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市場調査レポート
商品コード
1408649
投票管理ソフトウェアの世界市場:規模・予測、世界・地域別シェア、動向、成長機会分析 - 展開タイプ別、提供別、エンドユーザー別Voting Management Software Market Size and Forecasts, Global and Regional Share, Trends, and Growth Opportunity Analysis Report Coverage: By Deployment Type, Offering, and End User |
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投票管理ソフトウェアの世界市場:規模・予測、世界・地域別シェア、動向、成長機会分析 - 展開タイプ別、提供別、エンドユーザー別 |
出版日: 2023年11月30日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 159 Pages
納期: 即納可能
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世界の投票管理ソフトウェアの市場規模は、2022年に2億9,251万米ドルとなり、2022~2030年にかけてCAGR 9.2%で成長し、2030年には5億9,315万米ドルに達すると予測されています。
米国、カナダ、メキシコは北米の主要経済国のひとつです。SARS-CoV-2の蔓延を防ぐため、さまざまな組織や政府機関が遠隔操作で社会的距離を保った。従来の投票が群衆の形成につながったため、この地域の各国政府は遠隔投票ソリューションを採用しました。2020年4月に米国議会調査局(CRS)が発表した報告書によると、米国議会は上下院の規則を変更し、議場での投票を物理的ではなく仮想的に行えるようにすることを提案しました。さらに連邦政府は、制服組や在外国民が世界のどこからでも投票できるよう、さまざまな政策や規則を策定しています。UOCAVA(Uniformed and Overseas Citizens Absentee Voting Act)の施行により、米国の制服組や商船隊員、その家族、国外に居住する米国市民は、連邦政府の選挙に登録し、不在者投票ができるようになった。したがって、政府によるこのような取り組みが、この地域における投票管理ソフトウェア市場のソリューション需要を高めると予想されます。さらに、さまざまな企業が、組織の時間とコストの節約に役立つ遠隔投票を選択しています。集計は電子的に行われるため、企業は手作業で投票用紙を数えるために費用と時間を費やす必要がないです。また、オンライン投票システムにはユーザー認証が必要であるため、投票資格のある有権者だけがそれぞれの投票に参加していることが保証され、完全な透明性が確保されます。このように、オンライン投票への傾斜が強まっていることが、北米における投票管理ソフトウェア市場の成長に拍車をかけています。
COVID-19の大流行時には、政府の封鎖規制と社会的距離のため、さまざまな選挙がオンラインで行われました。2020年には30万人以上のアメリカ人がオンラインで投票を行い、国内ではオンライン投票の需要と採用が増え続けています。全南北アメリカ議会会議(National Conference of State Legislatures)によると、~26州とワシントンD.C.では、軍人や在外有権者に電子メールによる投票用紙の返送を認めており、7州では有権者にオンラインポータルを使った投票用紙の返送を認めています。さらに、さまざまな政府当局、団体、大学、企業が、選挙の実施にオンライン投票ソリューションを利用しています。例えば、BigPulse Voting社は、オハイオ州のEducational Theater Association、コロラド州のRock Products Association、Comparative and International Education Society、カリフォルニア州立大学ノースリッジ校、カンザス州のK-State University、メルボルン・ビジネススクール、マサチューセッツ州のBrandeis University Student Unionにオンライン投票ソリューションを提供しています。また、ElectionBuddy社は、Space Coast Association of REALTORS、SEIU Local 1021、American Industrial Hygiene Association、Dupont Circle Business Improvement District、National League of Citiesにオンライン投票ソリューションを提供しています。同様に、Simply Voting Inc.、Civix、Civica、Scytl Election Technologies S.L.U.、Assembly Votingなど、他のさまざまな市場プレーヤーも、国内のさまざまな組織にオンライン投票ソリューションを提供しています。したがって、このようなソリューションの採用が増加していることが、米国の投票管理ソフトウェア市場を牽引しています。
展開タイプに基づき、投票管理ソフトウェア市場はクラウドベースとオンプレミスに区分されます。投票管理ソフトウェアのクラウドベースのソリューションは、ソフトウェアとデータがリモートサーバーにホストされるクラウドインフラストラクチャ上で動作します。需要に応じてリソースを簡単に増減でき、インターネット接続があればどこからでもアクセスできます。ユーザーはウェブ・ブラウザを通じてソフトウェアにアクセスし、個々のデバイスに物理的なインストールは必要ないです。物理的なセットアップも不要で、迅速に導入できます。ソフトウェアは通常、サブスクリプション・ベースまたは従量課金モデルで、ユーザーは利用したサービスの料金を支払う。そのため、多額のインフラ先行投資が不要となります。投票管理ソフトウェア市場におけるクラウドベースのソリューションは、様々なデバイスからのリアルタイムのコラボレーションとアクセシビリティを提供し、利害関係者間のコラボレーションを促進することで、ユーザーがどこからでも投票プロセスに参加できるようにし、選挙関係者間のコラボレーションとコミュニケーションを促進します。
エンドユーザー別に見ると、投票管理ソフトウェア市場は団体、政府、企業、その他に区分されます。投票管理ソフトウェア市場のソリューションは、投票プロセス全体のデジタル化を促進し、ワークフローを合理化し、管理負担を軽減します。紙投票や声による投票など、協会内での従来の投票方法は時間がかかり、ミスにつながる可能性もあります。投票ソフトウェアは、プロセスを自動化し、正確性を確保し、集計と結果報告を迅速化し、時間とリソースを節約します。投票管理ソフトウェア市場のソリューションは、遠隔地からの参加を可能にし、会員がインターネットに接続できる場所であればどこからでも投票できるようにすることで、包括性を促進します。また、組合は投票プロセスのセキュリティと完全性を重視しており、従来の方法では改ざんや不正確さの影響を受けやすい可能性があります。協会には、透明で説明責任のある意思決定プロセスを義務付けるガバナンス構造やコンプライアンス要件があります。議決権行使ソフトウェアは、透明で追跡可能な議決権行使活動の記録を提供し、内部規則や規制の遵守に貢献することで、協会がガバナンス基準を遵守することを支援します。したがって、協会における投票管理ソフトウェア市場のソリューション需要は、上記の要因によって促進されます。
BigPulse Voting Pty Ltd、ElectionBuddy Inc.、Simply Voting Inc.、Civix GCR Inc.、Civica UK Ltd.、Polyas GmbH、Scytl Election Technologies SLU、Seasia Infotech、Assembly Voting Aps、およびeBallotは、この市場調査で紹介されている投票管理ソフトウェア市場の主要企業です。
投票管理ソフトウェア市場全体の規模は、一次情報と二次情報の両方を使用して導き出されています。徹底的な二次調査は、投票管理ソフトウェア市場規模に関連する質的および量的情報を得るために、社内外の情報源を用いて実施しました。また、このプロセスは、すべての市場セグメントに関する市場の概要と予測を得るのに役立ちます。また、データを検証し、分析的洞察を得るために、産業参加者に対して複数の一次インタビューを実施しました。このプロセスには、副社長、市場開拓マネージャー、マーケットインテリジェンスマネージャー、国内営業マネージャーなどの産業専門家と、投票管理ソフトウェア市場を専門とする評価専門家、研究アナリスト、主要オピニオンリーダーなどの外部コンサルタントが参加しています。
The Voting Management Software Market size is expected to reach US$ 593.15 million by 2030 from 292.51 million in 2022, at an estimated CAGR of 9.2% from 2022 to 2030.
The US, Canada, and Mexico are among the major economies in North America. Various organizations and government bodies worked remotely to maintain social distancing in order to prevent the spread of SARS-CoV-2. As traditional voting led to the formation of crowds, governments of various countries in the region adopted remote voting solutions. As per the report by the Congressional Research Service (CRS) in April 2020, US Congress suggested altering House or Senate rules to allow floor votes to be cast remotely, where the Members will be present virtually rather than physically. In addition, the Federal Government is creating different policies and rules that can allow uniformed and overseas citizens to vote from anywhere in the world. With the imposition of the Uniformed and Overseas Citizens Absentee Voting Act (UOCAVA), the members of the US Uniformed Services and merchant marine, their family members, and US citizens residing outside the country can register and vote absentee in elections for Federal offices. Thus, such initiatives by the government are expected to raise the demand for solutions in voting management software market in the region. Furthermore, various enterprises are opting for remote voting as it can help to save time and cost for the organization. As tabulation is done electronically, the companies do not have to spend money and time manually counting ballots. Also, as online voting systems require user authentication, it ensures that only eligible voters are participating in their respective ballots, thus providing full transparency. Thus, the growing inclination toward online voting is fueling the growth of the voting management software market in North America.
During the COVID-19 pandemic, due to the government regulations of lockdown and social distancing, various elections conducted were online. In 2020, more than 300,000 Americans cast their votes online, and the demand and adoption of online voting continue to rise in the country. According to the National Conference of State Legislatures, ~26 states and Washington, D.C., allow their military officers and overseas voters to return their ballots by email, whereas 7 states allow their voters to return their ballots using an online portal. Furthermore, various government authorities, associations, universities, and enterprises are using online voting solutions for conducting their elections. For example, BigPulse Voting provided its online voting solutions to the Educational Theater Association, Ohio; Colorado Rock Products Association; Comparative and International Education Society; California State University, Northridge; K-State University, Kansas; Melbourne Business School; and Brandeis University Student Union, Massachusetts. Also, ElectionBuddy Inc. provided its online voting solutions to the Space Coast Association of REALTORS, SEIU Local 1021, American Industrial Hygiene Association, Dupont Circle Business Improvement District, and National League of Cities. Similarly, various other market players such as Simply Voting Inc., Civix, Civica, Scytl Election Technologies S.L.U., and Assembly Voting have provided their online voting solutions to different organizations in the country. Thus, the growing adoption of such solutions is driving the voting management software market in the US.
Based on deployment type, the voting management software market is segmented into cloud based and on-premise. Cloud-based solutions in voting management software market operates on a cloud infrastructure, where the software and data are hosted on remote servers. It can easily scale resources up or down based on demand and enables access from any location with an internet connection. Users access the software through web browsers, and no physical installation is required on individual devices. It can be implemented rapidly without physical setup. The software typically follows a subscription-based or pay-as-you-go model, where users pay for the services they consume. It eliminates the need for significant upfront infrastructure investment. Cloud-based solutions in voting management software market offers real-time collaboration and accessibility from various devices, fostering collaboration among stakeholders that allows users to participate in voting processes from anywhere and facilitates collaboration and communication among election officials.
Based on end user, the Voting Management Software market is segmented into association, government, enterprise and others. Associations are undergoing digital transformations to modernize their operations, and this includes transitioning from manual or paper-based voting systems to digital solutions. solutions in voting management software market expedites the digitalization of the entire voting process, streamlining workflows and reducing administrative burdens. Traditional methods of voting within associations, such as paper ballots or voice votes, can be time-consuming and may lead to errors. Voting software automates the process, ensuring accuracy and expediting the counting and reporting of results, saving time and resources. Associations frequently have members dispersed geographically, making it challenging for all members to participate in on-site meetings. solutions in voting management software market enables remote participation, allowing members to vote from anywhere with an internet connection, fostering inclusivity. Also, associations value the security and integrity of their voting processes, and traditional methods may be susceptible to tampering or inaccuracies. Associations have governance structures and compliance requirements that mandate transparent and accountable decision-making processes. Voting software helps associations adhere to governance standards by providing a transparent and traceable record of voting activities, contributing to compliance with internal rules and regulations. Therefore, the demand for solutions in voting management software market in associations is driven by the above factors.
BigPulse Voting Pty Ltd, ElectionBuddy Inc., Simply Voting Inc., Civix GCR Inc., Civica UK Ltd., Polyas GmbH, Scytl Election Technologies SLU, Seasia Infotech, Assembly Voting Aps, and eBallot are among the key Voting Management Software Market players that are profiled in this market study.
The overall Voting Management Software Market size has been derived using both primary and secondary sources. Exhaustive secondary research has been conducted using internal and external sources to obtain qualitative and quantitative information related to the Voting Management Software Market size. The process also helps obtain an overview and forecast of the market with respect to all the market segments. Also, multiple primary interviews have been conducted with industry participants to validate the data and gain analytical insights. This process includes industry experts such as VPs, business development managers, market intelligence managers, and national sales managers, along with external consultants such as valuation experts, research analysts, and key opinion leaders, specializing in the Voting Management Software Market.