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市場調査レポート
商品コード
1666248
北米の茶抽出物市場:2031年までの予測 - 地域別分析 - タイプ別、カテゴリー別、形態別、用途別North America Tea Extracts Market Forecast to 2031 - Regional Analysis - by Type, Category, Form, and Application |
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北米の茶抽出物市場:2031年までの予測 - 地域別分析 - タイプ別、カテゴリー別、形態別、用途別 |
出版日: 2024年12月30日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 148 Pages
納期: 即納可能
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北米の茶抽出物市場は、2023年に10億5,504万米ドルとなり、2031年までには16億9,915万米ドルに達すると予測され、2023年から2031年までのCAGRは6.1%と推定されます。
食品・飲料における天然成分への需要の高まりが北米の茶抽出物市場に拍車をかける
消費者は、合成成分を使用した食品・飲料の悪影響に気づきつつあります。成分の安全性と潜在的な健康影響に対する懸念の高まりから、天然食品添加物が様々な種類の食品・飲料に使用されるようになってきています。いくつかの健康団体や食品安全協会は、食品・飲料における様々な人工香料の使用を禁止しています。例えば、米国食品医薬品局(FDA)は2018年10月5日、がんと関連があるとされる7種類の人工香料を禁止しました。FDAは、さまざまなフレーバーで入手可能な天然抽出の添加物はより安全な選択肢であるとして、その使用を勧めていました。FDAは、アイスクリーム、焼き菓子、菓子類、飲料に含まれていた8種類の人工香料を禁止しました。香料として使用されるこれらの成分は、ヒトにガンを引き起こすことが知られています。
消費者は、合成香料や着色料、その他の食品添加物を含まない食品・飲料をますます好むようになっています。ハーブや天然素材の製品は、その健康上の利点から人気が高まっています。人工的な成分を含まない製品は多くの消費者の食生活に取り入れられており、消費者はこうした成分に対して高い価格を支払うことを厭いません。さらに、消費者は食品のホリスティックで意識的な消費に注目しており、倫理的に調達された原材料を使用した製品を好んでいます。茶抽出物は、主要な消化器系疾患や慢性疾患を予防するため、抗菌剤、抗酸化剤、保存期間延長剤として食品・飲料に広く使用されています。同様に、豊富な抗酸化物質を含む緑茶抽出物は、特にヨーグルトや飲料用乳製品に好まれ、代謝を促進し、健康全般をサポートする潜在的な利点で知られるポリフェノールを加えることで健康プロファイルを強化します。食品・飲料業界における用途の増加により、メーカーは茶抽出物を大幅に発売しています。例えば、2022年11月、植物抽出物原料メーカーであるLayn Natural Ingredientsは、茶抽出物のポートフォリオにインスタント茶抽出物粉末ラインを追加しました。この抽出物はインスタントティーやレディ・トゥ・ドリンク製品に適しています。このように、食品・飲料における天然成分の需要の高まりが茶抽出物市場を牽引しています。
北米の茶抽出物市場概要
緑茶、紅茶、ウーロン茶など様々な種類の茶から抽出される茶抽出物は、豊富な抗酸化物質と生物活性化合物の含有量で評価されています。健康とウェルネスの動向に対する消費者の関心の高まりが、米国の茶抽出物市場を牽引しています。需要の拡大は、食品・飲料、栄養補助食品、化粧品業界全体で天然でクリーンラベルの原料の人気が高まっていることが背景にあります。同市場の主要メーカーは、消費者の多様な需要に応えるため、天然成分を配合した製品を革新的に投入しています。例えば、2024年5月、Pretty Tea Inc.は、Pretty Tasty Collagen Teaを発売しました。Pretty Tasty Collagen Teaは、紅茶抽出物、コラーゲンペプチド、濃縮果汁、ステビアを配合した機能性飲料で、ピーチやラズベリーなどのフレーバーがあり、関節、皮膚、髪の健康に役立ちます。また2023年11月には、Gen Z Skin Care BrandがビタミンC、レスベラトロール、ウコン、緑茶抽出物を配合した初のアイクリームを発表しました。
北米の茶抽出物市場収益と2031年までの予測(金額)
北米の茶抽出物市場セグメンテーション
北米の茶抽出物市場は、タイプ、形態、用途、国に分類されます。
タイプ別では、北米の茶抽出物市場は緑茶、紅茶、ウーロン茶、その他に区分されます。2023年には緑茶セグメントが最大の市場シェアを占めました。
形態では、北米の茶抽出物市場は粉末と液体に二分されます。2023年には粉末セグメントがより大きな市場シェアを占めました。
用途別では、北米の茶抽出物市場は食品・飲料、ベーカリー・菓子類、乳製品・冷菓、飲料、その他の食品・飲料、栄養補助食品、パーソナルケア・化粧品、その他に区分されます。2023年には食品・飲料セグメントが最大の市場シェアを占めました。
カテゴリー別では、北米の茶抽出物市場は慣行と有機に二分されます。2023年には従来型セグメントがより大きな市場シェアを占めました。
国別では、北米の茶抽出物市場は米国、カナダ、メキシコに区分されます。2023年の北米の茶抽出物市場シェアは米国が独占しました。
Finlays、Botanic Healthcare Group、Martin Bauer GmbH &Co KG、Firmenich International SA、Givaudan SA、International Flavors &Fragrances Inc、Kerry Group Plc、Archer Daniels Midland Company、Sensient Technologies Corp、Kemin Industries Inc、Medikonda Nutrients、Virginia Dare Extract Co Inc、Lipoid-Kosmetik、Florida Food Products、Dohler GmbHが北米の茶抽出物市場で事業を展開する主要企業です。
The North America tea extracts market was valued at US$ 1,055.04 million in 2023 and is expected to reach US$ 1,699.15 million by 2031; it is estimated to register a CAGR of 6.1% from 2023 to 2031.
Rising Demand for Natural Ingredients in Food and Beverages Fuel North America Tea Extracts Market
Consumers are becoming aware of the adverse effects of consuming food and beverages with synthetic ingredients. Due to growing concerns about ingredient safety and potential health consequences, natural food additives are being increasingly used in various types of food and beverages. Several health organizations and food safety associations prohibit the use of various artificial flavorings in food and beverages. For instance, the US Food and Drug Administration (FDA) banned seven artificial flavors that have been associated with cancer on October 5, 2018. The FDA had advised using naturally extracted additives available in different flavors as they are a safer option. The FDA prohibited eight artificial flavorings that were included in ice cream, baked goods, confectionery, and beverages. These ingredients used as flavorings have been known to cause cancer in humans.
Consumers increasingly prefer food and beverages that are free of synthetic flavors, colors, and other food additives. Herbal and naturally made products are becoming increasingly popular, owing to their perceived health benefits. Products that are free of artificial ingredients are included in the diets of many consumers, and they are willing to pay high prices for these ingredients. Further, consumers are focusing on holistic and conscious consumption of food and prefer products with ethically sourced ingredients. Tea extracts are widely used as antimicrobials, antioxidant agents, and shelf-life-extending agents in food and beverages to prevent major digestive and chronic diseases. Similarly, green tea extract, with its rich antioxidant content, is particularly favored in yogurt and drinkable dairy products, where it enhances the health profile by adding polyphenols known for their potential benefits in boosting metabolism and supporting overall wellness. Owing to increased applications in the food and beverages industry, manufacturers are significantly launching tea extracts. For instance, in November 2022, Layn Natural Ingredients, a manufacturer of botanical extract ingredients, added an instant tea extract powder line to its portfolio of tea extracts. This extract is suitable for instant tea and ready-to-drink products. Thus, the rising demand for natural ingredients in food and beverages drives the tea extracts market.
North America Tea Extracts Market Overview
Tea extracts derived from various types of tea, such as green, black, and oolong, are valued for their rich antioxidant and bioactive compound content. The increasing consumer interest in health and wellness trends drives the US tea extracts market. The growing demand is driven by the rising popularity of natural, clean-label ingredients across food and beverages, dietary supplements, and cosmetics industries. The key manufacturers in the market are innovating and introducing products with natural ingredients to cater to the diverse demands of consumers. For instance, in May 2024, Pretty Tea Inc launched Pretty Tasty Collagen Tea-a line of functional beverages containing black tea extract, collagen peptide, juice concentrates, and stevia for joint, skin, and hair health-with flavors such as peach and raspberry. Also, in November 2023, Gen Z Skin Care Brand introduced its first eye cream, containing vitamin C, resveratrol, turmeric, and green tea extract.
North America Tea Extracts Market Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
North America Tea Extracts Market Segmentation
The North America tea extracts market is categorized into type, form, application, and country.
Based on type , the North America tea extracts market is segmented into green tea, black tea, oolong tea, and others. The green tea segment held the largest market share in 2023.
In terms of form, the North America tea extracts market is bifurcated into powder and liquid. The powder segment held a larger market share in 2023.
By application, the North America tea extracts market is segmented into food and beverages, bakery and confectionery, dairy and frozen dessert, beverages, other food and beverages, dietary supplements, personal care and cosmetics, and others. The food and beverages segment held the largest market share in 2023.
By category, the North America tea extracts market is bifurcated into conventional and organic. The conventional segment held a larger market share in 2023.
By country, the North America tea extracts market is segmented into the US, Canada, and Mexico. The US dominated the North America tea extracts market share in 2023.
Finlays, Botanic Healthcare Group, Martin Bauer GmbH & Co KG, Firmenich International SA, Givaudan SA, International Flavors & Fragrances Inc, Kerry Group Plc, Archer Daniels Midland Company, Sensient Technologies Corp, Kemin Industries Inc, Medikonda Nutrients, Virginia Dare Extract Co Inc, Lipoid-Kosmetik, Florida Food Products, and Dohler GmbH are among the leading companies operating in the North America tea extracts market.