デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1355304

ベビー用チャイルドシート市場- 世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018~2028年

Baby Car Seat Market - Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, 2018-2028F Segmented By Product Type, By Technology, By Price Range, By Distribution Channel, By Region, Competition

出版日: | 発行: TechSci Research | ページ情報: 英文 182 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=157.84円

こちらのレポートには、数時間(ご購入金額の10%)分のアナリストへの質問/追加調査サービスが含まれております。

ベビー用チャイルドシート市場- 世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018~2028年
出版日: 2023年09月11日
発行: TechSci Research
ページ情報: 英文 182 Pages
納期: 2~3営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

世界のベビー用チャイルドシート市場は、核家族化の動向、死亡事故防止のためのベビー用チャイルドシート使用の増加、eコマース・プラットフォームの台頭、ベビー用チャイルドシートなどのベビー用安全用品に対する両親の投資意欲の高まりなどにより、堅調な成長を遂げています。

さらに、メーカーが製品の単純な持ち運び機能よりも利便性を重視することで、デジタル安全システムが完全に統合されたベビー用チャイルドシートのようなベビー用安全製品に対する消費者の認識が高まっています。したがって、上記の要因が、予測期間中、世界中のベビー用チャイルドシート市場の需要を牽引しています。

ベビー用チャイルドシートは、乳幼児や子供を安全に乗せることを目的としています。ベビー用チャイルドシートは、車内での子供の安全を確保するために適切なサポートを提供するために使用されます。ベビー用チャイルドシートは、お子様の身長や体重に合わせて、さまざまなモデルが用意されています。ベビー用チャイルドシートには、乳児用、幼児用、ブースター用、コンバーチブルシートなど、いくつかの種類があります。乳児用ベビー用チャイルドシートでは、乳児は背中側を向いて座るため、新生児の体を最大限に保護することができます。幼児用ベビー用チャイルドシートは、赤ちゃんが幼児期に達したときに使用するもので、このタイプのシートでは、赤ちゃんが前向きになって座ることができます。ブースターシートには拘束具はなく、車のシートベルトが適切にフィットするように位置を上げるだけです。コンバーチブル・ベビー用チャイルドシートは、後ろ向きでも前向きでも使えるように設計されています。このタイプのシートは重く、持ち運びが不便なので、新生児には適していません。

CDC(米国疾病予防管理センター)によると、2020年に米国で発生した自動車事故では、12歳以下の同乗者であった607人の子どもが、63,000人以上の負傷者と共に死亡しました。自動車事故で死亡した子どもの38%はシートベルトを締めていなかっています。保護者は、子どもの年齢と体格に合った補助椅子、ベビー用チャイルドシート、シートベルトをきちんと着用させることで、死亡事故や重傷のリスクを減らすことができます。シートベルトのみを使用する場合と比較すると、ベビー用チャイルドシートを使用することで、事故による子どもの被害リスクは71~82%低下します。シートベルトのみの使用と比較した場合、ブースターシートを使用すると、4~8歳の子供では重大事故のリスクが45%低下します。従って、ベビー用チャイルドシートの使用による事故の減少は、予測期間中、ベビー用チャイルドシートの需要を世界的に牽引すると予想されます。

市場概要
予測期間 2024~2028年
市場規模 52億米ドル
2028年の市場規模 71億米ドル
CAGR 2023~2028年 4.7%
急成長セグメント オンライン
最大市場 欧州

ベビー用チャイルドシートに対する意識の高まりが市場成長を後押し

ベビー用チャイルドシートの需要を拡大し、ひいてはベビー用チャイルドシート市場を拡大させた主な要因は、子供の安全に対する親の意識の高まり、政府の厳しい規制、子供をどこにでも運ぶことができるベビーシートの入手のしやすさなどです。さらに、ベビー用チャイルドシートの使用率の低さによる交通事故死者数の増加により、ベビー用チャイルドシートを使用することの利点が人々に認識されるようになっています。ここ数年、各国のベビー用チャイルドシート規制がビジネスの成長を後押ししています。たとえば、英国の規制では、身長135cm未満の子どもはすべて、適切なサイズのベビー用チャイルドシートで移動することが義務付けられています。フランスやドイツなど多くの国では、身長150cm未満の子どもはベビー用チャイルドシートに乗ることが義務付けられています。このように、車内でのベビー用チャイルドシート使用に対する保護者の意識の高まりが、予測期間中の世界のベビー用チャイルドシート市場の収益成長を促進しています。

ベビー用チャイルドシートの安全性向上が市場拡大を後押し

ベビー用チャイルドシートは、子供の安全に対する親の関心の高まりにより拡大しています。今後数年間は、ライフスタイルの変化や、特に子どもの安全に対する関心の高まりにより、世界的にベビー用チャイルドシートの需要が拡大すると予測されます。また、両親の共稼ぎが進んだことで、中流家庭の消費力が向上し、経済的に困窮することなくベビー用チャイルドシートのような安全関連製品を購入できるようになっています。その結果、親はより幅広い種類のベビー用安全器具から選べるようになり、購買力が高まっています。さらに、政府機関や非営利団体(NGO)が子どもの安全に対する意識を高め、ベビー用チャイルドシートの正しい使い方や取り付け方について保護者を教育する取り組みも増えています。したがって、子どもの安全に対する関心の高まりが、予測期間中のベビー用チャイルドシート市場の成長を促進すると予想されます。

ベビー用チャイルドシートの利点が市場成長を牽引

ベビー用チャイルドシートは、自動車で移動する乳幼児にとって最も安全な選択肢です。ベビー用チャイルドシートの利用には様々な利点があります。例えば、赤ちゃんは車での移動中、車の障害や急停止に耐えることができないため、ベビー用チャイルドシートを使用することで事故の可能性が低くなります。通常のシートは不安定で、赤ちゃんに正しくフィットしないため、このようなベビー用チャイルドシートは効果的に乳児を保護することができます。多くの事故は、親が運転中に子供を拾い上げたり、物で遊んだりして気をそらすために起こる。このようなベビー用チャイルドシートがあれば、赤ちゃんを長い間乗せておくことができます。このようなシートがあれば、親は日常の移動や作業を簡単かつ迅速にこなすことができます。これさえあれば、乳幼児を車に乗せることができます。破損の心配がないため、親が通常の作業を行い、必要な場所に行くことが容易になります。そのため、予測期間中、世界的にベビー用チャイルドシートに関連するさまざまな利点により、ベビー用チャイルドシートの需要は新世代の両親の間で急成長しています。

市場セグメンテーション

世界のベビー用チャイルドシート市場は、製品タイプ、技術、価格帯、流通チャネルに基づいて区分されます。製品タイプに基づき、市場は乳児用シート、幼児用シート、ブースターシート、コンバーチブルシートに分けられます。技術に基づくと、市場はさらにスマートと非スマートに二分されます。価格帯によって、市場はさらに低、中、高に分けられます。流通チャネルに基づくと、市場はスーパーマーケット/ハイパーマーケット、専売店、マルチブランドストア、オンラインストア、その他(直販など)に細分化されます。市場セグメンテーションはまた、北米、欧州、アジア太平洋、南米、中東&アフリカに分け、地域別の市場セグメンテーションを考案するために調査しています。

企業プロファイル

Dorel Industries Inc.、Goodbaby International Holdings、Artsana S.p.A.、Monahan Products LLC(UPPAbaby)、Renolux France Industrie SAS、Britax Child Safety, Inc.、Mothercare plc、Diono LLC、Nuna International BV、ZhenJiang YKO Child Product Co.Ltd.などが、世界のベビー用チャイルドシート市場における主要市場参入企業です。

調査範囲

ベビー用チャイルドシートの世界市場:製品タイプ別

  • 乳児用シート
  • 幼児用シート
  • ブースターシート
  • コンバーチブルシート

ベビー用チャイルドシートの世界市場:技術別

  • スマート
  • 非スマート

ベビー用チャイルドシートの世界市場:価格帯別

  • 低価格

ベビー用チャイルドシートの世界市場:流通チャネル別

  • スーパーマーケット/ハイパーマーケット
  • 専売店
  • マルチブランド店
  • オンラインストア
  • その他

ベビー用チャイルドシートの世界市場:地域別

  • アジア太平洋
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • フランス
    • 英国
    • イタリア
    • スペイン
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • コロンビア
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • 南アフリカ
    • トルコ

競合情勢

企業プロファイル:ベビー用チャイルドシートの世界市場における主要企業の詳細分析。

利用可能なカスタマイズ

TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。レポートでは以下のカスタマイズが可能です。

企業情報

  • 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

目次

イントロダクション

  • 製品概要
  • レポートの主なハイライト
  • 市場範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 調査対象期間

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 顧客の声分析(B2Cモデル分析)

  • ブランド認知度
  • 購買決定に影響を与える要因
  • 直面する課題

第5章 ベビー用チャイルドシートの世界市場展望

  • 市場規模と予測
    • 金額別
    • 数量別
  • 市場シェアと予測
    • 製品タイプ別(乳児用シート、幼児用シート、ブースターシート、コンバーチブルシート)
    • 技術別(スマート、非スマート)
    • 価格帯別(低価格、中価格、高価格)
    • 流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専売店、複数ブランド店、オンラインストア、その他(直販など))
    • 地域別
    • 上位5社別、その他(2022年)
  • ベビー用チャイルドシートの世界市場マッピングと機会評価
    • 製品タイプ別
    • 技術別
    • 価格帯別
    • 流通チャネル別
    • 地域別

第6章 北米のベビー用チャイルドシート市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
    • 数量別
  • 市場シェアと予測
    • 製品タイプ別
    • 技術別
    • 価格帯別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第7章 欧州のベビー用チャイルドシート市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
    • 数量別
  • 市場シェアと予測
    • 製品タイプ別
    • 技術別
    • 価格帯別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第8章 アジア太平洋のベビー用チャイルドシート市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
    • 数量別
  • 市場シェアと予測
    • 製品タイプ別
    • 技術別
    • 価格帯別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第9章 中東・アフリカのベビー用チャイルドシート市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
    • 数量別
  • 市場シェア・予測
    • 製品タイプ別
    • 技術別
    • 価格帯別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第10章 南米のベビー用チャイルドシート市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
    • 数量別
  • 市場シェアと予測
    • 製品タイプ別
    • 技術別
    • 価格帯別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第11章 市場力学

  • 促進要因
    • チャイルドセーフティ製品の拡大
    • 世界の自動車死亡事故の増加
    • ベビー用チャイルドシートの利点
  • 課題
    • ベビー用チャイルドシートの高価格
    • 乳幼児用ベビー用チャイルドシートの重要性に関する知識不足

第12章 ベビー用チャイルドシートの世界市場に対するCOVID-19の影響

第13章 市場動向と発展

  • ベビー用チャイルドシートの使用に対する意識の高まり
  • スマートベビー用チャイルドシートの技術革新の増加
  • ベビー用チャイルドシートに関する消費者教育のための組織による取り組みの増加
  • Eコマース・プラットフォームの人気上昇
  • ベビー用チャイルドシートに対する現代の親の支出の増加

第14章 ポーターのファイブ・フォース・モデル

  • 競争企業間の敵対関係
  • 買い手の交渉力
  • 供給企業の交渉力
  • 新規参入業者の脅威
  • 代替品の脅威

第15章 SWOT分析

  • 強み
  • 弱み
  • 機会
  • 脅威

第16章 競合情勢

  • Dorel Industries Inc.
  • Goodbaby International Holdings
  • Artsana S.p.A.
  • Monahan Products LLC(UPPAbaby)
  • Renolux France Industrie SAS
  • Britax Child Safety, Inc.
  • Mothercare plc
  • Diono LLC
  • Nuna International BV
  • ZhenJiang YKO Child Product Co. Ltd.

第17章 戦略的提言/アクションプラン

  • 重点分野
  • ターゲット製品タイプ
  • ターゲット流通チャネル

第18章 調査会社・免責事項

(注:企業リストは、クライアントの要件に基づいてカスタマイズすることができます)

目次
Product Code: 14916

The global baby car seat market is witnessing robust growth owing to the shifting trend toward nuclear families, increasing use of car seats to prevent fatal accidents, rising e-commerce platforms, and rising investments of parents toward baby safety products such as car seats are driving the baby car seat market. Moreover, the manufacturers' concentration on convenience over a product's simple carrying capabilities has raised consumer perception toward baby safety products such as baby car seats with fully integrated digital safety systems. Therefore, the above-mentioned factors are driving the demand for the baby car seat market across the globe during the forecast period.

Baby car seats are a type of child restraint intended to ensure that infants or children ride safely. A baby car seat is used to provide appropriate support to ensure the child's safety in the car. Different models of car seats are available for children of different ages as per their heights and weights. There are several different types of car seats, including infant seats, toddler seats, booster seats, and convertible seats. In infant car seats, the infant is sitting facing the back, which offers the body of the newborn the greatest amount of protection. The toddler car seat is for when the baby reaches the toddler stage, this type of seat allows the baby to face forward. facing. Booster seats have no restraints instead, they only raise their position such that the car's seat belt fits them properly. Convertible car seats are designed to work in both rear-facing and forward-facing modes These seats are heavier and less portable and they are not appropriate for newborns.

According to CDC (Centers for Disease Control and Prevention), , 607 child passengers who were 12 years old or younger died , along with over 63,000 injuries, in motor vehicle accidents in the United States in 2020. 38% of the children died in car accidents who were not buckled up. Parents can reduce the risk of fatalities and serious injuries by making sure children are secured properly in booster seats, car seats, and seat belts that are appropriate for their age and size. Compared to using a seat belt alone, using a car seat lowers children's risk of harm in an accident by 71-82%. When compared to using a seat belt alone, using a booster seat lowers the risk of a serious accident by 45% for children aged 4 to 8. Therefore, the reduction in accidents due to the use of baby car seats is expected to drive the demand for baby car seats globally during the forecast period.

Market Overview
Forecast Period2024-2028
Market Size 2022USD 5.2 Billion
Market Size 2028USD 7.1 Billion
CAGR 2023-20284.7%
Fastest Growing SegmentOnline
Largest MarketEurope

Rising Awareness Toward Using Baby Car Seats Boost The Market Growth

The primary causes that developed the demand for baby car seats and, in turn, expanded the baby car seat market were increased parental awareness regarding their children's safety, strict governmental regulations, and the accessibility of baby seats with the capacity to carry the child anywhere. Moreover, the increase in fatalities in car accidents due to low use of car seats is making people aware of the benefits of using car seats. for children. During the last few years, business growth has been boosted by child safety regulations in various countries. For instance, a regulation in the United Kingdom mandates that all children who are less than 135 cm in height, travel in car seats of the appropriate size. Children who are shorter than 150 cm are required to ride in a car seat in numerous countries, including France and Germany. Thus, the rising awareness of parents toward using car seats in car is driving the market revenue growth of baby car seats globally during the forecast period.

Market Expansion Is Being Fueled By Rising Expansion on Child Safety

Baby car seats are expanding due to the rising concern of parents toward their child's safety. In the coming years, it is projected that changing lifestyles and rising child safety concerns, particularly for children, would increase demand for baby car seats globally. Moreover, the spending power of middle-class families has increased as both parents are now earning very well, enabling them to purchase safety-related products such as baby car seats without experiencing any financial hardship. As a result, parents now have more purchasing power as they can choose from a wider variety of baby safety devices. Moreover, more initiatives are being taken by government entities and nonprofit organizations (NGOs) to raise awareness about child safety and educate parents about the proper use and installation of baby car seats. Therefore, the rising concern toward child safety is expected to drive the growth of the baby car seat market during the forecast period.

Advantages of Baby Car Seats is Driving the Market Growth

Baby car seats are the safest choice for infants and toddlers traveling in cars. As the utilization of baby car seats has various advantages such as with the use of car seats there is less chance of accidents as babies are not resistant to bear car disturbances or abrupt stops during travelling in car.. The usual seat is unstable and does not fit babies properly, thus these baby car seats can effectively safeguard the infant. Many accidents happen because parents distract their child picking up and playing with objects while they are driving. With such a car seat, one can keep their baby installed for a long time. These seats make it simple and quick for a parent to complete everyday journeys and tasks. With it, one can bring their infant along in their car. Since there won't be any damage, this will make it easier for parents to carry out regular tasks and get where one needs to go. Therefore, the demand for baby car seats has seen rapid growth among new-age parents due to the various benefits associated with baby car seats globally during the forecast period.

Market Segmentation:

The global baby car seat market is segmented based on product type, technology, price range, and distribution channel. Based on product type, the market is divided into infant seats, toddler seats, booster seats, and convertible seats. Based on technology, the market is further bifurcated into smart and non-smart. Based on price range, the market is further divided into low, medium, and high. Based on distribution channels, the market is fragmented into supermarkets/hypermarkets, exclusive stores, multi-branded stores, online stores, and others (direct sales, etc.)). The market analysis also studies the regional segmentation to devise regional market segmentation, divided among North America, Europe, Asia-Pacific, South America, and Middle East & Africa.

Company Profiles

Dorel Industries Inc., Goodbaby International Holdings, Artsana S.p.A., Monahan Products LLC (UPPAbaby), Renolux France Industrie SAS, Britax Child Safety, Inc., Mothercare plc, Diono LLC, Nuna International BV, ZhenJiang YKO Child Product Co. Ltd. are among the major market players in the global Baby Car Seat market.

Report Scope:

In this report, the Global Baby Car Seat Market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:

Global Baby Car Seat Market, By Product Type:

  • Infant Seats
  • Toddler Seats
  • Booster Seats
  • Convertible Seats

Global Baby Car Seat Market, By Technology:

  • Smart
  • Non-Smart

Global Baby Car Seat Market, By Price Range:

  • Low
  • Medium
  • High

Global Baby Car Seat Market, By Distribution Channel:

  • Supermarkets/Hypermarkets
  • Exclusive Stores
  • Multi-Branded Stores
  • Online Stores
  • Others

Global Baby Car Seat Market, By Region:

  • Asia-Pacific
    • China
    • India
    • Japan
    • South Korea
    • Australia
  • North America
    • United States
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • France
    • United Kingdom
    • Italy
    • Spain
  • South America
    • Brazil
    • Argentina
    • Colombia
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • South Africa
    • Turkey

Competitive Landscape:

Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the Global Baby Car Seat Market.

Available Customizations:

With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:

Company Information

  • Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).

Table of Contents

ntroduction

  • 1.1. Product Overview
  • 1.2. Key Highlights of the Report
  • 1.3. Market Coverage
  • 1.4. Market Segments Covered
  • 1.5. Research Tenure Considered

2. Research Methodology

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Baseline Methodology
  • 2.3. Key Industry Partners
  • 2.4. Major Association and Secondary Sources
  • 2.5. Forecasting Methodology
  • 2.6. Data Triangulation & Validation
  • 2.7. Assumptions and Limitations

3. Executive Summary

  • 3.1. Market Overview
  • 3.2. Market Forecast
  • 3.3. Key Regions
  • 3.4. Key Segments

4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)

  • 4.1. Brand Awareness
  • 4.2. Factors Influencing Purchase Decision
  • 4.3. Challenges Faced

5. Global Baby Car Seat Market Outlook

  • 5.1. Market Size & Forecast
    • 5.1.1. By Value
    • 5.1.2. By Volume
  • 5.2. Market Share & Forecast
    • 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Infant Seats, Toddler Seats, Booster Seats, Convertible Seats)
    • 5.2.2. By Technology Market Share Analysis (Smart, Non-Smart)
    • 5.2.3. By Price Range Market Share Analysis (Low, Medium, High)
    • 5.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Exclusive Stores, Multi-Branded Stores, Online Stores, Others (Direct Sales, etc.))
    • 5.2.5. By Regional Market Share Analysis
      • 5.2.5.1. North America Market Share Analysis
      • 5.2.5.2. Europe Market Share Analysis
      • 5.2.5.3. Asia -Pacific Market Share Analysis
      • 5.2.5.4. South America Market Share Analysis
      • 5.2.5.5. Middle East & Africa Market Share Analysis
    • 5.2.6. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
  • 5.3. Global Baby Car Seat Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.2. By Technology Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.3. By Price Range Type Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.4. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.5. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment

6. North America Baby Car Seat Market Outlook

  • 6.1. Market Size & Forecast
    • 6.1.1. By Value
    • 6.1.2. By Volume
  • 6.2. Market Share & Forecast
    • 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 6.2.2. By Technology Market Share Analysis
    • 6.2.3. By Price Range Market Share Analysis
    • 6.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 6.2.5. By Country Market Share Analysis
      • 6.2.5.1. United States Baby Car Seat Market Outlook
        • 6.2.5.1.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.5.1.1.1. By Value
        • 6.2.5.1.1.2. By Volume
        • 6.2.5.1.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.5.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 6.2.5.1.2.2. By Technology Market Share Analysis
        • 6.2.5.1.2.3. By Price Range Market Share Analysis
        • 6.2.5.1.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 6.2.5.2. Canada Baby Car Seat Market Outlook
        • 6.2.5.2.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.5.2.1.1. By Value
        • 6.2.5.2.1.2. By Volume
        • 6.2.5.2.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.5.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 6.2.5.2.2.2. By Technology Market Share Analysis
        • 6.2.5.2.2.3. By Price Range Market Share Analysis
        • 6.2.5.2.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 6.2.5.3. Mexico Baby Car Seat Market Outlook
        • 6.2.5.3.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.5.3.1.1. By Value
        • 6.2.5.3.1.2. By Volume
        • 6.2.5.3.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.5.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 6.2.5.3.2.2. By Technology Market Share Analysis
        • 6.2.5.3.2.3. By Price Range Market Share Analysis
        • 6.2.5.3.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis

7. Europe Baby Car Seat Market Outlook

  • 7.1. Market Size & Forecast
    • 7.1.1. By Value
    • 7.1.2. By Volume
  • 7.2. Market Share & Forecast
    • 7.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 7.2.2. By Technology Market Share Analysis
    • 7.2.3. By Price Range Market Share Analysis
    • 7.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 7.2.5. By Country Market Share Analysis
      • 7.2.5.1. Germany Baby Car Seat Market Outlook
        • 7.2.5.1.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.5.1.1.1. By Value
        • 7.2.5.1.1.2. By Volume
        • 7.2.5.1.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.5.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 7.2.5.1.2.2. By Technology Market Share Analysis
        • 7.2.5.1.2.3. By Price Range Market Share Analysis
        • 7.2.5.1.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 7.2.5.2. France Baby Car Seat Market Outlook
        • 7.2.5.2.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.5.2.1.1. By Value
        • 7.2.5.2.1.2. By Volume
        • 7.2.5.2.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.5.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 7.2.5.2.2.2. By Technology Market Share Analysis
        • 7.2.5.2.2.3. By Price Range Market Share Analysis
        • 7.2.5.2.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 7.2.5.3. United Kingdom Baby Car Seat Market Outlook
        • 7.2.5.3.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.5.3.1.1. By Value
        • 7.2.5.3.1.2. By Volume
        • 7.2.5.3.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.5.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 7.2.5.3.2.2. By Technology Market Share Analysis
        • 7.2.5.3.2.3. By Price Range Market Share Analysis
        • 7.2.5.3.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 7.2.5.4. Italy Baby Car Seat Market Outlook
        • 7.2.5.4.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.5.4.1.1. By Value
        • 7.2.5.4.1.2. By Volume
        • 7.2.5.4.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.5.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 7.2.5.4.2.2. By Technology Market Share Analysis
        • 7.2.5.4.2.3. By Price Range Market Share Analysis
        • 7.2.5.4.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 7.2.5.5. Spain Baby Car Seat Market Outlook
        • 7.2.5.5.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.5.5.1.1. By Value
        • 7.2.5.5.1.2. By Volume
        • 7.2.5.5.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.5.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 7.2.5.5.2.2. By Technology Market Share Analysis
        • 7.2.5.5.2.3. By Price Range Market Share Analysis
        • 7.2.5.5.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis

8. Asia-Pacific Baby Car Seat Market Outlook

  • 8.1. Market Size & Forecast
    • 8.1.1. By Value
    • 8.1.2. By Volume
  • 8.2. Market Share & Forecast
    • 8.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 8.2.2. By Technology Market Share Analysis
    • 8.2.3. By Price Range Market Share Analysis
    • 8.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 8.2.5. By Country Market Share Analysis
      • 8.2.5.1. China Baby Car Seat Market Outlook
        • 8.2.5.1.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.5.1.1.1. By Value
        • 8.2.5.1.1.2. By Volume
        • 8.2.5.1.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.5.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.5.1.2.2. By Technology Market Share Analysis
        • 8.2.5.1.2.3. By Price Range Market Share Analysis
        • 8.2.5.1.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.5.2. India Baby Car Seat Market Outlook
        • 8.2.5.2.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.5.2.1.1. By Value
        • 8.2.5.2.1.2. By Volume
        • 8.2.5.2.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.5.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.5.2.2.2. By Technology Market Share Analysis
        • 8.2.5.2.2.3. By Price Range Market Share Analysis
        • 8.2.5.2.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.5.3. Japan Baby Car Seat Market Outlook
        • 8.2.5.3.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.5.3.1.1. By Value
        • 8.2.5.3.1.2. By Volume
        • 8.2.5.3.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.5.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.5.3.2.2. By Technology Market Share Analysis
        • 8.2.5.3.2.3. By Price Range Market Share Analysis
        • 8.2.5.3.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.5.4. South Korea Baby Car Seat Market Outlook
        • 8.2.5.4.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.5.4.1.1. By Value
        • 8.2.5.4.1.2. By Volume
        • 8.2.5.4.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.5.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.5.4.2.2. By Technology Market Share Analysis
        • 8.2.5.4.2.3. By Price Range Market Share Analysis
        • 8.2.5.4.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.5.5. Australia Baby Car Seat Market Outlook
        • 8.2.5.5.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.5.5.1.1. By Value
        • 8.2.5.5.1.2. By Volume
        • 8.2.5.5.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.5.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.5.5.2.2. By Technology Market Share Analysis
        • 8.2.5.5.2.3. By Price Range Market Share Analysis
        • 8.2.5.5.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis

9. Middle East & Africa Baby Car Seat Market Outlook

  • 9.1. Market Size & Forecast
    • 9.1.1. By Value
    • 9.1.2. By Volume
  • 9.2. Market Share & Forecast
    • 9.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 9.2.2. By Technology Market Share Analysis
    • 9.2.3. By Price Range Market Share Analysis
    • 9.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 9.2.5. By Country Market Share Analysis
      • 9.2.5.1. Saudi Arabia Baby Car Seat Market Outlook
        • 9.2.5.1.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.5.1.1.1. By Value
        • 9.2.5.1.1.2. By Volume
        • 9.2.5.1.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.5.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 9.2.5.1.2.2. By Technology Market Share Analysis
        • 9.2.5.1.2.3. By Price Range Market Share Analysis
        • 9.2.5.1.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 9.2.5.2. UAE Baby Car Seat Market Outlook
        • 9.2.5.2.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.5.2.1.1. By Value
        • 9.2.5.2.1.2. By Volume
        • 9.2.5.2.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.5.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 9.2.5.2.2.2. By Technology Market Share Analysis
        • 9.2.5.2.2.3. By Price Range Market Share Analysis
        • 9.2.5.2.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 9.2.5.3. South Africa Baby Car Seat Market Outlook
        • 9.2.5.3.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.5.3.1.1. By Value
        • 9.2.5.3.1.2. By Volume
        • 9.2.5.3.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.5.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 9.2.5.3.2.2. By Technology Market Share Analysis
        • 9.2.5.3.2.3. By Price Range Market Share Analysis
        • 9.2.5.3.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 9.2.5.4. Turkey Baby Car Seat Market Outlook
        • 9.2.5.4.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.5.4.1.1. By Value
        • 9.2.5.4.1.2. By Volume
        • 9.2.5.4.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.5.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 9.2.5.4.2.2. By Technology Market Share Analysis
        • 9.2.5.4.2.3. By Price Range Market Share Analysis
        • 9.2.5.4.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis

10. South America Baby Car Seat Market Outlook

  • 10.1. Market Size & Forecast
    • 10.1.1. By Value
    • 10.1.2. By Volume
  • 10.2. Market Share & Forecast
    • 10.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 10.2.2. By Technology Market Share Analysis
    • 10.2.3. By Price Range Market Share Analysis
    • 10.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 10.2.5. By Country Market Share Analysis
      • 10.2.5.1. Brazil Baby Car Seat Market Outlook
        • 10.2.5.1.1. Market Size & Forecast
        • 10.2.5.1.1.1. By Value
        • 10.2.5.1.1.2. By Volume
        • 10.2.5.1.2. Market Share & Forecast
        • 10.2.5.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 10.2.5.1.2.2. By Technology Market Share Analysis
        • 10.2.5.1.2.3. By Price Range Market Share Analysis
        • 10.2.5.1.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 10.2.5.2. Colombia Baby Car Seat Market Outlook
        • 10.2.5.2.1. Market Size & Forecast
        • 10.2.5.2.1.1. By Value
        • 10.2.5.2.1.2. By Volume
        • 10.2.5.2.2. Market Share & Forecast
        • 10.2.5.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 10.2.5.2.2.2. By Technology Market Share Analysis
        • 10.2.5.2.2.3. By Price Range Market Share Analysis
        • 10.2.5.2.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 10.2.5.3. Argentina Baby Car Seat Market Outlook
        • 10.2.5.3.1. Market Size & Forecast
        • 10.2.5.3.1.1. By Value
        • 10.2.5.3.1.2. By Volume
        • 10.2.5.3.2. Market Share & Forecast
        • 10.2.5.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 10.2.5.3.2.2. By Technology Market Share Analysis
        • 10.2.5.3.2.3. By Price Range Market Share Analysis
        • 10.2.5.3.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis

11. Market Dynamics

  • 11.1. Drivers
    • 11.1.1. Rising Expansion on Child Safety Products
    • 11.1.2. Rising Fatal Car Accidents Worldwide
    • 11.1.3. Advantages of Baby Car Seats
  • 11.2. Challenges
    • 11.2.1. High Prices of Baby Car Seat
    • 11.2.2. Lack of Knowledge about Importance of Car Seats for Infants and Toddlers

12. Impact of COVID-19 on Global Baby Car Seat Market

13. Market Trends & Developments

  • 13.1. Rising Awareness Towards Using Baby Car Seats
  • 13.2. Increasing Innovations of Smart Baby Car Seat
  • 13.3. Increasing Efforts by Organization to Educate Consumers about Baby Car Seat
  • 13.4. Gaining Increased Popularity of Ecommerce Platforms
  • 13.5. Increased Spending of Modern Parents on Baby Car Seats

14. Porter's Five Forces Model

  • 14.1. Competitive Rivalry
  • 14.2. Bargaining Power of Buyers
  • 14.3. Bargaining Power of Suppliers
  • 14.4. Threat of New Entrants
  • 14.5. Threat of Substitutes

15. SWOT Analysis

  • 15.1. Strengths
  • 15.2. Weaknesses
  • 15.3. Opportunities
  • 15.4. Threats

16. Competitive Landscape

  • 16.1. Company Profiles
    • 16.1.1. Dorel Industries Inc.
      • 16.1.1.1. Company Details
      • 16.1.1.2. Product & Services
      • 16.1.1.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.1.5. Recent Developments
      • 16.1.1.6. Key Management Personnel
    • 16.1.2. Goodbaby International Holdings
      • 16.1.2.1. Company Details
      • 16.1.2.2. Product & Services
      • 16.1.2.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.2.5. Recent Developments
      • 16.1.2.6. Key Management Personnel
    • 16.1.3. Artsana S.p.A.
      • 16.1.3.1. Company Details
      • 16.1.3.2. Product & Services
      • 16.1.3.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.3.5. Recent Developments
      • 16.1.3.6. Key Management Personnel
    • 16.1.4. Monahan Products LLC (UPPAbaby)
      • 16.1.4.1. Company Details
      • 16.1.4.2. Product & Services
      • 16.1.4.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.4.5. Recent Developments
      • 16.1.4.6. Key Management Personnel
    • 16.1.5. Renolux France Industrie SAS
      • 16.1.5.1. Company Details
      • 16.1.5.2. Product & Services
      • 16.1.5.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.5.5. Recent Developments
      • 16.1.5.6. Key Management Personnel
    • 16.1.6. Britax Child Safety, Inc.
      • 16.1.6.1. Company Details
      • 16.1.6.2. Product & Services
      • 16.1.6.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.6.5. Recent Developments
      • 16.1.6.6. Key Management Personnel
    • 16.1.7. Mothercare plc
      • 16.1.7.1. Company Details
      • 16.1.7.2. Product & Services
      • 16.1.7.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.7.5. Recent Developments
      • 16.1.7.6. Key Management Personnel
    • 16.1.8. Diono LLC
      • 16.1.8.1. Company Details
      • 16.1.8.2. Product & Services
      • 16.1.8.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.8.5. Recent Developments
      • 16.1.8.6. Key Management Personnel
    • 16.1.9. Nuna International BV
      • 16.1.9.1. Company Details
      • 16.1.9.2. Product & Services
      • 16.1.9.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.9.5. Recent Developments
      • 16.1.9.6. Key Management Personnel
    • 16.1.10. ZhenJiang YKO Child Product Co. Ltd.
      • 16.1.10.1. Company Details
      • 16.1.10.2. Product & Services
      • 16.1.10.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.10.5. Recent Developments
      • 16.1.10.6. Key Management Personnel

17. Strategic Recommendations/Action Plan

  • 17.1. Key Focus Areas
  • 17.2. Target Product Type
  • 17.3. Target Distribution Channel

18. About Us & Disclaimer

(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)