表紙:キビ市場の2028年までの予測-製品タイプ別、種類別、流通チャネル別、用途別、エンドユーザー別、地域別の世界分析
市場調査レポート
商品コード
1284064

キビ市場の2028年までの予測-製品タイプ別、種類別、流通チャネル別、用途別、エンドユーザー別、地域別の世界分析

Millet Market Forecasts to 2028 - Global Analysis By Product Type, Type, Distribution Channel, Application, End User and By Geography

出版日: | 発行: Stratistics Market Research Consulting | ページ情報: 英文 175+ Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=156.76円
キビ市場の2028年までの予測-製品タイプ別、種類別、流通チャネル別、用途別、エンドユーザー別、地域別の世界分析
出版日: 2023年06月01日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 175+ Pages
納期: 2~3営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、世界のキビ市場は2022年に160億3,000万米ドルを占め、2028年には233億8,000万米ドルに達すると予測され、予測期間中に6.49%のCAGRで成長すると予想されています。

キビは、高い栄養価を持つ小さな種子を持つ穀物です。キビは、淡い黄色、白、灰色、赤など、さまざまな色があります。栄養価の面では、米や小麦など一般的に食べられている穀類を凌駕しています。

食糧農業機関(FAO)によると、世界のキビ生産量は2019年に2,833万メートルトンと推定され、2021年には3,008万メートルトンに増加しました。

市場力学:

促進要因

健康食品への嗜好の高まりが市場を牽引する

キビ市場を牽引する要因として、キビよりも栄養的に優れており、非酸性、非アレルギー性、消化が良く、タンパク質、抗酸化物質、食物繊維を多く含むことから、高い需要が高まっていることが挙げられます。キビは、体重の維持、ヘモグロビン値の改善、鉄分不足の解消、貧血、糖尿病、心血管疾患との闘いなどに効果があることから、生産量が増え、生産性が向上しています。有機キビの国際的な需要の主な要因の1つは、消費者のライフスタイルが変化し、より健康的な食品への志向が高まったことです。有機キビはタンパク質とミネラルを多く含み、肥満、糖尿病、心血管疾患などの病気の予防に役立つ。

抑制要因

高品質な種子への不十分なアクセス

キビの消費量が少ない最も大きな理由は、高品質な種子を入手できないことです。村レベルでの一次加工が不十分であることや、生産地から加工地までの距離が長いことが、キビ加工品の価格を押し上げています。民間企業家は、キビを調達し、技術を使ってすぐに食べられる/すぐに調理できる付加価値の高いキビ製品に加工するための信用やその他の支援を得ることができる既存の政府の政策やプログラムを知らないため、キビのマーケティングが制限されています。

機会

キビに対するプロモーション介入

政府は、金融、インフラ、技術など、さまざまな利害関係者に対して、さまざまな種類の支援を提供してきました。ほとんどの州では、重要なキビの最低支持価格(MSP)をすでに発表しており、キビ生産に莫大な機会が生まれています。加工ユニットは生産現場に近い場所に設置され、一次加工と品質管理チェックが行われ、その後、中央レベルで二次加工、品質管理チェック、パッケージング、ブランディングが大規模に行われています。これにより、キビ製品の工場出荷価格が下がり、キビ栽培農家にとっては農作業の機会が増え、金銭的な利益も得られるようになりました。

脅威

需給のミスアライメント

キビ生産の大部分はアジアとアフリカに集中しており、需要と供給の不均衡が、予測期間中の世界のキビ粉市場の成長を制限すると予想されます。さらに、キビにはゴイトロゲンが含まれており、甲状腺ホルモン産生を阻害し甲状腺腫の原因となるため、近い将来、世界のキビ粉市場の成長は制限されます。

COVID-19の影響:

COVID-19パンデミックは、2020年に世界中に広がりました.COVID-19パンデミックは、多数の国に影響を与えた世界のパンデミックです。ビジネスやマーケティングの分野に大混乱を引き起こしました。パンデミックの間、消費者はより長持ちし、かつ健康的に摂取できる主食を求めたため、キビ粉の需要が増加しました。メーカー各社は、原材料や労働力の不足により生産に支障をきたしています。パンデミック後は、消費者が体内の抗酸化物質を高める健康的な食品を求めるため、キビ粉の市場需要は増加すると思われます。

予測期間中、トウジンビエ分野が最大になると予想される

トウジンビエ分野は、かなりの市場シェアを占めると予想されます。トウジンビエはサウジアラビアの多くの地域で主食作物として栽培されており、この地域で最も広く栽培されているキビの品種の1つです。高タンパクで食物繊維が豊富な穀物であり、その他の必須栄養素も多く含んでいるため、健康志向の高い消費者の間で人気があります。また、トウジンビエは用途が広く、小麦粉、お粥、焼き菓子など、さまざまな製品の材料として使用できます。その汎用性の高さから、トウジンビエは食品業界で人気の高い素材となっており、国内ではトウジンビエを使った製品の需要がさらに高まると予想されます。

予測期間中、専門店セグメントが最も高いCAGRを示すと予想される

世界のキビ種子の市場では、専門店サブセグメントが最大の市場シェアを持ち、最も速い成長を遂げると予想されています。この市場拡大の背景には、キビ関連ブランドに対する需要の高まりがあります。キビやその他の商品の専門店は、高い顧客満足度に主眼を置き、特定のブランドの特定のアイテムを消費者に販売することができます。これらの要因はすべて、サブセグメントとキビ種子の市場需要を増加させる可能性があります。

最もシェアの高い地域

予測期間中、アジア太平洋地域がキビ市場の最大シェアを占めると予想されます。インドは、世界有数のキビの生産国です。FAOによると、2019年の世界のキビ生産量は2,840万トンになると予想されています。世界市場の41.0%を占めるインドは、世界最大の生産国です。インドにおける主食としてのキビの人気は、収益の増加、都市化、政府の政策などさまざまな要因によって、過去20年間に低下しています。

CAGRが最も高い地域:

予測期間中、アジア太平洋が最も高いCAGRを示すと予測されています。アジア太平洋はキビ市場をリードしており、予測期間中もその優位性を維持すると思われます。個人の可処分所得の増加、都市化、政府の支援政策により、インドと中国がこの地域の主要な貢献者として台頭しています。キビの健康効果や栄養成分に対する意識の高まりは、将来的にキビの需要と供給を悪化させるでしょう。

主な発展:

2022年11月、インド政府は国際市場でキビを促進するための5年間の戦略計画を策定しました。この計画には、在外インド公館や、カルフール、ウォルマート、アル・ルヤ、ルル・グループなどの世界小売スーパーマーケットを巻き込んで、キビを輸出し、世界的に国内輸出キビを増加させることが含まれています。

2022年2月、インドのグルグラムを拠点とするキビベースの食品スタートアップであるWholsum foodは、キビベースの製品をさらに拡大するために、700万米ドル以上の投資を調達しました。この投資は、製品イノベーション、マーケティング、世界なフットプリントを増やすことを目的としています。

当レポートが提供するもの

  • 地域別および国別セグメントの市場シェア評価
  • 新規参入企業への戦略的提言
  • 2020年、2021年、2022年、2025年、2028年の市場データを網羅
  • 市場動向(促進要因、抑制要因、機会、脅威、課題、投資機会、推奨事項)
  • 市場推定に基づく、主要ビジネスセグメントにおける戦略的提言
  • 主要な共通トレンドをマッピングした競合情勢。
  • 詳細な戦略、財務、最近の開発状況を含む企業プロファイル
  • 最新の技術的進歩をマッピングしたサプライチェーン動向

無料のカスタマイズ提供:

本レポートをご購入いただいたお客様には、以下の無料カスタマイズオプションのいずれかを提供させていただきます:

  • 企業プロファイル
    • 追加市場プレイヤーの包括的なプロファイリング(最大3社まで)
    • 主要プレイヤーのSWOT分析(3社まで)
  • 地域別セグメンテーション
    • お客様のご希望に応じて、主要国の市場推計・予測・CAGR(注:フィージビリティチェックによる。)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地域的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要プレイヤーのベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査ソース
    • 1次調査ソース
    • 2次調査ソース
    • 仮定

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • 製品分析
  • アプリケーション分析
  • エンドユーザー分析
  • 新興市場
  • 新型コロナウイルス感染症(COVID-19)の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界のキビ市場:製品タイプ別

  • ハトムギ
  • アワ
  • ソルガム
  • シコクビエ
  • ポルソキビ
  • 小さなキビ
  • ヒエ
  • コドキビ
  • ヒエ
  • その他の製品タイプ

第6章 世界のキビ市場:種類別

  • 有機キビ粉
  • 普通のキビ粉

第7章 世界のキビ市場:流通チャネル別

  • 貿易協会・団体
  • 伝統的な食料品店
  • スーパーマーケット
  • オンラインストア
  • 食料品店
  • オンラインプラットフォーム
  • 専門店
  • その他の販売チャネル

第8章 世界のキビ市場:用途別

  • 幼児食
  • ベーカリー製品
  • 飲料
    • アルコール飲料
    • ノンアルコール飲料
  • 小麦粉
  • 直接消費
  • 朝食用食品
  • 飼料
  • ファミリーユース
  • 商用利用
  • その他の用途

第9章 世界のキビ市場:エンドユーザー別

  • すぐに食べられる食べ物
  • ベーカリー・菓子類
  • プロテインおよび栄養バー
  • 朝食用シリアル
  • 機能性飲料
  • 乳製品の代替品
  • 冷菓
  • 栄養補助食品
  • スポーツ栄養学
  • 乳児の栄養
  • 肉添加物、類似品、代替品
  • ドレッシング、ソース、スプレッド
  • 医薬品
  • パーソナルケア製品
  • 動物の栄養学
  • 動物の飼料
  • 水産養殖
  • その他のエンドユーザー

第10章 世界のキビ市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東とアフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第11章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品の発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第12章 会社概要

  • Allied Seed, LLC
  • Archer Daniels Midland Company
  • Bayer Crop Science AG
  • Britannia
  • Croda International Plc
  • Crystal Crop Protection Pvt. Ltd.
  • DUGAD Agro Foods
  • Earthon Products Pvt Ltd
  • Eastern Colorado Seeds, LLC
  • Janadhanya Farmers Producer Company Limited
  • Mead Johnson & Company, LLC
  • Premier Nutrition Corporation
  • Pristine Organics Pvt Ltd.
  • RiceBran Technologies
  • Roundstone Native Seed Company
  • Sahaja Samrudha Organic Producer Company Ltd(SSOPCL)
  • Shimla Hills Offerings Pvt. Ltd.
  • Sresta Natural Bioproducts Pvt Ltd
  • Sydler India Pvt. Ltd
  • The Nature's Bounty Co.
  • Viruthai Millets Farmer Producer Company Ltd.
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Millet Market Outlook, By Region (2020-2028) ($MN)
  • Table 2 Global Millet Market Outlook, By Product Type (2020-2028) ($MN)
  • Table 3 Global Millet Market Outlook, By Pearl Millet (2020-2028) ($MN)
  • Table 4 Global Millet Market Outlook, By Foxtail Millet (2020-2028) ($MN)
  • Table 5 Global Millet Market Outlook, By Sorghum (2020-2028) ($MN)
  • Table 6 Global Millet Market Outlook, By Finger Millet (2020-2028) ($MN)
  • Table 7 Global Millet Market Outlook, By Porso Millet (2020-2028) ($MN)
  • Table 8 Global Millet Market Outlook, By Little Millet (2020-2028) ($MN)
  • Table 9 Global Millet Market Outlook, By Barnyard Millet (2020-2028) ($MN)
  • Table 10 Global Millet Market Outlook, By Kodo millet (2020-2028) ($MN)
  • Table 11 Global Millet Market Outlook, By Japanese barnyard millet (2020-2028) ($MN)
  • Table 12 Global Millet Market Outlook, By Other Product Types (2020-2028) ($MN)
  • Table 13 Global Millet Market Outlook, By Type (2020-2028) ($MN)
  • Table 14 Global Millet Market Outlook, By Organic Millet Flour (2020-2028) ($MN)
  • Table 15 Global Millet Market Outlook, By Normal Millet Flour (2020-2028) ($MN)
  • Table 16 Global Millet Market Outlook, By Distribution Channel (2020-2028) ($MN)
  • Table 17 Global Millet Market Outlook, By Trade Association& Organization (2020-2028) ($MN)
  • Table 18 Global Millet Market Outlook, By Traditional Grocery Stores (2020-2028) ($MN)
  • Table 19 Global Millet Market Outlook, By Supermarket (2020-2028) ($MN)
  • Table 20 Global Millet Market Outlook, By Online Stores (2020-2028) ($MN)
  • Table 21 Global Millet Market Outlook, By Grocery Stores (2020-2028) ($MN)
  • Table 22 Global Millet Market Outlook, By Online Platforms (2020-2028) ($MN)
  • Table 23 Global Millet Market Outlook, By Other Distributive Channels (2020-2028) ($MN)
  • Table 24 Global Millet Market Outlook, By Application (2020-2028) ($MN)
  • Table 25 Global Millet Market Outlook, By Infant Food (2020-2028) ($MN)
  • Table 26 Global Millet Market Outlook, By Bakery Products (2020-2028) ($MN)
  • Table 27 Global Millet Market Outlook, By Beverages (2020-2028) ($MN)
  • Table 28 Global Millet Market Outlook, By Flour (2020-2028) ($MN)
  • Table 29 Global Millet Market Outlook, By Direct Consumption (2020-2028) ($MN)
  • Table 30 Global Millet Market Outlook, By Alcoholic Beverages (2020-2028) ($MN)
  • Table 31 Global Millet Market Outlook, By Non Alcoholic Beverages (2020-2028) ($MN)
  • Table 32 Global Millet Market Outlook, By Breakfast Foods (2020-2028) ($MN)
  • Table 33 Global Millet Market Outlook, By Fodder (2020-2028) ($MN)
  • Table 34 Global Millet Market Outlook, By Family use (2020-2028) ($MN)
  • Table 35 Global Millet Market Outlook, By Commercial use (2020-2028) ($MN)
  • Table 36 Global Millet Market Outlook, By Other Application (2020-2028) ($MN)
  • Table 37 Global Millet Market Outlook, By End User (2020-2028) ($MN)
  • Table 38 Global Millet Market Outlook, By Ready to eat food (2020-2028) ($MN)
  • Table 39 Global Millet Market Outlook, By Bakery & Confectionery (2020-2028) ($MN)
  • Table 40 Global Millet Market Outlook, By Protein and Nutritional Bars (2020-2028) ($MN)
  • Table 41 Global Millet Market Outlook, By Breakfast Cereals (2020-2028) ($MN)
  • Table 42 Global Millet Market Outlook, By Functional Beverages (2020-2028) ($MN)
  • Table 43 Global Millet Market Outlook, By Dairy Alternatives (2020-2028) ($MN)
  • Table 44 Global Millet Market Outlook, By Frozen Desserts (2020-2028) ($MN)
  • Table 45 Global Millet Market Outlook, By Dietary Supplements (2020-2028) ($MN)
  • Table 46 Global Millet Market Outlook, By Sports Nutrition (2020-2028) ($MN)
  • Table 47 Global Millet Market Outlook, By Infant Nutrition (2020-2028) ($MN)
  • Table 48 Global Millet Market Outlook, By Meat Additives, Analogs & Substitutes (2020-2028) ($MN)
  • Table 49 Global Millet Market Outlook, By Dressings, Sauces & Spreads (2020-2028) ($MN)
  • Table 50 Global Millet Market Outlook, By Pharmaceutical Products (2020-2028) ($MN)
  • Table 51 Global Millet Market Outlook, By Personal Care Products (2020-2028) ($MN)
  • Table 52 Global Millet Market Outlook, By Animal Nutrition (2020-2028) ($MN)
  • Table 53 Global Millet Market Outlook, By Animal Feed (2020-2028) ($MN)
  • Table 54 Global Millet Market Outlook, By Aquaculture (2020-2028) ($MN)
  • Table 55 Global Millet Market Outlook, By Other End User (2020-2028) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC22955

According to Stratistics MRC, the Global Millet Market is accounted for $16.03 billion in 2022 and is expected to reach $23.38 billion by 2028 growing at a CAGR of 6.49% during the forecast period. Millets are cereal crops with small seeds that have a high nutritional value. Millet comes in a variety of colors, including pale yellow, white, gray, and red. They outperform some commonly consumed cereals, such as rice and wheat, in terms of nutritional value.

According to Food and Agriculture Organization (FAO), global millet production was estimated at 28.33 million metric tons in 2019, which increased to 30.08 million metric tons in 2021.

Market Dynamics:

Driver:

Growing Preference for healthy foods is driving the market

Factors that are driving the millet market are rising in high demand as they are nutritionally superior to cereals, non-acid-forming, non-allergenic, easy to digest, and high in protein, antioxidants, and dietary fiber. Millets have increased in production and productivity due to their benefits in maintaining body weight, improving hemoglobin levels, reducing iron deficiency, and fighting anemia, diabetes, and cardiovascular disease. One of the main drivers of international demand for organic millet is a shift in consumer lifestyles, which has increased their proclivity for healthier foods. Organic millets contain high levels of protein and minerals, which help prevent diseases such as obesity, diabetes, and cardiovascular disease.

Restraint:

Inadequate access to high-quality seeds

The most important reason for low millet consumption is a lack of access to high-quality seeds. Inadequate primary processing at the village level, as well as a long distance between production and processing units, have driven up the price of processed millet products. Private entrepreneurs are unaware of existing government policies and programs that allow them to obtain credit and other forms of assistance to procure and process millets using technology into ready-to-eat/ready-to-cook value-added millet products, limiting millet marketing.

Opportunity:

Promotional intervention for millets

The government has provided various types of assistance to various stakeholders, such as finance, infrastructure, and technology. Most states have already announced the Minimum Support Price (MSP) for significant millets, creating enormous opportunities for millet production. The processing units are located closer to the production sites, where primary processing and quality control checks are performed, followed by secondary processing, quality control checks, packaging, and branding on a larger scale at the central level. This has contributed to lower factory gate pricing for millet products as well as increased farm opportunities and monetary benefits for millet cultivators.

Threat:

Misalignment of supply and demand

The majority of millet production is concentrated in Asia and Africa, and an imbalance in supply and demand is expected to limit the global millet flour market's growth over the forecast period. Furthermore, millets contain goitrogens, which disrupt thyroid hormone production and can cause goiter, limiting the global millet flour market's growth in the near future.

COVID-19 Impact:

COVID-19 pandemic was spread across the globe in 2020.The COVID-19 pandemic is a global pandemic that has affected numerous countries. It has caused havoc in the fields of business and marketing. During the pandemic, demand for millet flour increased as consumers sought longer-lasting food staples that were also healthy to consume. Manufacturers are experiencing production difficulties due to a scarcity of raw materials and labor. Following the pandemic, there will be an increase in market demand for millet flour as consumers seek healthy food products that boost antioxidants in the body.

The pearl millet segment is expected to be the largest during the forecast period

The pearl millet segment is expected to account for a sizable market share. Pearl millet is a staple crop in many parts of Saudi Arabia and is one of the most widely grown millet varieties in the region. It is a high-protein, fiber-rich grain that is high in other essential nutrients, making it a popular choice among health-conscious consumers. Pearl millet also has a wide range of applications and can be used to make a variety of products, such as flour, porridge, and baked goods. Because of its versatility, pearl millet has become a popular ingredient in the food industry, and demand for pearl millet-based products in the country is expected to rise further.

The specialty stores segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

The specialty stores sub-segment of the global millet seed market is expected to have the largest market share and the fastest growth. This market expansion can be attributed to rising demand for millet-related brands. Specialty stores of millets or other goods can sell consumers specific items of specific brands, with a primary focus on high customer satisfaction. All of these factors may increase sub-segment and millet seed market demand.

Region with highest share:

The Asia-Pacific region is expected to hold the maximum millet market during the forecast period. India is the world's leading producer of millet. According to the FAO, global millet production in 2019 is expected to be 28.4 million metric tons. With 41.0 percent of the global market, India is the world's largest producer. Millet's popularity as a food staple in India has declined over the last two decades due to a variety of factors, such as increased earnings, urbanization, and government policy.

Region with highest CAGR:

Asia Pacific is projected to have the highest CAGR over the forecast period. Asia-Pacific leads the millet market and will maintain its dominance throughout the forecast period. Because of rising personal disposable incomes, urbanization, and supportive government policies, India and China have emerged as the region's major contributors. Rising awareness of millets' health benefits and nutritional content will exacerbate millet demand and supply in the future.

Key players in the market:

Some of the key players in Millet market include Allied Seed, LLC, Archer Daniels Midland Company, Bayer Crop Science AG, Britannia, Croda International Plc, Crystal Crop Protection Pvt. Ltd., DUGAD Agro Foods, Earthon Products Pvt Ltd, Eastern Colorado Seeds, LLC, Janadhanya Farmers Producer Company Limited, Mead Johnson & Company, LLC, Premier Nutrition Corporation, Pristine Organics Pvt Ltd., RiceBran Technologies, Roundstone Native Seed Company, Sahaja Samrudha Organic Producer Company Ltd (SSOPCL), Shimla Hills Offerings Pvt. Ltd., Sresta Natural Bioproducts Pvt Ltd, Sydler India Pvt. Ltd, The Nature's Bounty Co. and Viruthai Millets Farmer Producer Company Ltd.

Key Developments:

In November 2022, The Indian Government formulated a five-year strategic plan to promote millet in the international market. The plan includes the involvement of Indian missions abroad and global retail supermarkets such as Carrefour, Walmart, Al Ruya, Lulu Group, etc., to export millets to increase domestic export millets worldwide.

In February 2022, Wholsum food, a Gurugram-based millet-based food startup in India, has raised investments of over USD 7.0 million to expand its millet-based offerings further. The investment is aimed at increasing product innovation, marketing, and global footprint.

Product Types Covered:

  • Pearl Millet
  • Foxtail Millet
  • Sorghum
  • Finger Millet
  • Porso Millet
  • Little Millet
  • Barnyard Millet
  • Kodo millet
  • Japanese barnyard millet
  • Other Product types

Types Covered:

  • Organic Millet Flour
  • Normal Millet Flour

Distribution Channel Covered:

  • Trade Association& Organization
  • Traditional Grocery Stores
  • Supermarket
  • Online Stores
  • Grocery Stores
  • Online Platforms
  • Specialty Stores
  • Other Distributive Channels

Application Covered:

  • Infant Food
  • Bakery Products
  • Beverages
  • Flour
  • Direct Consumption
  • Breakfast Foods
  • Fodder
  • Family use
  • Commercial use
  • Other Applications

End User Covered:

  • Ready to eat food
  • Bakery & Confectionery
  • Protein and Nutritional Bars
  • Breakfast Cereals
  • Functional Beverages
  • Dairy Alternatives
  • Frozen Desserts
  • Dietary Supplements
  • Sports Nutrition
  • Infant Nutrition
  • Meat Additives, Analogs & Substitutes
  • Dressings, Sauces & Spreads
  • Pharmaceutical Products
  • Personal Care Products
  • Animal Nutrition
  • Animal Feed
  • Aquaculture
  • Other End User

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2020, 2021, 2022, 2025, and 2028
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Product Analysis
  • 3.7 Application Analysis
  • 3.8 End User Analysis
  • 3.9 Emerging Markets
  • 3.10 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Millet Market, By Product Type

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Pearl Millet
  • 5.3 Foxtail Millet
  • 5.4 Sorghum
  • 5.5 Finger Millet
  • 5.6 Porso Millet
  • 5.7 Little Millet
  • 5.8 Barnyard Millet
  • 5.9 Kodo millet
  • 5.10 Japanese barnyard millet
  • 5.11 Other Product Types

6 Global Millet Market, By Type

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Organic Millet Flour
  • 6.3 Normal Millet Flour

7 Global Millet Market, By Distribution Channel

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Trade Association& Organization
  • 7.3 Traditional Grocery Stores
  • 7.4 Supermarket
  • 7.5 Online Stores
  • 7.6 Grocery Stores
  • 7.7 Online Platforms
  • 7.8 Specialty Stores
  • 7.9 Other Distributive Channels

8 Global Millet Market, By Application

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Infant Food
  • 8.3 Bakery Products
  • 8.4 Beverages
    • 8.4.1 Alcoholic Beverages
    • 8.4.2 Non Alcoholic Beverages
  • 8.5 Flour
  • 8.6 Direct Consumption
  • 8.7 Breakfast Foods
  • 8.8 Fodder
  • 8.9 Family use
  • 8.10 Commercial use
  • 8.11 Other Applications

9 Global Millet Market, By End User

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 Ready to eat food
  • 9.3 Bakery & Confectionery
  • 9.4 Protein and Nutritional Bars
  • 9.5 Breakfast Cereals
  • 9.6 Functional Beverages
  • 9.7 Dairy Alternatives
  • 9.8 Frozen Desserts
  • 9.9 Dietary Supplements
  • 9.10 Sports Nutrition
  • 9.11 Infant Nutrition
  • 9.12 Meat Additives, Analogs & Substitutes
  • 9.13 Dressings, Sauces & Spreads
  • 9.14 Pharmaceutical Products
  • 9.15 Personal Care Products
  • 9.16 Animal Nutrition
  • 9.17 Animal Feed
  • 9.18 Aquaculture
  • 9.19 Other End User

10 Global Millet Market, By Geography

  • 10.1 Introduction
  • 10.2 North America
    • 10.2.1 US
    • 10.2.2 Canada
    • 10.2.3 Mexico
  • 10.3 Europe
    • 10.3.1 Germany
    • 10.3.2 UK
    • 10.3.3 Italy
    • 10.3.4 France
    • 10.3.5 Spain
    • 10.3.6 Rest of Europe
  • 10.4 Asia Pacific
    • 10.4.1 Japan
    • 10.4.2 China
    • 10.4.3 India
    • 10.4.4 Australia
    • 10.4.5 New Zealand
    • 10.4.6 South Korea
    • 10.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 10.5 South America
    • 10.5.1 Argentina
    • 10.5.2 Brazil
    • 10.5.3 Chile
    • 10.5.4 Rest of South America
  • 10.6 Middle East & Africa
    • 10.6.1 Saudi Arabia
    • 10.6.2 UAE
    • 10.6.3 Qatar
    • 10.6.4 South Africa
    • 10.6.5 Rest of Middle East & Africa

11 Key Developments

  • 11.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 11.2 Acquisitions & Mergers
  • 11.3 New Product Launch
  • 11.4 Expansions
  • 11.5 Other Key Strategies

12 Company Profiling

  • 12.1 Allied Seed, LLC
  • 12.2 Archer Daniels Midland Company
  • 12.3 Bayer Crop Science AG
  • 12.4 Britannia
  • 12.5 Croda International Plc
  • 12.6 Crystal Crop Protection Pvt. Ltd.
  • 12.7 DUGAD Agro Foods
  • 12.8 Earthon Products Pvt Ltd
  • 12.9 Eastern Colorado Seeds, LLC
  • 12.10 Janadhanya Farmers Producer Company Limited
  • 12.11 Mead Johnson & Company, LLC
  • 12.12 Premier Nutrition Corporation
  • 12.13 Pristine Organics Pvt Ltd.
  • 12.14 RiceBran Technologies
  • 12.15 Roundstone Native Seed Company
  • 12.16 Sahaja Samrudha Organic Producer Company Ltd (SSOPCL)
  • 12.17 Shimla Hills Offerings Pvt. Ltd.
  • 12.18 Sresta Natural Bioproducts Pvt Ltd
  • 12.19 Sydler India Pvt. Ltd
  • 12.20 The Nature's Bounty Co.
  • 12.21 Viruthai Millets Farmer Producer Company Ltd.