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市場調査レポート
商品コード
1631524

米国の皮革・毛皮製品市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、セグメント別予測、2025~2030年

U.S. Leather And Fur Products Market Size, Share & Trends Analysis Report, By Product (Leather Luggage, Women's Leather Handbags, Leather Personal Goods, Leather & Fur Apparel, Others), And Segment Forecasts, 2025 - 2030


出版日
ページ情報
英文 60 Pages
納期
2~10営業日
カスタマイズ可能
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米国の皮革・毛皮製品市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、セグメント別予測、2025~2030年
出版日: 2024年12月18日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 60 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

米国の皮革・毛皮製品市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新調査によると、米国の皮革・毛皮製品市場規模は2030年までに286億1,000万米ドルに増加し、2025~2030年のCAGRは7.9%で推移すると推定されています。

ファッション動向の変化と相まって、国内の既存ブランドによる積極的なマーケティングイニシアティブが、予測期間中の市場成長を後押しすると期待されています。

皮革と毛皮は、女性用ハンドバッグ、旅行者用バッグ、身の回り品、衣料品など、無数のさまざまな製品の製造に使用されています。最近、毛皮と革製品が都市部の人気ファッションに復活したことが、需要を着実に増加させた主要要因です。加えて、皮革・毛皮製品メーカーは、より充実したショッピング体験の提供やマーケティング・キャンペーンの実施に注力しており、これが市場の成長をさらに後押ししていると考えられます。

しかし、市場は長期的な持続可能性において2つの大きな課題に直面しています。動物由来製品の使用に対する消費者や環境からの反発と、人工皮革やフェイクファーを使用した製品との内部競争です。これらの課題に対処するため、市場の主要ベンダーは同業他社との提携に注力しています。消費者の購買志向は市場力学に大きく影響すると予想されます。

米国の皮革・毛皮製品市場には、数多くの有名ブランドが存在します。これらの参入企業の多くは大規模な多国籍企業であるが、ニッチ製品を提供するベンダーもあり、その結果、市場は非常に細分化されています。

米国の皮革・毛皮製品市場レポートハイライト

  • オンラインショッピングポータルの登場は、皮革・毛皮製品のマーケティング、販売、配送に大きな影響を与えました。しかし、実店舗が最も好まれる流通チャネルであることに変わりはないです。
  • 皮革・毛皮製品市場には複雑でグローバリゼーションしたバリューチェーンがあり、材料や完成品は国境を越えて取引されることが多いです。
  • 2015年現在、世界中で使用されている皮革タイプは、羊34%、山羊30%、牛23%、豚13%です。これは皮の表面積に換算すると、牛59%、羊20%、山羊24%、豚17%となります。
  • メガネケース、ジュエリーケース、パーソナルエレクトロニクスケースなど、革や毛皮のアクセサリーで製造された数多くの新製品の採用は、パーソナルグッズ市場を増強すると予想されます。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 米国の皮革・毛皮製品市場の変数、動向、範囲

  • 市場系統の展望
    • 親市場の展望
    • 関連市場展望
  • 産業バリューチェーン分析
    • 利益率分析(産業レベル)
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
    • 市場機会
    • 市場課題
  • 産業分析ツール
    • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場参入戦略

第4章 消費者行動分析

  • 人口統計分析
  • 消費者の動向と嗜好
  • 購入決定に影響を与える要因
  • 消費者の原料採用
  • 観察と推奨事項

第5章 米国の皮革・毛皮製品市場:製品別、推定・動向分析

  • 米国の皮革・毛皮製品市場、製品別:主要ポイント
  • 製品変動分析と市場シェア、2024年と2030年
  • 製品別、2018~2030年
    • レザーラゲッジ
    • 皮革以外の荷物
    • 女性用レザーハンドバッグ
    • 女性用非皮革ハンドバッグ
    • 革製品
    • 皮革・毛皮アパレル
    • その他

第6章 米国の皮革・毛皮製品市場:競合分析

  • 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
  • 企業分類
  • 参入企業概要
  • 原料ベンチマーク
  • 企業ヒートマップ分析
  • 戦略マッピング
  • 企業プロファイル
    • COACH
    • LVMH
    • Kering
    • Samsonite IP Holdings Sa rl
    • VF Corporation
    • RIMOWA
図表

List of Tables

  • Table 1 U.S. leather and fur products market: Key market driver analysis
  • Table 2 U.S. leather and fur products market: Key market restraint analysis
  • Table 3 U.S. leather and fur products market estimates & forecast, by product (USD Million)
  • Table 4 Company heat map analysis, 2024
  • Table 5 Companies implementing key strategies

List of Figures

  • Fig. 1 U.S. leather and fur products market segmentation
  • Fig. 2 Information procurement
  • Fig. 3 Primary research pattern
  • Fig. 4 Primary research approaches
  • Fig. 5 Primary research process
  • Fig. 6 Market snapshot
  • Fig. 7 Segment snapshot
  • Fig. 8 Regional snapshot
  • Fig. 9 Competitive landscape snapshot
  • Fig. 10 parent industry and U.S. leather and fur products market size (USD Million)
  • Fig. 11 U.S. leather and fur products market size, 2018 to 2030 (USD Million)
  • Fig. 12 U.S. leather and fur products market: Penetration & growth prospect mapping
  • Fig. 13 U.S. leather and fur products market: Value chain analysis
  • Fig. 14 U.S. leather and fur products market: Dynamics
  • Fig. 15 U.S. leather and fur products market: Porter's five forces analysis
  • Fig. 16 U.S. leather and fur products market estimates & forecast, by product (USD Million)
  • Fig. 17 U.S. leather luggage market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 18 U.S. non-leather luggage market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 19 U.S. women's leather handbags market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 20 U.S. women's non-leather handbags market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 21 U.S. leather personal goods handbags market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 22 U.S. leather & fur apparel market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 23 U.S. Other Products market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 24 Key company categorization
  • Fig. 25 Strategic framework of U.S. leather and fur products
目次
Product Code: GVR-2-68038-095-8

U.S. Leather And Fur Products Market Growth & Trends:

The U.S. leather and fur products market size is estimated to rise to USD 28.61 billion by 2030, according to a new study by Grand View Research, Inc., progressing at a CAGR of 7.9% from 2025 to 2030. Proactive marketing initiatives by established brands in the country coupled with changing fashion trends are expected to boost market growth over the forecast period.

Leather and fur are used for manufacturing a myriad of different products including women's handbags, traveler bags, personal goods, and apparels, among others. Recent comeback of fur and leather products in popular fashion in urban areas has been a prime factor for steady rise in the demand. In addition, leather and fur product manufacturers have been focusing on providing enhanced shopping experiences and holding marketing campaigns, which is likely to further bolster the growth of the market.

However, the market faces two major challenges in its long-term sustainability, which includes consumer and environmental backlash for the use of animal-derived products and internal competition from products made from artificial leather and faux fur. To address these challenges, major vendors in the market are focusing on partnerships with their contemporaries. Consumer purchasing preferences are anticipated to largely influence the dynamics of the market.

The leather and fur products market in the U.S. is marked by presence of numerous well-known and established brands. While many of these players are large multinational companies, some vendors provide niche products, which has resulted in a highly fragmented marketplace.

U.S. Leather And Fur Products Market Report Highlights:

  • Onset of online shopping portals has had a large impact on product marketing, sales, and delivery of leather and fur products. However, brick and mortar stores continue to be the most preferred distribution channel for the products
  • The leather and fur products market includes a complex and globalized value chain wherein materials and finished products are often traded across national boundaries
  • As of 2015, the types of leathers used worldwide included 34% of sheep, 30% of goat, 23% of cattle, and 13% of pig per animal hide. This, in terms of skin surface, translates to 59% cattle, 20% sheep, 24% goat, and 17% pig
  • Introduction of numerous new products that are manufactured with leather and fur accessories such as eyeglass cases, jewelry cases, and personal electronics cases are expected to augment the personal goods market

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Snapshot
  • 2.2. Segment Snapshot
  • 2.3. Competitive Landscape Snapshot

Chapter 3. U.S. Leather and Fur Products Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
    • 3.1.1. Parent Market Outlook
    • 3.1.2. Related Market Outlook
  • 3.2. Industry Value Chain Analysis
    • 3.2.1. Profit Margin Analysis (Industry-level)
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Driver Analysis
    • 3.3.2. Market Restraint Analysis
    • 3.3.3. Market Opportunities
    • 3.3.4. Market Challenges
  • 3.4. Industry Analysis Tools
    • 3.4.1. Porter's Five Forces Analysis
  • 3.5. Market Entry Strategies

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Consumer Trends and Preferences
  • 4.3. Factors Affecting Buying Decision
  • 4.4. Consumer Ingredient Adoption
  • 4.5. Observations & Recommendations

Chapter 5. U.S. Leather and Fur Products Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. U.S. Leather and Fur Products Market, By Product: Key Takeaways
  • 5.2. Product Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
  • 5.3. Market Estimates & Forecasts, By Product, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.3.1. Leather Luggage
      • 5.3.1.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.3.2. Non-leather Luggage
      • 5.3.2.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.3.3. Women's Leather Handbags
      • 5.3.3.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.3.4. Women's Non-leather Handbags
      • 5.3.4.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.3.5. Leather Personal Goods
      • 5.3.5.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.3.6. Leather & Fur Apparel
      • 5.3.6.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.3.7. Other Products
      • 5.3.7.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. U.S. Leather and Fur Products Market: Competitive Analysis

  • 6.1. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
  • 6.2. Company Categorization
  • 6.3. Participant's Overview
  • 6.4. Financial Performance
  • 6.5. Ingredient Benchmarking
  • 6.6. Company Heat Map Analysis
  • 6.7. Strategy Mapping
  • 6.8. Company Profiles
    • 6.8.1. COACH
      • 6.8.1.1. Company Overview
      • 6.8.1.2. Financial Performance
      • 6.8.1.3. Ingredient Portfolios
      • 6.8.1.4. Strategic Initiatives
    • 6.8.2. LVMH
      • 6.8.2.1. Company Overview
      • 6.8.2.2. Financial Performance
      • 6.8.2.3. Ingredient Portfolios
      • 6.8.2.4. Strategic Initiatives
    • 6.8.3. Kering
      • 6.8.3.1. Company Overview
      • 6.8.3.2. Financial Performance
      • 6.8.3.3. Ingredient Portfolios
      • 6.8.3.4. Strategic Initiatives
    • 6.8.4. Samsonite IP Holdings S.a r.l.
      • 6.8.4.1. Company Overview
      • 6.8.4.2. Financial Performance
      • 6.8.4.3. Ingredient Portfolios
      • 6.8.4.4. Strategic Initiatives
    • 6.8.5. VF Corporation
      • 6.8.5.1. Company Overview
      • 6.8.5.2. Financial Performance
      • 6.8.5.3. Ingredient Portfolios
      • 6.8.5.4. Strategic Initiatives
    • 6.8.6. RIMOWA
      • 6.8.6.1. Company Overview
      • 6.8.6.2. Financial Performance
      • 6.8.6.3. Ingredient Portfolios
      • 6.8.6.4. Strategic Initiatives