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市場調査レポート
商品コード
1645060
米国のファブリックシェーバー(毛玉クリーナー):市場シェア分析、産業動向、統計、成長予測(2025~2030年)United States Fabric Shavers - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030) |
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適宜更新あり
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米国のファブリックシェーバー(毛玉クリーナー):市場シェア分析、産業動向、統計、成長予測(2025~2030年) |
出版日: 2025年01月05日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 2~3営業日
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米国のファブリックシェーバー(毛玉クリーナー)市場規模は2025年に10億2,000万米ドルと推定され、予測期間(2025-2030年)のCAGRは4.78%で、2030年には12億8,000万米ドルに達すると予測されます。
米国は家庭用繊維製品の市場規模が継続的に拡大しており、衣料品の収益が増加していることから、同国はファブリックシェーバー(毛玉クリーナー)の需要に大きく貢献しています。COVID-19以降、米国では都市化が進み、雇用率も上昇しているため、さまざまな種類の衣料品やメンテナンス用アクセサリーへの支出が増加しています。ニューヨーク、ロサンゼルス、シカゴ、ヒューストンは、米国で最も都市人口が多く、小型家電への支出が多い都市として浮上しており、ファブリックシェーバー(毛玉クリーナー)メーカーが市場で小売部門を拡大する要因となっています。
同国では天然繊維だけでなく合成繊維の衣料品生産も増加しているため、メーカーはあらゆるカテゴリーの衣料品から毛玉を除去するためにファブリックシェーバー(毛玉クリーナー)を設計しています。COVID-19以降、米国では、アイロンなどの布地や衣服のメンテナンス家電製品への家計支出が継続的に増加し、布地用シェーバー市場の販売にプラスの外部性を生み出しています。小型家電のオンライン販売シェアは55%を超えており、eコマースや直販サイトを通じて製品を提供することで販売の多様化を図るファブリックシェーバー(毛玉クリーナー)メーカーが増えています。
米国では、女性がアパレル需要の主要な担い手であり、市場シェアの半分以上を占めているため、メーカーは特定の層を念頭に置いて製品や広告をデザインしています。また、ファブリックシェーバーは、衣服の持続可能性を向上させることで、標準化されたツールの不足を最小限に抑えています。
米国では、小型家電製品のオンライン販売シェアが上昇しており、その結果、オンラインチャネルを通じたファブリックシェーバー(毛玉クリーナー)の需要が増加しています。オンラインファブリックシェーバー(毛玉クリーナー)市場の原動力として、米国では長年にわたってeコマースユーザー数の継続的な増加が観察されており、2億6,000万人以上、普及率80%以上のレベルに存在し、ファブリックシェーバー(毛玉クリーナー)メーカーが顧客獲得コストを削減し、製品の売上を増加させるのに役立っています。Steamery、Amazon、Evercare、Phillipsなどは、直接ウェブサイトやeコマース・チャネルを通じて製品を提供し、EMI、クレジットカード、様々な割引や支払いオプションなどの柔軟な支払い方法で、ユーザーに幅広いファブリックシェーバー(毛玉クリーナー)製品を1つのウィンドウで提供しています。
米国では長年にわたり人口の増加が続いており、住宅セグメントによる衣料品、繊維製品、衣料品需要の増加につながっています。雇用の増加と所得水準の向上により、家庭による小型家電への支出が増加しているため、需要の大部分は都市部の人口から生み出されると予想されます。リネンとコットンは、米国の衣料品セグメントのひとつであり、前年比10%以上の価格上昇を記録しています。家庭の中で、シャツ、セーター、パンツ、ショートパンツ、コート、ジャケットは、米国の家庭がファブリックシェーバー(毛玉クリーナー)を要求し、ファブリックシェーバー(毛玉クリーナー)市場を駆動する主要な衣類の一つです。
米国のファブリックシェーバー(毛玉クリーナー)市場は、部分的に断片化されており、ファブリックシェーバー(毛玉クリーナー)の様々な範囲で市場に参入するプレーヤーの数が増加しています。市場における製品革新の高まりにより、メーカーは充電式やワイヤレスのファブリックシェーバー(毛玉クリーナー)を発売し、オンラインチャネルを通じた販売が増加しています。米国のファブリックシェーバー(毛玉クリーナー)市場における既存のプレーヤーには、Steamery、Philips、Conair、NORI、Falconeriなどがあります。
The United States Fabric Shavers Market size is estimated at USD 1.02 billion in 2025, and is expected to reach USD 1.28 billion by 2030, at a CAGR of 4.78% during the forecast period (2025-2030).
The United States is observing a continuous increase in the market size of its home textile products, with a rising revenue for apparel, leading to the country emerging as a significant contributor to the demand for fabric shavers. Post-COVID-19, rising urbanization and employment rates in the United States are leading to an increase in spending on various types of clothing as well as on accessories for maintenance by the residents. New York, Los Angeles, Chicago, and Houston have emerged as cities in the United States with the highest urban population and spending on small home appliances, leading to fabric shaver manufacturers expanding their retail units in the market.
With the rise in the production of synthetic as well as natural fabrics made clothing in the country, manufacturers are designing their fabric shavers to remove the pilling from all categories of clothing. Post-COVID-19, United States household expenditure on fabric and clothing maintenance appliances such as irons observed a continuous increase, creating a positive externality for sales of fabric shavers in the market. Online revenue share of small appliances existing at more than 55% is leading to an increasing number of fabric shaver manufacturers diversifying their sales by offering products through E-commerce and direct website channels in the country.
In the United States, women exist as major contributors to the demand for apparel, with more than half of the market share, leading to manufacturers designing their products and advertisements keeping specific segments of the population in mind. Over the period, demand for lightweight, portable, and rechargeable fabric shavers is expected to lead the market in a new direction, creating an opportunity for the manufacturers to reap the existing market gap, and fabric shavers are minimizing the lack of standardized tools by improving the sustainability of clothes.
The rising online revenue share of small appliances in the United States is resulting in an increasing demand for fabric shavers through online channels. As a driving force for the online fabric shaver market, the United States has observed a continuous increase in the number of e-commerce users over the years, existing at a level of more than 260 million with a penetration rate of more than 80%, helping the fabric shaver manufacturers to reduce customer acquisition costs and increase their product sales. Steamery, Amazon, Evercare, and Phillips are among some of the players in the market offering their products through direct websites and E-commerce channels and providing users with a wide range of fabric shaver products in a single window with flexible payment methods of EMI, credit cards added with various discount and payment options.
The United States has observed a continuous increase in population over the years, leading to an increase in clothing, textile, and apparel demand by the residential segment and driving the market opportunity for sales of fabric shavers in removing the pilings generated. A major share of demand is expected to be generated from the urban population as rising employment and level of income are leading to increasing expenditure on small appliances by households. Linen and Cotton are among the clothing segments in the United States, observing a year-on-year price increase of more than 10%, leading to households reducing their clothing wastage and making expenditures on appliances, which helps in maintaining clothing and making them last long. Among households, shirts, sweaters, pants, shorts, coats, and jackets are among the major clothing for which households in the United States demand fabric shavers and drive the fabric shaver market.
The United States fabric shavers market is partially fragmented, with an increasing number of players entering the market with a varied range of fabric shavers. Rising product innovation in the market is leading to manufacturers launching rechargeable and wireless fabric shavers with a rise in sales through online channels. Some of the existing players in the United States fabric shavers market are Steamery, Philips, Conair, NORI, and Falconeri.