市場調査レポート
商品コード
1355275
生理用ショーツ市場-世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018-2028年、Period Panties Market- Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, 2018-2028F, Segmented By Product Type, By Style, By Size, By Distribution Channel, By Region, By Company |
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生理用ショーツ市場-世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018-2028年、 |
出版日: 2023年09月11日
発行: TechSci Research
ページ情報: 英文 182 Pages
納期: 2~3営業日
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生理用ショーツの世界市場は、環境に優しい製品に対する需要の高まりと働く女性人口の増加により、予測期間中に成長すると予測されています。
生理用下着(生理用ショーツ)は、比較的最近の衛生商品であり、一般にオンラインやオフラインのチャネルを通じて流通しています。生理用ショーツの吸収力は、タンポンの半分から2個分。生理の流れに応じて、生理用ショーツは単独で、あるいは月経カップのバックアップとして使用することができます。生理用ショーツのパッチは、経血を吸い取り、下着の中に閉じ込めるように設計された特殊な生地の層でできています。さらに、液体が衣服に垂れるのを防ぐ。
衛生用品の新しいカテゴリーが生理用ショーツです。生理用ショーツは、従来の使い捨てナプキンやタンポンに代わる魅力的な代替品であり、環境に優しいだけでなく、多くの人にとってより実用的であるという事実など、さまざまな理由があります。生理用ショーツは、普通の下着と同じような感触と見た目にデザインされていますが、さらに層と吸収性のある生地が含まれています。このようなショーツの生地は通常、多数の小さなフィラメントで構成された吸湿性のある生地です。パンティは女性に高品質の快適さと衛生を提供するため、女性の間でかなり人気があります。その結果、生産者は関心の高まりに乗じて、この製品の需要の高まりに合わせてさらに最先端の製品をリリースしています。
市場概要 | |
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予測期間 | 2024-2028 |
市場規模2022年 | 20億6,000万米ドル |
2028年の市場規模 | 28億6,000万米ドル |
CAGR 2023-2028 | 5.48% |
急成長セグメント | オンライン |
最大市場 | アジア太平洋 |
生理中の衛生管理が不十分だと、細菌性膣炎、RTI、尿路結石などの感染症にかかるリスクが高まる可能性があります。人々が月経を清潔に保ち、関連疾患のリスクを減らすことにますます注意を払うようになっているため、生理用ショーツの需要が急増しています。
製品発売数の増加が市場を押し上げる
企業は新たな顧客を獲得するために新製品を発売しており、これが需要を増加させ、生理用ショーツ市場の国際的な成長を支えることになります。例えば、月経ケア事業を展開するLemme Beは2022年、インドの消費者向けに、環境にやさしく再利用可能な、すべての月経者向けの漏れ防止生理用ショーツ「Z Drip Max」を発売しました。ジムや汗染み防止にも使えます。レミービーのZドリップ・マックスは、従来の生理ケアに代わる、スマートで衛生的、かつ環境に優しい生理用ショーツで、生理中の人々の生活をストレスフリーにすることを目的としています。さらに2022年、Hanesは比較的手頃な生理用ショーツのブランドを発表しました。高級な生理用ショーツの値札をつけずに高品質の生理用プロテクションを提供する、同社の新しい快適な生理用ショーツ・ラインは、顧客が生理中も自信を持って安心して過ごせるように、寝ている間も使えるように作られています。したがって、様々な企業による環境に優しく快適な生理用ショーツのイントロダクションが、予測期間中の市場における製品需要を促進しています。
働く女性人口の増加が市場成長を促進
世界中で働く女性が増加しているため、市場成長の機会が多くあると予測されます。2021年の世界銀行のデータによると、世界の労働人口の39.3%を女性が占めています。生理用ショーツは、働く女性にとって簡単に手に入れることができ、職場や環境で気兼ねなく着用することができます。したがって、世界的、特に新興国での働く女性人口の増加が、予測期間中の生理用ショーツ市場の需要を促進しています。
企業間の買収・合併の増加が市場の成長を促進
企業は、消費者のニーズを引き付け満足させるために、買収、合併、提携、協力などの新しいマーケティング戦略を採用しています。例えば、2022年、生理用衛生用品の主要プレーヤーであるKimberly-Clark Corporationは、再利用可能な生理用および失禁用下着セグメントにおける市場の破壊者であるThinx, Inc.の株式の過半数を購入しました。2019年、同事業はThinx社に予備的な小額投資を行っています。さらに2022年、衛生企業であるEssityは、漏れ防止衣料・生理用下着企業であるKnix Wear Inc.の80%の所有権を取得するために3億2,000万米ドルを支払ったとしています。Essity社は、カナダ企業を買収することで、防漏衣料の世界市場を独占するつもりです。Essityは現在、Libresse、Bodyform、TOM Organicなどの類似ブランドを傘下に収めています。したがって、企業間の合併・買収の増加が予測期間中の生理用ショーツ市場を牽引しています。
環境に優しい製品の人気の高まりが製品需要を後押し
市場は、ショーツを含む様々な環境に優しいアイテムに対する消費者の需要によって牽引されると予想されます。例えば、2022年にはHealthFab社から生理中のインド人女性向けにGoPadFree Ultraが発売されています。ゴーパッドフリー・ウルトラは、経血量が非常に多い日のために、一般的な生理用ナプキンの6倍の吸収力を持つ生理用ショーツです。ゴーパッドフリー・ウルトラ生理用下着は環境にやさしく、快適なはき心地です。この下着は洗濯機で丸洗いでき、少なくとも24ヶ月は使用できます。GoPadFreeウルトラ下着は、生理期間を快適に、かぶれずに、手間をかけずに過ごせるようにデザインされています。したがって、企業や消費者の間で環境への関心が高まっていることが、予測期間中の生理用ショーツの需要を促進しています。
市場セグメンテーション:
世界の生理用ショーツ市場は、製品タイプ、スタイル、サイズ、流通チャネル、地域に区分されます。製品タイプに基づき、市場は再利用可能なものと使い捨てのものに区分されます。スタイル別では、市場はボーイショーツ、ビキニ、ブリーフ、その他に区分されます。サイズ別では、市場は小、中、大に区分されます。流通チャネルに基づき、市場はスーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、薬局&ドラッグストア、オンライン、非小売に区分されます。また、市場分析では、地域別の市場セグメンテーションを考案するため、地域別のセグメンテーションも研究しています。
企業プロファイル
Knix Wear, Inc.、Thinx, Inc.(Kimberly-Clark)、The Period Company、FANNYPANTS LLC、Panty Prop Inc(Ruby Love)、Saalt, LLC、Anigan Inc.、Period Panteez、Monthly Gift, Inc(Dear Kate)、WUKA Ltdなどが、生理用ショーツ市場をリードする世界プラットフォームにおける主要市場プレイヤーです。
調査範囲
競合情勢:
企業プロファイル:世界の生理用ショーツ市場における主要企業の詳細分析。
利用可能なカスタマイズ:
TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供します。レポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報:
(注:企業リストは、クライアントの要件に基づいてカスタマイズすることができます)
Global Period Panties Market is anticipated to grow during the forecast period due to the rising demand for eco-friendly products and the growing working women population.
Menstrual underwear, or period panties, is a relatively recent hygienic product that is generally distributed through online and offline channels. The period panties have an absorbency of the half to two tampons. Depending on the flow of the period, period panties can be used alone or as a backup to menstrual cups. The patch of period panties is made out of a layer of specialized fabric designed to wick away the blood and keep it trapped inside the underwear. Additionally, it stops the liquid from dripping onto garments.
A new category of hygiene goods is the period panty. Period panties are an appealing alternative to conventional disposable pads and tampons for a variety of reasons, including the fact that they are not only more environmentally friendly but also more practical for many people. Period panties are designed to feel and look like regular underwear, but they contain additional layers and absorbent fabrics. The fabric of such panties is usually a moisture-wicking fabric composed of a number of small filaments. Because panties offer women high-quality comfort and hygiene, they are quite popular among women. As a result, producers are capitalizing on the increased interest and releasing even more cutting-edge products to suit the product's rising demand.
Market Overview | |
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Forecast Period | 2024-2028 |
Market Size 2022 | USD 2.06 Billion |
Market Size 2028 | USD 2.86 Billion |
CAGR 2023-2028 | 5.48% |
Fastest Growing Segment | Online |
Largest Market | Asia Pacific |
The risk of contracting several infections, such as bacterial vaginitis, RTIs, UTIs, and other disorders, might increase if menstrual hygiene is not well managed. As people are paying more and more attention to maintaining menstrual cleanliness and reducing the risk of associated diseases, the demand for period panties has surged.
Increasing Number of Product Launches to Boost the Market
Companies are launching new products to bring in new clients, which will increase demand and support the international growth of the period panties market. For instance, in 2022, Lemme Be, a menstrual care business launched the "Z Drip Max," environmentally friendly and reusable leak-proof period panties for all menstruators for Indian consumers. It can be used at the gym or to prevent sweat stains. The Z Drip Max by Lemme Be is a smart, hygienic, and environmentally friendly alternative to conventional period care that aims to make menstruators' life stress-free. Additionally, in 2022, Hanes introduced a brand of relatively affordable period panties. With quality period protection without the premium period panties price tag, the company's new comfort, period line of panties is made to help customers stay confident and at ease during their periods, even while sleeping. Therefore, the introduction of eco-friendly and comfortable period panties by various companies fuels the demand for the products in the market during the forecast period.
Growing Working Women Population Propels Market Growth
It is projected that there will be lot of opportunities for market growth due to the increased number of working women in the world. Women account for 39.3% of the worldwide labor force, according to World Bank data from 2021. Period panties can be easily afforded by the working women and can wear such panties in their working place or environment without any hesitation. Therefore, the increasing working women population globally, especially in developing nations, fuels the market demand for period panties during the forecast period.
Rising Acquisitions & Mergers Among Companies Aid Market Growth
Companies are adopting new marketing strategies such as acquisitions, mergers, partnerships, and collaborations for attracting and satisfying the needs of consumers. For instance, in 2022, the key player in menstrual hygiene products, Kimberly-Clark Corporation, purchased a majority stake in Thinx, Inc., a market disruptor in the reusable period and incontinence underwear segment. In 2019, the business made a preliminary, modest investment in Thinx. Additionally, in 2022, Essity, a hygiene firm, has stated that it has paid USD320 million for an 80 percent ownership in the leak-proof clothing and period underwear company Knix Wear Inc. Essity intends to dominate the global market for leak-proof clothing by acquiring the Canadian firm. Essity currently has similar brands including Libresse, Bodyform, and TOM Organic in its portfolio. Therefore, the rising mergers and acquisitions between companies are driving the period panties market during the forecast period.
Surging Popularity of Eco-friendly Products Fuels Product Demand
The market is anticipated to be driven by consumer demand for a variety of environmentally friendly items, including panties. For instance, in 2022, GoPadFree Ultra has been introduced by HealthFab for Indian women who are menstruating. GoPadFree Ultra is a period panty with six times the absorbing capacity of a typical sanitary pad for days with exceptionally heavy flow. GoPadFree ultra-period underwear is environmentally friendly, and comfortable to wear..This underwear is completely machine washable and can last for at least 24 months. GoPadFree Ultra underwear is designed to make period times comfortable, rash-free, and hassle-free. Therefore, the increasing environmental concern among companies and consumers propels the demand for period panties during the forecast period.
Market Segmentation:
The global period panties market is segmented into product type, style, size, distribution channel, and region. Based on the product type, the market is segmented into reusable, and disposable. Based on style, the market is segmented into boy shorts, bikinis, briefs, and others. Based on size, the market is segmented into small, medium, and large. Based on the distribution channel, the market is segmented into supermarkets/hypermarkets, convenience stores, pharmacy & drug stores, online and non-retail. The market analysis also studies regional segmentation to devise regional market segmentation.
Company Profile
Knix Wear, Inc., Thinx, Inc. (Kimberly-Clark), The Period Company, FANNYPANTS LLC, Panty Prop Inc (Ruby Love), Saalt, LLC, Anigan Inc., Period Panteez, Monthly Gift, Inc. (Dear Kate), and WUKA Ltd, etc. are the major market players in the global platform that lead the market of the period panties market.
Report Scope:
In this report, the global period panties market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
Competitive Landscape:
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the global period panties market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information:
(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)