市場調査レポート
商品コード
1375217

北米のカプセル化フレグランス市場の2028年までの予測- 製品タイプ別、用途別の地域分析

North America Encapsulated Fragrances Market Forecast to 2028 - Regional Analysis By Product Type, Application

出版日: | 発行: The Insight Partners | ページ情報: 英文 119 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

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北米のカプセル化フレグランス市場の2028年までの予測- 製品タイプ別、用途別の地域分析
出版日: 2023年09月14日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 119 Pages
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

北米のカプセル化フレグランス市場は、2022年の3億7,708万米ドルから2028年には4億8,504万米ドルに成長すると予測されています。2022年から2028年までのCAGRは4.3%で成長すると推定されます。

主要市場プレイヤーの戦略的取り組みが北米カプセル化フレグランス市場を牽引

世界のカプセル化フレグランスメーカーは、消費者を惹きつけ、製品の地位を高めるために、製品の発売、M&A、事業拡大などの戦略的開発イニシアチブに多額の投資を行っています。国内外のプレーヤーは、様々な用途におけるカプセル化フレグランスの需要の高まりに対応するため、新製品を開発・発売しています。例えば、2021年12月、Givaudan SAは、柔軟仕上げ剤用の生物由来で生分解可能な送達システムで長時間のフレグランス体験を保証する、フレグランスをカプセル化したイノベーションであるPlanetCapsの発売を発表しました。この発売は、製品ポートフォリオを拡大し、持続可能性を高めることを目的としています。このように、主要市場プレイヤーのこうした戦略的取り組みが、カプセル化フレグランス市場の成長を後押ししています。

北米のカプセル化フレグランス市場の概要

北米のカプセル化フレグランス市場は米国、カナダ、メキシコに区分されます。北米は、個人の衛生、身だしなみ、外見への関心の高まりに伴い、香水、デオドラント、ローション、シャンプー、石鹸の需要が高いことから、カプセル化フレグランス市場の成長において顕著な地域の一つです。NPDグループによると、米国のプレステージ・ビューティ業界の2021年の売上高は220億米ドルで、2020年に比べ30%増加しました。2021年の売上高は前年比49%増で、フレグランス製品が他のすべてのカテゴリーを上回り、次いでヘア製品の売上高が47%増、メイクアップ製品の売上高が23%増、スキンケア製品の売上高が18%増となっています。また、同地域の着実な経済成長、可処分所得の増加、配合成分の効能に対する意識の高まり、特定の要件により、消費者は高品質でプレミアムな高級フレグランス製品により多くの支出を行うことができます。そのため、香水やパーソナルケア製品に対する需要の増加が、北米におけるカプセル化フレグランス市場の成長を後押ししています。

International Flavors &Fragrances Inc.によると、2022年には米国の消費者の82%が洗濯製品に新鮮さを求めています。また、カプセル化技術の進歩は、製品の差別化とカスタマイズのためにメーカーに有利な機会を提供しています。この地域をリードするカプセル化フレグランスメーカーであるInternational Flavors &Fragrances Inc.は、「infinitIFF」(最大8時間香りを逃がさないカプセル化技術)を提供しています。ポリウレアのカプセル化技術により、洗濯したての香りの体験を強化・延長するオイルが放出されます。したがって、主要な業界参入企業によるこうした技術的進歩は、カプセル化フレグランスの応用分野を拡大し、革新的で長続きする香り体験を求める消費者を惹きつけ、この地域におけるカプセル化フレグランス市場の成長を牽引しています。しかし、カプセル化プロセスには特殊な装置と芳香エッセンシャルオイルやフレグランスブレンドなどの材料が必要なため、かなりのコストがかかります。したがって、コストが高いことがカプセル化フレグランスの採用を制限しています。カプセル化フレグランスは、より効率的かつ効果的にフレグランスを保存・提供するのに役立ちます。さらに、健康や環境に関する消費者の意識の高まりが、天然香料やオーガニック香料の需要を高めています。したがって、上記の要因はすべて北米のカプセル化フレグランスの需要に影響を与えています。

北米のカプセル化フレグランス市場の収益と2028年までの予測(金額)

北米のカプセル化フレグランス市場のセグメンテーション

北米のカプセル化フレグランス市場は、製品タイプ、用途、国に区分されます。

製品タイプに基づき、北米のカプセル化フレグランス市場はフレグランスブレンド、アロマケミカル、その他に区分されます。2022年、北米のカプセル化フレグランス市場では、その他セグメントが最大のシェアを記録しました。

用途別では、北米のカプセル化フレグランス市場は、香水・フレグランス、クリーニング製品、化粧品、個人衛生製品、飲食品、その他に区分されます。2022年には、クリーニング製品分野が北米のカプセル化フレグランス市場で最大のシェアを記録しました。

国別に見ると、北米のカプセル化フレグランス市場は米国、カナダ、メキシコに区分されます。2022年には、米国セグメントが北米のカプセル化フレグランス市場で最大のシェアを記録しました。

Ashland Inc、Firmenich SA、Follmann GmbH &Co KG、Givaudan SA、Glatt GmbH、Ingredion Inc、International Flavors &Fragrances Inc、Symrise AGは、北米カプセル化フレグランス市場で事業を展開する大手企業の一部です。

目次

第1章 イントロダクション

第2章 キーポイント

第3章 調査手法

  • 調査範囲
    • 北米のカプセル化フレグランス市場:製品タイプ別、用途別
  • 調査手法
    • データ収集
    • 一次インタビュー
    • 仮説の策定
    • マクロ経済要因分析
    • 基礎数値の作成
    • データの三角測量
    • 国レベルのデータ

第4章 北米カプセル化フレグランス市場情勢

  • 市場概要
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
    • 代替品の脅威
  • エコシステム分析
    • 原材料サプライヤー
    • メーカー
    • 流通業者
    • エンドユーザー
  • 専門家の見解

第5章 北米カプセル化フレグランス市場:主要市場力学

  • 市場促進要因
    • 様々な用途でのカプセル化フレグランスの採用増加
    • 主要市場プレイヤーの戦略的取り組み
  • 市場抑制要因
    • カプセル化技術に伴う高コスト
  • 市場機会
    • カプセル化技術における技術革新の高まり
  • 今後の動向
    • 天然香料の需要増加
  • 影響分析

第6章 カプセル化フレグランス:北米市場分析

  • 北米のカプセル化フレグランス市場概要
  • 北米のカプセル化フレグランス市場-2028年に至る数量予測(キロトン)

第7章 カプセル化フレグランスの北米市場分析-製品タイプ別

  • 北米のカプセル化フレグランス市場:製品タイプ別(2022年、2028年)
  • フレグランスブレンド
  • アロマケミカル
  • その他

第8章 北米のカプセル化フレグランス市場分析:用途別

  • 北米のカプセル化フレグランス市場:用途別(2022年、2028年)
  • 香水とフレグランス
  • クリーニング製品
  • 化粧品
  • 個人衛生製品
  • 飲食品
  • その他

第9章 北米のカプセル化フレグランス市場:国別分析

    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ

第10章 業界情勢

  • 事業拡大
  • 新製品開発
  • 合併と買収

第11章 企業プロファイル

  • Firmenich SA
  • Givaudan SA
  • Ingredion Inc
  • International Flavors & Fragrances Inc
  • Symrise AG
  • Glatt GmbH
  • Follmann GmbH & Co KG
  • Ashland Inc

第12章 付録

図表

List Of Tables

  • Table 1. North America Encapsulated Fragrances Market -Revenue and Forecast to 2028 (US$ Mn)
  • Table 2. North America Encapsulated Fragrances Market -Volume and Forecast to 2028 (Kilotons)
  • Table 3. US Global Encapsulated Fragrances Market, by Product Type - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Table 4. US Global Encapsulated Fragrances Market, by Product Type - Volume and Forecast to 2028 (Kilotons)
  • Table 5. US Global Encapsulated Fragrances Market, by Application- Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Table 6. Canada Global Encapsulated Fragrances Market, by Product Type - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Table 7. Canada Global Encapsulated Fragrances Market, by Product Type - Volume and Forecast to 2028 (Kilotons)
  • Table 8. Canada Global Encapsulated Fragrances Market, by Application- Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Table 9. Mexico Global Encapsulated Fragrances Market, by Product Type - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Table 10. Mexico Global Encapsulated Fragrances Market, by Product Type - Volume and Forecast to 2028 (Kilotons)
  • Table 11. Mexico Global Encapsulated Fragrances Market, by Application- Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Table 12. Glossary of Terms, North America Encapsulated Fragrances Market

List Of Figures

  • Figure 1. North America Encapsulated Fragrances Market Segmentation
  • Figure 2. North America Encapsulated Fragrances Market Segmentation - By Country
  • Figure 3. North America Encapsulated Fragrances Market Overview
  • Figure 4. North America Encapsulated Fragrances Market, By Product Type
  • Figure 5. North America Encapsulated Fragrances Market, by Country
  • Figure 6. Porter's Five Forces Analysis of North America Encapsulated Fragrances Market
  • Figure 7. North America Encapsulated Fragrances Market, Ecosystem
  • Figure 8. Expert Opinion
  • Figure 9. North America Encapsulated Fragrances Market Impact Analysis of Drivers and Restraints
  • Figure 10. North America Encapsulated Fragrances Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Mn)
  • Figure 11. North America Encapsulated Fragrances Market -Volume and Forecast to 2028 (Kilotons)
  • Figure 12. North America Encapsulated Fragrances Market Revenue Share, By Product Type (2022 and 2028)
  • Figure 13. Fragrance Blends: North America Encapsulated Fragrances Market - Revenue and Forecast To 2028 (US$ Mn)
  • Figure 14. Fragrance Blends: North America Encapsulated Fragrances Market -Volume and Forecast To 2028 (Kilotons)
  • Figure 15. Aroma Chemicals: North America Encapsulated Fragrances Market - Revenue and Forecast To 2028 (US$ Mn)
  • Figure 16. Aroma Chemicals: North America Encapsulated Fragrances Market -Volume and Forecast To 2028 (Kilotons)
  • Figure 17. Others: North America Encapsulated Fragrances Market - Revenue and Forecast To 2028 (US$ Mn)
  • Figure 18. Others: North America Encapsulated Fragrances Market -Volume and Forecast To 2028 (Kilotons)
  • Figure 19. North America Encapsulated Fragrances Market Revenue Share, By Application (2022 and 2028)
  • Figure 20. Perfumes and Fragrances: North America Encapsulated Fragrances Market - Revenue and Forecast To 2028 (US$ Mn)
  • Figure 21. Cleaning Products: North America Encapsulated Fragrances Market - Revenue and Forecast To 2028 (US$ Mn)
  • Figure 22. Cosmetics: North America Encapsulated Fragrances Market - Revenue and Forecast To 2028 (US$ Mn)
  • Figure 23. Personal Hygiene Products: North America Encapsulated Fragrances Market - Revenue and Forecast To 2028 (US$ Mn)
  • Figure 24. Food and Beverages: North America Encapsulated Fragrances Market - Revenue and Forecast To 2028 (US$ Mn)
  • Figure 25. Others: North America Encapsulated Fragrances Market - Revenue and Forecast To 2028 (US$ Mn)
  • Figure 26. North America: Encapsulated Fragrances Market, by Key Country - Revenue (2022) (US$ Million)
  • Figure 27. North America: Encapsulated Fragrances Market Revenue Share, by Key Country (2022 and 2028)
  • Figure 28. US: Global Encapsulated Fragrances Market -Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Figure 29. US: Global Encapsulated Fragrances Market -Volume and Forecast to 2028 (Kilotons)
  • Figure 30. Canada: Global Encapsulated Fragrances Market -Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Figure 31. Canada: Encapsulated Fragrances Market -Volume and Forecast to 2028 (Kilotons)
  • Figure 32. Mexico: Global Encapsulated Fragrances Market -Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
  • Figure 33. Mexico: Global Encapsulated Fragrances Market -Volume and Forecast to 2028 (Kilotons)
目次
Product Code: BMIRE00028890

The North America encapsulated fragrances market is expected to grow from US$ 377.08 million in 2022 to US$ 485.04 million by 2028. It is estimated to grow at a CAGR of 4.3% from 2022 to 2028.

Strategic Initiatives by Key Market Players Drive North America Encapsulated Fragrances Market

Encapsulated fragrances manufacturers worldwide invest significantly in strategic development initiatives such as product launched, merger and acquisition, and business expansion to attract consumers and enhance their product position. Local and international players are advancing and launching new products to cater to the rising demand for encapsulated fragrances in various applications. For instance, in December 2021, Givaudan SA announced the launch of PlanetCaps, a fragrance encapsulated innovation which ensures long lasting fragrance experience in a bio-sourced and biodegradable delivery system for fabric softeners. The launch was aimed to expand its product portfolio and boost the sustainability. Thus, such strategic initiatives by key market players drive the growth of the encapsulated fragrances market.

North America Encapsulated Fragrances Market Overview

The North America encapsulated fragrances market is segmented into the US, Canada, and Mexico. North America is one of the prominent regions for the encapsulated fragrances market growth, owing to high demand for perfumes, deodorants, lotions, shampoo, and soaps with the increasing focus on personal hygiene, grooming, and appearance. According to the NPD Group, the US prestige beauty industry generated US$ 22 billion in 2021, a 30% increase in sales, compared to 2020. With year-over-year sales increase of 49%, fragrance products surpassed all other categories in 2021, followed by hair products whose sales grew by 47%, makeup products sales rose by 23%, and skincare products sales grew by 18%. Also, the region's steady economic growth, rising disposable income, increasing awareness of incorporated ingredients' benefits, and specific requirements enable consumers to spend more on high-quality, premium, luxury fragrance products. Therefore, the increased demand for perfumes and personal care products bolsters the encapsulated fragrance market growth in North America.

According to International Flavors & Fragrances Inc., in 2022, 82% of US consumers looked for freshness in a laundry product. Also, the advances in encapsulation techniques have provided lucrative opportunities for manufacturers for product differentiation and customization. International Flavors & Fragrances Inc., the region's leading encapsulated fragrances manufacturer, provides "infinitIFF"-an encapsulation technology that delivers constant fragrance escape for up to eight hours. The polyurea encapsulation technology releases oil that enhances and extends the freshly laundered aroma experience. Hence, such technological advancements by the key industry participants have expanded the application areas of encapsulated fragrances and attracted consumers seeking innovative and long-lasting fragrance experiences, driving the encapsulated fragrances market growth in the region. However, the encapsulation process is quite costly due to specialized equipment and materials such as aromatic essential oils and fragrance blends. Hence, the high cost is restricting the adoption of encapsulated fragrances. Encapsulated fragrances help preserve and deliver fragrances more efficiently and effectively. Moreover, growing consumer awareness regarding health and environmental concerns has increased the demand for natural and organic fragrances. Therefore, all the above factors influence the demand for encapsulated fragrances across North America.

North America Encapsulated Fragrances Market Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)

North America Encapsulated Fragrances Market Segmentation

The North America encapsulated fragrances market is segmented into product type, application, and country.

Based on product type, the North America encapsulated fragrances market is segmented into fragrance blends, aroma chemicals, and others. In 2022, the others segment registered the largest share in the North America encapsulated fragrances market.

Based on application, the North America encapsulated fragrances market is segmented into perfumes and fragrances, cleaning products, cosmetics, personal hygiene products, food and beverages, and others. In 2022, the cleaning products segment registered the largest share in the North America encapsulated fragrances market.

Based on country, the North America encapsulated fragrances market is segmented into the US, Canada, Mexico. In 2022, the US segment registered the largest share in the North America encapsulated fragrances market.

Ashland Inc; Firmenich SA; Follmann GmbH & Co KG; Givaudan SA; Glatt GmbH; Ingredion Inc; International Flavors & Fragrances Inc; and Symrise AG are some of the leading companies operating in the North America encapsulated fragrances market.

Reasons to Buy:

  • Save and reduce time carrying out entry-level research by identifying the growth, size, leading players, and segments in the North America encapsulated fragrances market.
  • Highlights key business priorities in order to assist companies to realign their business strategies
  • The key findings and recommendations highlight crucial progressive industry trends in the North America encapsulated fragrances market, thereby allowing players across the value chain to develop effective long-term strategies
  • Develop/modify business expansion plans by using substantial growth offering developed and emerging markets
  • Scrutinize in-depth North America market trends and outlook coupled with the factors driving the encapsulated fragrances market, as well as those hindering it
  • Enhance the decision-making process by understanding the strategies that underpin commercial interest with respect to client products, segmentation, pricing, and distribution

Table Of Contents

1. Introduction

  • 1.1 Scope of the Study
  • 1.2 The Insight Partners Research Report Guidance
  • 1.3 Market Segmentation
    • 1.3.1 North America Encapsulated Fragrances Market, by Product Type
    • 1.3.2 North America Encapsulated Fragrances Market, by Application
    • 1.3.3 North America Encapsulated Fragrances Market, by Country

2. Key Takeaways

3. Research Methodology

  • 3.1 Scope of the Study
    • 3.1.1 North America Encapsulated Fragrances Market, by Product Type, and Application
  • 3.2 Research Methodology
    • 3.2.1 Data Collection:
    • 3.2.2 Primary Interviews:
    • 3.2.3 Hypothesis formulation:
    • 3.2.4 Macro-economic factor analysis:
    • 3.2.5 Developing base number:
    • 3.2.6 Data Triangulation:
    • 3.2.7 Country level data:

4. North America Encapsulated Fragrances Market Landscape

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.2.2 Bargaining Power of Buyers:
    • 4.2.3 Threat of New Entrants
    • 4.2.4 Competitive Rivalry
    • 4.2.5 Threat of Substitutes
  • 4.3 Ecosystem Analysis
    • 4.3.1 Overview:
    • 4.3.2 Raw Material Suppliers:
    • 4.3.3 Manufacturers
    • 4.3.4 Distributors
    • 4.3.5 End-User
  • 4.4 Expert Opinion

5. North America Encapsulated Fragrances Market - Key Market Dynamics

  • 5.1 Market Drivers
    • 5.1.1 Rising Adoption of Encapsulated Fragrances from Various Applications
    • 5.1.2 Strategic Initiatives by Key Market Players
  • 5.2 Market Restraints
    • 5.2.1 High Costs Associated with Encapsulation Technology
  • 5.3 Market Opportunities
    • 5.3.1 Rising Innovations in Encapsulation Technology
  • 5.4 Future Trends
    • 5.4.1 Increasing Demand for Natural Fragrances
  • 5.5 Impact Analysis

6. Encapsulated Fragrances - North America Market Analysis

  • 6.1 North America Encapsulated Fragrances Market Overview
  • 6.2 North America Encapsulated Fragrances Market -Revenue and Forecast to 2028 (US$ Mn)
  • 6.3 North America Encapsulated Fragrances Market -Volume and Forecast to 2028 (Kilotons)

7. North America Encapsulated Fragrances Market Analysis - By Product Type

  • 7.1 Overview
  • 7.2 North America Encapsulated Fragrances Market, By Product Type (2022 and 2028)
  • 7.3 Fragrance Blends
    • 7.3.1 Overview
    • 7.3.2 Fragrance Blends: North America Encapsulated Fragrances Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Mn)
    • 7.3.3 Fragrance Blends: North America Encapsulated Fragrances Market -Volume and Forecast to 2028 (Kilotons)
  • 7.4 Aroma Chemicals
    • 7.4.1 Overview
    • 7.4.2 Aroma Chemicals: North America Encapsulated Fragrances Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Mn)
    • 7.4.3 Aroma Chemicals: North America Encapsulated Fragrances Market -Volume and Forecast to 2028 (Kilotons)
  • 7.5 Others
    • 7.5.1 Overview
    • 7.5.2 Others: North America Encapsulated Fragrances Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Mn)
    • 7.5.3 Others: North America Encapsulated Fragrances Market -Volume and Forecast to 2028 (Kilotons)

8. North America Encapsulated Fragrances Market Analysis - By Application

  • 8.1 Overview
  • 8.2 North America Encapsulated Fragrances Market, By Application (2022 and 2028)
  • 8.3 Perfumes and Fragrances
    • 8.3.1 Overview
    • 8.3.2 Perfumes and Fragrances: North America Encapsulated Fragrances Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Mn)
  • 8.4 Cleaning Products
    • 8.4.1 Overview
    • 8.4.2 Cleaning Products: North America Encapsulated Fragrances Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Mn)
  • 8.5 Cosmetics
    • 8.5.1 Overview
    • 8.5.2 Cosmetics: North America Encapsulated Fragrances Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Mn)
  • 8.6 Personal Hygiene Products
    • 8.6.1 Overview
    • 8.6.2 Personal Hygiene Products: North America Encapsulated Fragrances Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Mn)
  • 8.7 Food and Beverages
    • 8.7.1 Overview
    • 8.7.2 Food and Beverages: North America Encapsulated Fragrances Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Mn)
  • 8.8 Others
    • 8.8.1 Overview
    • 8.8.2 Others: North America Encapsulated Fragrances Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Mn)

9. North America Encapsulated Fragrances Market - Country Analysis

  • 9.1 Overview
    • 9.1.1 North America: Encapsulated Fragrances Market, by Key Country
      • 9.1.1.1 US: Encapsulated Fragrances Market -Analysis and Forecast to 2028 (US$ Million)
        • 9.1.1.1.1 US: Global Encapsulated Fragrances Market, by Product Type
        • 9.1.1.1.2 US: Global Encapsulated Fragrances Market, by Application
      • 9.1.1.2 Canada: Global Encapsulated Fragrances Market -Analysis and Forecast to 2028 (US$ Million)
        • 9.1.1.2.1 Canada: Global Encapsulated Fragrances Market, by Product Type
        • 9.1.1.2.2 Canada: Global Encapsulated Fragrances Market, by Application
      • 9.1.1.3 Mexico: Global Encapsulated Fragrances Market -Analysis and Forecast to 2028 (US$ Million)
        • 9.1.1.3.1 Mexico: Global Encapsulated Fragrances Market, by Product Type
        • 9.1.1.3.2 Mexico: Global Encapsulated Fragrances Market, by Application

10. Industry Landscape

  • 10.1 Overview
  • 10.2 Expansion
  • 10.3 New Product Development
  • 10.4 Merger and Acquisition

11. Company Profiles

  • 11.1 Firmenich SA
    • 11.1.1 Key Facts
    • 11.1.2 Business Description
    • 11.1.3 Products and Services
    • 11.1.4 Financial Overview
    • 11.1.5 SWOT Analysis
    • 11.1.6 Key Developments
  • 11.2 Givaudan SA
    • 11.2.1 Key Facts
    • 11.2.2 Business Description
    • 11.2.3 Products and Services
    • 11.2.4 Financial Overview
    • 11.2.5 SWOT Analysis
    • 11.2.6 Key Developments
  • 11.3 Ingredion Inc
    • 11.3.1 Key Facts
    • 11.3.2 Business Description
    • 11.3.3 Products and Services
    • 11.3.4 Financial Overview
    • 11.3.5 SWOT Analysis
    • 11.3.6 Key Developments
  • 11.4 International Flavors & Fragrances Inc
    • 11.4.1 Key Facts
    • 11.4.2 Business Description
    • 11.4.3 Products and Services
    • 11.4.4 Financial Overview
    • 11.4.5 SWOT Analysis
    • 11.4.6 Key Developments
  • 11.5 Symrise AG
    • 11.5.1 Key Facts
    • 11.5.2 Business Description
    • 11.5.3 Products and Services
    • 11.5.4 Financial Overview
    • 11.5.5 SWOT Analysis
    • 11.5.6 Key Developments
  • 11.6 Glatt GmbH
    • 11.6.1 Key Facts
    • 11.6.2 Business Description
    • 11.6.3 Products and Services
    • 11.6.4 Financial Overview
    • 11.6.5 SWOT Analysis
    • 11.6.6 Key Developments
  • 11.7 Follmann GmbH & Co KG
    • 11.7.1 Key Facts
    • 11.7.2 Business Description
    • 11.7.3 Products and Services
    • 11.7.4 Financial Overview
    • 11.7.5 SWOT Analysis
    • 11.7.6 Key Developments
  • 11.8 Ashland Inc
    • 11.8.1 Key Facts
    • 11.8.2 Business Description
    • 11.8.3 Products and Services
    • 11.8.4 Financial Overview
    • 11.8.5 SWOT Analysis
    • 11.8.6 Key Developments

12. Appendix

  • 12.1 About The Insight Partners
  • 12.2 Glossary of Terms