表紙:スパイスの世界市場レポート 2023年
市場調査レポート
商品コード
1282212

スパイスの世界市場レポート 2023年

Spices Global Market Report 2023

出版日: 受注後更新 | 発行: The Business Research Company | ページ情報: 英文 275 Pages | 納期: 2~10営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=149.15円
スパイスの世界市場レポート 2023年
出版日: 受注後更新
発行: The Business Research Company
ページ情報: 英文 275 Pages
納期: 2~10営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

スパイスの世界市場は、2022年の42億米ドルから2023年には44億8,000万米ドルへ、CAGR6.7%で成長すると予測されています。ロシア・ウクライナ戦争は、少なくとも短期的には、COVID-19パンデミックからの世界経済回復の可能性を混乱させました。この2国間の戦争は、複数の国への経済制裁、商品価格の高騰、サプライチェーンの混乱につながり、商品やサービス全体にインフレを引き起こし、世界中の多くの市場に影響を与えています。スパイス市場は、CAGR6.2%で2027年に57億米ドルに達すると予想されています。

2022年のスパイス市場では、アジア太平洋が最大の地域となりました。北米は予測期間中に最も成長する地域であると予想されます。スパイスレポートの対象地域は、アジア太平洋、西欧、東欧、北米、南米、中東・アフリカです。

オーガニック食品への需要の高まりは、今後スパイス市場の成長を促進すると予想されます。オーガニック食品は、合成化学物質や遺伝子組み換え原料を使用せずに生産されます。オーガニック食品は、より健康的で免疫系に良いと信じられているため、高い需要があります。一方、オーガニック食品の消費は着実に増加しており、ハーブ、スパイス、調味料の需要を煽っています。例えば、2021年5月にOTA(Organic Trade Associations)が実施したオーガニック業界調査によると、2020年の米国におけるオーガニック売上(オーガニック食品を含む)は過去最高の12.4%増の619億米ドルでした。そのため、オーガニック食品への需要の高まりがスパイス市場の成長を牽引しています。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 スパイス市場の特徴

第3章 スパイス市場の動向と戦略

第4章 スパイス市場- マクロ経済シナリオ

  • COVID-19によるスパイス市場への影響
  • ウクライナ・ロシア戦争がスパイス市場に与える影響
  • 高インフレがスパイス市場に与える影響

第5章 スパイス市場規模と成長

  • 世界のスパイス市場の実績、2017~2022年
    • 市場の促進要因
    • 市場の抑制要因
  • 世界のスパイス市場予測、2022-2027F、2032F
    • 市場の促進要因
    • 市場の抑制要因

第6章 スパイス市場セグメンテーション

  • 世界のスパイス市場、タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • ニンニク
  • ショウガ
  • ターメリック
  • クミン
  • シナモン
  • コショウ
  • その他のタイプ
  • 世界のスパイス市場、形状別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 粉末
  • その他の形状
  • 世界のスパイス市場、カテゴリー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • オーガニック
  • 従来型
  • 世界のスパイス市場、用途別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • ベーカリー・菓子類製品
  • 食肉・鶏肉製品
  • 冷凍食品
  • スープ
  • ソース
  • ドレッシング
  • その他の用途
  • 世界のスパイス市場、エンドユーザー別のセグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 食品小売業
  • フードサービス
  • 食品加工

第7章 スパイス市場の地域および国分析

  • 世界のスパイス市場、地域別、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 世界のスパイス市場、国別、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第8章 アジア太平洋のスパイス市場

  • アジア太平洋スパイス市場概要
  • 地域情報、COVID-19症の影響、市場情報、背景情報、政府の取り組み、規制、規制機関、主要団体、課税額、法人税構造、投資、主要企業
  • アジア太平洋スパイス市場、タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • アジア太平洋スパイス市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第9章 中国のスパイス市場

  • 中国スパイス市場概要
  • 中国スパイス市場、タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 中国スパイス市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第10章 インドのスパイス市場

  • インドスパイス市場、タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • インドスパイス市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第11章 日本のスパイス市場

  • 日本スパイス市場、タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 日本スパイス市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第12章 オーストラリアのスパイス市場

  • オーストラリアスパイス市場、タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • オーストラリアスパイス市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第13章 インドネシアのスパイス市場

  • インドネシアスパイス市場、タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • インドネシアスパイス市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第14章 韓国の香辛料市場

  • 韓国スパイス市場、タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 韓国スパイス市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第15章 西欧のスパイス市場

  • 西欧のスパイス市場概要
  • 西欧スパイス市場、タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 西欧スパイス市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第16章 英国のスパイス市場

  • 英国スパイス市場、タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 英国スパイス市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第17章 ドイツのスパイス市場

  • ドイツスパイス市場、タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • ドイツスパイス市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第18章 フランスのスパイス市場

  • フランススパイス市場、タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • フランススパイス市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第19章 東欧のスパイス市場

  • 東欧のスパイス市場概要
  • 東欧スパイス市場、タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 東欧スパイス市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第20章 ロシアのスパイス市場

  • ロシアスパイス市場、タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • ロシアスパイス市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第21章 北米スパイス市場

  • 北米スパイス市場概要
  • 北米スパイス市場、タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 北米スパイス市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第22章 米国のスパイス市場

  • 米国スパイス市場概要
  • 米国スパイス市場、タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 米国スパイス市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第23章 南米スパイス市場

  • 南米スパイス市場概要
  • 南米スパイス市場、タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 南米スパイス市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第24章 ブラジルのスパイス市場

  • ブラジルスパイス市場、タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • ブラジルスパイス市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第25章 中東のスパイス市場

  • 中東のスパイス市場概要
  • 中東スパイス市場、タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • 中東スパイス市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第26章 アフリカのスパイス市場

  • アフリカのスパイス市場概要
  • アフリカスパイス市場、タイプ別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F
  • アフリカスパイス市場、エンドユーザー別セグメンテーション、実績および予測、2017-2022、2022-2027F、2032F

第27章 スパイス市場の競合情勢と企業プロファイル

  • スパイス市場の競合情勢
  • スパイス市場の企業プロファイル
    • Ajinomoto Co Inc.
    • Associated British Foods Plc.
    • Baria Pepper
    • Kerry Group Plc.
    • The Bart Ingredients Co. Ltd.

第28章 スパイス市場における主要な合併と買収

第29章 スパイス市場の将来展望と可能性分析

第30章 付録

目次
Product Code: r6806

“Spices Global Market Report 2023 ” from The Business Research Company provides strategists, marketers and senior management with the critical information they need to assess the market.

This report focuses on spices market which is experiencing strong growth. The report gives a guide to the trends which will be shaping the market over the next ten years and beyond.

Reasons to Purchase

  • Gain a truly global perspective with the most comprehensive report available on this market covering 50+ geographies.
  • Understand how the market has been affected by the COVID-19 and how it is responding as the impact of the virus abates.
  • Assess the Russia - Ukraine war's impact on agriculture, energy and mineral commodity supply and its direct and indirect impact on the market.
  • Measure the impact of high global inflation on market growth.
  • Create regional and country strategies on the basis of local data and analysis.
  • Identify growth segments for investment.
  • Outperform competitors using forecast data and the drivers and trends shaping the market.
  • Understand customers based on the latest market shares.
  • Benchmark performance against key competitors.
  • Suitable for supporting your internal and external presentations with reliable high quality data and analysis
  • Report will be updated with the latest data and delivered to you within 3-5 working days of order along with an Excel data sheet for easy data extraction and analysis.
  • All data from the report will also be delivered in an excel dashboard format.

Where is the largest and fastest growing market for spices? How does the market relate to the overall economy, demography and other similar markets? What forces will shape the market going forward? “The spices market global report ” from The Business Research Company answers all these questions and many more.

The report covers market characteristics, size and growth, segmentation, regional and country breakdowns, competitive landscape, market shares, trends and strategies for this market. It traces the market's historic and forecast market growth by geography.

  • The market characteristics section of the report defines and explains the market.
  • The market size section gives the market size ($b) covering both the historic growth of the market, and forecasting its development.
  • The forecasts are made after considering the major factors currently impacting the market. These include:

The impact of sanctions, supply chain disruptions, and altered demand for goods and services due to the Russian Ukraine war, impacting various macro-economic factors and parameters in the Eastern European region and its subsequent effect on global markets.

The impact of higher inflation in many countries and the resulting spike in interest rates.

The continued but declining impact of COVID-19 on supply chains and consumption patterns.

  • Market segmentations break down the market into sub markets.
  • The regional and country breakdowns section gives an analysis of the market in each geography and the size of the market by geography and compares their historic and forecast growth. It covers the growth trajectory of COVID-19 for all regions, key developed countries and major emerging markets.
  • The competitive landscape chapter gives a description of the competitive nature of the market, market shares, and a description of the leading companies. Key financial deals which have shaped the market in recent years are identified.
  • The trends and strategies section analyses the shape of the market as it emerges from the crisis and suggests how companies can grow as the market recovers.

Scope

Markets Covered:

  • 1) By Type: Garlic; Ginger; Turmeric; Cumin; Cinnamon; Pepper; Other Types
  • 2) By Form: Raw; Powder; Other Form
  • 3) By Category: Organic; Conventional
  • 4) By Application: Bakery And Confectionary Products; Meat And Poultry Products; Frozen Food; Soups; Sauces; Dressings; Other Applications
  • 5) By End User: Food Retail; Food Service; Food Processing
  • Companies Mentioned: Ajinomoto Co Inc.; Associated British Foods Plc.; Baria Pepper; Kerry Group Plc.; The Bart Ingredients Co. Ltd.
  • Countries: Australia; Brazil; China; France; Germany; India; Indonesia; Japan; Russia; South Korea; UK; USA
  • Regions: Asia-Pacific; Western Europe; Eastern Europe; North America; South America; Middle East; Africa
  • Time series: Five years historic and ten years forecast.
  • Data: Ratios of market size and growth to related markets, GDP proportions, expenditure per capita,
  • Data segmentations: country and regional historic and forecast data, market share of competitors, market segments.
  • Sourcing and Referencing: Data and analysis throughout the report is sourced using end notes.
  • Delivery format: PDF, Word and Excel Data Dashboard.

Executive Summary

Major players in the spices market are: Ajinomoto Co Inc., Associated British Foods Plc., Baria Pepper, Kerry Group Plc., The Bart Ingredients Co. Ltd., Dharampal Satyapal Group, Everest Food Products Pvt. Ltd., Dohler Group, McCormick & Company Inc., Frontier Co-op, Colorado Spice, The Watkins Co., Organic Tattva, Organic Spices Inc., Sauer Brands Inc., B&G Foods Inc., and Terana S.A.

The global spices market is expected to grow from $4.20 billion in 2022 to $4.48 billion in 2023 at a compound annual growth rate (CAGR) of 6.7%. The Russia-Ukraine war disrupted the chances of global economic recovery from the COVID-19 pandemic, at least in the short term. The war between these two countries has led to economic sanctions on multiple countries, a surge in commodity prices, and supply chain disruptions, causing inflation across goods and services and affecting many markets across the globe. The spices market is expected to reach $5.70 billion in 2027 at a CAGR of 6.2%.

The spice market consists of sales of coriander, paprika, nutmeg, mustard seeds, cloves, fennel, fenugreek, capers, celery seeds, and oregano. Values in this market are 'factory gate' values, that is the value of goods sold by the manufacturers or creators of the goods, whether to other entities (including downstream manufacturers, wholesalers, distributors, and retailers) or directly to end customers. The value of goods in this market includes related services sold by the creators of the goods.

Spices are a group of flavored and aromatic ingredients derived from the roots, seeds, fruits, bark, or other parts of plants. They are typically used to enhance the taste, color, and aroma of food and beverages.

Asia-Pacific was the largest region in the spices market in 2022. North America is expected to be the fastest-growing region in the forecast period. The regions covered in spices report are Asia-Pacific, Western Europe, Eastern Europe, North America, South America, Middle East and Africa.

The main types of spices are garlic, ginger, turmeric, cumin, cinnamon, pepper, and other types. Garlic usually refers to spices that are frequently used as flavoring in cooking. The various forms include raw, powder, and other forms with various categories such as organic, and conventional. These are used in various applications such as bakery and confectionary products, meat and poultry products, frozen food, soups, sauces, dressings, and other applications and by various end users such as food retail, food service, and food processing.

The growth in demand for organic food are expected to propel the growth of the spice market going forward. Organic food is produced without the use of synthetic chemicals or genetically modified ingredients. Organic food is in high demand because people believe it is healthier and better for their immune systems. Organic food consumption, on the other hand, is steadily increasing, due to fuelling demand for herbs, spices, and seasonings. For instance, in May 2021, an organic industry survey conducted by Organic Trade Associations (OTA) showed that organic sales (including organic food products) in the United States increased by a record 12.4% to $61.9 billion in 2020. Therefore, the growth in demand for organic food are driving the growth of the spice market.

Product innovation is a key trend gaining popularity in the spice market. Companies operating in the spice market are focused on innovative products to reinforce their position in the market. For instance, in November 2022, Lifespice India Private Limited, an Indian-based manufacturer of health care, garam masala, and snack foods, launched India's first science-backed Spice Mixes. These mixes are prepared using 15 raw materials, which do not include onions, ginger, garlic, or other vegetables. The product is prepared electronically without human touch or interaction. The blended recipes are pulverized to a 600-micron fineness and packaged in Vacuum sealed Food grade PET jars.

In December 2022, Wipro Consumer Care, an India-based consumer care company acquired Nirapara for an undisclosed amount. With this acquisition, Wipro expands its packaged food, spices, and consumer products portfolio. Nirapara is an India-based company operating in the spices market.

The countries covered in the spices market report are: Australia, Brazil, China, France, Germany, India, Indonesia, Japan, Russia, South Korea, UK, USA.

The market value is defined as the revenues that enterprises gain from the sale of goods and/or services within the specified market and geography through sales, grants, or donations in terms of the currency (in USD, unless otherwise specified).

The revenues for a specified geography are consumption values that are revenues generated by organizations in the specified geography within the market, irrespective of where they are produced. It does not include revenues from resales along the supply chain, either further along the supply chain or as part of other products.

The spices market research report is one of a series of new reports from The Business Research Company that provides spices market statistics, including spices industry global market size, regional shares, competitors with a spices market share, detailed spices market segments, market trends, and opportunities, and any further data you may need to thrive in the spices industry. This spices market research report delivers a complete perspective of everything you need, with an in-depth analysis of the current and future scenario of the industry.

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Spices Market Characteristics

3. Spices Market Trends And Strategies

4. Spices Market - Macro Economic Scenario

  • 4.1. COVID-19 Impact On Spices Market
  • 4.2. Ukraine-Russia War Impact On Spices Market
  • 4.3. Impact Of High Inflation On Spices Market

5. Spices Market Size And Growth

  • 5.1. Global Spices Historic Market, 2017-2022, $ Billion
    • 5.1.1. Drivers Of The Market
    • 5.1.2. Restraints On The Market
  • 5.2. Global Spices Forecast Market, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
    • 5.2.1. Drivers Of The Market
    • 5.2.2. Restraints On the Market

6. Spices Market Segmentation

  • 6.1. Global Spices Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • Garlic
  • Ginger
  • Turmeric
  • Cumin
  • Cinnamon
  • Pepper
  • Other Types
  • 6.2. Global Spices Market, Segmentation By Form, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • Raw
  • Powder
  • Other Form
  • 6.3. Global Spices Market, Segmentation By Category, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • Organic
  • Conventional
  • 6.4. Global Spices Market, Segmentation By Application, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • Bakery And Confectionary Products
  • Meat And Poultry Products
  • Frozen Food
  • Soups
  • Sauces
  • Dressings
  • Other Applications
  • 6.5. Global Spices Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • Food Retail
  • Food Service
  • Food Processing

7. Spices Market Regional And Country Analysis

  • 7.1. Global Spices Market, Split By Region, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 7.2. Global Spices Market, Split By Country, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

8. Asia-Pacific Spices Market

  • 8.1. Asia-Pacific Spices Market Overview
  • Region Information, Impact Of COVID-19, Market Information, Background Information, Government Initiatives, Regulations, Regulatory Bodies, Major Associations, Taxes Levied, Corporate Tax Structure, Investments, Major Companies
  • 8.2. Asia-Pacific Spices Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 8.3. Asia-Pacific Spices Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

9. China Spices Market

  • 9.1. China Spices Market Overview
  • 9.2. China Spices Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F,$ Billion
  • 9.3. China Spices Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F,$ Billion

10. India Spices Market

  • 10.1. India Spices Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 10.2. India Spices Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

11. Japan Spices Market

  • 11.1. Japan Spices Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 11.2. Japan Spices Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

12. Australia Spices Market

  • 12.1. Australia Spices Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 12.2. Australia Spices Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

13. Indonesia Spices Market

  • 13.1. Indonesia Spices Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 13.2. Indonesia Spices Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

14. South Korea Spices Market

  • 14.1. South Korea Spices Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 14.2. South Korea Spices Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

15. Western Europe Spices Market

  • 15.1. Western Europe Spices Market Overview
  • 15.2. Western Europe Spices Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 15.3. Western Europe Spices Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

16. UK Spices Market

  • 16.1. UK Spices Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 16.2. UK Spices Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

17. Germany Spices Market

  • 17.1. Germany Spices Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 17.2. Germany Spices Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

18. France Spices Market

  • 18.1. France Spices Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 18.2. France Spices Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

19. Eastern Europe Spices Market

  • 19.1. Eastern Europe Spices Market Overview
  • 19.2. Eastern Europe Spices Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 19.3. Eastern Europe Spices Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

20. Russia Spices Market

  • 20.1. Russia Spices Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 20.2. Russia Spices Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

21. North America Spices Market

  • 21.1. North America Spices Market Overview
  • 21.2. North America Spices Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 21.3. North America Spices Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

22. USA Spices Market

  • 22.1. USA Spices Market Overview
  • 22.2. USA Spices Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 22.3. USA Spices Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

23. South America Spices Market

  • 23.1. South America Spices Market Overview
  • 23.2. South America Spices Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 23.3. South America Spices Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

24. Brazil Spices Market

  • 24.1. Brazil Spices Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 24.2. Brazil Spices Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

25. Middle East Spices Market

  • 25.1. Middle East Spices Market Overview
  • 25.2. Middle East Spices Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 25.3. Middle East Spices Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

26. Africa Spices Market

  • 26.1. Africa Spices Market Overview
  • 26.2. Africa Spices Market, Segmentation By Type, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion
  • 26.3. Africa Spices Market, Segmentation By End User, Historic and Forecast, 2017-2022, 2022-2027F, 2032F, $ Billion

27. Spices Market Competitive Landscape And Company Profiles

  • 27.1. Spices Market Competitive Landscape
  • 27.2. Spices Market Company Profiles
    • 27.2.1. Ajinomoto Co Inc.
      • 27.2.1.1. Overview
      • 27.2.1.2. Products and Services
      • 27.2.1.3. Strategy
      • 27.2.1.4. Financial Performance
    • 27.2.2. Associated British Foods Plc.
      • 27.2.2.1. Overview
      • 27.2.2.2. Products and Services
      • 27.2.2.3. Strategy
      • 27.2.2.4. Financial Performance
    • 27.2.3. Baria Pepper
      • 27.2.3.1. Overview
      • 27.2.3.2. Products and Services
      • 27.2.3.3. Strategy
      • 27.2.3.4. Financial Performance
    • 27.2.4. Kerry Group Plc.
      • 27.2.4.1. Overview
      • 27.2.4.2. Products and Services
      • 27.2.4.3. Strategy
      • 27.2.4.4. Financial Performance
    • 27.2.5. The Bart Ingredients Co. Ltd.
      • 27.2.5.1. Overview
      • 27.2.5.2. Products and Services
      • 27.2.5.3. Strategy
      • 27.2.5.4. Financial Performance

28. Key Mergers And Acquisitions In The Spices Market

29. Spices Market Future Outlook and Potential Analysis

30. Appendix

  • 30.1. Abbreviations
  • 30.2. Currencies
  • 30.3. Historic And Forecast Inflation Rates
  • 30.4. Research Inquiries
  • 30.5. The Business Research Company
  • 30.6. Copyright And Disclaimer