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市場調査レポート
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1235903

オーツミルクの世界市場:2028年までの予測 - 形態別、製品別、配合別、要求別、その他

Oat Milk Market Forecasts to 2028 - Global Analysis By Form, Product, Formulation, Claim, and others

出版日: | 発行: Stratistics Market Research Consulting | ページ情報: 英文 175+ Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
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オーツミルクの世界市場:2028年までの予測 - 形態別、製品別、配合別、要求別、その他
出版日: 2023年03月03日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 175+ Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
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  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、世界のオーツミルク市場は、2022年に41億3400万米ドルを占め、2028年には75億2900万米ドルに達すると予測され、予測期間中に10.51%のCAGRで成長するとされています。

乳製品を使用せず、よりビーガンフレンドリーな牛乳の代替品として、オーツミルクはより健康的な選択肢となります。乳製品に敏感な顧客や同様のアレルギーをお持ちの顧客は、オーツミルクを好んで飲んでいます。グルテンフリーであることが確認されたオーツ麦で製造された場合、通常、グルテン、ナッツ、大豆、乳糖は含まれていません。

ビーガン協会が提供するデータによると、英国でビーガン食を選ぶ個人の数は、2014年から2019年にかけて4倍に増加しました。2014年の15万人(人口の0.25%)と比較して、人口の最大1.16%を占める2019年の同国におけるビーガンは60万人でした。

市場力学

促進要因

消費者のビーガン食へのシフト

ビーガン食を選択する人の増加により、オーツミルクの需要が高まっています。ビーガン食が健康に良いという知識が広まった結果、ビーガン製品を購入する人の数が大幅に増加しました。さらに、dine-out誌の報告によると、英国でDeliverooを通じて注文されたビーガン料理の量は115%増加しました。予測期間中、オーツミルクの需要は、ビーガン食の消費者層が絶えず拡大していることが予想されます。

抑制要因

代替品の入手可能性

牛乳が飲めない人には、オーツミルクが最適な代替品となります。不十分な日光浴や不健康な食生活により、現在、国民の多くが、ストレスや気分の調整、骨の健康に主に関係するビタミンBとD(主にB12とD3)の不足に悩まされています。オートミールはビタミンBとDの優れた供給源であるため、人気が高まっています。その結果、予測期間中、オートミール市場は制約を受けることになります。

機会

認知度の向上

オーツ麦は、アーモンド、大豆、ココナッツなどの競合品よりも生分解性が高いため、オーツミルクの需要は高まっています。さらに、オーツミルクの淡白な風味と、プレバイオティクス繊維を多く含むといった健康上の利点も、消費者を惹きつける要素となっています。消費者は自分の健康を何よりも重視するため、健康増進だけでなく環境保護にもつながる商品にお金を使うようになり、業界の拡大に寄与しています。

脅威

オーツミルクの価格高騰

オーツミルクは、動物由来のミルクに比べ、原材料が高いため、コストが高くなります。オーツミルクのコストは、さまざまな理由で上昇しています。そのひとつが、製造に必要な工程が追加され、コストが上がることです。オーツミルクの価格は、原材料が高価であること、製造工程に手間がかかること、初期投資が必要であることなど、さまざまな理由から上昇しています。その結果、市場参入者は限られており、オーツミルクの価格は割高な水準に達しています。オーツミルクが身近な存在でなくなると、消費者のオーツミルクに対する嗜好は低下していきます。その結果、オーツミルクの市場開拓が妨げられる可能性があります。

COVID-19の影響

かつてCOVID-19のイントロダクションは、世界中のオーツミルクの販売に好影響を与えていました。複数の臓器が影響を受ける病気です。病気から回復した人たちが、乳製品の牛乳の代わりとして時々オーツミルクを選ぶことを推奨したことで、製品の需要が急増しました。最初の8~10ヶ月の間に、多くの国でCOVID-19ウイルスに感染する人が急増したことも、世界的にオーツミルクの市場拡大につながりました。このような病気に対する免疫力を高めるために、消費者の嗜好が健康的な食品へと大きく変化しているため、予測期間中、市場は同等の速度で発展すると予想されます。

予測期間中、フレーバー分野が最も大きくなると予想される

フレーバー分野は、消費者の快適さと健康へのニーズを満たすフレーバー製品の人気が高まっているため、有利な成長をすると推定されます。消費者は、健康的でありながら味覚を満足させる商品への関心を高めています。生産者が多様でエスニックなフレーバーを開発していることもあり、フレーバー添加オーツミルクの需要は増加しています。

予測期間中、カートンセグメントがCAGRが最も高くなると予想される

カートン分野は、高い規格と長い保存期間を持つパッケージングオプションに対する需要の高まりにより、予測期間中に最も速いCAGR成長を遂げると予想されています。主に板紙で構成されるテトラパックのカートン包装の人気が高まっていることが、この増加にさらに拍車をかけています。その結果、このセグメントの収益は大幅に増加しました。カートン包装の成長を後押ししているのは、持続可能な包装オプションへの要求です。リサイクル可能で再生可能な材料で構成されていることから、紙ベースのカートンは最も環境に優しいパッケージングオプションの1つです。

最もシェアの高い地域

アジア太平洋地域は、可処分所得が増加し、健康に良い製品に高価格を支払う消費者が増えていること、植物性ミルクがもたらす健康効果に関する知識が高まっていることから、予測期間中に最大の市場シェアを占めると予想されます。冠状動脈疾患の有病率の増加や体重管理プログラムの増加により、植物性ミルクの市場はこの地域で好意的に成長すると予測されます。

CAGRが最も高い地域

北米は、オーツミルクのタンパク質含有量や栄養面での利点に関する顧客の意識が高いことから、予測期間中に最も高いCAGRを示すと予測されます。同地域の乳製品代替品市場は、eコマースサイトが販売媒体として高く評価された結果、拡大しました。北米では、乳糖不耐症や牛乳アレルギーの症例が増加していることから、オーツミルクの消費量が増加すると予想されます。植物由来の製品を選択する消費者人口の増加にアピールするため、地域の飲食品メーカーは乳製品の代替品を製品に追加しており、これが業界のさらなる成長を後押ししています。

主な発展

2021年5月、Bevryは、Original、Choc-O-Haze、Vanilla Cinnamonを含む3つのフレーバーがあるインド初のOat Milkを発売しました。コカ・コーラは2021年、同社のSimplyブランドで新しいオーツミルク製品Simply Oatを発売し、植物性飲料のポートフォリオを拡大しました。

2020年11月、Califia Farmsは新しいロングライフオート飲料を英国市場限定で発売しました。同社は、消費者に乳製品入りミルクからの切り替えを動機付け、環境フットプリントを減らすことを意図していました。

2020年5月、Pacific Foodsは、「Genuine Reduced Sugar Oat Original Plant-Based Beverage」を発売しました。この最新のバリエーションは、PacificのOrganic OriginalとVanilla Oatフレーバーと同じ一貫性で、80パーセントの砂糖が削減されています。

2020年1月、北米ダノンは新しいDHAオメガ3飲料を発売し、米国におけるシルクの植物性飲料のポートフォリオを拡大しました。無糖とバニラ味があるSilk DHA Omega-3は、エンドウタンパク、オーツミルク、アーモンドミルクを組み合わせています。

2019年2月には、ペプシコ傘下のクエーカーオーツがオーツビバレッジを発売しました。また、DanoneのSilkブランドは、オート麦ベースの飲料Oat Yeahを発売しています。

当社のレポートが提供するもの

  • 地域レベルおよび国レベルセグメントの市場シェア評価
  • 新規参入企業への戦略的提言
  • 2020年、2021年、2022年、2025年、2028年の市場データを網羅
  • 市場促進要因(市場動向、制約要因、機会、脅威、課題、投資機会、推奨事項など)
  • 市場推定に基づく、主要なビジネスセグメントにおける戦略的提言
  • 競合情勢とその動向
  • 詳細な戦略、財務、最近の動向を含む企業プロファイル
  • サプライチェーンの動向は、最新の技術進歩をマッピングしています。

無料カスタマイズの提供

本レポートをご購入いただいた顧客には、以下のいずれかの無料カスタマイズをご提供いたします。

  • 企業プロファイル
    • 追加市場プレイヤーの包括的なプロファイリング(最大3名まで)
    • キープレイヤーのSWOT分析(3名まで)
  • 地域別セグメント
    • 顧客のご希望により、主要国の市場推計・予測・CAGRを提供(注:フィージビリティチェック別)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要プレイヤーのベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査情報源
    • 1次調査情報源
    • 2次調査情報源
    • 仮定

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • 製品分析
  • 用途分析
  • 新興市場
  • COVID-19の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界のオーツミルク市場:形態別

  • 従来型
  • オーガニック

第6章 世界のオーツミルク市場:製品別

  • フレーバー付き
  • プレーン

第7章 世界のオーツミルク市場:配合別

  • 加糖
  • 無糖

第8章 世界のオーツミルク市場:要求別

  • ナッツフリー
  • 正規品
  • グルテンフリー
  • 人工保存料・無着色
  • その他

第9章 世界のオーツミルク市場:包装サイズ別

  • 1000ML以上
  • 1000ML
  • 100ML
  • 500ML
  • 110ML
  • 250ML
  • その他

第10章 世界のオーツミルク市場:タイプ別

  • 冷蔵
  • 常温保存可能

第11章 世界のオーツミルク市場:包装形態別

  • ボトル
  • カートン
  • テトラパック

第12章 世界のオーツミルク市場:流通チャネル別

  • 食料品店
  • スーパーマーケット/ハイパーマーケット
  • オンライン小売

第13章 世界のオーツミルク市場:用途別

  • 専門店
  • 主流の店舗
  • 飲料
  • 食品
  • その他の用途

第14章 世界のオーツミルク市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東とアフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東・アフリカ

第15章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品の発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第16章 企業プロファイル

  • The Coca-Cola Company
  • Happy Plant Foods
  • Pacific Foods
  • Bevry
  • Quaker Oats
  • Califia Farms
  • Danone
  • Oatly
  • Rice Brewing
  • HP Hood LLC
  • Elmhurst
  • Earth's Own Food Company Inc
  • The Hain Celestial Group Inc.
  • Thrive Market Inc.
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Oat Milk Market Outlook, By Region (2020-2028) ($MN)
  • Table 2 Global Oat Milk Market Outlook, By Form (2020-2028) ($MN)
  • Table 3 Global Oat Milk Market Outlook, By Conventional (2020-2028) ($MN)
  • Table 4 Global Oat Milk Market Outlook, By Organic (2020-2028) ($MN)
  • Table 5 Global Oat Milk Market Outlook, By Product (2020-2028) ($MN)
  • Table 6 Global Oat Milk Market Outlook, By Flavored (2020-2028) ($MN)
  • Table 7 Global Oat Milk Market Outlook, By Plain (2020-2028) ($MN)
  • Table 8 Global Oat Milk Market Outlook, By Formulation (2020-2028) ($MN)
  • Table 9 Global Oat Milk Market Outlook, By Sweetened (2020-2028) ($MN)
  • Table 10 Global Oat Milk Market Outlook, By Unsweetened (2020-2028) ($MN)
  • Table 11 Global Oat Milk Market Outlook, By Claim (2020-2028) ($MN)
  • Table 12 Global Oat Milk Market Outlook, By Nut free (2020-2028) ($MN)
  • Table 13 Global Oat Milk Market Outlook, By Regular/No claim (2020-2028) ($MN)
  • Table 14 Global Oat Milk Market Outlook, By Gluten free (2020-2028) ($MN)
  • Table 15 Global Oat Milk Market Outlook, By Artificial preservatives & color free (2020-2028) ($MN)
  • Table 16 Global Oat Milk Market Outlook, By Other Claims (2020-2028) ($MN)
  • Table 17 Global Oat Milk Market Outlook, By Packaging Size (2020-2028) ($MN)
  • Table 18 Global Oat Milk Market Outlook, By More than 1000 ML (2020-2028) ($MN)
  • Table 19 Global Oat Milk Market Outlook, By 1000 ML (2020-2028) ($MN)
  • Table 20 Global Oat Milk Market Outlook, By 100 ML (2020-2028) ($MN)
  • Table 21 Global Oat Milk Market Outlook, By 500 ML (2020-2028) ($MN)
  • Table 22 Global Oat Milk Market Outlook, By 110 ML (2020-2028) ($MN)
  • Table 23 Global Oat Milk Market Outlook, By 250 ML (2020-2028) ($MN)
  • Table 24 Global Oat Milk Market Outlook, By Other Packaging Sizes (2020-2028) ($MN)
  • Table 25 Global Oat Milk Market Outlook, By Type (2020-2028) ($MN)
  • Table 26 Global Oat Milk Market Outlook, By Refrigerated oat milk (2020-2028) ($MN)
  • Table 27 Global Oat Milk Market Outlook, By Shelf stable oat milk (2020-2028) ($MN)
  • Table 28 Global Oat Milk Market Outlook, By Packaging Form (2020-2028) ($MN)
  • Table 29 Global Oat Milk Market Outlook, By Bottle (2020-2028) ($MN)
  • Table 30 Global Oat Milk Market Outlook, By Carton (2020-2028) ($MN)
  • Table 31 Global Oat Milk Market Outlook, By Tetra Packs (2020-2028) ($MN)
  • Table 32 Global Oat Milk Market Outlook, By Can (2020-2028) ($MN)
  • Table 33 Global Oat Milk Market Outlook, By Distribution Channel (2020-2028) ($MN)
  • Table 34 Global Oat Milk Market Outlook, By Grocery stores (2020-2028) ($MN)
  • Table 35 Global Oat Milk Market Outlook, By Supermarket/Hypermarket (2020-2028) ($MN)
  • Table 36 Global Oat Milk Market Outlook, By Online Retail (2020-2028) ($MN)
  • Table 37 Global Oat Milk Market Outlook, By Application (2020-2028) ($MN)
  • Table 38 Global Oat Milk Market Outlook, By Speciality Stores (2020-2028) ($MN)
  • Table 39 Global Oat Milk Market Outlook, By Mainstream Stores (2020-2028) ($MN)
  • Table 40 Global Oat Milk Market Outlook, By Beverage (2020-2028) ($MN)
  • Table 41 Global Oat Milk Market Outlook, By Food (2020-2028) ($MN)
  • Table 42 Global Oat Milk Market Outlook, By Other Applications (2020-2028) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC22499

According to Stratistics MRC, the Global Oat Milk Market is accounted for $4,134 million in 2022 and is expected to reach $7,529 million by 2028 growing at a CAGR of 10.51% during the forecast period. As a dairy-free and more vegan-friendly alternative to milk, oat milk is a healthier choice. Customers who are sensitive to dairy products or have similar allergies have a preference for oat milk. If manufactured with oats that have been verified to be gluten-free, it is normally free of gluten, nuts, soy, and lactose.

According to the data provided by the vegan society, the number of individuals opting for a vegan diet in the UK quadrupled between 2014 and 2019. There were 600,000 vegans in the country in the year 2019 which accounts for up to 1.16% of the population as compared to 150,000 (0.25% of the population) in 2014.

Market Dynamics:

Driver:

Shift of consumers towards a vegan diet

The rising number of people choosing a vegan diet is boosting the demand for oat milk. The number of people buying vegan products has significantly increased as a result of growing knowledge of the health advantages of a vegan diet. Additionally, the amount of vegan food orders placed through Deliveroo in the UK increased by 115%, according to a report by the dine-out magazine. During the projected period, the demand for oat milk is anticipated to be driven by the constantly expanding vegan diet consumer base.

Restraint:

Availability of substitutes

If people can't drink milk, oat milk is an excellent alternative. Due to inadequate sun exposure and unhealthy dietary practises, a significant portion of the population is currently suffering from shortages of the B and D vitamins (primarily B12 and D3), which also are primarily linked to regulating stress and mood as well as bone health. Oat milk is becoming more popular since it is an excellent source of vitamins B and D. As a result, during the forecasting period, the oat milk market is constrained.

Opportunity:

Increasing awareness

Since oats are more biodegradable than their competitors, including such almonds, soy, and coconut, the demand for oat milk is rising. Additionally, oat milk's bland flavour and health benefits, like the high prebiotic fibre content of the product, are elements luring consumers to consume the product. Because they value their health more than anything else, consumers are spending more money on goods that not only improve their health but also protect the environment, which helps the industry expand.

Threat:

High prices of oat milk

Oat milk costs more than milk derived from animals because of the high cost of raw materials. Oat milk costs have increased for a number of reasons, one of which is that additional steps are required to produce it, raising the cost. Oat milk prices have increased for a number of reasons, including the high cost of raw materials and the labor-intensive manufacturing process, as well as the high initial investment required. As a result, there are only a limited number of significant market players, which has elevated the price of oat milk to a premium level. As oat milk is less accessible to customers, consumer preference for it declines. As a result, the development of oat milk could be hindered in the market.

COVID-19 Impact

The introduction of COVID-19 used to have a favourable effect on oat milk sales all around the world. Multiple organs are impacted by the illness. The recommendation to choose oat milk as an occasional substitute for dairy milk for those recovering from the illness led to a sharp rise in demand for the product. During the first 8 to 10 months, the number of people infected with the COVID-19 virus surged rapidly across a number of nations, which also led to a rise in the market for oat milk globally. Due to a significant shift in consumer preference towards healthier food options to increase immunity against such diseases, the market is anticipated to develop at a comparable rate throughout the forecast period.

The flavoured segment is expected to be the largest during the forecast period

The flavoured segment is estimated to have a lucrative growth, due to rising popularity of flavoured products that meet consumers' needs for comfort and health. Consumers are becoming more and more interested in goods that satisfy their palates while also being healthy. Due in large part to the diverse and ethnic flavours that producers are developing, the demand for flavor-added oat milk has increased.

The cartons segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

The cartons segment is anticipated to witness the fastest CAGR growth during the forecast period, due to rising demand for packaging options with high standards and long shelf lives. The rising popularity of Tetra Pak carton packaging, which is mostly constructed of paperboard, has further spurred this increase. The segment's revenue has consequently increased significantly. The demand for sustainable packaging options is what is driving the growth of carton packaging. Given that they are comprised of recyclable and renewable materials, paper-based cartons are one of the greenest packaging options available.

Region with highest share:

Asia Pacific is projected to hold the largest market share during the forecast period owing to rising disposable income among consumers ready to pay a premium price for health-beneficial products and growing knowledge of the health benefits offered by plant-based milk. Due to the increased prevalence of coronary diseases and also the amount of weight control programmes, the market for plant-based milk is predicted to grow favourably in the area.

Region with highest CAGR:

North America is projected to have the highest CAGR over the forecast period, owing to high level of customer awareness concerning the protein content and nutritional benefits of oat milk. The market for dairy substitutes in the area has expanded as a result of the high acceptance of e-commerce websites as a selling medium. Oat milk consumption in North America is anticipated to increase as a result of an increase in cases of lactose intolerance and milk allergies. To appeal to a rising consumer population that is choosing plant-based products, regional food and beverage producers are adding dairy substitutes to their products, which is helping the industry grow even more.

Key players in the market

Some of the key players profiled in the Oat Milk Market include: The Coca-Cola Company, Happy Plant Foods, Pacific Foods, Bevry , Quaker Oats, Califia Farms, Danone , Oatly, Rice Brewing, HP Hood LLC, Elmhurst, Earth's Own Food Company Inc, The Hain Celestial Group Inc., Thrive Market Inc.

Key Developments:

In May 2021, Bevry launched India's First Oat Milk that comes in three flavors that include Original, Choc-O-Haze, and Vanilla Cinnamon. Coca-Cola launched a new oat milk product Simply Oat, under it's Simply brand in 2021, which has expanded its plant-based beverages portfolio.

In Nov 2020, Califia Farms introduced a new long-life oat drink exclusively in the UK market. The company intended to motivate consumers to switch from dairy milk and decrease their environmental footprint.

In May 2020, Pacific Foods launched its Genuine Reduced Sugar Oat Original Plant-Based Beverage. This latest variant has the same consistency as Pacific's Organic Original and Vanilla Oat flavors with 80 percent less sugar.

In Jan 2020, Danone North America launched a new DHA Omega-3 drink, thereby expanded Silk plant-based beverage portfolio in the US. Available in unsweetened and vanilla flavors, Silk DHA Omega-3 features a combination of pea protein, oat milk, and almond milk.

In February 2019, Quaker Oats, a Pepsico-owned Company, launched Oat Beverage. Danone's Silk brand also introduced an Oat-based beverage Oat Yeah.

Forms Covered:

  • Conventional
  • Organic

Products Covered:

  • Flavored
  • Plain

Formulation Covered:

  • Sweetened
  • Unsweetened

Claims Covered:

  • Nut free
  • Regular/No claim
  • Gluten free
  • Artificial preservatives & color free
  • Other Claims

Packaging Sizes Covered:

  • More than 1000 ML
  • 1000 ML
  • 100 ML
  • 500 ML
  • 110 ML
  • 250 ML
  • Other Packaging Sizes

Types Covered:

  • Refrigerated oat milk
  • Shelf stable oat milk

Packaging Forms Covered:

  • Bottle
  • Carton
  • Tetra Packs
  • Can

Distribution Channels Covered:

  • Grocery stores
  • Supermarket/Hypermarket
  • Online Retail

Applications Covered:

  • Speciality Stores
  • Mainstream Stores
  • Beverage
  • Food
  • Other Applications

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2020, 2021, 2022, 2025, and 2028
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Product Analysis
  • 3.7 Application Analysis
  • 3.8 Emerging Markets
  • 3.9 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Oat Milk Market, By Form

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Conventional
  • 5.3 Organic

6 Global Oat Milk Market, By Product

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Flavored
  • 6.3 Plain

7 Global Oat Milk Market, By Formulation

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Sweetened
  • 7.3 Unsweetened

8 Global Oat Milk Market, By Claim

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Nut free
  • 8.3 Regular/No claim
  • 8.4 Gluten free
  • 8.5 Artificial preservatives & color free
  • 8.6 Other Claims

9 Global Oat Milk Market, By Packaging Size

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 More than 1000 ML
  • 9.3 1000 ML
  • 9.4 100 ML
  • 9.5 500 ML
  • 9.6 110 ML
  • 9.7 250 ML
  • 9.8 Other Packaging Sizes

10 Global Oat Milk Market, By Type

  • 10.1 Introduction
  • 10.2 Refrigerated oat milk
  • 10.3 Shelf stable oat milk

11 Global Oat Milk Market, By Packaging Form

  • 11.1 Introduction
  • 11.2 Bottle
  • 11.3 Carton
  • 11.4 Tetra Packs
  • 11.5 Can

12 Global Oat Milk Market, By Distribution Channel

  • 12.1 Introduction
  • 12.2 Grocery stores
  • 12.3 Supermarket/Hypermarket
  • 12.4 Online Retail

13 Global Oat Milk Market, By Application

  • 13.1 Introduction
  • 13.2 Speciality Stores
  • 13.3 Mainstream Stores
  • 13.4 Beverage
  • 13.5 Food
  • 13.6 Other Applications

14 Global Oat Milk Market, By Geography

  • 14.1 Introduction
  • 14.2 North America
    • 14.2.1 US
    • 14.2.2 Canada
    • 14.2.3 Mexico
  • 14.3 Europe
    • 14.3.1 Germany
    • 14.3.2 UK
    • 14.3.3 Italy
    • 14.3.4 France
    • 14.3.5 Spain
    • 14.3.6 Rest of Europe
  • 14.4 Asia Pacific
    • 14.4.1 Japan
    • 14.4.2 China
    • 14.4.3 India
    • 14.4.4 Australia
    • 14.4.5 New Zealand
    • 14.4.6 South Korea
    • 14.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 14.5 South America
    • 14.5.1 Argentina
    • 14.5.2 Brazil
    • 14.5.3 Chile
    • 14.5.4 Rest of South America
  • 14.6 Middle East & Africa
    • 14.6.1 Saudi Arabia
    • 14.6.2 UAE
    • 14.6.3 Qatar
    • 14.6.4 South Africa
    • 14.6.5 Rest of Middle East & Africa

15 Key Developments

  • 15.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 15.2 Acquisitions & Mergers
  • 15.3 New Product Launch
  • 15.4 Expansions
  • 15.5 Other Key Strategies

16 Company Profiling

  • 16.1 The Coca-Cola Company
  • 16.2 Happy Plant Foods
  • 16.3 Pacific Foods
  • 16.4 Bevry
  • 16.5 Quaker Oats
  • 16.6 Califia Farms
  • 16.7 Danone
  • 16.8 Oatly
  • 16.9 Rice Brewing
  • 16.10 HP Hood LLC
  • 16.11 Elmhurst
  • 16.12 Earth's Own Food Company Inc
  • 16.13 The Hain Celestial Group Inc.
  • 16.14 Thrive Market Inc.