表紙:フレーバーティー原料の世界市場 (~2033年):タイプ・形態別の規模・予測・地域別展望・競合戦略
市場調査レポート
商品コード
1355753

フレーバーティー原料の世界市場 (~2033年):タイプ・形態別の規模・予測・地域別展望・競合戦略

Flavoured Tea Ingredients Market Size- By Type, By Form- Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2033


出版日
ページ情報
英文 244 Pages
納期
即日から翌営業日
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.06円
フレーバーティー原料の世界市場 (~2033年):タイプ・形態別の規模・予測・地域別展望・競合戦略
出版日: 2023年09月15日
発行: SPER Market Research Pvt. Ltd.
ページ情報: 英文 244 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

フレーバーティー原料の市場規模は8.34%のCAGRで成長すると予測されています。

フレーバーティー原料の製造には、何らかの方法でフレーバーを添加した茶葉が使用されます。キャンディケーン、アーモンド、オレンジ紅茶、各種フルーツなど、フレーバーティー製品にはさまざまなフレーバーがあります。フレーバーティー原料の市場は多くの変化を経験してきました。

COVID-19の流行はフレーバーティー原料の市場にさまざまな影響を与えました。サプライチェーンや流通経路を混乱に陥れた一方で、顧客の健康やウェルネスに対する関心を高め、健康に役立つ可能性のあるフレーバーティー原料の需要を増加させました。オンラインショッピングや家庭での消費に変化した結果、フレーバーティーを販売する企業は顧客と直接接触する機会が増えました。

当レポートでは、世界のフレーバーティー原料の市場を調査し、市場概要、市場影響因子および市場機会の分析、市場規模の推移・予測、各種区分・地域別の詳細分析、競合情勢、主要企業のプロファイルなどをまとめています。

目次

第1章 イントロダクション

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 促進要因・抑制要因・機会・課題の分析
    • 促進要因
    • 抑制要因
    • 機会
    • 課題
  • COVID-19による世界のフレーバーティー原料市場への影響

第5章 市場変数と見通し

  • SWOT分析
  • PESTEL分析
  • ポーターのファイブフォース分析
  • ヒートマップ分析

第6章 競合情勢

  • 製造拠点の分布・販売エリア・製品タイプ
  • M&A・提携・製品発売・協力

第7章 世界のフレーバーティー原料市場:タイプ別

  • 市場規模のシェア・予測
  • ハーブ&スパイス
  • フルーツ

第8章 世界のフレーバーティー原料市場:形態別

  • 市場規模のシェア・予測
  • 粉末
  • 液体

第9章 世界のフレーバーティー原料市場の予測

  • 市場規模・市場シェア

第10章 世界のフレーバーティー原料市場:タイプ別

  • 市場規模・市場シェア

第11章 世界のフレーバーティー原料市場:形態別

  • 市場規模・市場シェア

第12章 世界のフレーバーティー原料市場:地域別

  • 市場規模・市場シェア
  • アジア太平洋
  • 欧州
  • 中東・アフリカ
  • 北米
  • ラテンアメリカ

第13章 企業プロファイル

  • British Foods plc
  • WISSOTZKY TEA
  • Unilever
  • Starbucks Corporation
  • Akbar Brothers Ltd
  • Nestle
  • Tata Consumer Products DAVIDs TEA
  • The Republic of Tea.
  • その他

第14章 略語のリスト

第15章 参考リンク

第16章 総論

第17章 調査範囲

目次
Product Code: FOOD2382

Introduction and Overview

According to SPER Market Research, 'Flavoured Tea Ingredients Market Size-By Type, By Form - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2033' state that the Flavoured Tea Ingredients Market is predicted to reach with a CAGR of 8.34%.

The leaves of the tea plant Camellia synesis that have been flavour-infused in some way are used to make Flavoured Tea Ingredients. There are many different flavours of Flavoured Tea Ingredients, including candy cane, almonds, orange black tea, and various fruits. The market for Flavoured Tea Ingredients has seen numerous changes.

The COVID-19 pandemic had a distributed effect on the market for Flavoured Tea Ingredients. The epidemic disrupted supply chains and distribution channels, but it also boosted customer interest about their health and wellness, increasing demand for Flavoured Tea Ingredientss with possible health advantages. As a result of the change toward online shopping and home consumption, businesses that sell flavouring tea have had more opportunity to contact with customers directly.

Scope of the Report

Report Metric Details:

  • Market size available for years: 2019-2033
  • Base year considered: 2022
  • Forecast period: 2023-2033
  • Segments covered: By Type, By Form
  • Regions covered: North America, Asia-Pacific, Latin America, Middle East & Africa and Europe.

Companies Covered :British Foods plc, WISSOTZKY TEA, Unilever, Starbucks Corporation, The Republic of Tea, Akbar Brothers Ltd, Nestle, Tata Consumer Products DAVIDs TEA.

Market Segmentation:

  • By Type: Based on the Type, Global Flavoured Tea Ingredients Market is segmented as; Herbs & Spices, Fruits, Flower.
  • By Form: Based on the Form, Global Flavoured Tea Ingredients Market is segmented as; power, liquid.
  • By Region: This report also provides the data for key regional segments of North America, Asia-Pacific, Latin America, Middle East & Africa and Europe.

Table of Contents

1. Introduction

  • 1.1. Scope of the report
  • 1.2. Market segment analysis

2. Research Methodology

  • 2.1. Research data source
    • 2.1.1. Secondary Data
    • 2.1.2. Primary Data
    • 2.1.3. SPER's internal database
    • 2.1.4. Premium insight from KOL's
  • 2.2. Market size estimation
    • 2.2.1. Top-down and Bottom-up approach
  • 2.3. Data triangulation

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

  • 4.1. Driver, Restraint, Opportunity and Challenges analysis
    • 4.1.1. Drivers
    • 4.1.2. Restraints
    • 4.1.3. Opportunities
    • 4.1.4. Challenges
  • 4.2. COVID-19 Impacts of the Global Flavoured Tea Ingredients Market

5. Market variable and outlook

  • 5.1. SWOT Analysis
    • 5.1.1. Strengths
    • 5.1.2. Weaknesses
    • 5.1.3. Opportunities
    • 5.1.4. Threats
  • 5.2. PESTEL Analysis
    • 5.2.1. Political Landscape
    • 5.2.2. Economic Landscape
    • 5.2.3. Social Landscape
    • 5.2.4. Technological Landscape
    • 5.2.5. Environmental Landscape
    • 5.2.6. Legal Landscape
  • 5.3. PORTER's Five Forces
    • 5.3.1. Bargaining power of suppliers
    • 5.3.2. Bargaining power of buyers
    • 5.3.3. Threat of Substitute
    • 5.3.4. Threat of new entrant
    • 5.3.5. Competitive rivalry
  • 5.4. Heat Map Analysis

6. Competitive Landscape

  • 6.1. Global Flavoured Tea Ingredients Market Manufacturing Base Distribution, Sales Area, Product Type
  • 6.2. Mergers & Acquisitions, Partnerships, Product Launch, and Collaboration in Global Flavoured Tea Ingredients Market

7. Global Flavoured Tea Ingredients Market, By Type (USD Million)

  • 7.1. Global Flavoured Tea Ingredients Market Value Share and Forecast, By Type, 2023-2033
  • 7.2. Herbs & Spices
  • 7.3. Fruits
  • 7.4. Flower

8. Global Flavoured Tea Ingredients Market, By Form (USD Million)

  • 8.1. Global Flavoured Tea Ingredients Market Value Share and Forecast, By Form, 2023-2033
  • 8.2. Power
  • 8.3. Liquid

9. Global Flavoured Tea Ingredients Market Forecast, 2019-2033 (USD Million)

  • 9.1. Global Flavoured Tea Ingredients Market Size and Market Share

10. Global Flavoured Tea Ingredients Market, By Type, 2019-2033 (USD Million)

  • 10.1. Global Flavoured Tea Ingredients Market Size and Market Share By Type (2019-2026)
  • 10.2. Global Flavoured Tea Ingredients Market Size and Market Share By Type (2027-2033)

11. Global Flavoured Tea Ingredients Market, By Form, 2019-2033 (USD Million)

  • 11.1. Global Flavoured Tea Ingredients Market Size and Market Share By Form (2019-2026)
  • 11.2. Global Flavoured Tea Ingredients Market Size and Market Share By Form (2027-2033)

12. Global Flavoured Tea Ingredients Market, By Region, 2019-2033 (USD Million)

  • 12.1. Global Flavoured Tea Ingredients Market Size and Market Share By Region (2019-2026)
  • 12.2. Global Flavoured Tea Ingredients Market Size and Market Share By Region (2027-2033)
  • 12.3. Asia-Pacific
    • 12.3.1. Australia
    • 12.3.2. China
    • 12.3.3. India
    • 12.3.4. Japan
    • 12.3.5. South Korea
    • 12.3.6. Rest of Asia-Pacific
  • 12.4. Europe
    • 12.4.1. France
    • 12.4.2. Germany
    • 12.4.3. Italy
    • 12.4.4. Spain
    • 12.4.5. United Kingdom
    • 12.4.6. Rest of Europe
  • 12.5. Middle East and Africa
    • 12.5.1. Kingdom of Saudi Arabia
    • 12.5.2. United Arab Emirates
    • 12.5.3. Rest of Middle East & Africa
  • 12.6. North America
    • 12.6.1. Canada
    • 12.6.2. Mexico
    • 12.6.3. United States
  • 12.7. Latin America
    • 12.7.1. Argentina
    • 12.7.2. Brazil
    • 12.7.3. Rest of Latin America

13. Company Profile

  • 13.1. British Foods plc
    • 13.1.1. Company details
    • 13.1.2. Financial outlook
    • 13.1.3. Product summary
    • 13.1.4. Recent developments
  • 13.2. WISSOTZKY TEA
    • 13.2.1. Company details
    • 13.2.2. Financial outlook
    • 13.2.3. Product summary
    • 13.2.4. Recent developments
  • 13.3. Unilever
    • 13.3.1. Company details
    • 13.3.2. Financial outlook
    • 13.3.3. Product summary
    • 13.3.4. Recent developments
  • 13.4. Starbucks Corporation
    • 13.4.1. Company details
    • 13.4.2. Financial outlook
    • 13.4.3. Product summary
    • 13.4.4. Recent developments
  • 13.5. Akbar Brothers Ltd
    • 13.5.1. Company details
    • 13.5.2. Financial outlook
    • 13.5.3. Product summary
    • 13.5.4. Recent developments
  • 13.6. Nestle
    • 13.6.1. Company details
    • 13.6.2. Financial outlook
    • 13.6.3. Product summary
    • 13.6.4. Recent development
  • 13.7. Tata Consumer Products DAVIDs TEA
    • 13.7.1. Company details
    • 13.7.2. Financial outlook
    • 13.7.3. Product summary
    • 13.7.4. Recent development
  • 13.8. The Republic of Tea.
    • 13.8.1. Company details
    • 13.8.2. Financial outlook
    • 13.8.3. Product summary
    • 13.8.4. Recent development
  • 13.9. Others

14. List of Abbreviations

15. Reference Links

16. Conclusion

17. Research Scope