市場調査レポート
商品コード
1195253

OOH広告の世界市場の機会と戦略(2031年まで)

Out-Of-Home Advertising Global Market Opportunities And Strategies To 2031

出版日: | 発行: The Business Research Company | ページ情報: 英文 256 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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OOH広告の世界市場の機会と戦略(2031年まで)
出版日: 2023年01月25日
発行: The Business Research Company
ページ情報: 英文 256 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

本レポートでは、市場の特徴、規模と成長、セグメンテーション、地域・国別内訳、競合情勢、市場シェア、トレンド、戦略について解説しています。また、市場の歴史をたどり、地域別の市場成長を予測しています。また、同市場をOOH広告市場全体の中で位置づけ、他市場との比較も行っています。

本レポートは以下の章から構成されています。

イントロダクションと市場の特徴

市場セグメンテーションの簡単な紹介、OOH広告市場の定義と説明。

主要動向

世界のOOH広告市場を形成している主要な動向をハイライト。また、今後起こりうる市場の開拓についても紹介します。

世界の市場規模および成長率

世界の実績(2016-2021年)、予測(2021-2026年)、(2026-2031年)市場価値、実績期間および予測期間における市場の成長を支え、抑制する要因と阻害要因を紹介。

地域別分析

地域別の履歴(2016-2021年)および予測(2021-2026年)、(2026-2031年)市場価値と成長率、市場シェア比較。

市場セグメンテーション

市場におけるタイプ別、プラットフォーム別、アプリケーション別の市場価値(2016-2031)と各セグメントごとの分析を収録しています。

地域別市場規模および成長率

地域別の市場規模(2021年)、過去(2016-2021年)および予測(2021-2026年)、(2026-2031年)の市場価値、地域内の国の成長率および市場シェア比較を掲載。地域はアジア太平洋、西欧、東欧、北米、南米、中東・アフリカ、各地域内の主要国について記載しています。

競合情勢

市場の競合情勢、推定市場シェア、主要企業のプロファイルを詳しく紹介します。

主なM&A(合併・買収

レポート対象市場における最近のM&Aに関する情報を掲載しています。近年市場を形成したM&Aの主要な財務情報を提供します。

市場機会と戦略

調査結果に基づく市場機会と戦略を掲載しています。また、国やセグメントごとの成長機会や、それらの市場で取るべき戦略に関する情報を提供します。今後5年間に競合他社が大きなビジネスチャンスを得る可能性のある市場について理解することができます。

結論・提言

本セクションでは、調査結果に基づく結論・提言を行っています。また、OOH広告事業者に対して、製品・サービスの提供、地域展開、マーケティング戦略、ターゲット層などの観点から提言を行う。

付録

本レポートで使用したNAICSコード、略語、通貨コードの詳細について記載しています。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 目次

第3章 図のリスト

第4章 テーブル一覧

第5章 レポートの構造

第6章 イントロダクションと市場の特徴

  • 一般的な市場の定義
  • 概要
  • OOH広告市場の定義とセグメンテーション
  • タイプ別の市場セグメンテーション
    • ビルボード
    • ストリートファニチャー
    • トランジット
    • その他
  • プラットフォーム市場セグメンテーション
    • 静的
    • デジタル
  • アプリケーション市場セグメンテーション
    • 食品および飲料産業
    • 自動車産業
    • 健康と医療産業
    • 商用および個人向けサービス
    • 消費財
    • その他のアプリケーション

第7章 主要な市場動向

  • デジタルOOH広告(DOOH)の採用の増加
  • インタラクティブなOOH広告に対する需要の高まり
  • ブランド成長のための合併と買収の増加
  • OOHの人工知能
  • OOH広告におけるモバイル統合の需要の高まり
  • 技術開発
  • ライジングストーリーテリングのコンセプト
  • パートナーシップとコラボレーションの増加

第8章 世界の市場規模と成長

  • 市場規模
  • 市場成長実績、2016年から2021年
    • 市場成長実績、2016年から2021年
    • 市場の抑制要因2016-2021
  • 予測市場の成長、2021年~2026年、2031年F
    • 2021年から2026年までの市場成長予測
    • 市場の抑制要因2021-2026

第9章 OOH広告市場、地域分析

  • 世界のOOH広告市場、地域別、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F
  • 世界のOOH広告市場、国別、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F

第10章 世界のOOH広告市場セグメンテーション

  • 世界のOOH広告市場、タイプ別セグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F
  • 世界のOOH広告市場、プラットフォーム別セグメンテーション、実績と予測、2016~2021年、2026F、2031F
  • 世界のOOH広告市場、アプリケーション別セグメンテーション、実績と予測、2016~2021年、2026F、2031F

第11章 アジア太平洋市場

    • 概要
  • 市場概要
    • 地域情報
    • 市場情報
    • 背景情報
    • 政府の取り組み
    • 規則
    • 規制機関
    • 主な協会
    • 徴収税額
    • 法人税の構造
    • 投資
    • 主要企業
  • アジア太平洋のOOH広告市場、市場成長実績、2016~2021年
  • アジア太平洋のOOH広告市場、予測市場の成長、2021~2026年、2031F
  • アジア太平洋のOOH広告市場、タイプ別セグメンテーション、実績と予測、2016~2021年、2026F、2031F
  • アジア太平洋のOOH広告市場、プラットフォーム別セグメンテーション、実績と予測、2016~2021年、2026F、2031F
  • アジア太平洋のOOH広告市場:国別分析
  • 中国市場
    • 概要
  • 市場概要
    • 国別情報
    • 市場情報
    • 背景情報
    • 政府の取り組み
    • 規則
    • 規制機関
    • 主な協会
    • 徴収税額
    • 法人税の構造
    • 投資
    • 主要企業
  • 中国のOOH広告市場、市場成長実績、2016~2021年
  • 中国のOOH広告市場、市場成長予測、2021~2026年、2031F
  • 中国のOOH広告市場、タイプ別のセグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F
  • 中国のOOH広告市場、プラットフォーム別セグメンテーション、実績と予測、2016~2021年、2026F、2031F
  • インド市場
  • インドのOOH広告市場、市場成長実績、2016~2021年
  • インドのOOH広告市場、市場の成長予測、2021年~2026年、2031年F
  • インドのOOH広告市場、タイプ別セグメンテーション、実績と予測、2016~2021年、2026F、2031F
  • インドのOOH広告市場、プラットフォーム別のセグメンテーション、実績と予測、2016~2021年、2026F、2031F
  • 日本市場
  • 日本のOOH広告市場、市場成長実績、2016年~2021年
  • 日本のOOH広告市場、市場成長予測、2021年~2026年、2031年F
  • 日本のOOH広告市場、タイプ別のセグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F
  • 日本のOOH広告市場、プラットフォーム別セグメンテーション、実績と予測、2016~2021、2026F、2031F
  • オーストラリア市場
  • オーストラリアのOOH広告市場、市場成長実績、2016~2021年
  • オーストラリアのOOH広告市場、市場の成長予測、2021~2026年、2031F
  • オーストラリアのOOH広告市場、タイプ別セグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F
  • オーストラリアのOOH広告市場、プラットフォーム別セグメンテーション、実績と予測、2016~2021年、2026F、2031F
  • インドネシア市場
  • インドネシアのOOH広告市場、市場成長実績、2016年~2021年
  • インドネシアのOOH広告市場、市場の成長予測、2021年~2026年、2031年F
  • インドネシアのOOH広告市場、タイプ別セグメンテーション、実績と予測、2016~2021年、2026F、2031F
  • インドネシアのOOH広告市場、プラットフォーム別セグメンテーション、実績と予測、2016~2021年、2026F、2031F
  • 韓国市場
  • 韓国のOOH広告市場、市場成長実績、2016年~2021年
  • 韓国のOOH広告市場、市場の成長予測、2021年~2026年、2031年F
  • 韓国のOOH広告市場、タイプ別セグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F
  • 韓国のOOH広告市場、プラットフォーム別のセグメンテーション、実績と予測、2016~2021年、2026F、2031F

第12章 西欧市場

    • 概要
  • 市場概要
    • 地域情報
    • 市場情報
    • 背景情報
    • 政府の取り組み
    • 規則
    • 規制機関
    • 主な協会
    • 徴収税額
    • 法人税の構造
    • 投資
    • 主要企業
  • 西欧のOOH広告市場、市場成長実績、2016~2021年
  • 西欧のOOH広告市場、市場の成長予測、2021~2026年、2031F
  • 西欧のOOH広告市場、タイプ別のセグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F
  • 西欧のOOH広告市場、プラットフォーム別セグメンテーション、実績と予測、2016~2021年、2026F、2031F
  • 西欧のOOH広告市場:国別分析
  • 英国市場
  • 英国のOOH広告市場、市場成長実績、2016~2021年
  • 英国のOOH広告市場、市場の成長予測、2021~2026年、2031F
  • 英国のOOH広告市場、タイプ別セグメンテーション、実績と予測、2016~2021年、2026F、2031F
  • 英国のOOH広告市場、プラットフォーム別セグメンテーション、実績と予測、2016~2021年、2026F、2031F
  • ドイツ市場
  • ドイツのOOH広告市場、市場成長実績、2016~2021年
  • ドイツのOOH広告市場、市場成長予測、2021~2026年、2031F
  • ドイツのOOH広告市場、タイプ別セグメンテーション、実績と予測、2016~2021年、2026F、2031F
  • ドイツのOOH広告市場、プラットフォーム別セグメンテーション、実績と予測、2016~2021年、2026F、2031F
  • フランス市場
  • フランスのOOH広告市場、市場成長実績、2016年~2021年
  • フランスのOOH広告市場、市場の成長予測、2021~2026年、2031F
  • フランスのOOH広告市場、タイプ別セグメンテーション、実績と予測、2016~2021年、2026F、2031F
  • フランスのOOH広告市場、プラットフォーム別セグメンテーション、実績と予測、2016~2021年、2026F、2031F

第13章 東欧市場

    • 概要
  • 市場概要
    • 地域情報
    • 市場情報
    • 背景情報
    • 政府の取り組み
    • 規則
    • 規制機関
    • 主な協会
    • 徴収税額
    • 法人税の構造
    • 投資
    • 主要企業
  • 東欧のOOH広告市場、市場成長実績、2016~2021年
  • 東欧のOOH広告市場、市場の成長予測、2021~2026年、2031F
  • 東欧のOOH広告市場、タイプ別のセグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F
  • 東欧のOOH広告市場、プラットフォーム別セグメンテーション、実績と予測、2016~2021年、2026F、2031F
  • 東欧のOOH広告市場:国別分析
  • ロシア市場
  • ロシアのOOH広告市場、市場成長実績、2016年~2021年
  • ロシアのOOH広告市場、市場の成長予測、2021年~2026年、2031年F
  • ロシアのOOH広告市場、タイプ別セグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F
  • ロシアのOOH広告市場、プラットフォーム別セグメンテーション、実績と予測、2016~2021年、2026F、2031F

第14章 北米市場

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    • 主な協会
    • 徴収税額
    • 法人税の構造
    • 投資
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  • 北米のOOH広告市場、市場成長実績、2016~2021年
  • 北米のOOH広告市場、市場の成長予測、2021年~2026年、2031年F
  • 北米のOOH広告市場、タイプ別セグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F
  • 北米のOOH広告市場、プラットフォーム別セグメンテーション、実績と予測、2016~2021年、2026F、2031F
  • 北米のOOH広告市場:国別分析
  • 米国市場
    • 概要
  • 市場概要
    • 国別情報
    • 市場情報
    • 背景情報
    • 政府の取り組み
    • 規則
    • 規制機関
    • 主な協会
    • 徴収税額
    • 法人税の構造
    • 投資
    • 主要企業
  • 米国のOOH広告市場、市場成長実績、2016~2021年
  • 米国のOOH広告市場、市場成長予測、2021~2026年、2031F
  • 米国のOOH広告市場、タイプ別セグメンテーション、実績と予測、2016~2021年、2026F、2031F
  • 米国のOOH広告市場、プラットフォーム別セグメンテーション、実績と予測、2016~2021年、2026F、2031F

第15章 南米市場

    • 概要
  • 市場概要
    • 地域情報
    • 市場情報
    • 背景情報
    • 政府の取り組み
    • 規則
    • 規制機関
    • 主な協会
    • 徴収税額
    • 法人税の構造
    • 投資
    • 主要企業
  • 南米のOOH広告市場、市場成長実績、2016~2021年
  • 南米のOOH広告市場、市場の成長予測、2021年~2026年、2031年F
  • 南米のOOH広告市場、タイプ別のセグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F
  • 南米のOOH広告市場、プラットフォーム別セグメンテーション、実績と予測、2016~2021年、2026F、2031F
  • 南米のOOH広告市場:国別分析
  • ブラジル市場
  • ブラジルのOOH広告市場、市場成長実績、2016~2021年
  • ブラジルのOOH広告市場、市場の成長予測、2021~2026年、2031F
  • ブラジルのOOH広告市場、タイプ別セグメンテーション、実績と予測、2016~2021年、2026F、2031F
  • ブラジルのOOH広告市場、プラットフォーム別のセグメンテーション、実績と予測、2016~2021年、2026F、2031F

第16章 中東市場

    • 概要
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    • 地域情報
    • 市場情報
    • 背景情報
    • 政府の取り組み
    • 規則
    • 規制機関
    • 主な協会
    • 徴収税額
    • 法人税の構造
    • 投資
    • 主要企業
  • 中東のOOH広告市場、市場成長実績、2016~2021年
  • 中東のOOH広告市場、市場の成長予測、2021年~2026年、2031年F
  • 中東のOOH広告市場、タイプ別セグメンテーション、実績と予測、2016~2021年、2026F、2031F
  • 中東のOOH広告市場、プラットフォーム別セグメンテーション、実績と予測、2016~2021年、2026F、2031F

第17章 アフリカ市場

    • 概要
  • 市場概要
    • 地域情報
    • 市場情報
    • 背景情報
    • 政府の取り組み
    • 規則
    • 規制機関
    • 主な協会
    • 徴収税額
    • 法人税の構造
    • 投資
    • 主要企業
  • アフリカのOOH広告市場、市場成長実績、2016~2021年
  • アフリカのOOH広告市場、市場の成長予測、2021~2026年、2031F
  • アフリカのOOH広告市場、タイプ別セグメンテーション、実績と予測、2016-2021、2026F、2031F
  • アフリカのOOH広告市場、プラットフォーム別セグメンテーション、実績と予測、2016~2021年、2026F、2031F

第18章 競合情勢と企業プロファイル

第19章 企業プロファイル

  • JCDecaux Group
    • 会社概要
    • 製品とサービス
    • 事業戦略
    • 財務概況
  • Clear Channel Outdoor Holdings, Inc.
    • 会社概要
    • 製品とサービス
    • 事業戦略
    • 財務概況
  • Lamar Advertising Company
    • 会社概要
    • 製品とサービス
    • 事業戦略
    • 財務概況
  • OUTFRONT Media Inc
    • 会社概要
    • 製品とサービス
    • 事業戦略
    • 財務概況
  • Focus Media Information Technology
    • 会社概要
    • 製品とサービス
    • 財務概況

第20章 主な合併と買収

  • BinDawood Acquired Holding Ykone
  • Accenture Acquired King James Group
  • New Tradition Acquired Regency Outdoors's Billboards Advertising Business
  • JCDecaux Acquired Abri Services Media
  • Cattri Acquired Lightbox
  • Master Ad Acquired Stake In Hello LED
  • Lamar Advertising Acquired Ashby Street Outdoor
  • JCDecaux Acquired APN Outdoor
  • oOh!Media Acquired Adshel

第21章 世界のOOH広告の機会と戦略

  • 2026年の世界のOOH広告市場- 最も新しい機会を提供している国
  • 2026年の世界のOOH広告市場- 最も新しい機会を提供するセグメント
  • 2026年の世界のOOH広告市場- 成長戦略
    • 市場動向に基づく戦略
    • 競合の戦略

第22章 OOH広告市場、結論・提言

  • 結論
  • 推奨事項
    • 製品
    • 場所
    • 価格
    • プロモーション
    • 人々

第23章 付録

第24章 著作権と免責事項

目次
Product Code: o&s632

“Out-Of-Home Advertising Global Market Opportunities And Strategies To 2031 ” from The Business Research Company provides the strategists; marketers and senior management with the critical information they need to assess the global out-of-home advertising market as it emerges from the COVID-19 shut down.

Reasons to Purchase

  • Gain a truly global perspective with the most comprehensive report available on this market covering 12 geographies.
  • Understand how the market is being affected by the coronavirus and how it is likely to emerge and grow as the impact of the virus abates.
  • Create regional and country strategies on the basis of local data and analysis.
  • Identify growth segments for investment.
  • Outperform competitors using forecast data and the drivers and trends shaping the market.
  • Understand customers based on the latest market research findings.
  • Benchmark performance against key competitors.
  • Utilize the relationships between key data sets for superior strategizing.
  • Suitable for supporting your internal and external presentations with reliable high-quality data and analysis

Where is the largest and fastest-growing market for out-of-home advertising? How does the market relate to the overall economy; demography and other similar markets? What forces will shape the market going forward? “The out-of-home advertising market global report ” from The Business Research Company answers all these questions and many more.

The report covers market characteristics; size and growth; segmentation; regional and country breakdowns; competitive landscape; market shares; trends and strategies for this market. It traces the market's history and forecasts market growth by geography. It places the market within the context of the wider out-of-home advertising market; and compares it with other markets.

The report covers the following chapters:

Introduction and Market Characteristics

Brief introduction to the segmentations covered in the market, defintions and explanations about the out-of-home advertising market.

Key Trends

Highlights the major trends shaping the global out-of-home advertising market. This section also highlights likely future developments in the market.

Global Market Size and Growth

Global historic (2016-2021) and forecast (2021-2026), and (2026-2031) market values, and drivers and restraints that support and control the growth of the market in the historic and forecast periods.

Regional Analysis

Historic (2016-2021) and forecast (2021-2026), and (2026-2031) market values and growth and market share comparison by region.

Market Segmentation

Contains the market values (2016-2031) and analysis for each segment by type, by platform and by application in the market.

Regional Market Size and Growth

Regional market size (2021), historic (2016-2021) and forecast (2021-2026), and (2026-2031) market values, and growth and market share comparison of countries within the region. This report includes information on the regions Asia-Pacific, Western Europe, Eastern Europe, North America, South America, Middle East and Africa and major countries within each region.

Competitive Landscape

Details on the competitive landscape of the market, estimated market shares and company profiles of the leading players.

Key Mergers and Acquisitions

Information on recent mergers and acquisitions in the market covered in the report. This section gives key financial details of mergers and acquisitions, which have shaped the market in recent years.

Market Opportunities And Strategies

This section includes market opportunities and strategies based on findings of the research. This section also gives information on growth opportunities across countries, segments and strategies to be followed in those markets. It gives an understanding of where there is significant business to be gained by competitors in the next five years.

Conclusions And Recommendations

This section includes conclusions and recommendations based on findings of the research. This section also gives recommendations for out-of-home advertising providers in terms of product/service offerings, geographic expansion, marketing strategies and target groups.

Appendix

This section includes details on the NAICS codes covered, abbreviations and currencies codes used in this report.

Scope

Markets Covered:

  • 1) By Type: Billboard; Street Furniture; Transit; Other Types
  • 2) By Platform: Static; Digital
  • 3) By End User: Vehicle Industry; Food & Beverage Industry; Commercial And Personal Services; Consumer Goods; Health And Medical Industry And Others
  • Companies Mentioned: JCDecaux Group; Clear Channel Outdoor Holdings, Inc.; Lamar Advertising Company; OUTFRONT Media Inc.; Focus Media Information Technology
  • Countries: China; Australia; India; Indonesia; Japan; South Korea; USA; Brazil; France; Germany; UK; Russia
  • Regions: Asia-Pacific; Western Europe; Eastern Europe; North America; South America; Middle East; Africa
  • Time-series: Five years historic and ten years forecast.
  • Data: Ratios of market size and growth to related markets; GDP proportions; expenditure per capita; out-of-home advertising indicators comparison.
  • Data segmentations: country and regional historic and forecast data; market share of competitors; market segments.
  • Sourcing and Referencing: Data and analysis throughout the report is sourced using end notes.

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Table of Contents

3. List of Figures

4. List of Tables

5. Report Structure

6. Introduction and Market Characteristics

  • 6.1. General Market Definition
  • 6.2. Summary
  • 6.3. Out-Of-Home Advertising Market Definition and Segmentations
  • 6.4. Market Segmentation By Type
    • 6.4.1. Billboard
    • 6.4.2. Street Furniture
    • 6.4.3. Transit
    • 6.4.4. Others
  • 6.5. Market Segmentation By Platform
    • 6.5.1. Static
    • 6.5.2. Digital
  • 6.6. Market Segmentation By Application
    • 6.6.1. Food And Beverage Industry
    • 6.6.2. Vehicle Industry
    • 6.6.3. Health And Medical Industry
    • 6.6.4. Commercial And Personal Services
    • 6.6.5. Consumer Goods
    • 6.6.6. Other Applications

7. Major Market Trends

  • 7.1. Increased Adoption Of Digital Out-of-Home Advertisements (DOOH)
  • 7.2. Growing Demand For Interactive OOH Advertising
  • 7.3. Increase in Mergers And Acquisitions For Brand Growth
  • 7.4. Artificial Intelligence In OOH
  • 7.5. Rising Demand For Mobile Integration In Out-of-Home Advertising
  • 7.6. Technological Developments
  • 7.7. Rising Storytelling Concept
  • 7.8. Increasing Partnerships And Collaborations

8. Global Market Size And Growth

  • 8.1. Market Size
  • 8.2. Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
    • 8.2.1. Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
    • 8.2.2. Restraints On The Market 2016- 2021
  • 8.3. Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
    • 8.3.1. Forecast Market Growth, 2021 - 2026, Value ($ Million)
    • 8.3.2. Restraints On The Market 2021 - 2026

9. Out-Of-Home Advertising Market, Regional Analysis

  • 9.1. Global Out-Of-Home Advertising Market, By Region, Historic and Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 9.2. Global Out-Of-Home Advertising Market, By Country, Historic and Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)

10. Global Out-Of-Home Advertising Market Segmentation

  • 10.1. Global Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 10.2. Global Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 10.3. Global Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Application, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)

11. Asia-Pacific Market

    • 11.1.1. Summary
  • 11.2. Market Overview
    • 11.2.1. Region Information
    • 11.2.2. Market Information
    • 11.2.3. Background Information
    • 11.2.4. Government Initiatives
    • 11.2.5. Regulations
    • 11.2.6. Regulatory Bodies
    • 11.2.7. Major Associations
    • 11.2.8. Taxes Levied
    • 11.2.9. Corporate Tax Structure
    • 11.2.10. Investments
    • 11.2.11. Major Companies
  • 11.3. Asia-Pacific Out-Of-Home Advertising Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 11.4. Asia-Pacific Out-Of-Home Advertising Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 11.5. Asia-Pacific Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 11.6. Asia-Pacific Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 11.7. Asia Pacific Out-Of-Home Advertising Market: Country Analysis
  • 11.8. China Market
    • 11.8.1. Summary
  • 11.9. Market Overview
    • 11.9.1. Country Information
    • 11.9.2. Market Information
    • 11.9.3. Background information
    • 11.9.4. Government Initiatives
    • 11.9.5. Regulations
    • 11.9.6. Regulatory Bodies
    • 11.9.7. Major Associations
    • 11.9.8. Taxes levied
    • 11.9.9. Corporate Tax structure
    • 11.9.10. Investments
    • 11.9.11. Major Companies
  • 11.10. China Out-Of-Home Advertising Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 11.11. China Out-Of-Home Advertising Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 11.12. China Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 11.13. China Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 11.14. India Market
  • 11.15. India Out-Of-Home Advertising Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 11.16. India Out-Of-Home Advertising Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 11.17. India Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 11.18. India Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 11.19. Japan Market
  • 11.20. Japan Out-Of-Home Advertising Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 11.21. Japan Out-Of-Home Advertising Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 11.22. Japan Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 11.23. Japan Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 11.24. Australia Market
  • 11.25. Australia Out-Of-Home Advertising Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 11.26. Australia Out-Of-Home Advertising Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 11.27. Australia Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 11.28. Australia Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 11.29. Indonesia Market
  • 11.30. Indonesia Out-Of-Home Advertising Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 11.31. Indonesia Out-Of-Home Advertising Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 11.32. Indonesia Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 11.33. Indonesia Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 11.34. South Korea Market
  • 11.35. South Korea Out-Of-Home Advertising Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 11.36. South Korea Out-Of-Home Advertising Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 11.37. South Korea Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 11.38. South Korea Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)

12. Western Europe Market

    • 12.1.1. Summary
  • 12.2. Market Overview
    • 12.2.1. Region Information
    • 12.2.2. Market Information
    • 12.2.3. Background Information
    • 12.2.4. Government Initiatives
    • 12.2.5. Regulations
    • 12.2.6. Regulatory Bodies
    • 12.2.7. Major Associations
    • 12.2.8. Taxes Levied
    • 12.2.9. Corporate Tax Structure
    • 12.2.10. Investments
    • 12.2.11. Major Companies
  • 12.3. Western Europe Out-Of-Home Advertising Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 12.4. Western Europe Out-Of-Home Advertising Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 12.5. Western Europe Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 12.6. Western Europe Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 12.7. Western Europe Out-Of-Home Advertising Market: Country Analysis
  • 12.8. UK Market
  • 12.9. UK Out-Of-Home Advertising Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 12.10. UK Out-Of-Home Advertising Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 12.11. UK Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 12.12. UK Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 12.13. Germany Market
  • 12.14. Germany Out-Of-Home Advertising Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 12.15. Germany Out-Of-Home Advertising Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 12.16. Germany Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 12.17. Germany Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 12.18. France Market
  • 12.19. France Out-Of-Home Advertising Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 12.20. France Out-Of-Home Advertising Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 12.21. France Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 12.22. France Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)

13. Eastern Europe Market

    • 13.1.1. Summary
  • 13.2. Market Overview
    • 13.2.1. Region Information
    • 13.2.2. Market Information
    • 13.2.3. Background Information
    • 13.2.4. Government Initiatives
    • 13.2.5. Regulations
    • 13.2.6. Regulatory Bodies
    • 13.2.7. Major Associations
    • 13.2.8. Taxes Levied
    • 13.2.9. Corporate Tax Structure
    • 13.2.10. Investments
    • 13.2.11. Major Companies
  • 13.3. Eastern Europe Out-Of-Home Advertising Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 13.4. Eastern Europe Out-Of-Home Advertising Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 13.5. Eastern Europe Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 13.6. Eastern Europe Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 13.7. Eastern Europe Out-Of-Home Advertising Market: Country Analysis
  • 13.8. Russia Market
  • 13.9. Russia Out-Of-Home Advertising Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 13.10. Russia Out-Of-Home Advertising Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 13.11. Russia Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 13.12. Russia Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)

14. North America Market

    • 14.1.1. Summary
  • 14.2. Market Overview
    • 14.2.1. Region Information
    • 14.2.2. Market Information
    • 14.2.3. Background Information
    • 14.2.4. Government Initiatives
    • 14.2.5. Regulations
    • 14.2.6. Regulatory Bodies
    • 14.2.7. Major Associations
    • 14.2.8. Taxes Levied
    • 14.2.9. Corporate Tax Structure
    • 14.2.10. Investments
    • 14.2.11. Major Companies
  • 14.3. North America Out-Of-Home Advertising Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 14.4. North America Out-Of-Home Advertising Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 14.5. North America Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 14.6. North America Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 14.7. North America Out-Of-Home Advertising Market: Country Analysis
  • 14.8. USA Market
    • 14.8.1. Summary
  • 14.9. Market Overview
    • 14.9.1. Country Information
    • 14.9.2. Market Information
    • 14.9.3. Background Information
    • 14.9.4. Government Initiatives
    • 14.9.5. Regulations
    • 14.9.6. Regulatory Bodies
    • 14.9.7. Major Associations
    • 14.9.8. Taxes Levied
    • 14.9.9. Corporate Tax Structure
    • 14.9.10. Investments
    • 14.9.11. Major Companies
  • 14.10. USA Out-Of-Home Advertising Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 14.11. USA Out-Of-Home Advertising Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 14.12. USA Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 14.13. USA Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)

15. South America Market

    • 15.1.1. Summary
  • 15.2. Market Overview
    • 15.2.1. Region Information
    • 15.2.2. Market Information
    • 15.2.3. Background Information
    • 15.2.4. Government Initiatives
    • 15.2.5. Regulations
    • 15.2.6. Regulatory Bodies
    • 15.2.7. Major Associations
    • 15.2.8. Taxes Levied
    • 15.2.9. Corporate Tax Structure
    • 15.2.10. Investments
    • 15.2.11. Major Companies
  • 15.3. South America Out-Of-Home Advertising Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 15.4. South America Out-Of-Home Advertising Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 15.5. South America Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 15.6. South America Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 15.7. South America Out-Of-Home Advertising Market: Country Analysis
  • 15.8. Brazil Market
  • 15.9. Brazil Out-Of-Home Advertising Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 15.10. Brazil Out-Of-Home Advertising Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 15.11. Brazil Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 15.12. Brazil Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)

16. Middle East Market

    • 16.1.1. Summary
  • 16.2. Market Overview
    • 16.2.1. Region Information
    • 16.2.2. Market Information
    • 16.2.3. Background Information
    • 16.2.4. Government Initiatives
    • 16.2.5. Regulations
    • 16.2.6. Regulatory Bodies
    • 16.2.7. Major Associations
    • 16.2.8. Taxes levied
    • 16.2.9. Corporate Tax Structure
    • 16.2.10. Investments
    • 16.2.11. Major Companies
  • 16.3. Middle East Out-Of-Home Advertising Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 16.4. Middle East Out-Of-Home Advertising Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 16.5. Middle East Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 16.6. Middle East Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)

17. Africa Market

    • 17.1.1. Summary
  • 17.2. Market Overview
    • 17.2.1. Region Information
    • 17.2.2. Market Information
    • 17.2.3. Background Information
    • 17.2.4. Government Initiatives
    • 17.2.5. Regulations
    • 17.2.6. Regulatory Bodies
    • 17.2.7. Major Associations
    • 17.2.8. Taxes Levied
    • 17.2.9. Corporate Tax Structure
    • 17.2.10. Investments
    • 17.2.11. Major Companies
  • 17.3. Africa Out-Of-Home Advertising Market, Historic Market Growth, 2016 - 2021, Value ($ Million)
  • 17.4. Africa Out-Of-Home Advertising Market, Forecast Market Growth, 2021 - 2026, 2031F Value ($ Million)
  • 17.5. Africa Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Type, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)
  • 17.6. Africa Out-Of-Home Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic And Forecast, 2016 - 2021, 2026F, 2031F, Value ($ Million)

18. Competitive Landscape And Company Profiles

19. Company Profiles

  • 19.1. JCDecaux Group
    • 19.1.1. Company Overview
    • 19.1.2. Products And Services
    • 19.1.3. Business Strategy
    • 19.1.4. Financial Overview
  • 19.2. Clear Channel Outdoor Holdings, Inc.
    • 19.2.1. Company Overview
    • 19.2.2. Products And Services
    • 19.2.3. Business Strategy
    • 19.2.4. Financial Overview
  • 19.3. Lamar Advertising Company
    • 19.3.1. Company Overview
    • 19.3.2. Products And Services
    • 19.3.3. Business Strategy
    • 19.3.4. Financial Overview
  • 19.4. OUTFRONT Media Inc
    • 19.4.1. Company Overview
    • 19.4.2. Products And Services
    • 19.4.3. Business Strategy
    • 19.4.4. Financial Overview
  • 19.5. Focus Media Information Technology
    • 19.5.1. Company Overview
    • 19.5.2. Products And Services
    • 19.5.3. Financial Overview

20. Key Mergers And Acquisitions

  • 20.1. BinDawood Acquired Holding Ykone
  • 20.2. Accenture Acquired King James Group
  • 20.3. New Tradition Acquired Regency Outdoors's Billboards Advertising Business
  • 20.4. JCDecaux Acquired Abri Services Media
  • 20.5. Cattri Acquired Lightbox
  • 20.6. Master Ad Acquired Stake In Hello LED
  • 20.7. Lamar Advertising Acquired Ashby Street Outdoor
  • 20.8. JCDecaux Acquired APN Outdoor
  • 20.9. oOh!Media Acquired Adshel

21. Global Out-Of-Home Advertising Opportunities And Strategies

  • 21.1. Global Out-Of-Home Advertising Market In 2026 - Countries Offering Most New Opportunities
  • 21.2. Global Out-Of-Home Advertising Market In 2026 - Segments Offering Most New Opportunities
  • 21.3. Global Out-Of-Home Advertising Market In 2026 - Growth Strategies
    • 21.3.1. Market Trend Based Strategies
    • 21.3.2. Competitor Strategies

22. Out-of-Home Advertising Market, Conclusions And Recommendations

  • 22.1. Conclusions
  • 22.2. Recommendations
    • 22.2.1. Product
    • 22.2.2. Place
    • 22.2.3. Price
    • 22.2.4. Promotion
    • 22.2.5. People

23. Appendix

  • 23.1. Market Data Sources
  • 23.2. Research Methodology
  • 23.3. Currencies
  • 23.4. The Business Research Company

24. Copyright and Disclaimer