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市場調査レポート
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1370789

デジタル教育市場-世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018~2028年、学習タイプ別、コースタイプ別、エンドユーザー別、地域別、競合別分析

Digital Education Market - Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, 2018-2028F Segmented By Learning Type, By Course Type, By End User, By Region and Competition

出版日: | 発行: TechSci Research | ページ情報: 英文 190 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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デジタル教育市場-世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018~2028年、学習タイプ別、コースタイプ別、エンドユーザー別、地域別、競合別分析
出版日: 2023年10月03日
発行: TechSci Research
ページ情報: 英文 190 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

世界のデジタル教育市場は、デジタル化の急速な進展と、ビジネスの成長ニーズに対応するための高等教育機関によるIoT導入の増加により、予測期間中に急拡大すると予測されています。

また、クラウドベースの技術の採用とインターネットの普及の拡大により、学習者はオンライン教育を選択するようになっています。デジタル教育ソリューションのニーズは、スキルアップを求め、継続的な学習機会を追求する専門家の動向の増加により高まっています。また、新興国では、デジタル教育を教育システムの重要な一部として位置付ける政府の取り組みが増加しており、これが世界のデジタル教育市場の成長に寄与しています。低所得層の消費者にとって教育をより安価で便利にするため、デジタル教育のような、より信頼性が高く効果的な教育プラットフォームを検討する企業が増えています。このようなシステムの開拓のために行われた、自習コースや遠隔学習エグゼクティブプログラムなどの数多くのイノベーションは、デジタル教育の利用を強化し、それが予測期間中の市場の成長を促進すると予想されます。

高等教育機関におけるEラーニングへのIoTの採用

市場概要
予測期間 2024~2028年
市場規模 161億7,000万米ドル
2028年の市場規模 955億2,000万米ドル
CAGR 2023~2028年 34.41%
急成長セグメント 学術機関
最大市場 アジア太平洋

モノのインターネット(IoT)は、現代技術と教育アプリケーションの新たな手法です。こうした技術の能力は日々向上しているとはいえ、高等教育機関での利用にはいくつかの制約や困難が伴う。モノのインターネット(IoT)は、米国、英国、日本、中国などほとんどの先進国では導入に成功しているが、サウジアラビアやマレーシアなどの新興国では導入されていないです。現在、デジタル革新、リモートワーク、クラウド利用が急増しているため、デジタル技術への需要が高まり、高等教育機関におけるIoTの導入が急増しています。デジタルトランスフォーメーションの導入に熱心な教育機関の間では、デジタル教育の人気が高まっています。プライバシー、インフラの準備、ネットワークとデータのセキュリティ、教員への財政支援、質の高いユーザー体験の提供といった要因が、ビジネスの生産性、敏捷性の拡大、障害を持つ学生の教育に貢献しています。さらに、IoTの採用は、機械学習(ML)など、Eラーニング・システムの改善に役立つ他のいくつかの新技術を可能にしています。したがって、高等教育機関におけるE-LearningのためのIoT採用の増加は、予測期間中に世界のデジタル教育市場の成長を促進すると予想されます。

政府のイニシアチブの増加

技術開発の継続的な成長は、国内外の教育政策の要となっています。いくつかの国の政府は、若い世代への効果的な教育のための重要なソリューションとしてデジタル教育を採用し始めています。国家デジタル教育アーキテクチャ(NDEAR)やPM eVIDYAプログラムといったインド政府の著名なイニシアチブは、インドにおけるデジタル教育の計画、促進、強化に関連する活動を支援するため、学生や教師を支援しています。さらに、デジタル教育アクションプラン(2021~2027年)などの欧州連合(EU)の新たな政策イニシアティブは、加盟国の教育・訓練システムのデジタル時代への移行を支援することを目的として、欧州における非常に効果的なデジタル教育エコシステムの構築を促進しています。さらに、政府関連団体は、学生の学習体験を向上させるという枠組みの下で、万人による、万人と共に、万人のための学習という概念に取り組んでいます。この枠組みの下で、政府はデジタル教育に取り組むため、いくつかのプログラムや、基準を定めたデジタル教育ガイドラインを開始しています。学習体験をより充実したものにする革新的な手法を提供する、いくつかのデジタル教育ソリューションやプラットフォームの立ち上げにより、支援は急増しています。さらに、ユネスコによる教育政策におけるICTのガイドラインや、多くの課題に対処するためのマスタープランの実施は、今日の世界におけるデジタル教育の範囲をさらに促進しています。このように、政府のイニシアチブの高まりが、予測期間中の世界のデジタル教育市場の成長を促進しています。

インターネットの普及

インターネットの世界の普及に伴い、企業は急速にスマートデバイスや多くのデジタルソリューションを日々のライフスタイルに取り入れています。インターネット・ユーザーも増加の一途をたどっており、エンターテインメントから教育まで、さまざまな面で消費者の役に立っています。このため、世界的に広がるスキル格差を克服するためのオンライン学習の導入が増加しています。例えば、2022年10月の世界のインターネット・ユーザー数は約51億8,000万人で、これは2023年第2四半期の現在の世界人口の64.6%に相当します。2023年4月までの過去数年間で、インターネット接続人口は1億4,700万人近く増加しており、インターネット・ユーザーは増え続けています。スマートデバイスの存在と高速インターネットの利用可能性は、同時にいくつかのデジタル教育プラットフォームの導入需要を急増させています。消費者は、変化し続ける今日の労働市場に対応するため、オンライン・コースへのアクセスを増やしています。加えて、新興国では、新しいオンライン学習を提供するのに役立つ新技術の導入が進んでいます。例えば、オンライン学習プラットフォームのCourseraのような企業は、2021年に約2,000万人の新規学生登録を記録しました。この登録者数の増加は、インターネットベースの教育に対する需要の高まりによるものです。実際には、インターネットや電子機器が利用できるようになったため、ほとんどの教育機関が複数の遠隔教育プログラムを立ち上げており、企業も個人もデジタル教育に依存せざるを得なくなっています。インターネットを利用する個人の数は増加しており、その結果、ほとんどの新興国は新しい時代としてデジタル化に注目しています。さらに、OTTプラットフォーム上に無料のチュートリアルや教育ビデオがいくつも存在することが、低所得層の消費者にインターネットベースのオンライン教育を学習モードとして採用するよう促しています。そのため、インターネットの普及が予測期間中の世界デジタル教育市場の成長に寄与しています。

企業プロファイル

Udacity, Inc.、NetDragon Websoft Holdings Limited(EdModo, Inc.)、Coursera Inc.、Pluralsight LLC、Udemy, Inc.、FutureLearn Ltd.、EdX, Inc.、Brain4ce Education Solutions Pvt.(Edureka)、Jigsaw Academy、LinkedIn Learningなどが、世界のデジタル教育市場の成長を牽引する主要参入企業です。

調査範囲:

本レポートでは、世界のデジタル教育市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています:

デジタル教育市場:学習タイプ別

  • 講師主導型オンライン教育
  • 自習型オンライン教育

デジタル教育市場:コースタイプ別

  • 起業・経営コース
  • 科学技術コース
  • その他

デジタル教育市場:エンドユーザー別

  • 教育機関
  • 企業
  • 政府機関
  • 個人学習者
  • その他

デジタル教育市場、地域別

  • アジア太平洋
  • 中国
  • 日本
  • インド
  • オーストラリア
  • 韓国
  • 北米
  • 米国
  • カナダ
  • メキシコ
  • 欧州
  • 英国
  • ドイツ
  • フランス
  • スペイン
  • イタリア
  • スウェーデン
  • 中東・アフリカ
  • イスラエル
  • トルコ
  • サウジアラビア
  • アラブ首長国連邦
  • 南米
  • ブラジル
  • アルゼンチン
  • コロンビア

競合情勢

  • 企業プロファイル:世界のデジタル教育市場に参入している主要企業の詳細分析

利用可能なカスタマイズ:

  • TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供します。レポートでは以下のカスタマイズが可能です。

企業情報

  • 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

目次

第1章 サービス概要

  • 市場の定義
  • 市場の範囲
    • 対象市場
    • 調査対象年
    • 主要市場セグメンテーション

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 世界のデジタル教育市場に対するCOVID-19の影響

第5章 顧客の声

第6章 デジタル教育の世界市場展望

  • 市場規模と予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 学習タイプ別(講師主導型オンライン教育、自習型オンライン教育)
    • コースタイプ別(起業・経営コース、科学技術コース、その他)
    • エンドユーザー別(教育機関、企業、政府機関、個人学習者、その他)
    • 地域別
    • 企業別
  • 市場マップ

第7章 北米のデジタル教育市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • 学習タイプ別
    • コースタイプ別
    • エンドユーザー別
    • 国別
  • 北米:国別分析
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ

第8章 アジア太平洋のデジタル教育市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • 学習タイプ別
    • コースタイプ別
    • エンドユーザー別
    • 国別
  • アジア太平洋:国別分析
    • 中国
    • 日本
    • 韓国
    • インド
    • オーストラリア

第9章 欧州のデジタル教育市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • 学習タイプ別
    • コースタイプ別
    • エンドユーザー別
    • 国別
  • 欧州:国別分析
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • イタリア
    • スペイン
    • スウェーデン

第10章 南米のデジタル教育市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • 学習タイプ別
    • コースタイプ別
    • エンドユーザー別
    • 国別
  • 南米:国別分析
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • コロンビア

第11章 中東・アフリカのデジタル教育市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • 学習タイプ別
    • コースタイプ別
    • エンドユーザー別
    • 国別
  • 中東・アフリカ:国別分析
    • イスラエル
    • トルコ
    • アラブ首長国連邦
    • サウジアラビア

第12章 市場力学

  • 促進要因
  • 課題

第13章 市場動向と発展

第14章 企業プロファイル

  • Udacity, Inc.
  • NetDragon Websoft Holdings Limited(EdModo, Inc.)
  • Coursera Inc.
  • Pluralsight LLC
  • Udemy, Inc.
  • FutureLearn Ltd.
  • EdX, Inc.
  • Brain4ce Education Solutions Pvt. Ltd.(Edureka)
  • Jigsaw Academy
  • LinkedIn Learning

第15章 戦略的提言

第16章 調査会社について・免責事項

(注:企業リストはお客様のご要望に応じてカスタマイズ可能です。)

目次
Product Code: 4901

The global digital education market is predicted to proliferate during the forecast period due to the rapid growth in digitalization and increasing adoption of IoT by higher educational institutions to meet the need for growing business. In addition, the growing adoption of cloud-based technology and internet penetration has enabled the learners to opt for online education. The need for digital education solutions is increasing due to the growing trend of professionals seeking for upskilling and pursuing ongoing learning opportunities. Additionally, increasing government initiatives in emerging economies for digital education as an essential part of education system are attributing the growth of the global digital education market. To make education more affordable and convenient for low-income consumers, businesses are increasingly considering more reliable and effective education platforms such as digital educations. Numerous innovations carried out for the development of such systems, including self-paced learning courses and distance learning executive programs are expected to enhance the utilization of digital education, which, in turn, will drive the growth of the market during the forecast period.

Digital education entails digital learning. Digital education is a form of learning that is aided by digital technology or instructional strategies that effectively utilize digital technology. A digital education is a technique or method of learning which involves technology and digital devices. This is a new and broad technical sphere which aids any student attain knowledge and gain information from any corner across the country. The digital education occurs across all learning areas and domains that has witnessed significant growth in the last few years. Moreover, it is the application of sophisticated digital technology for teaching and learning in both official and informal educational settings within a community. In addition, digital technologies are a powerful instrument that can help improve education in various ways, such as making it easier for instructors to generate instructional materials and providing new methods for people to learn and collaborate. Moreover, digital education fosters creativity and gives students a sense of success, encouraging additional learning by thinking outside traditional techniques. Digital education is gaining popularity as businesses are facilitating digital technologies applications in education to improve teaching productivity, create virtual classroom, promote distance learning, aids in building knowledge, understanding skills, and transformed the innovative way of learning. Numerous benefits of digital education such as personalized learning, gamification, self-directed learning, and blended learning improves digital literacy. Furthermore, the proliferation of various digital education platforms across the globe are enabling remote organizations and individuals to access a complete library of online resources.

Adoption of IoT for E-Learning in Higher Educational Institutes

Market Overview
Forecast Period2024-2028
Market Size 2022USD 16.17 Billion
Market Size 2028USD 95.52 Billion
CAGR 2023-202834.41%
Fastest Growing SegmentAcademic Institutions
Largest MarketAsia-Pacific

The internet of things (IoT) is an emerging methodology of modern technology and educational applications. Even though these technologies capabilities are growing every day, there are still several restrictions and difficulties associated with using them in higher education institutions. The Internet of Things (IoT) is successfully deployed in most developed nations such as the United States, the United Kingdom, Japan, and China, but not in emerging nations such as Saudi Arabia and Malaysia. The current surge of digital innovation, remote work, and cloud usage has increased the demand for digital technologies and surge in the adoption of IoT in higher educational institutes. Digital education is becoming increasingly popular among institutions that are eager to embrace digital transformation. Factors such as privacy, infrastructure readiness, network and data security, financial support for faculty, and the provision of a high-quality user experience have contributed to the expansion of business productivity, agility, and the education of students with disabilities. Moreover, the adoption of IoT is enabling several other emerging technologies such as machine learning (ML) that are helping in improving E-Learning systems. Therefore, the increasing adoption of IoT for E-Learning in higher educational institutes is expected to drive the growth of the global digital education market during the forecast period.

Increasing Government Initiatives

The continuous growth in technology development has become a cornerstone of national and international education policy. Governments of several countries have started adopting digital education as a key solution for an effective education to the young generation. The Government of India's prominent initiatives such as National Digital Educational Architecture (NDEAR) and PM eVIDYA Program are aiding students and teachers to support activities related to plan, promote, and strengthen digital education in India. In addition, renewed European Union (EU) policy initiatives such as Digital Education Action Plan (2021-2027) are fostering the creation of a highly effective digital education ecosystem in Europe with the goal of aiding member states education and training systems in their transition to the digital era. Moreover, government associations are working upon the concept of learning by all, with all, and for all under the framework to adapt the enhanced learning experience for the students. Under this framework the government has initiated several programs and digital education guidelines with standards to address digital education. The support has proliferated with the launch of several digital education solutions and platforms that offer an innovative technique to make learning experience more enhanced. Furthermore, the implementation of guidelines for ICT in education policies and masterplans by UNESCO to address many challenges are further promoting the scope of digital education in today's world. Thus, increasing government initiatives are driving the growth of the global digital education market during the forecast period.

Growing Internet Penetration

With the growing penetration of the Internet across the world, enterprises are rapidly adopting smart devices and many digital solutions into their daily lifestyle. Internet users continue to grow too, that has helped consumers in many ways from entertainment to education. This has increased the adoption of online learning to overcome the widening global skill gaps. For instance, in October 2022, there were around 5.18 billion internet users around the world, equivalent to 64.6 percent of today's world populations in Q2 2023. The internet users are continuing to grow as connected population grew by close to 147 million users in the last years to April 2023. The presence of smart devices and availability of hi-speed internet has simultaneously proliferated the demand for adopting several digital educational platforms. Consumers are increasingly accessing online courses to aid in navigating today's ever changing labor market. Inadditon, emerging economies are increasingly adopting to new technologies which is helping in delivering a new online learning. For instance, enterprises such as Coursera, an online learning platform recorded around 20 million new student registrations in 2021. This increase in registration is due to the rising demand for internet-based education. In practice, companies along with individuals are compelled to rely more heavily on digital education as most educational intuitions have launched several distance learning programs due to the availability of internet and electronic devices. The number of individuals utilizing the internet has increased, as a result most emerging economies are now focusing on digitalization as a new era. Furthermore, the presence of several free tutorials and educational videos over OTT platforms has encouraged the low-income consumers to adopt internet-based online education as a mode of learning. Therefore, growing internet penetration is attributed to the growth of the global digital education market during the forecast period.

Market Segmentation

The global digital education market is segmented into learning type, course type, end user, and region. Based on learning type, the market is segmented into instructor-led online education and self-paced online education. Based on course type, the market is segmented into entrepreneurship and business management courses, science and technology courses, and others. Based on end user, the market is further split into academic institutions, enterprises, government organizations, individual learners, and others.

Company Profiles

Udacity, Inc., NetDragon Websoft Holdings Limited (EdModo, Inc.), Coursera Inc., Pluralsight LLC, Udemy, Inc., FutureLearn Ltd., EdX, Inc., Brain4ce Education Solutions Pvt. Ltd. (Edureka), Jigsaw Academy, and LinkedIn Learning are among the major players that are driving the growth of the global digital education market.

Report Scope:

In this report, the global digital education market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:

Digital Education Market, By Learning Type:

  • Instructor-Led Online Education
  • Self-Paced Online Education

Digital Education Market, By Course Type:

  • Entrepreneurship and Business Management Courses
  • Science and Technology Courses
  • Others

Digital Education Market, By End User:

  • Academic Institutions
  • Enterprises
  • Government Organizations
  • Individual Learners
  • Others

Digital Education Market, By Region:

  • Asia-Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • Australia
  • South Korea
  • North America
  • United States
  • Canada
  • Mexico
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • Sweden
  • Middle East & Africa
  • Israel
  • Turkey
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Colombia

Competitive Landscape

  • Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the global digital education market.

Available Customizations:

  • With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:

Company Information

  • Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).

Table of Contents

1. Service Overview

  • 1.1. Market Definition
  • 1.2. Scope of the Market
    • 1.2.1. Markets Covered
    • 1.2.2. Years Considered for Study
    • 1.2.3. Key Market Segmentations

2. Research Methodology

3. Executive Summary

4. Impact of COVID-19 on Global Digital Education Market

5. Voice of Customer

6. Global Digital Education Market Outlook

  • 6.1. Market Size & Forecast
    • 6.1.1. By Value
  • 6.2. Market Share & Forecast
    • 6.2.1. By Learning Type (Instructor-Led Online Education, Self-Paced Online Education)
    • 6.2.2. By Course Type (Entrepreneurship and Business Management Courses, Science and Technology Courses, Others)
    • 6.2.3. By End User (Academic Institutions, Enterprises, Government Organizations, Individual Learners, Others)
    • 6.2.4. By Region
    • 6.2.5. By Company
  • 6.3. Market Map

7. North America Digital Education Market Outlook

  • 7.1. Market Size & Forecast
    • 7.1.1. By Value
  • 7.2. Market Share & Forecast
    • 7.2.1. By Learning Type
    • 7.2.2. By Course Type
    • 7.2.3. By End User
    • 7.2.4. By Country
  • 7.3. North America: Country Analysis
    • 7.3.1. United States Digital Education Market Outlook
      • 7.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 7.3.1.1.1. By Value
      • 7.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 7.3.1.2.1. By Learning Type
        • 7.3.1.2.2. By Course Type
        • 7.3.1.2.3. By End User
    • 7.3.2. Canada Digital Education Market Outlook
      • 7.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 7.3.2.1.1. By Value
      • 7.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 7.3.2.2.1. By Learning Type
        • 7.3.2.2.2. By Course Type
        • 7.3.2.2.3. By End User
    • 7.3.3. Mexico Digital Education Market Outlook
      • 7.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 7.3.3.1.1. By Value
      • 7.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 7.3.3.2.1. By Learning Type
        • 7.3.3.2.2. By Course Type
        • 7.3.3.2.3. By End User

8. Asia-Pacific Digital Education Market Outlook

  • 8.1. Market Size & Forecast
    • 8.1.1. By Value
  • 8.2. Market Share & Forecast
    • 8.2.1. By Learning Type
    • 8.2.2. By Course Type
    • 8.2.3. By End User
    • 8.2.4. By Country
  • 8.3. Asia-Pacific: Country Analysis
    • 8.3.1. China Digital Education Market Outlook
      • 8.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.1.1.1. By Value
      • 8.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.1.2.1. By Learning Type
        • 8.3.1.2.2. By Course Type
        • 8.3.1.2.3. By End User
    • 8.3.2. Japan Digital Education Market Outlook
      • 8.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.2.1.1. By Value
      • 8.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.2.2.1. By Learning Type
        • 8.3.2.2.2. By Course Type
        • 8.3.2.2.3. By End User
    • 8.3.3. South Korea Digital Education Market Outlook
      • 8.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.3.1.1. By Value
      • 8.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.3.2.1. By Learning Type
        • 8.3.3.2.2. By Course Type
        • 8.3.3.2.3. By End User
    • 8.3.4. India Digital Education Market Outlook
      • 8.3.4.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.4.1.1. By Value
      • 8.3.4.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.4.2.1. By Learning Type
        • 8.3.4.2.2. By Course Type
        • 8.3.4.2.3. By End User
    • 8.3.5. Australia Digital Education Market Outlook
      • 8.3.5.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.5.1.1. By Value
      • 8.3.5.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.5.2.1. By Learning Type
        • 8.3.5.2.2. By Course Type
        • 8.3.5.2.3. By End User

9. Europe Digital Education Market Outlook

  • 9.1. Market Size & Forecast
    • 9.1.1. By Value
  • 9.2. Market Share & Forecast
    • 9.2.1. By Learning Type
    • 9.2.2. By Course Type
    • 9.2.3. By End User
    • 9.2.4. By Country
  • 9.3. Europe: Country Analysis
    • 9.3.1. Germany Digital Education Market Outlook
      • 9.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.1.1.1. By Value
      • 9.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.1.2.1. By Learning Type
        • 9.3.1.2.2. By Course Type
        • 9.3.1.2.3. By End User
    • 9.3.2. United Kingdom Digital Education Market Outlook
      • 9.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.2.1.1. By Value
      • 9.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.2.2.1. By Learning Type
        • 9.3.2.2.2. By Course Type
        • 9.3.2.2.3. By End User
    • 9.3.3. France Digital Education Market Outlook
      • 9.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.3.1.1. By Value
      • 9.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.3.2.1. By Learning Type
        • 9.3.3.2.2. By Course Type
        • 9.3.3.2.3. By End User
    • 9.3.4. Italy Digital Education Market Outlook
      • 9.3.4.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.4.1.1. By Value
      • 9.3.4.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.4.2.1. By Learning Type
        • 9.3.4.2.2. By Course Type
        • 9.3.4.2.3. By End User
    • 9.3.5. Spain Digital Education Market Outlook
      • 9.3.5.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.5.1.1. By Value
      • 9.3.5.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.5.2.1. By Learning Type
        • 9.3.5.2.2. By Course Type
        • 9.3.5.2.3. By End User
    • 9.3.6. Sweden Digital Education Market Outlook
      • 9.3.6.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.6.1.1. By Value
      • 9.3.6.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.6.2.1. By Learning Type
        • 9.3.6.2.2. By Course Type
        • 9.3.6.2.3. By End User

10. South America Digital Education Market Outlook

  • 10.1. Market Size & Forecast
    • 10.1.1. By Value
  • 10.2. Market Share & Forecast
    • 10.2.1. By Learning Type
    • 10.2.2. By Course Type
    • 10.2.3. By End User
    • 10.2.4. By Country
  • 10.3. South America: Country Analysis
    • 10.3.1. Brazil Digital Education Market Outlook
      • 10.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.1.1.1. By Value
      • 10.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.1.2.1. By Learning Type
        • 10.3.1.2.2. By Course Type
        • 10.3.1.2.3. By End User
    • 10.3.2. Argentina Digital Education Market Outlook
      • 10.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.2.1.1. By Value
      • 10.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.2.2.1. By Learning Type
        • 10.3.2.2.2. By Course Type
        • 10.3.2.2.3. By End User
    • 10.3.3. Colombia Digital Education Market Outlook
      • 10.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.3.1.1. By Value
      • 10.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.3.2.1. By Learning Type
        • 10.3.3.2.2. By Course Type
        • 10.3.3.2.3. By End User

11. Middle East & Africa Digital Education Market Outlook

  • 11.1. Market Size & Forecast
    • 11.1.1. By Value
  • 11.2. Market Share & Forecast
    • 11.2.1. By Learning Type
    • 11.2.2. By Course Type
    • 11.2.3. By End User
    • 11.2.4. By Country
  • 11.3. Middle East & Africa: Country Analysis
    • 11.3.1. Israel Digital Education Market Outlook
      • 11.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 11.3.1.1.1. By Value
      • 11.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 11.3.1.2.1. By Learning Type
        • 11.3.1.2.2. By Course Type
        • 11.3.1.2.3. By End User
    • 11.3.2. Turkey Digital Education Market Outlook
      • 11.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 11.3.2.1.1. By Value
      • 11.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 11.3.2.2.1. By Learning Type
        • 11.3.2.2.2. By Course Type
        • 11.3.2.2.3. By End User
    • 11.3.3. UAE Digital Education Market Outlook
      • 11.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 11.3.3.1.1. By Value
      • 11.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 11.3.3.2.1. By Learning Type
        • 11.3.3.2.2. By Course Type
        • 11.3.3.2.3. By End User
    • 11.3.4. Saudi Arabia Digital Education Market Outlook
      • 11.3.4.1. Market Size & Forecast
        • 11.3.4.1.1. By Value
      • 11.3.4.2. Market Share & Forecast
        • 11.3.4.2.1. By Learning Type
        • 11.3.4.2.2. By Course Type
        • 11.3.4.2.3. By End User

12. Market Dynamics

  • 12.1. Drivers
  • 12.2. Challenges

13. Market Trends & Developments

14. Company Profiles

  • 14.1. Udacity, Inc.
    • 14.1.1. Business Overview
    • 14.1.2. Key Revenue (If Available)
    • 14.1.3. Recent Developments
    • 14.1.4. Key Personnel
    • 14.1.5. Key Product/Service Offered
  • 14.2. NetDragon Websoft Holdings Limited (EdModo, Inc.)
    • 14.2.1. Business Overview
    • 14.2.2. Key Revenue (If Available)
    • 14.2.3. Recent Developments
    • 14.2.4. Key Personnel
    • 14.2.5. Key Product/Service Offered
  • 14.3. Coursera Inc.
    • 14.3.1. Business Overview
    • 14.3.2. Key Revenue (If Available)
    • 14.3.3. Recent Developments
    • 14.3.4. Key Personnel
    • 14.3.5. Key Product/Service Offered
  • 14.4. Pluralsight LLC
    • 14.4.1. Business Overview
    • 14.4.2. Key Revenue (If Available)
    • 14.4.3. Recent Developments
    • 14.4.4. Key Personnel
    • 14.4.5. Key Product/Service Offered
  • 14.5. Udemy, Inc.
    • 14.5.1. Business Overview
    • 14.5.2. Key Revenue (If Available)
    • 14.5.3. Recent Developments
    • 14.5.4. Key Personnel
    • 14.5.5. Key Product/Service Offered
  • 14.6. FutureLearn Ltd.
    • 14.6.1. Business Overview
    • 14.6.2. Key Revenue (If Available)
    • 14.6.3. Recent Developments
    • 14.6.4. Key Personnel
    • 14.6.5. Key Product/Service Offered
  • 14.7. EdX, Inc.
    • 14.7.1. Business Overview
    • 14.7.2. Key Revenue (If Available)
    • 14.7.3. Recent Developments
    • 14.7.4. Key Personnel
    • 14.7.5. Key Product/Service Offered
  • 14.8. Brain4ce Education Solutions Pvt. Ltd. (Edureka)
    • 14.8.1. Business Overview
    • 14.8.2. Key Revenue (If Available)
    • 14.8.3. Recent Developments
    • 14.8.4. Key Personnel
    • 14.8.5. Key Product/Service Offered
  • 14.9. Jigsaw Academy
    • 14.9.1. Business Overview
    • 14.9.2. Key Revenue (If Available)
    • 14.9.3. Recent Developments
    • 14.9.4. Key Personnel
    • 14.9.5. Key Product/Service Offered
  • 14.10. LinkedIn Learning
    • 14.10.1. Business Overview
    • 14.10.2. Key Revenue (If Available)
    • 14.10.3. Recent Developments
    • 14.10.4. Key Personnel
    • 14.10.5. Key Product/Service Offered

15. Strategic Recommendations

16. About Us & Disclaimer

(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)