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市場調査レポート
商品コード
1562409
北米のフルーツフィリング:2030年までの市場予測 - 地域分析 - 製品タイプ別、用途別North America Fruit Fillings Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Product Type and Application |
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北米のフルーツフィリング:2030年までの市場予測 - 地域分析 - 製品タイプ別、用途別 |
出版日: 2024年07月04日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 85 Pages
納期: 即納可能
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北米のフルーツフィリング市場は、2022年に9億3,240万米ドルと評価され、2030年には13億2,681万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までのCAGRは4.5%を記録すると推定されます。
利便性への需要の高まりが北米のフルーツフィリング市場を牽引
近年、世界の人々のライフスタイルは多忙な仕事のスケジュールのために進化しており、その結果、人々はビスケットやクッキー、ケーキやペストリー、その他のベーカリー製品などのコンビニエンス食品を好むようになっています。食品業界では、高品質のコンビニエンス・フードの消費が急増しています。小規模世帯や共働き世帯の増加は、こうした食品の製造や人気に多大な影響を与えています。多忙な仕事のスケジュールのため、人々、特にミレニアル世代は、時間を効率的に使い、面倒なお菓子作りに時間を費やすのを避けたがります。また、調理技術の不足や過労のため、加工食品を採用するようになっています。したがって、ベーカリーや乳製品を含むコンビニエンス・フードは、消費者の間で大きな支持を集めています。顧客パターンの変化が、コンビニエンス・フード小売の拡大に寄与しています。加えて、すぐに食べられる食品へのニーズの高まり、可処分所得の増加、新興国からの製品要求の高まりなどが、ビスケットやクッキー、ケーキやペストリー、クロワッサンなどのコンビニエンス・フードの需要を押し上げています。フルーツフィリングは、味を向上させ、様々な種類の食品を提供するために、ベーカリー製品にますます使用されるようになっています。フルーツフィリングは製品に風味、栄養価、魅力を加え、便利で栄養価の高い食品オプションに対する需要の高まりに応えています。したがって、便利な食品に対する需要の増加が北米のフルーツフィリング市場を牽引しています。
北米のフルーツフィリング市場概要
同地域ではベーカリー製品やデザートの文化が定着していることが、フルーツフィリング需要の増加に大きく寄与しています。パイ、ペストリー、クロワッサン、ビスケット、クッキーにおいて、フルーツフィリングはさらなる風味と食感を提供し、これらのお菓子の全体的な官能体験を向上させる。さらに、クリーン・ラベル製品の人気は、透明で自然な原材料の需要に拍車をかけています。本物の果実に由来するフルーツフィリングは、クリーン・ラベルの動向に合致しており、食品に含まれるシンプルで認識しやすい成分を求める消費者の期待に応えています。このため北米のメーカー各社は、より透明で健全な食品を求める消費者の需要に応えるべく、自社製品にフルーツフィリングを配合するようになった。加えて、より健康的な代替食品に対する需要の高まりも、同地域におけるフルーツフィリングの需要に寄与しています。消費者は低糖質、天然成分、有機成分を含む製品にますますシフトしており、フルーツフィリングは自然で栄養価の高い選択肢として認識されています。Glanbia Plcが発表した調査によると、2022年には米国のベーカリー製品の14%が低糖質を謳い、2018年の11%から増加しました。フルーツフィリングやベーカリー製品メーカーは、低糖質製品の開発・発売に取り組んでいます。このように、低糖質ベーカリー製品に対する需要の急増が北米のフルーツフィリング市場の成長に寄与しています。
北米のフルーツフィリング市場の収益と2030年までの予測(金額)
北米のフルーツフィリング市場セグメンテーション
北米のフルーツフィリング市場は、製品タイプ、用途、国に分類されます。
製品タイプ別では、北米のフルーツフィリング市場はトロピカルフルーツ、メロン、ブドウ、ベリー、その他に分類されます。ベリー類セグメントは2022年に最大の市場シェアを占めました。
用途別では、北米のフルーツフィリング市場はビスケット・クッキー、パイ・タルト、RTEスナック、アイスクリーム・冷菓、その他に分類されます。2022年にはその他セグメントが最大の市場シェアを占めました。
国別では、北米のフルーツフィリング市場は米国、カナダ、メキシコに区分されます。米国が2022年の北米のフルーツフィリング市場シェアを独占しました。
PT Hakiki Donarta、Barry Callebaut AG、Agrana Beteiligungs AG、Andros SNC、EMU AG、Puratos NV、Zentis Frunchwelt GmbH &Co KG、Dawn Food Products Inc、Toyota Tsusho Foods Corpは北米のフルーツフィリング市場で事業を展開する主要企業です。
The North America fruit fillings market was valued at US$ 932.40 million in 2022 and is expected to reach US$ 1,326.81 million by 2030; it is estimated to record a CAGR of 4.5% from 2022 to 2030.
Increasing Demand for Convenience Fuels North America Fruit Fillings Market
In recent years, people's lifestyles worldwide have evolved due to hectic work schedules, resulting in people's preference on convenience food products such as biscuits and cookies, cakes and pastries, and other bakery products. The food industry is witnessing a surge in the consumption of high-quality convenience food. The growing number of smaller households and dual-income families tremendously impacts the manufacturing and popularity of these food items. Due to hectic work schedules, people, especially millennials, prefer to be efficient with their time and avoid spending it on tedious baking tasks. Also, they are adopting processed food due to a lack of culinary skills and excessive work hours. Hence, convenience food, including bakery and dairy products, is gaining huge traction among consumers. Changing customer patterns have contributed to the expansion of convenience food retail. In addition, the rising need for ready-to-eat food, growing disposable income, and increasing product requirements from emerging countries are a few factors boosting the demand for convenience food such as biscuits and cookies, cakes and pastries, croissants, etc. Fruit fillings are increasingly used in bakery products to enhance the taste and offer food with different varieties. Fruit fillings add flavor, nutritional value, and appeal to the products, meeting the rising demand for convenient as well as nutritional food options. Thus, the increasing demand for convenience food drives the North America fruit fillings market.
North America Fruit Fillings Market Overview
The well-established culture of bakery products and desserts in the region significantly contributes to the increased demand for fruit fillings. In pies, pastries, croissants, biscuits, and cookies, fruit fillings offer additional flavor and texture, enhancing the overall sensory experience of these treats. Further, the popularity of clean-label products has fueled the demand for transparent and natural ingredients. Fruit fillings, being derived from real fruit, align with the clean-label trends, meeting the consumer expectations for simple and recognizable components in their food. This has promoted manufacturers in North America to reformulate their products with fruit fillings, catering to the demand for more transparent and wholesome food choices. In addition, the surging demand for healthier alternatives has contributed to the demand for fruit fillings in the region. Consumers are increasingly shifting toward products with low sugar, natural ingredients, and organic components; fruit fillings are perceived as a natural and nutritious option. According to the study published by Glanbia Plc, in 2022, 14% of US bakery launches made a low sugar claim, up from 11% in 2018. Fruit fillings and bakery product manufacturers are engaged in the development and launch of products with low sugar. Thus, the surge in demand for low-sugar bakery products has contributed to the growth of the fruit fillings market in North America.
North America Fruit Fillings Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
North America Fruit Fillings Market Segmentation
The North America fruit fillings market is categorized into product type, application, and country.
Based on product type, the North America fruit fillings market is categorized into tropical fruits, melons, drupes, berries, and others. The berries segment held the largest market share in 2022.
In terms of application, the North America fruit fillings market is categorized into biscuits and cookies, pies and tarts, RTE snacks, ice cream and frozen desserts, and others. The others segment held the largest market share in 2022.
By country, the North America fruit fillings market is segmented into the US, Canada, and Mexico. The US dominated the North America fruit fillings market share in 2022.
PT Hakiki Donarta, Barry Callebaut AG, Agrana Beteiligungs AG, Andros SNC, EMU AG, Puratos NV, Zentis Frunchwelt GmbH & Co KG, Dawn Food Products Inc, and Toyota Tsusho Foods Corp are some of the leading companies operating in the North America fruit fillings market.