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市場調査レポート
商品コード
1463727
中南米のつけ毛製品:2030年市場予測- 地域別分析:製品タイプ、素材、エンドユーザー、流通チャネル別South & Central America False Hair Products Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Product Type, Material, End User, and Distribution Channel |
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中南米のつけ毛製品:2030年市場予測- 地域別分析:製品タイプ、素材、エンドユーザー、流通チャネル別 |
出版日: 2024年02月07日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 67 Pages
納期: 即納可能
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中南米のつけ毛製品市場は2022年に5億7,354万米ドルと評価され、2030年には8億3,512万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までのCAGRは4.8%で成長すると予測されます。
がん治療中の患者の脱毛発生率の上昇が中南米のつけ毛製品市場を後押し
化学療法、放射線療法、その他のがん治療は、急速に分裂する細胞を標的とするように設計されており、残念ながらその中には毛包も含まれています。その結果、がん治療を受けている患者はしばしば著しい脱毛に見舞われ、精神的苦痛や自尊心に影響を及ぼすことがあります。
国際がん研究機関(IARC)の推計によると、2018年には世界中で1,700万人の新規がん患者と950万人のがん死亡者が報告されました。2040年には、ライフスタイルの変化、食生活、アルコール、喫煙などにより、新たながん患者数は2,750万人、死亡者数は1,630万人に増加すると予想されています。経済的に移行しつつある国々では、不健康な食生活の増加、喫煙中毒の増加、運動不足などにより、その負担は今後さらに大きくなると思われます。
がん治療による脱毛の流行により、つけ毛製品の需要が大幅に増加しています。ウィッグ、エクステンションなどのつけ毛製品は、がんと闘う中で外見を維持し、平常心を取り戻したいと考えている患者に効果的な解決策を提供します。がん患者のニーズを満たすため、つけ毛製品市場の企業は、天然毛ウィッグ、合成ウィッグ、合成ヘアエクステンションやヘアピース、天然ヘアエクステンションやヘアピース、個人向けデザインなど、幅広い製品を提供しています。つけ毛製品メーカーは製品の品質と快適性を向上させ、がん患者が快適でリアルなつけ毛製品を利用できるようにしており、課題となっている時期に自信を高めるのに役立っています。
中南米のつけ毛製品市場の成長は、がんとその患者への影響に対する認識と理解の高まりによっても牽引されています。支援団体、医療センター、地域社会の取り組みが、がん患者向けにウィッグやエクステンションの利用可能性と利点を積極的に宣伝し、がん患者を力づける選択肢としてつけ毛製品を取り入れるよう促しています。したがって、がん治療による脱毛症例の増加がつけ毛製品市場の成長を後押ししています。
中南米のつけ毛製品市場概要
中南米のつけ毛製品市場は、ブラジル、アルゼンチン、その他中南米に区分されます。同市場は活気に満ちており、速いペースで成長しています。人口の可処分所得の増加と身だしなみへの関心の高まりが、中南米におけるつけ毛製品などの美容・パーソナルケア製品やアクセサリーの需要を押し上げています。つけ毛製品はファッション業界で人気のアクセサリーとなっており、有名人やインフルエンサーがソーシャルメディアやその他の販促チャネルで推奨しています。ファッションや美容の動向についていきたいという願望が、この地域でのつけ毛製品の需要の急増につながっています。
中南米のつけ毛製品市場の収益と2030年までの予測(US$Mn)
中南米のつけ毛製品市場セグメンテーション
中南米のつけ毛製品市場は、製品タイプ、素材、エンドユーザー、流通チャネル、国に区分されます。
製品タイプ別では、中南米のつけ毛製品市場はヘアエクステンション、ヘアウィッグ、ヘアピースに区分されます。ヘアエクステンションセグメントが2022年に最大の市場シェアを占めました。
素材別では、中南米のつけ毛製品市場は人毛と合成毛に二分されます。2022年には合成毛髪セグメントがより大きな市場シェアを占めました。
エンドユーザーに基づき、中南米のつけ毛製品市場は男性、女性、子供に区分されます。女性セグメントが2022年に最大の市場シェアを占めました。
流通チャネル別では、中南米のつけ毛製品市場はスーパーマーケットとハイパーマーケット、専門店、オンライン小売、その他に区分されます。専門店セグメントが2022年に最大の市場シェアを占めました。
国別では、中南米のつけ毛製品市場はブラジル、アルゼンチン、その他南米に区分されます。その他南米が2022年の中南米つけ毛製品市場シェアを独占しました。
Br.Hair Company、Hair Argentina、HairUWear Inc、Rio Hairは、中南米のつけ毛製品市場で事業を展開している大手企業です。
目次
ヘアエクステンション分野は、2022年には米国で3億4,536万米ドルと評価され、2030年には5億1,070万米ドルに達すると予測されています。このセグメントの成長率は、2022年から2030年の間に5.0%と予測されています。
The South & Central America false hair products market was valued at US$ 573.54 million in 2022 and is expected to reach US$ 835.12 million by 2030; it is estimated to grow at a CAGR of 4.8% from 2022 to 2030.
Rising Incidence of Hair Loss Among Patients Undergoing Cancer Treatment Fuels the South & Central America False Hair Products Market
Chemotherapy, radiation therapy, and some other medical treatments for cancer are designed to target rapidly dividing cells, which unfortunately include hair follicles. As a result, patients undergoing cancer treatment often experience significant hair loss, which can be emotionally distressing and affect their self-esteem.
According to estimates from the International Agency for Research on Cancer (IARC), in 2018, 17.0 million new cancer cases and 9.5 million cancer deaths were reported across the world. By 2040, the new cancer cases and deaths are expected to grow to 27.5 million and 16.3 million, respectively, due to the changing lifestyles, dietary habits, alcohol, smoking, etc. The burden will probably be even more significant in economically transitioning countries in the future due to the increasing consumption of unhealthy diets, rising addiction to smoking, and physical inactivity.
The demand for false hair products has significantly increased due to the prevalent hair loss caused by cancer treatments. False hair products such as wigs, extensions, etc. provide an effective solution for patients looking to maintain their appearance and regain some sense of normalcy amidst their battle with cancer. To meet the needs of cancer patients, false hair products market players are offering a wide range of products, including natural hair wigs, synthetic wigs, synthetic hair extensions and hair pieces, natural hair extensions and hair pieces, and personalized designs. False hair products manufacturers have improved the quality and comfort of their products, ensuring that cancer patients have access to comfortable and realistic-looking false hair products that help boost their confidence during a challenging period.
The South & Central America false hair products market growth is also driven by increasing awareness and understanding of cancer and its effects on patients. Support organizations, medical centers, and community initiatives have actively promoted the availability and benefits of wigs and extensions for cancer patients, encouraging them to embrace false hair products as an empowering option. Therefore, the increasing hair loss cases due to cancer treatments drive the false hair products market growth.
South & Central America False Hair Products Market Overview
The South & Central America false hair products market is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. The market is vibrant and growing at a fast pace, with great potential for innovation and expansion in the coming years. Rising disposable incomes of the population and the growing interest in personal grooming boost the demand for beauty and personal care products and accessories, such as false hair products, in South & Central America. False hair products have become popular accessories in the fashion industry, with celebrities and influencers endorsing them on social media and other promoting channels. The desire to keep up with fashion and beauty trends has led to an upsurge in demand for false hair products in the region.
South & Central America False Hair Products Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Mn)
South & Central America False Hair Products Market Segmentation
The South & Central America false hair products market is segmented into product type, material, end user, distribution channel, and country.
Based on product type, the South & Central America false hair products market is segmented into hair extension, hair wig, and hair pieces. The hair extension segment held the largest market share in 2022.
Based on material, the South & Central America false hair products market is bifurcated into human hair and synthetic hair. The synthetic hair segment held a larger market share in 2022.
Based on end user, the South & Central America false hair products market is segmented into men, women, and kids. The women segment held the largest market share in 2022.
Based on distribution channel, the South & Central America false hair products market is segmented into supermarkets and hypermarkets, specialty stores, online retail, and others. The specialty stores segment held the largest market share in 2022.
Based on country, the South & Central America false hair products market is segmented to Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. The Rest of South & Central America dominated the South & Central America false hair products market share in 2022.
Br.Hair Company, Hair Argentina, HairUWear Inc, and Rio Hair are some of the leading companies operating in the South & Central America false hair products market .
Table of Content
Hair Extension segment was valued at US$ 345.36 million in 2022 and is expected to reach US$ 510.70 million by 2030. The growth rate of this segment is projected to be 5.0% during the period of 2022-2030.