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市場調査レポート
商品コード
1375223
中南米のカプセル化フレグランス市場の2028年までの予測- 製品タイプ別、用途別の地域分析South & Central America Encapsulated Fragrances Market Forecast to 2028 - Regional Analysis By Product Type, and Application |
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中南米のカプセル化フレグランス市場の2028年までの予測- 製品タイプ別、用途別の地域分析 |
出版日: 2023年09月18日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 114 Pages
納期: 即納可能
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中南米のカプセル化フレグランス市場は、2022年の1億3,335万米ドルから2028年には1億7,900万米ドルに成長すると予測されています。2022年から2028年までのCAGRは5.0%で成長すると推定されます。
主要市場プレイヤーの戦略的取り組みが中南米カプセル化フレグランス市場を牽引
世界のカプセル化フレグランスメーカーは、消費者を惹きつけ、製品の地位を高めるために、製品の発売、M&A、事業拡大などの戦略的開発イニシアチブに多額の投資を行っています。国内外のプレーヤーは、様々な用途におけるカプセル化フレグランスの需要の高まりに対応するため、新製品を開発・発売しています。例えば、2021年12月、Givaudan SAは、柔軟仕上げ剤用の生物由来で生分解可能な送達システムで長時間のフレグランス体験を保証する、フレグランスをカプセル化したイノベーションであるPlanetCapsの発売を発表しました。この発売は、製品ポートフォリオを拡大し、持続可能性を高めることを目的としています。このように、主要市場プレイヤーのこうした戦略的取り組みが、カプセル化フレグランス市場の成長を後押ししています。
中南米のカプセル化フレグランス市場の概要
中南米のカプセル化フレグランス市場は、ブラジル、アルゼンチン、その他南米に区分されます。カプセル化フレグランスは、化粧品、スキンケア、ヘアケア製品などのパーソナルケア製品に広く利用されているため、カプセル化フレグランス産業は、この地域全体で重要な収益を生み出している産業の1つです。技術の進歩がカプセル化フレグランス産業の成長を後押しすると予測されています。2022年7月、International Flavors &Fragrances Inc(IFF)はブラジル、コロンビア、チリの3つのイノベーションセンターに1,580万米ドルを投資すると発表しました。これら3つの新しいアプリケーションラボは、飲食品、ホーム&パーソナルケア、ヘルス&ウェルネスの各分野における生産と製品開発の共創を増加させました。したがって、この地域におけるカプセル化フレグランス生産の拡大は、パーソナルケア、飲食品、ホームケアなど多くの産業がそれぞれの製品にこれらのフレグランスを取り入れる大きな機会を生み出しています。
さらに、天然由来成分の重要性が高まっていることは、中南米の美容・パーソナルケア消費者の心に常に強く根付いています。男性のグルーミング動向の高まりは、自己表現と男性らしさのパラダイムの変化と関連しています。この地域の男性の美意識は高まっており、それが男性のパーソナルケア製品の売上を押し上げています。そのため、パーソナルケア産業の成長は、最終用途産業におけるカプセル化フレグランスの需要拡大につながります。また、飲食品産業の成長も中南米のカプセル化フレグランス市場の成長を牽引しています。
中南米のカプセル化フレグランス市場の収益と2028年までの予測(金額)
中南米のカプセル化フレグランス市場セグメンテーション
中南米のカプセル化フレグランス市場は、製品タイプ、用途、国に区分されます。
製品タイプに基づき、中南米のカプセル化フレグランス市場はフレグランスブレンド、アロマケミカル、その他に区分されます。2022年には、その他セグメントが中南米のカプセル化フレグランス市場で最大のシェアを記録しました。
用途別では、中南米のカプセル化フレグランス市場は、香水・フレグランス、クリーニング製品、化粧品、個人衛生製品、飲食品、その他に区分されます。2022年、中南米のカプセル化フレグランス市場では、クリーニング製品分野が最大のシェアを記録しました。
国別に見ると、中南米のカプセル化フレグランス市場はブラジル、アルゼンチン、その他南米に区分されます。2022年、ブラジル市場は中南米のカプセル化フレグランス市場で最大のシェアを記録しました。
Ashland Inc、Firmenich SA、Givaudan SA、Glatt GmbH、Ingredion Inc、International Flavors &Fragrances Inc、Symrise AGは、中南米のカプセル化フレグランス市場で事業を展開する大手企業の一部です。
The South & Central America encapsulated fragrances market is expected to grow from US$ 133.35 million in 2022 to US$ 179.00 million by 2028. It is estimated to grow at a CAGR of 5.0% from 2022 to 2028.
Strategic Initiatives by Key Market Players Drive South & Central America Encapsulated Fragrances Market
Encapsulated fragrances manufacturers worldwide invest significantly in strategic development initiatives such as product launched, merger and acquisition, and business expansion to attract consumers and enhance their product position. Local and international players are advancing and launching new products to cater to the rising demand for encapsulated fragrances in various applications. For instance, in December 2021, Givaudan SA announced the launch of PlanetCaps, a fragrance encapsulated innovation which ensures long lasting fragrance experience in a bio-sourced and biodegradable delivery system for fabric softeners. The launch was aimed to expand its product portfolio and boost the sustainability. Thus, such strategic initiatives by key market players drive the growth of the encapsulated fragrances market.
South & Central America Encapsulated Fragrances Market Overview
The South & Central America encapsulated fragrances market is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. The encapsulated fragrances industry is one of the significant revenue-generating industries across the region, as encapsulated fragrances are widely utilized in personal care products, including cosmetics, skincare, and hair care products. It is projected that technological advancements boost the growth of the encapsulated fragrances industry. In July 2022, International Flavors & Fragrances Inc (IFF) announced an investment of US$ 15.8 million in three innovation centers in Brazil, Colombia, and Chile. These three new application laboratories have increased production and product development co-creation in food & beverage, home & personal care, and health & wellness segments. Hence, the expansion of encapsulated fragrance production in the region has created massive opportunities for many industries such as personal care, food & beverages, and homecare to incorporate these fragrances in their respective products.
Furthermore, the growing relevance of naturally sourced ingredients has always been strongly well-entrenched in the mind of South & Central American beauty and personal care consumers. The rising grooming trend among men has been linked to self-expression and shifting masculinity paradigms. Men in the region have seen a growing beauty consciousness which has uplifted the sales of personal care products among men. Thus, the growth of personal care industry results to higher demand for encapsulated fragrances in the end use industry. Also, the growth of food and beverages industry drives the South & Central America encapsulated fragrances market growth.
South & Central America Encapsulated Fragrances Market Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
South & Central America Encapsulated Fragrances Market Segmentation
The South & Central America encapsulated fragrances market is segmented into product type, application, and country.
Based on product type, the South & Central America encapsulated fragrances market is segmented into fragrance blends, aroma chemicals, and others. In 2022, the others segment registered the largest share in the South & Central America encapsulated fragrances market.
Based on application, the South & Central America encapsulated fragrances market is segmented into perfumes and fragrances, cleaning products, cosmetics, personal hygiene products, food and beverages, and others. In 2022, the cleaning products segment registered the largest share in the South & Central America encapsulated fragrances market.
Based on country, the South & Central America encapsulated fragrances market is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. In 2022, Brazil segment registered the largest share in the South & Central America encapsulated fragrances market.
Ashland Inc; Firmenich SA; Givaudan SA; Glatt GmbH; Ingredion Inc; International Flavors & Fragrances Inc; and Symrise AG are some of the leading companies operating in the South & Central America encapsulated fragrances market.