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市場調査レポート
商品コード
1587637

代替甘味料市場の2030年までの予測: 製品タイプ、形態、由来、用途、エンドユーザー、地域別の世界分析

Alternative Sweeteners Market Forecasts to 2030 - Global Analysis By Product Type (High Fructose Syrup, High-Intensity Sweetener, Low-Intensity Sweetener and Other Product Types), Form, Source, Application, End User and By Geography


出版日
ページ情報
英文 200+ Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=146.99円
代替甘味料市場の2030年までの予測: 製品タイプ、形態、由来、用途、エンドユーザー、地域別の世界分析
出版日: 2024年11月11日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 200+ Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
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  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、世界の代替甘味料市場は予測期間中6.3%のCAGRで成長しています。

代替甘味料とは、砂糖の代わりに食品や飲食品に甘味を与える一方で、カロリーを大幅に低減またはゼロにするために使用される物質です。代替甘味料には、アスパルテーム、スクラロース、サッカリンのような合成甘味料のほか、ステビアやモンクフルーツエキスのような天然甘味料も含まれます。キシリトールやエリスリトールなどの糖アルコールも代替甘味料の一種です。これらの甘味料は、カロリーや糖分の摂取を抑えるために、ダイエット製品や無糖製品によく使われています。

米国食品医薬品局(FDA)によると、高甘味度甘味料は砂糖の何倍も甘いため、通常は砂糖の代替甘味料として使われます。これらの甘味料は、食品に添加された場合、カロリーがほとんどないです。

健康リスクに対する意識の高まり

砂糖を大量に摂取することによる健康への悪影響に対する意識の高まりが、代替甘味料市場の成長を促しています。砂糖は肥満、糖尿病、心血管障害などの問題と関連しているため、消費者は低カロリーまたは砂糖不使用の代用品をますます求めるようになっています。特に、リュウゼツラン、ステビア、モンクフルーツのような天然または植物由来の代用品が求められており、これが市場の成長を後押ししています。

副作用の可能性

アスパルテームやスクラロースを含む人工甘味料が、体重増加、メタボリックシンドローム、腸内細菌叢の変化といった健康問題に関連しているという主張に、消費者は懐疑的になっています。研究によると、人工甘味料は空腹感を増長させ、甘いものへの欲求を高める可能性があり、本来得られるはずの体重減少やカロリー削減の効果を否定しています。世界保健機関(WHO)がアスパルテームを発がん性の可能性がある物質と分類したことで、社会的関心が高まり、規制当局の監視が強化され、市場成長の妨げとなっています。

ノンカロリーまたは低カロリーの飲食品に対する需要の高まり

健康志向の顧客を取り込もうと、企業は独創的な風味や包装技術を用いた新商品を投入しています。天然素材やクリーン・ラベル製品を重視する姿勢は、食品ラベルの透明性を求める声の高まりに沿ったものです。さらに顧客は、高カロリー食の有害な影響に対する意識が高まるにつれて、代替甘味料を使用した商品へと移行しており、市場の成長を促しています。

消費者の認識と味の嗜好

肥満や代謝性疾患など、人工甘味料が健康に及ぼす潜在的な悪影響に対する懸念から、消費者は人工甘味料に対して懐疑的になっています。こうした不信感は、たとえ規制当局が人工甘味料の安全性を確認したとしても、人工甘味料を含む商品の需要減退につながる可能性があります。ステビアやモンクフルーツのような天然甘味料は、より良い選択肢と見なされるため人気が高まっており、消費者の嗜好が変化した結果、顧客は人工甘味料を使用した商品の購入を控えるようになるかもしれないです。

COVID-19の影響:

COVID-19の大流行は代替甘味料市場に大きな影響を与え、当初は閉鎖によるサプライチェーンと生産の混乱を引き起こしました。しかし、消費者が健康志向を強め、低カロリーの選択肢を求めるようになったため、より健康的な食事へのシフトも加速しました。消費者の健康志向が高まるにつれ、砂糖の健康リスクに対する意識の高まりと、より健康的な代替食品への嗜好が、市場の回復と成長を牽引すると予想されます。

予測期間中、高フルクトース・シロップ・セグメントが最大となる見込み

予測期間中、果糖ブドウ糖液糖分野が最大の市場シェアを占めると予想されます。高脂肪含有量(HFCS)に伴う健康リスクのため、一部の消費者はより健康的な代替品を選ぶようになっており、代替甘味料に新たな市場が開拓されつつあります。また、砂糖の過剰使用に反対する法律や消費者のロビー活動の高まりにより、メーカーは製品の再製造を余儀なくされています。

天然セグメントは予測期間中最も高いCAGRが見込まれる

消費者が天然成分を使用し、加工を抑えたクリーンラベルの製品を好むようになった結果、メーカーが天然甘味料を使用した製品を改良しているため、天然セグメントは予測期間中、人工甘味料市場で最も高いCAGRを示すと予測されます。消費者が食生活の選択によって起こりうる悪影響や健康への影響をより意識するようになるにつれ、人工甘味料に対する健康上の懸念から天然甘味料に引き寄せられるようにもなっています。

最大のシェアを持つ地域:

予測期間中、北米地域が最大の市場シェアを占めると予想されます。これは、消費者が健康への懸念やライフスタイルの変化により、低カロリーで砂糖不使用の代替品を求めているためです。エリスリトール、ステビア、モンクフルーツのような天然甘味料市場は、北米の消費者が植物ベースの食事に切り替えるにつれて上昇しています。北米では肥満と糖尿病の蔓延が拡大しているため、砂糖の摂取量を減らす必要性に対する国民の意識が高まり、食品・飲料用途の砂糖代替品に対する需要が高まっています。

CAGRが最も高い地域:

アジア太平洋地域は、予測期間中に最も高い成長率を示すと予想されます。これは、アジア太平洋諸国の政府が砂糖税法を制定し、健康教育イニシアチブを立ち上げているためです。この地域の急速な都市化と中間層の拡大により、加工食品や便利な食品の消費が急増し、これが市場の拡大に拍車をかけています。

無料カスタマイズサービス:

本レポートをご購読のお客様には、以下の無料カスタマイズオプションのいずれかをご提供いたします:

  • 企業プロファイル
    • 追加市場プレーヤーの包括的プロファイリング(3社まで)
    • 主要企業のSWOT分析(3社まで)
  • 地域セグメンテーション
    • 顧客の関心に応じた主要国の市場推計・予測・CAGR(注:フィージビリティチェックによる)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要企業のベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査情報源
    • 1次調査情報源
    • 2次調査情報源
    • 前提条件

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • 製品分析
  • 用途分析
  • エンドユーザー分析
  • 新興市場
  • COVID-19の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界の代替甘味料市場:製品タイプ別

  • 高果糖シロップ
  • 高甘味度甘味料
    • アスパルテーム
    • スクラロース
    • ステビア
    • サッカリン
  • 低甘味度甘味料
    • キシリトール
    • ソルビトール
    • エリスリトール
    • マルチトール
  • その他の製品タイプ

第6章 世界の代替甘味料市場:形態別

  • 液体
  • 固体

第7章 世界の代替甘味料市場:由来別

  • 天然
  • 合成

第8章 世界の代替甘味料市場:用途別

  • 飲料
  • 乳製品
  • ベーカリー・菓子類
  • 歯磨き粉・マウスウォッシュ
  • 健康ドリンク
  • プロテインバー・パウダー
  • その他の用途

第9章 世界の代替甘味料市場:エンドユーザー別

  • 食品メーカー
  • 製薬会社
  • ヘルスケア提供者・医療機関
  • 小売業者
  • 家庭/消費者
  • 動物飼料メーカー
  • その他のエンドユーザー

第10章 世界の代替甘味料市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第11章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第12章 企業プロファイリング

  • Ajinomoto Co., Inc
  • Archer-Daniels-Midland-Company
  • Cargill Incorporated
  • DuPont Nutrition & Health
  • GLG Life Tech Corporation
  • Ingredion Incorporated
  • Naturex S.A.
  • Tate & Lyle Plc
  • PureCircle Limited
  • Associated British Foods Plc
  • Roquette Freres S.A.
  • Stevia First Corporation
  • Kawarlal & Co.Inc.
  • Heartland Food Products Group
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Region (2022-2030) ($MN)
  • Table 2 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Product Type (2022-2030) ($MN)
  • Table 3 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By High Fructose Syrup (2022-2030) ($MN)
  • Table 4 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By High-Intensity Sweetener (2022-2030) ($MN)
  • Table 5 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Aspartame (2022-2030) ($MN)
  • Table 6 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Sucralose (2022-2030) ($MN)
  • Table 7 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Stevia (2022-2030) ($MN)
  • Table 8 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Saccharin (2022-2030) ($MN)
  • Table 9 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Low-Intensity Sweetener (2022-2030) ($MN)
  • Table 10 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Xylitol (2022-2030) ($MN)
  • Table 11 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Sorbitol (2022-2030) ($MN)
  • Table 12 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Erythritol (2022-2030) ($MN)
  • Table 13 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Maltitol (2022-2030) ($MN)
  • Table 14 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Other Product Types (2022-2030) ($MN)
  • Table 15 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Form (2022-2030) ($MN)
  • Table 16 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Powder (2022-2030) ($MN)
  • Table 17 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Liquid (2022-2030) ($MN)
  • Table 18 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Solid (2022-2030) ($MN)
  • Table 19 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Source (2022-2030) ($MN)
  • Table 20 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Natural (2022-2030) ($MN)
  • Table 21 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Synthetic (2022-2030) ($MN)
  • Table 22 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Application (2022-2030) ($MN)
  • Table 23 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Beverages (2022-2030) ($MN)
  • Table 24 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Dairy Products (2022-2030) ($MN)
  • Table 25 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Bakery & Confectionery (2022-2030) ($MN)
  • Table 26 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Toothpaste & Mouthwash (2022-2030) ($MN)
  • Table 27 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Health Drinks (2022-2030) ($MN)
  • Table 28 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Protein Bars & Powders (2022-2030) ($MN)
  • Table 29 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Other Applications (2022-2030) ($MN)
  • Table 30 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By End User (2022-2030) ($MN)
  • Table 31 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Food Manufacturers (2022-2030) ($MN)
  • Table 32 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Pharmaceutical Companies (2022-2030) ($MN)
  • Table 33 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Healthcare Providers & Institutions (2022-2030) ($MN)
  • Table 34 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Retailers (2022-2030) ($MN)
  • Table 35 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Households/Consumers (2022-2030) ($MN)
  • Table 36 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Animal Feed Manufacturers (2022-2030) ($MN)
  • Table 37 Global Alternative Sweeteners Market Outlook, By Other End Users (2022-2030) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC27622

According to Stratistics MRC, the Global Alternative Sweeteners Market is growing at a CAGR of 6.3% during the forecast period. Alternative sweeteners are substances used in place of sugar to provide sweetness to foods and beverages while containing significantly fewer or no calories. They include artificial sweeteners like aspartame, sucralose, and saccharin, which are synthetically produced, as well as natural options like stevia and monk fruit extracts. Sugar alcohols, such as xylitol and erythritol, are another type of alternative sweetener. These sweeteners are commonly used in diet and sugar-free products to reduce calorie and sugar intake.

According to the U.S. Food & Drug Administration, high-intensity sweeteners are usually used as sugar alternatives as they are multiple times sweeter than sugar. These contribute the least to no calories when added to foods.

Market Dynamics:

Driver:

Increasing awareness about the health risks

Growing awareness of the negative health effects of consuming large amounts of sugar is driving growth in the market for substitute sweeteners. Since they are associated with problems like obesity, diabetes, and cardiovascular disorders, consumers are looking for low-calorie or sugar-free substitutes more and more. In particular, they are looking for natural or plant-based substitutes like agave nectar, stevia, and monk fruit which boosts the growth of the market.

Restraint:

Potential side effects

Consumers are becoming skeptical of claims that artificial sweeteners, including aspartame and sucralose, are linked to health problems like weight gain, metabolic syndrome, and changed gut microbiota. According to studies, artificial sweeteners may boost hunger and desires for sugary foods, negating the weight-loss and calorie-reduction benefits they are supposed to provide. Public concern has been raised by the World Health Organization's classification of aspartame as potentially carcinogenic, which has resulted in heightened regulatory scrutiny hampering the market growth.

Opportunity:

Rise in demand for no- or low-calorie food and beverages

Businesses are introducing new goods with creative flavors and packaging techniques in an effort to draw in health-conscious customers. Their emphasis on natural ingredients and clean-label products is in line with the growing call for food label clarity. Moreover customers are moving toward items with alternative sweeteners as they become more conscious of the detrimental impacts of high-calorie diets encouraging growth of the market.

Threat:

Consumer perception and taste preferences

Concerns about artificial sweeteners' potential negative health impacts, such as obesity and metabolic diseases, have made consumers more skeptical of them. This mistrust may result in a decline in the demand for goods that include these substances, even when regulatory agencies have determined that they are safe. Natural sweeteners, such as stevia and monk fruit, are becoming more and more popular since they are seen to be better options and customers may be discouraged from buying items using artificial sweeteners as a result of this change in consumer preferences.

Covid-19 Impact:

The COVID-19 pandemic significantly impacted the alternative sweeteners market, initially causing disruptions in supply chains and production due to lockdowns. However, it also accelerated a shift towards healthier eating, as consumers became more health-conscious and sought low-calorie options. As consumers focus on wellness, the market is expected to recover and grow, driven by heightened awareness of sugar's health risks and a preference for healthier alternatives.

The high fructose syrup segment is expected to be the largest during the forecast period

During the forecast period, the high fructose syrup segment anticipated to register the largest market share because of the health risks associated with high-fat content (HFCS), some consumers are choosing healthier substitutes, which is opening up new markets for alternative sweeteners. Manufacturers are also being forced to reformulate products due to growing legislation and consumer lobbying against excessive sugar use, which could help alternative sweeteners as businesses look for healthier substitutes.

The natural segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

The natural segment is projected to have the highest CAGR in the artificial sweeteners market during the extrapolated period because manufacturers are reformulating products with natural sweeteners as a result of consumers' preference for clean label products with natural ingredients and less processing. As consumers grow more conscious of the possible negative effects and health consequences of their dietary choices, they are also gravitating toward natural sweeteners due to health concerns about artificial sweeteners.

Region with largest share:

Over the forecasted timeframe, the North America region is expected to have the largest market share over the projection period because Consumers are looking for low-calorie, sugar-free alternatives due to health concerns and changes in lifestyle. The market for natural sweeteners like erythritol, stevia, and monk fruit is rising as North American consumers switch to plant-based diets. The growing prevalence of obesity and diabetes in North America has raised public awareness of the need to reduce sugar intake, which has raised demand for sugar substitutes in food and drink applications.

Region with highest CAGR:

Asia Pacific is anticipated to witness the highest rate of growth during the forecast period owing to governments in Asia-Pacific nations are enacting sugar tax laws and launching health education initiatives, which in turn is pushing food producers to look into substitute sweeteners. The consumption of processed and convenient foods has surged due to the region's rapid urbanization and expanding middle class, which has fueled market expansion.

Key players in the market

Some of the key players in Alternative Sweeteners Market include Ajinomoto Co., Inc, Archer-Daniels-Midland-Company, Cargill Incorporated, DuPont Nutrition & Health, GLG Life Tech Corporation, Ingredion Incorporated, Naturex S.A. , Tate & Lyle Plc, PureCircle Limited, Associated British Foods Plc, Roquette Freres S.A., Stevia First Corporation, Kawarlal & Co.Inc. and Heartland Food Products Group .

Key Developments:

In October 2024, Cargill launched a new cocoa production line in Indonesia to meet growing Asian consumers' demand for indulgent foods. Cargill expects high growth in these indulgence categories in coming years, driven by consumer demand for multi-sensorial experiences, healthy indulgence, and conscious consumption.

In September 2024, Ajinomoto Co., Inc. and Danone announced a global strategic partnership aimed at reducing multiple sources of greenhouse gases (GHG) emissions from the milk supply chain.

In April 2024, Cargill and Nestle Purina partnered on regenerative agriculture adoption to reduce the carbon footprint of Purina dry pet food products. This work will support soil health and reduce the carbon footprint for Purina dry pet food products across North America, contributing to a more sustainable future for people and their pets.

Product Types Covered:

  • High Fructose Syrup
  • High-Intensity Sweetener
  • Low-Intensity Sweetener
  • Other Product Types

Forms Covered:

  • Powder
  • Liquid
  • Solid

Sources Covered:

  • Natural
  • Synthetic

Applications Covered:

  • Beverages
  • Dairy Products
  • Bakery & Confectionery
  • Toothpaste & Mouthwash
  • Health Drinks
  • Protein Bars & Powders
  • Other Applications

End Users Covered:

  • Food Manufacturers
  • Pharmaceutical Companies
  • Healthcare Providers & Institutions
  • Retailers
  • Households/Consumers
  • Animal Feed Manufacturers
  • Other End Users

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2022, 2023, 2024, 2026, and 2030
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Product Analysis
  • 3.7 Application Analysis
  • 3.8 End User Analysis
  • 3.9 Emerging Markets
  • 3.10 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Alternative Sweeteners Market, By Product Type

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 High Fructose Syrup
  • 5.3 High-Intensity Sweetener
    • 5.3.1 Aspartame
    • 5.3.2 Sucralose
    • 5.3.3 Stevia
    • 5.3.4 Saccharin
  • 5.4 Low-Intensity Sweetener
    • 5.4.1 Xylitol
    • 5.4.2 Sorbitol
    • 5.4.3 Erythritol
    • 5.4.4 Maltitol
  • 5.5 Other Product Types

6 Global Alternative Sweeteners Market, By Form

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Powder
  • 6.3 Liquid
  • 6.4 Solid

7 Global Alternative Sweeteners Market, By Source

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Natural
  • 7.3 Synthetic

8 Global Alternative Sweeteners Market, By Application

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Beverages
  • 8.3 Dairy Products
  • 8.4 Bakery & Confectionery
  • 8.5 Toothpaste & Mouthwash
  • 8.6 Health Drinks
  • 8.7 Protein Bars & Powders
  • 8.8 Other Applications

9 Global Alternative Sweeteners Market, By End User

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 Food Manufacturers
  • 9.3 Pharmaceutical Companies
  • 9.4 Healthcare Providers & Institutions
  • 9.5 Retailers
  • 9.6 Households/Consumers
  • 9.7 Animal Feed Manufacturers
  • 9.8 Other End Users

10 Global Alternative Sweeteners Market, By Geography

  • 10.1 Introduction
  • 10.2 North America
    • 10.2.1 US
    • 10.2.2 Canada
    • 10.2.3 Mexico
  • 10.3 Europe
    • 10.3.1 Germany
    • 10.3.2 UK
    • 10.3.3 Italy
    • 10.3.4 France
    • 10.3.5 Spain
    • 10.3.6 Rest of Europe
  • 10.4 Asia Pacific
    • 10.4.1 Japan
    • 10.4.2 China
    • 10.4.3 India
    • 10.4.4 Australia
    • 10.4.5 New Zealand
    • 10.4.6 South Korea
    • 10.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 10.5 South America
    • 10.5.1 Argentina
    • 10.5.2 Brazil
    • 10.5.3 Chile
    • 10.5.4 Rest of South America
  • 10.6 Middle East & Africa
    • 10.6.1 Saudi Arabia
    • 10.6.2 UAE
    • 10.6.3 Qatar
    • 10.6.4 South Africa
    • 10.6.5 Rest of Middle East & Africa

11 Key Developments

  • 11.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 11.2 Acquisitions & Mergers
  • 11.3 New Product Launch
  • 11.4 Expansions
  • 11.5 Other Key Strategies

12 Company Profiling

  • 12.1 Ajinomoto Co., Inc
  • 12.2 Archer-Daniels-Midland-Company
  • 12.3 Cargill Incorporated
  • 12.4 DuPont Nutrition & Health
  • 12.5 GLG Life Tech Corporation
  • 12.6 Ingredion Incorporated
  • 12.7 Naturex S.A.
  • 12.8 Tate & Lyle Plc
  • 12.9 PureCircle Limited
  • 12.10 Associated British Foods Plc
  • 12.11 Roquette Freres S.A.
  • 12.12 Stevia First Corporation
  • 12.13 Kawarlal & Co.Inc.
  • 12.14 Heartland Food Products Group