • Samsons International
  • Tannerie D'annonay

第11章 付録

  • 関連分析
目次
Product Code: 40918

Traditional Leather Market Size And Forecast

Traditional Leather Market size was valued at USD 71.5 Billion in 2024 and is projected to reach USD 88 Billion by 2032, growing at a CAGR of 2.9% from 2026 to 2032.

Growing demand for traditional leather for its superior quality and appearance, durability, attractive texture, and availability of e-Commerce platform are some factors anticipated to boost the growth of the global traditional leather market. The Global Traditional Leather Market report provides a holistic evaluation of the market. The report offers a comprehensive analysis of key segments, trends, drivers, restraints, competitive landscape, and factors that are playing a substantial role in the market.

Global Traditional Leather Market Definition

Leather is a durable and flexible material produced by the process of tanning animal skin and hide to preserve it for a longer period. The most commonly used raw material is cattle hide. Traditional leather has numerous features, that make it superior to synthetic products, those features include beauty, durability, suppleness, comfort, and resilience. The leather manufacturing procedure is divided into three important subprocesses such as preparatory stages, tanning, and crusting. Finishing is a further subprocess but it is not for leathers. The traditional lather is used in several industries, that includes automobiles, footwear, furniture, fashion accessories, garments, and luxury goods.

Global Traditional Leather Market Overview

In the report, the market outlook section mainly encompasses fundamental dynamics of the market which include drivers, restraints, opportunities and challenges faced by the industry. Drivers and restraints are intrinsic factors whereas opportunities and challenges are extrinsic factors of the market.

Growing demand for traditional leather for its superior quality and appearance, durability, attractive texture, and availability of e-Commerce platform are some factors anticipated to boost the growth of the global traditional leather market. However, animal cruelty, huge wastage output, rising demand for eco-friendly products, and environmental degradation are some factors projected to hamper the market growth.

Verified Market Research narrows down the available data using primary sources to validate the data and use it in compiling a full-fledged market research study. The report contains a quantitative and qualitative estimation of market elements that interest the client. The "Global Traditional Leather Market" is mainly bifurcated into sub-segments that can provide classified data regarding the latest trends in the market.

Global Traditional Leather Market Segmentation Analysis

The Global Traditional Leather Market is Segmented on the basis of Raw Material, Finishing Type, End-User, And Geography.

Traditional Leather Market, By Raw Material

  • Bovine
  • Goat
  • Sheep
  • Pig
  • Exotic Leather

Based on Raw Material, the market is bifurcated into Bovine, Goat, Sheep, Pig, and Exotic Leather.

Traditional Leather Market, By Finishing Type

  • Aniline
  • Semi-aniline
  • Pigmented
  • Antiqued
  • Embossed
  • Others

Based on Finishing Type, the market is bifurcated into Aniline, Semi-aniline, Pigmented, Antiqued, Embossed, and Others.

Traditional Leather Market, By End-User

  • Footwear
  • Performance Footwear
  • Fashion Footwear
  • Interior
  • Interior decor & Surfacing
  • Wall Tiles
  • Furnishing
  • Couch & Sofa
  • Chairs
  • Automobile
  • Seat
  • Door
  • Dashboard
  • Steering Cover
  • Others
  • Sporting Goods
  • Luxury GoodS
  • Hard Luxury
  • i. Jewelry
  • ii. Watchstraps (i.e. traditional & smart watches)
  • Soft Luxury
  • i. Handbags
  • ii. Luggage
  • Wallets Garments
  • Fashion Apparel
  • Fashion Accessories
  • Performance Apparel
  • Others

Based on End-User, the market is bifurcated into Footwear, Interior, Furnishing, Automobile, Sporting Goods, Luxury GoodS, and Wallets Garments.

Traditional Leather Market, By Geography

  • North America
  • Europe
  • Asia Pacific
  • Rest of the world
  • On the basis of regional analysis, the Global Traditional Leather Market is classified into North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the world.
  • Key Players In Traditional Leather Market

The "Global Traditional Leather Market" study report will provide a valuable insight with an emphasis on the global market including some of the major players such as Rahman Group PAKKAR, JBS, Superhouse Group, KG Leathers, Koktaslar Leather, Ozyuksel Leather Company, Gruppo Mastrotto, Siddiq Leather Works (Pvt) Ltd., ECCO Sko A/S, Samsons International and Tannerie D'annonay.

Our market analysis also entails a section solely dedicated to such major players wherein our analysts provide an insight into the financial statements of all the major players, along with its product benchmarking and SWOT analysis. The competitive landscape section also includes key development strategies, market share, and market ranking analysis of the above-mentioned players globally.

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION OF GLOBAL TRADITIONAL LEATHER MARKET

  • 1.1 Overview of the Market
  • 1.2 Scope of Report
  • 1.3 Assumptions

2 EXECUTIVE SUMMARY

3 RESEARCH METHODOLOGY OF VERIFIED MARKET RESEARCH

  • 3.1 Data Mining
  • 3.2 Validation
  • 3.3 Primary Interviews
  • 3.4 List of Data Sources

4 GLOBAL TRADITIONAL LEATHER MARKET OUTLOOK

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Market Dynamics
    • 4.2.1 Drivers
    • 4.2.2 Restraints
    • 4.2.3 Opportunities
  • 4.3 Porters Five Force Model
  • 4.4 Value Chain Analysis

5 GLOBAL TRADITIONAL LEATHER MARKET, BY RAW MATERIAL

  • 5.1 Overview
  • 5.2 Bovine
  • 5.3 Goat
  • 5.4 Sheep
  • 5.5 Pig
  • 5.6 Exotic Leather

6 GLOBAL TRADITIONAL LEATHER MARKET, BY FINISHING TYPE

  • 6.1 Overview
  • 6.2 Aniline
  • 6.3 Semi-aniline
  • 6.4 Pigmented
  • 6.5 Antiqued
  • 6.6 Embossed
  • 6.7 Others

7 GLOBAL TRADITIONAL LEATHER MARKET, BY END-USER

  • 7.1 Overview
  • 7.2 Footwear
    • 7.2.1 Performance Footwear
    • 7.2.2 Fashion Footwear
  • 7.3 Interior
    • 7.3.1 Interior decor & Surfacing
    • 7.3.2 Wall Tiles
  • 7.4 Furnishing
    • 7.4.1 Couch & Sofa
    • 7.4.2 Chairs
  • 7.5 Automobile
    • 7.5.1 Seat
    • 7.5.2 Door
    • 7.5.3 Dashboard
    • 7.5.4 Steering Cover
    • 7.5.5 Others
  • 7.6 Sporting Goods
  • 7.7 Luxury GoodS
    • 7.7.1 Hard Luxury
    • 7.7.1.1 Jewelry
    • 7.7.1.2 Watchstraps (i.e. traditional & smart watches)
    • 7.7.2 Soft Luxury
    • 7.7.1.1 Handbags
    • 7.7.1.2 Luggage
  • 7.8 Wallets Garments
    • 7.8.1 Fashion Apparel
    • 7.8.2 Fashion Accessories
    • 7.8.3 Performance Apparel
  • 7.9 Others

8 GLOBAL TRADITIONAL LEATHER MARKET, BY GEOGRAPHY

  • 8.1 Overview
  • 8.2 North America
    • 8.2.1 U.S.
    • 8.2.2 Canada
    • 8.2.3 Mexico
  • 8.3 Europe
    • 8.3.1 Germany
    • 8.3.2 U.K.
    • 8.3.3 France
    • 8.3.4 Rest of Europe
  • 8.4 Asia Pacific
    • 8.4.1 China
    • 8.4.2 Japan
    • 8.4.3 India
    • 8.4.4 Rest of Asia Pacific
  • 8.5 Rest of the World
    • 8.5.1 Latin America
    • 8.5.2 Middle East

9 GLOBAL TRADITIONAL LEATHER MARKET COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 9.1 Overview
  • 9.2 Company Market Ranking
  • 9.3 Key Development Strategies

10 COMPANY PROFILES

  • 10.1 Rahman Group PAKKAR
    • 10.1.1 Overview
    • 10.1.2 Financial Performance
    • 10.1.3 Product Outlook
    • 10.1.4 Key Developments
  • 10.2 JBS
    • 10.2.1 Overview
    • 10.2.2 Financial Performance
    • 10.2.3 Product Outlook
    • 10.2.4 Key Developments
  • 10.3 Superhouse Group
    • 10.3.1 Overview
    • 10.3.2 Financial Performance
    • 10.3.3 Product Outlook
    • 10.3.4 Key Developments
  • 10.4 KG Leathers
    • 10.4.1 Overview
    • 10.4.2 Financial Performance
    • 10.4.3 Product Outlook
    • 10.4.4 Key Developments
  • 10.5 Koktaslar Leather
    • 10.5.1 Overview
    • 10.5.2 Financial Performance
    • 10.5.3 Product Outlook
    • 10.5.4 Key Developments
  • 10.6 Ozyuksel Leather Company
    • 10.6.1 Overview
    • 10.6.2 Financial Performance
    • 10.6.3 Product Outlook
    • 10.6.4 Key Developments
  • 10.7 Gruppo Mastrotto
    • 10.7.1 Overview
    • 10.7.2 Financial Performance
    • 10.7.3 Product Outlook
    • 10.7.4 Key Developments
  • 10.8 Siddiq Leather Works (Pvt) Ltd.
    • 10.8.1 Overview
    • 10.8.2 Financial Performance
    • 10.8.3 Product Outlook
    • 10.8.4 Key Developments
  • 10.9 ECCO Sko A/S.
    • 10.9.1 Overview
    • 10.9.2 Financial Performance
    • 10.9.3 Product Outlook
    • 10.9.4 Key Developments
  • 10.10 Samsons International
    • 10.10.1 Overview
    • 10.10.2 Financial Performance
    • 10.10.3 Product Outlook
    • 10.10.4 Key Developments
  • 10.11 Tannerie D'annonay
    • 10.11.1 Overview
    • 10.11.2 Financial Performance
    • 10.11.3 Product Outlook
    • 10.11.4 Key Developments

11 Appendix

  • 11.1 Related Research