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市場調査レポート
商品コード
1321990

食品用デコレーション・インクルージョンの世界市場 - 市場規模、シェア、成長分析:製品別、流通チャネル別(B2BおよびB2C)- 業界予測(2023年~2030年)

Global Food Decorations and Inclusions Market Size, Share, Growth Analysis, By Product, By Distribution Channel(B2B and B2C) - Industry Forecast 2023-2030

出版日: | 発行: SkyQuest | ページ情報: 英文 157 Pages | 納期: 3~5営業日

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食品用デコレーション・インクルージョンの世界市場 - 市場規模、シェア、成長分析:製品別、流通チャネル別(B2BおよびB2C)- 業界予測(2023年~2030年)
出版日: 2023年07月12日
発行: SkyQuest
ページ情報: 英文 157 Pages
納期: 3~5営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

世界の食品用デコレーション・インクルージョンの市場規模は、2021年に73億米ドル、2022年に79億米ドルとなりました。同市場は、予測期間中(2023年~2030年)に7%のCAGRで拡大し、2030年には130億米ドルに拡大すると予測されています。

業界の拡大は、クッキー、ケーキ、その他のおいしいお菓子など、ベーカリーや菓子類へのこれらのアイテムの広範な応用によって推進されています。さらに、ベーカリー製品に様々な装飾や添加物を取り入れることで、味、食感、見た目の魅力を向上させ、予測期間を通じて成長を促進することで、この分野の進歩は強化されています。

消費者の健康に対する意識と関心の高まりが、天然・有機の食品用装飾品・添加物の需要を促進しています。その結果、天然素材や有機素材を使用した食品への嗜好が高まっています。

食品に含まれるアレルゲンやその他の成分に関連する潜在的な健康懸念により、特定の食品装飾品や包含物の食品への利用が制限される可能性があります。

健康と福祉に対する消費者の関心の高まりにより、自然食品と有機食品の需要が拡大しています。このような消費者の嗜好の変化は、食品装飾品・添加物市場でも顕著であり、メーカーはこのような需要の増加に対応するため、天然成分や有機成分を組み込んだ製品を開発しています。

当レポートは、世界の食品用デコレーション・インクルージョン市場について調査し、市場の概要とともに、製品別、流通チャネル別、地域別の動向、および市場に参入する企業のプロファイルなどを提供しています。

目次

エグゼクティブサマリー

親市場分析

市場規模

  • 市場力学
  • 促進要因
  • 機会
  • 抑制要因
  • 課題

主要な市場の洞察

  • 技術分析
  • 価格分析
  • サプライチェーン分析
  • バリューチェーン分析
  • 市場のエコシステム
  • IP分析
  • 動向分析
  • スタートアップ分析
  • 原材料分析
  • イノベーションマトリックス
  • パイプライン製品分析
  • マクロ経済指標
  • トップ投資分析
  • 主な成功要因
  • 競合の程度

市場力学と展望

  • 市場力学
  • 促進要因
  • 機会
  • 抑制要因
  • 課題
  • 規制状況
  • ポーター分析

世界の食品用デコレーション・インクルージョン市場、製品別

  • 市場概要
  • チョコレート
  • 砂糖
  • ナッツ
  • プリザーブド/フリーズドライフルーツ
  • シュガーペースト・アイシング
  • グレーズ
  • マジパンなど

世界の食品用デコレーション・インクルージョン市場、流通チャネル別

  • 市場概要
  • B2BおよびB2C(ハイパーマーケットおよびスーパーマーケット)
  • 伝統的食料品店
  • 卸売店舗
  • コンビニエンスストア
  • オンライン

世界の食品用デコレーション・インクルージョン市場、地域別

  • 市場概要
  • 北米
  • 欧州
  • アジア太平洋
  • ラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ

競合情勢

  • 主要企業プロファイル
    • Barry Callebaut AG
    • Cargill, Incorporated
    • Archer Daniels Midland Company
    • Tate & Lyle PLC
    • Kerry Group plc
    • AAK AB
    • Ingredion Incorporated
    • Olam International Limited
    • Sensient Technologies Corporation
    • Pecan Deluxe Candy Company
    • Puratos Group NV
    • Dawn Foods
    • Agrana Beteiligungs AG
    • Barry-Wehmiller Companies, Inc
    • Taura Natural Ingredients Limited
    • Nimbus Foods Limited
    • Confection by Design
    • The Hershey Company
    • TCHO Ventures, Inc.
    • Limagrain Cereales Ingredients
目次
Product Code: SQMIG30I2171

Global Food Decorations and Inclusions Market size was valued at USD 7.3 billion in 2021 and is poised to grow from USD 7.9 billion in 2022 to USD 13 billion by 2030, growing at a CAGR of 7% in the forecast period (2023-2030).

The industry's expansion is propelled by the widespread application of these items in bakery and confectionery goods, including cookies, cakes, and other delectable treats. Furthermore, the sector's progress is reinforced by the incorporation of various decorations and additions in bakery products, aiming to enhance taste, texture, and visual appeal, thereby driving growth throughout the projected duration.

Segments covered in this report:

The Global Food Decorations and Inclusions Market is divided into different segments based on the type of product, distribution channel, and geographical region. Regarding product variety, the market can be categorized into Chocolate Decorations and Inclusions, Sugar Decorations and Inclusions, Nuts, Preserved/Freeze Dried Fruits, Sugar Paste & Icing, Glazes, Marzipan, and Others. In terms of distribution channels, the market is further divided into B2B (Business-to-Business) and B2C (Business-to-Consumer), with B2C including Hypermarkets & Supermarkets, Traditional Grocery Stores, Wholesale Stores, Convenience Stores, and Online platforms. Geographically, the global Food Decorations and Inclusions Market is segmented into North America, Europe, Asia-Pacific, South America, and MEA (Middle East and Africa).

Driver

The increasing awareness and concern for health among consumers are fueling the demand for natural and organic food decorations and inclusions. As a result, there is a growing preference for food products that are made with natural and organic ingredients.

Restraints

The utilization of certain food decorations and inclusions in food products might be limited due to potential health concerns associated with allergens or other ingredients present in them.

Market trend

The rising consumer focus on health and well-being has resulted in a growing demand for natural and organic food products. This shift in consumer preference is also evident in the food decorations and inclusions market, where manufacturers are developing products that incorporate natural and organic ingredients to meet this increasing demand.

Table of Contents

Executive Summary

  • Market Overview
  • Wheel of Fortune

Research Methodology

  • Information Procurement
  • Secondary & Primary Data Sources
  • Market Size Estimation
  • Market Assumptions & Limitations

Parent Market Analysis

  • Market Overview
  • Market Size
  • Market Dynamics
    • Drivers
    • Opportunities
    • Restraints
    • Challenges

Key Market Insights

  • Technology Analysis
  • Pricing Analysis
  • Supply Chain Analysis
  • Value Chain Analysis
  • Ecosystem of the Market
  • IP Analysis
  • Trade Analysis
  • Startup Analysis
  • Raw Material Analysis
  • Innovation Matrix
  • Pipeline Product Analysis
  • Macroeconomic Indicators
  • Top Investment Analysis
  • Key Success Factor
  • Degree of Competition

Market Dynamics & Outlook

  • Market Dynamics
    • Drivers
    • Opportunities
    • Restraints
    • Challenges
  • Regulatory Landscape
  • Porters Analysis
    • Competitive rivalry
    • Threat of Substitute Products
    • Bargaining Power of Buyers
    • Threat of New Entrants
    • Bargaining Power of Suppliers
  • Skyquest Special Insights on Future Disruptions
    • Political Impact
    • Economic Impact
    • Social Impact
    • Technical Impact
    • Environmental Impact
    • Legal Impact

Global Food Decorations and Inclusions Market by Product

  • Market Overview
  • Chocolate Decorations and Inclusions
  • Sugar Decorations and Inclusions
  • Nuts
  • Preserved/Freeze Dried Fruits
  • Sugar Paste & Icing
  • Glazes
  • Marzipan and Others

Global Food Decorations and Inclusions Market by Distribution Channel

  • Market Overview
  • B2B and B2C (Hypermarkets & Supermarkets
  • Traditional Grocery Stores
  • Wholesale Stores
  • Convenience Stores
  • Online)

Global Food Decorations and Inclusions Market Size by Region

  • Market Overview
  • North America
    • USA
    • Canada
  • Europe
    • Germany
    • Spain
    • France
    • UK
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • China
    • India
    • Japan
    • South Korea
    • Rest of Asia-Pacific
  • Latin America
    • Brazil
    • Rest of Latin America
  • Middle East & Africa (MEA)
    • GCC Countries
    • South Africa
    • Rest of MEA

Competitive Landscape

  • Top 5 Player Comparison
  • Market Positioning of Key Players, 2021
  • Strategies Adopted by Key Market Players
  • Top Winning Strategies
    • By Development
    • By Company
    • By Year
  • Recent Activities in the Market
  • Key Companies Market Share (%), 2021

Key Company Profiles

  • Barry Callebaut AG
    • Company Overview
    • Business Segment Overview
    • Financial Updates
    • Key Developments
  • Cargill, Incorporated
    • Company Overview
    • Business Segment Overview
    • Financial Updates
    • Key Developments
  • Archer Daniels Midland Company (ADM)
    • Company Overview
    • Business Segment Overview
    • Financial Updates
    • Key Developments
  • Tate & Lyle PLC
    • Company Overview
    • Business Segment Overview
    • Financial Updates
    • Key Developments
  • Kerry Group plc
    • Company Overview
    • Business Segment Overview
    • Financial Updates
    • Key Developments
  • AAK AB
    • Company Overview
    • Business Segment Overview
    • Financial Updates
    • Key Developments
  • Ingredion Incorporated
    • Company Overview
    • Business Segment Overview
    • Financial Updates
    • Key Developments
  • Olam International Limited
    • Company Overview
    • Business Segment Overview
    • Financial Updates
    • Key Developments
  • Sensient Technologies Corporation
    • Company Overview
    • Business Segment Overview
    • Financial Updates
    • Key Developments
  • Pecan Deluxe Candy Company
    • Company Overview
    • Business Segment Overview
    • Financial Updates
    • Key Developments
  • Puratos Group NV
    • Company Overview
    • Business Segment Overview
    • Financial Updates
    • Key Developments
  • Dawn Foods
    • Company Overview
    • Business Segment Overview
    • Financial Updates
    • Key Developments
  • Agrana Beteiligungs AG
    • Company Overview
    • Business Segment Overview
    • Financial Updates
    • Key Developments
  • Barry-Wehmiller Companies, Inc.
    • Company Overview
    • Business Segment Overview
    • Financial Updates
    • Key Developments
  • Taura Natural Ingredients Limited
    • Company Overview
    • Business Segment Overview
    • Financial Updates
    • Key Developments
  • Nimbus Foods Limited
    • Company Overview
    • Business Segment Overview
    • Financial Updates
    • Key Developments
  • Confection by Design
    • Company Overview
    • Business Segment Overview
    • Financial Updates
    • Key Developments
  • The Hershey Company
    • Company Overview
    • Business Segment Overview
    • Financial Updates
    • Key Developments
  • TCHO Ventures, Inc.
    • Company Overview
    • Business Segment Overview
    • Financial Updates
    • Key Developments
  • Limagrain Cereales Ingredients
    • Company Overview
    • Business Segment Overview
    • Financial Updates
    • Key Developments