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市場調査レポート
商品コード
1640732

皮むきトマト缶市場の成長・規模・動向分析 - タイプ・エンドユーザー・流通チャネル別の予測・地域的展望・競合戦略 (~2033年)

Canned Peeled Tomatoes Market Growth, Size, Trends Analysis- By Type, By End User, By Distribution Channel - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2033


出版日
ページ情報
英文 248 Pages
納期
即日から翌営業日
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=146.99円
皮むきトマト缶市場の成長・規模・動向分析 - タイプ・エンドユーザー・流通チャネル別の予測・地域的展望・競合戦略 (~2033年)
出版日: 2025年01月03日
発行: SPER Market Research Pvt. Ltd.
ページ情報: 英文 248 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

世界の皮むきトマト缶の市場規模は、CAGR 5.89%で推移し、2033年には72億米ドルの規模に成長すると予測されています。

皮を取り除いたトマトを缶詰にし、ソースやジュースを加えて保存したものは、皮むきトマト缶と呼ばれます。この保存技術により、トマトの風味、食感、栄養価が長期間維持されます。トマト缶は、キャセロール、スープ、シチュー、ソースなど、生のトマトが手に入りにくい場合にさまざまな料理によく使われます。

COVID-19の影響:トマト缶詰の世界市場はCOVID-19の大流行によって大きな影響を受け、需給双方に影響を及ぼしました。ロックダウンや規制の中で人々がトマト缶などの食料必需品を買いだめしたため、需要側では消費者の関心が目に見えて高まっています。特に家庭料理が盛んになった地域では、長期保存ができる分かりやすい製品への需要が急増した結果、売上が一時的に増加しました。

当レポートでは、世界の皮むきトマト缶の市場を調査し、市場概要、市場影響因子および市場機会の分析、市場規模の推移・予測、各種区分・地域/主要国別の詳細分析、競合情勢、主要企業のプロファイルなどをまとめています。

目次

第1章 イントロダクション

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 促進要因・抑制要因・機会・課題の分析
  • COVID-19の市場への影響

第5章 市場変数と見通し

  • SWOT分析
  • PESTEL分析
  • ポーターのファイブフォース分析
  • ヒートマップ分析

第6章 競合情勢

  • 製造拠点の分布・販売エリア・製品タイプ
  • M&A・提携・製品発売・協力

第7章 世界の皮むきトマト缶市場:タイプ別

  • 世界市場の規模・シェア・予測
  • 皮むきトマト
  • 角切りトマト
  • クラッシュトマト
  • ピューレトマト
  • その他

第8章 世界の皮むきトマト缶市場:エンドユーザー別

  • 世界市場の規模・シェア・予測
  • 家庭用
  • 商用

第9章 世界の皮むきトマト缶市場:流通チャネル別

  • 世界市場の規模・シェア・予測
  • オンライン
  • オフライン

第10章 世界の皮むきトマト缶市場の予測

  • 市場規模・市場シェア

第11章 世界の皮むきトマト缶市場:地域別

  • 市場規模・市場シェアの推移・予測
  • アジア太平洋
    • オーストラリア
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • その他
  • 欧州
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • スペイン
    • 英国
    • その他
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • UAE
    • カタール
    • 南アフリカ
    • エジプト
    • モロッコ
    • ナイジェリア
    • その他
  • 北米
    • カナダ
    • メキシコ
    • 米国
  • ラテンアメリカ
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • その他

第12章 企業プロファイル

  • B&G Foods, Inc.
  • Bianco DiNapoli
  • Cento Fine Foods, Inc.
  • Conagra Brands, Inc.
  • Del Monte Pacific Limited
  • General Mills, Inc.
  • La Doria S.p.A.
  • Mutti S.p.A.
  • The Kraft Heinz Company
  • The Pastene Companies, Ltd.
  • その他

第13章 総論

第14章 略語一覧

第15章 参考リンク

目次
Product Code: FOOD2505

Canned Peeled Tomatoes Market Introduction and Overview

According to SPER Market Research, 'Global Canned Peeled Tomatoes Market Size- By Type, By End User, By Distribution Channel - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2033' states that the Global Canned Peeled Tomatoes Market is estimated to reach USD 7.2 billion by 2033 with a CAGR of 5.89%.

Tomatoes with their skins removed and stored in a can, frequently with additional sauce or juice, are known as canned peeled tomatoes. This preservation technique will ensure that the tomatoes maintain their flavor, texture, and nutritional value over an extended period of time. They are frequently used in a variety of culinary applications, such as casseroles, soups, stews, and sauces, where fresh tomatoes are not always convenient or readily available.

Impact of COVID-19: The global market for canned peeled tomatoes was significantly impacted by the COVID-19 pandemic, which had an effect on both supply and demand. As people stocked up on pantry essentials like canned tomatoes amid lockdowns and restrictions, there was a discernible rise in consumer interest on the demand side. Sales briefly increased as a result of this spike in demand for durable, straightforward products, especially in areas where home cooking became more popular.

Scope of the Report:

Report Metric Details

Market size available for years 2020-2033

Base year considered 2023

Forecast period 2024-2033

Segments covered By Type, By End User, By Distribution Channel.

Regions covered

North America, Asia-Pacific, Latin America, Middle East & Africa and Europe.

Companies Covered

B&G Foods, Inc., Bianco DiNapoli, Cento Fine Foods, Inc., Conagra Brands, Inc., Del Monte Pacific Limited, General Mills, Inc., La Doria S.p.A., Mutti S.p.A., The Kraft Heinz Company, The Pastene Companies, Ltd., Others.

Canned Peeled Tomatoes Market Segmentation:

By Type: Based on the Type, Global Canned Peeled Tomatoes Market is segmented as; Whole peeled tomatoes, Diced tomatoes, Crushed tomatoes, Pureed tomatoes, Others.

By End User: Based on the End User, Global Canned Peeled Tomatoes Market is as: Residential, Commercial.

By Distribution Channel: Based on the Distribution Channel, Global Canned Peeled Tomatoes Market is as: Online, Offline.

By Region: This research also include data for North America, Europe, Asia-Pacific Middle East & Africa and South America.

Table of Contents

1. Introduction

  • 1.1. Scope of the report
  • 1.2. Market segment analysis

2. Research Methodology

  • 2.1. Research data source
    • 2.1.1. Secondary Data
    • 2.1.2. Primary Data
    • 2.1.3. SPERs internal database
    • 2.1.4. Premium insight from KOLs
  • 2.2. Market size estimation
    • 2.2.1. Top-down and Bottom-up approach
  • 2.3. Data triangulation

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

  • 4.1. Driver, Restraint, Opportunity and Challenges analysis
    • 4.1.1. Drivers
    • 4.1.2. Restraints
    • 4.1.3. Opportunities
    • 4.1.4. Challenges
  • 4.2. COVID-19 Impacts of the Global Canned Peeled Tomatoes Market

5. Market variable and outlook

  • 5.1. SWOT Analysis
    • 5.1.1. Strengths
    • 5.1.2. Weaknesses
    • 5.1.3. Opportunities
    • 5.1.4. Threats
  • 5.2. PESTEL Analysis
    • 5.2.1. Political Landscape
    • 5.2.2. Economic Landscape
    • 5.2.3. Social Landscape
    • 5.2.4. Technological Landscape
    • 5.2.5. Environmental Landscape
    • 5.2.6. Legal Landscape
  • 5.3. PORTERs Five Forces
    • 5.3.1. Bargaining power of suppliers
    • 5.3.2. Bargaining power of buyers
    • 5.3.3. Threat of Substitute
    • 5.3.4. Threat of new entrant
    • 5.3.5. Competitive rivalry
  • 5.4. Heat Map Analysis

6. Competitive Landscape

  • 6.1. Global Canned Peeled Tomatoes Market Manufacturing Base Distribution, Sales Area, Product Type
  • 6.2. Mergers & Acquisitions, Partnerships, Product Launch, and Collaboration in Global Canned Peeled Tomatoes Market

7. Global Canned Peeled Tomatoes Market, By Type (USD Million) 2020-2033

  • 7.1. Global Canned Peeled Tomatoes Market Size, Share and Forecast, By Type, 2020-2026
  • 7.2. Global Canned Peeled Tomatoes Market Size, Share and Forecast, By Type, 2027-2033
  • 7.3. Whole peeled tomatoes
  • 7.4. Diced tomatoes
  • 7.5. Crushed tomatoes
  • 7.6. Pureed tomatoes
  • 7.7. Others

8. Global Canned Peeled Tomatoes Market, By End User (USD Million) 2020-2033

  • 8.1. Global Canned Peeled Tomatoes Market Size, Share and Forecast, By End User, 2020-2026
  • 8.2. Global Canned Peeled Tomatoes Market Size, Share and Forecast, By End User, 2027-2033
  • 8.3. Residential
  • 8.4. Commercial

9. Global Canned Peeled Tomatoes Market, By Distribution Channel (USD Million) 2020-2033

  • 9.1. Global Canned Peeled Tomatoes Market Size, Share and Forecast, By Distribution Channel, 2020-2026
  • 9.2. Global Canned Peeled Tomatoes Market Size, Share and Forecast, By Distribution Channel, 2027-2033
  • 9.3. Online
  • 9.4. Offline

10. Global Canned Peeled Tomatoes Market Forecast, 2020-2033 (USD Million)

  • 10.1. Global Canned Peeled Tomatoes Market Size and Market Share

11. Global Canned Peeled Tomatoes Market, By Region, 2020-2033 (USD Million)

  • 11.1. Global Canned Peeled Tomatoes Market Size and Market Share By Region (2020-2026)
  • 11.2. Global Canned Peeled Tomatoes Market Size and Market Share By Region (2027-2033)
  • 11.3. Asia-Pacific
    • 11.3.1. Australia
    • 11.3.2. China
    • 11.3.3. India
    • 11.3.4. Japan
    • 11.3.5. South Korea
    • 11.3.6. Rest of Asia-Pacific
  • 11.4. Europe
    • 11.4.1. France
    • 11.4.2. Germany
    • 11.4.3. Italy
    • 11.4.4. Spain
    • 11.4.5. United Kingdom
    • 11.4.6. Rest of Europe
  • 11.5. Middle East and Africa
    • 11.5.1. Kingdom of Saudi Arabia
    • 11.5.2. United Arab Emirates
    • 11.5.3. Qatar
    • 11.5.4. South Africa
    • 11.5.5. Egypt
    • 11.5.6. Morocco
    • 11.5.7. Nigeria
    • 11.5.8. Rest of Middle-East and Africa
  • 11.6. North America
    • 11.6.1. Canada
    • 11.6.2. Mexico
    • 11.6.3. United States
  • 11.7. Latin America
    • 11.7.1. Argentina
    • 11.7.2. Brazil
    • 11.7.3. Rest of Latin America

12. Company Profile

  • 12.1. B&G Foods, Inc.
    • 12.1.1. Company details
    • 12.1.2. Financial outlook
    • 12.1.3. Product summary
    • 12.1.4. Recent developments
  • 12.2. Bianco DiNapoli
    • 12.2.1. Company details
    • 12.2.2. Financial outlook
    • 12.2.3. Product summary
    • 12.2.4. Recent developments
  • 12.3. Cento Fine Foods, Inc.
    • 12.3.1. Company details
    • 12.3.2. Financial outlook
    • 12.3.3. Product summary
    • 12.3.4. Recent developments
  • 12.4. Conagra Brands, Inc.
    • 12.4.1. Company details
    • 12.4.2. Financial outlook
    • 12.4.3. Product summary
    • 12.4.4. Recent developments
  • 12.5. Del Monte Pacific Limited
    • 12.5.1. Company details
    • 12.5.2. Financial outlook
    • 12.5.3. Product summary
    • 12.5.4. Recent developments
  • 12.6. General Mills, Inc.
    • 12.6.1. Company details
    • 12.6.2. Financial outlook
    • 12.6.3. Product summary
    • 12.6.4. Recent developments
  • 12.7. La Doria S.p.A.
    • 12.7.1. Company details
    • 12.7.2. Financial outlook
    • 12.7.3. Product summary
    • 12.7.4. Recent developments
  • 12.8. Mutti S.p.A.
    • 12.8.1. Company details
    • 12.8.2. Financial outlook
    • 12.8.3. Product summary
    • 12.8.4. Recent developments
  • 12.9. The Kraft Heinz Company
    • 12.9.1. Company details
    • 12.9.2. Financial outlook
    • 12.9.3. Product summary
    • 12.9.4. Recent developments
  • 12.10. The Pastene Companies, Ltd.
    • 12.10.1. Company details
    • 12.10.2. Financial outlook
    • 12.10.3. Product summary
    • 12.10.4. Recent developments
  • 12.11. Others

13. Conclusion

14. List of Abbreviations

15. Reference Links